✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » ds. feb. 22, 2020 7:17 am

hola noies!! com va?

Nayade aviam si dspres trobo un moment per contestar-te bé, pero només dir-vos que ahir va ser el 1r dia q el minicruncho no em va demanar teta. :-()) Aixi que dspres passo i us ho comento be.

Entro a la feina!! muacks!!
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dl. març 02, 2020 11:02 am

bon dia banqueteres!
Aprofito que tinc un moment per encendre el portatil i escriure millor.

Abans de res, com esteu? espero que bé!!

Doncs Nayade et volia comentar que em va agradar allò de "deixar la teta de forma lenta i paultina", perque em sembla que és el que ens està passant. El minicruncho fa 1 toma al dia, com a molt dos. Va haver un dia que no va mamar en tot el dia, i jo pensava que ja havia arribat el dia. Però no, al dia seguent me'n va demanar. Estic contenta perque és el que dius tu, que ho veig com un procés natural i lent, mica en mica. Em feia terror haver de passar pel moment negar teta o dir mentides piadoses jeje Nosaltres la teta per dormir ja li vaig treure desde que el vam passar a la seva habitació, que l'adorm el seu pare contant ovelles. neujor:-) Però si que si es desperta alguna nit i hi vaig jo, em demana teta. Però atenció, una nit només em va dir que l'abracés, no em va demanar teta. Inaudito.

En fi, que continuem en aquest camí, sense presses.

Pel que comentes de l'intensitat de l'E. molts anims. És durillo. Suposo que depen de cada nen/a, però nosaltres ja saps que el nostre minicruncho tb ens ha costat aprendre a gestionar les seves/ nostrres emocions. És un nen molt sensible i l'has de saber portar, però ens ha costat arribar a entendre'l. Mica en mica la cosa va millor i hem après a detectar el perquè dels seus enfados. Molts anims i força en aquesta etapa durilla.

Guay que hagis començat amb l'acid folic Nayade!!! ;-)))

parlem!!!
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dl. març 02, 2020 12:24 pm

Bona tarda guapissimes! Com esteu?

Crunchi sento molt no haver-te respost!!! Fa dies hi pensava, de fet aquest matí m'he colat aqui i justament has escrit! Jejejeje. Com estàs? com va l'embaràs???? Ja sabeu què es??? I el minicruncho com ho porta???
Me nalegro saber que la teta va superant-se...!!! A vegades son petits canvis que van fent que ni t'anadones i mica en mica ho va deixant, per mi el millor del món, sense traumes i entre les dues!!!

Capseta com estàs?? I la F i la G??? Aissss a tu et queda molt poquet, no? Per quan l'esperaves??? Quins nervisssss!!! ja ens aniràs explicant també!!!! Et trobem a faltar!!! La G no feia teta ja, oi??

Ally83 com estàs? Com va la vida de 4????? Aiiiiiiii quina envejeta em fas!! Quan puguis passa't a copmartir experiències de bi-mami, et necessitem!!!

Blue Moon com va el desespero a la banqueta? Vingaaaaa que va quedant menys!!!

Pink_flower i tu???

clara_1986 holaaaa??

EGO. No tinc gaire a comentar, prenent acfol (folidoce) des de fa un temps, encara no he acabat un blister pero se m'oblida molts dies!!
A estones continuo amb moltes ganes i a altres em penso que ostres quin vertigen! Vamos, lo de sempre. Però tinc ganes de nou bebè i no us ho perdeu, l'E ara demana bebé, el vol!!! Però si li diem que es nostre no vol... o sigui vol un bebè però com si l'anés a comprar al super! si és dins la mami ja no mola... diu que vol donar-li xumet, canviar bolquers, agafarlo i acaronar-lo... em fa ilu pq fa 4 dies deia que no els volia ni veure!!! ara els veu i vol agafar-los... li donen molta curiositat.
Em fa peneta pq ella continua sent molt demandant d'atenció i per una banda li anirà genial compartir protagonisme amb un altre nen/a i que se li baixin una mica els fums però aixo voldrà dir molts gelos i gestionar-los serà xungo probablement aixi que em fa molta mandreta en aquest sentit... pero si m'espero més serà pitjor asi que... palanteeeee...
Tema treball fa unes setmanes em van dir altre cop que la noia s'incorporarà a l'abril... estic fins els nassos ja, no s'aclaren. Es veu que té tribunal pq fa 18 mesos de la baixa i com no li donaràn incapacitat doncs s'haurà d'incorporar i anar trampejant agafant baixes fins que li posin una pròtesi. Es veu que ara al març es fa una infiltració i en teoria per l'abril vol tornar. Veurem. M'ha fotit una mica pq justament es quan inicio cerca i no tinc gens de ganes de voltar por tot arreu embarassada o a punt d'embarassar-me... el trobo com malament, del plan em fan fora a l'abril i m'agafen en un altre treball i en X mesos estic prenyiiii adeuuuu! No sé... tan debò em segueixin trucant d'aqui mentre aquesta noia agafi baixes. No sé com ho faré però m'és igual, d'aquest any no passa!

Un petó fort a totes ho sento si em deixo algúuuu!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dt. març 03, 2020 8:18 pm

Hola maques!!

A vegades entro a llegir però mai trobo un moment per seure a esCriure-us.

Crunchi!!! Com va l’embaràs? Ja has pasat el priemr trimestre, oi?
Què maco i gran en N que va deixant el pit a poc a poc. M’ha sorprès que dius que va a dormir amb el papa comptant ovelles. Sense biberó ni xumet? La G no té xumet i quan vam destetar de nits i l’adormia el papa van començar amb un bibi de llet de vaca i ara no sé pas com ho farem per eliminar-lo. Arrrgggghhhh!!!
A la feina ja has dit que estas prenyi? L’ultim que et vaig llegir era que no i que et feia cosa.


Nayade, quin rotllo les novetats de la feina, quina paciencia has de tenir! :-o00m
Què bonica l’E amb interès en els bebés!! La G té una nova cosina de 6 mesos i al principi la rebutjava però ara ja hi vol interaccionar (peliiiigroooooo!!!).
Així que ja amb les vitamines... ole ole!! En no res tenim el teu positiu!
Per cert, la G va deixar el pit fa 3 mesos, amb 16. Encara arrossegavem molesties des del naixement (el frenet curt no diagnosticat) i amb l’embaràs ho vaig passar malament... amb 13 mesos vam fer destete nocturn i amb la tornada a la feina vam reduïr molt les tomes, quasi sempre era jo qui li oferia a ella i no al revés, així que vaig deixar d’oferir i amb 16 mesos es va acabar. Ara pregunta quasi cada dia per les tetes i li explico que ella ja no en pren i aue s’estan preparant per la germaneta, des que ho ha deixat dos dies li he donat perquè en demanava i estava “tonteta” però ja no sap mamar i feia mini xupito de 3 segons i prou. Més que el destete em fa pena que la seva alctanci no ahgi sigut del tot satisfactoria per a mi, la he patit molt, molèsties i dolors.... una llàstima!


EGO.
Doncs aquí ja de 34+4!! Veient molt a prop el canvi de vida que experimentarem. Ho porto regular, reconec que tinc una mica de mala llet i vaig molt cansada, la G dorm fatal, crec que Les bones nits van durar com un mes, però ara quan no és un all és una ceba. Se n’encarrega el pare però evidentment jo m’entero de tot i com aue ja de per sí tinc insomni doncs apa!
Per una part estic cagada per quan em toqui pringar sola amb les dos, El capseto no té dret a permís de paternitat i treballa fora de casa, així que els matins pringaré sí o sí fins que porti la G a la llar. Llavors només amb una, que espero que sigui la bebé trampa.
I pel part estic bloquejada, em tinc com que no sé parir i dilatar sense ajuda (dos parts anteriors amb induccions molt llargues) i no surto d’aquí. Estic fent força treball eprsonal per fer un canvi de xip a veure si aconsegueixo anar més ben predisposada al part i que tot vagi diferent (com amínim haver fet tot el possible).
I res, la F millor de els arrítmies que us vaig comentar, a la ultima revisió ja van dir que ja fins que no neixi no la miraran més per controlar. Està en un percentil 44 i té tant espai a l’úter que tot el dia està fent voltes, amb preferència per estar en tranversa. Ara estic en modo “girem la nena”, a veure si funciona!!


Apa, aquestes són les meves novetats, ultimament que us escric tant poquet potser ja hauré parit quan hi torni, però també com amb la majoria ens tenim una mica controlades per whatsapp o xarxes socials doncs mira...

:-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dj. març 05, 2020 3:01 pm

:-()) holaaa!

capseta que poc et queda!!! en un mes aprox. ja la tindràs aqui!! bueno, les pors son normals, ja ho saps. Tot fa molt de vertigen; el part, el nou bebé, l'adaptació de les germanes, la tev propia adptació, la parella.... A mi tb em passa no et pensis, pero ho veig llunyà i penso que bueno "ja ho pensaré demà".
Lo del bloqueig que parles... suposo que és dificil quan has passat per parts com els que expliques. T'envio tota la meva energia positiva i anims. Si t'ajuda, jo crec que cada embaras es un món i cada part també. Aixi que tot és possible. No es té pq repetir el que ha passat, tant per be o per malament. A mi em passa una mica el contrari, tinc por de que no em vagi tan be com amb el minicruncho. Pero clar, no em puc quedar aqui. He de pensar que tot anirà bé. Pero clar, com més s'acosti el dia del part, més dificil sera mantenir aquest pensament jejeje Pero bueno, hem d'anar tranquiles. Molts anims amb la recta final de lembaras i força. També dir-te que l'edat dels nostres petits és complicadeta. :-()-) Nosaltres als 18 m va començar a ser dificil de gestionar les seves emocions, xo cada nen/a és un món.
Si, el minicruncho mai ha volgut xumet ni ha fet biberons, però clar, yambé és mes gran q la teva, és diferent suposo. Imagino que serà un destete que evoluciona a dormir-se sol.
A la feina només ho saben l'encarregada i una compi. Potser la setmana que ve els hi dic a tota la resta, segons vegi.

Nayade doncs una mica el que comento a Capseta.... de pors sempre en tindrem. I tenir-ho tot lligat és impossible Tot fa por però si tenim clar que és el q volem, doncs endavant. Lo que l'E et demana un germanet/a ajuda una mica a enfocar-li el tema jejeje Nosaltres encara no li hem dit res al minicruncho, fins que la panxa no comenci a creixer molt molt.... no li direm res. Sobre la marxa, la veritat. Qui sap el que ens depara el futur? no podem saber com seran els nostres peques d'aqui un temps, aixi que... a saber.
Anims amb lo d la feina tb....


Parlem boniques que marxo q recollir al peque!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: dolly » dv. març 20, 2020 9:22 am

Hola noies,
feia mil q no passava per aqui...
Quina alegria lleir q els vostres embarassos Capseta i Crunchi van be :)
Nayade, segons el teu ticker en breu comenceu la cerca! que emocionant, segur q anira tot be!
Pink_flower, t'he vist a cercadores, com portes el desespero?

I be, jo fare una entrada curteta, nomes per anunciar q ahir vam tenir el TE+ :-()) , estic una mica q no m'ho crec, el meu marit esta inclus mes content q amb el primer embaras.
Ara estic q no m'ho crec i plena d dubtes pel tema del confinament i tal.. pero crec q en el fons es un bon moment. si aixo ha d durar gaire, no caldra q amagui panxa les primeres setmanes :P

Petons i ens anem llegint!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » ds. març 21, 2020 2:30 pm

:b-))) Dolly bonica, com estas?? que beeee, ENHORABONA!!! Quina ilu fa veure noticies positives en aquests temps que corren!! Me n'alegro moltissim!! Per quan tocaria? desembre?? Repetirem bimaternitat doncs en 2017 i en 2020?? que guay!!! :-()-) Cuida't moltissim!!

Com esteu les altres? Com va el confinament?? Espero que dins de lo dolent, estigueu molt bé!!

EGO Passo per explicar-vos que finalment, el minicruncho s'ha destetat, de forma oficial ja!! >.-<: No sé si fer algun post explicant-ho per si pot ajudar algun dia a algú que passi per aqui... Uns dos dies abans de cumplir els 32 mesos, va fer la ultima presa. Just va agafar mal de coll a l'escola bressol, que va acabar amb fongs a la llengua, i no sé si casualitat o conseqüència, no va mamar més. Un matí, al despertar-nos, va venir al llit i va voler fer teta. A mi em va estranyar pq potser duia 2-3 dies que no mamava res ja, pero Ok, li ofereixo, i ell només va posar la boca al mugró i ja la va treure. Dic que no t'enrecordes? Diu "no, mhe fet gran". Més bonic el meu nino :love:
Al final se li va curar lo de la llengua (amb medicació) i despres ja ens va pillar el confinament.

Anem xerrant noies!! :-()-) cuideu-vos moltiisssimmmmm!!
Imatge

Imatge
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Pink_flower » ds. març 21, 2020 3:06 pm

Oixxxxx Crunchi moro d’amor amb el “m’he fet gran” :love: :love:
Com va la panxeta? I tu Capseta com et trobes? Ja va quedant menys! :love:

Dolly enhorabona per aquí també. Quina ilu!!! A veure si compartim mes un altre cop...

Jo estic en desespero total, avui DNW i sense rastre i temperatura que es manté alta. No sé si fer-me TE perqué només tinc un i fins dimecres no m’arriben més (si es que arriben....)

Bueno santa paciencia.... :-o00m
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » ds. març 21, 2020 4:57 pm

Molt bon dissabte de confinament! :***:

Tot i la que està caient, el sol surt encara i tinc esperança. És horrible el que està passant, però sabeu? Ara valoro encara més tot lo bo de la vida.

Com per exemple el teu positiu, dolly, m'ha alegrat el dia!!!!! :love: Moltíssimes felicitats preciosa!!!!!!!! Me n'alegro tantíssim!!!!!! >.-<: >.-<: Com estàs?? Com et trobes?? Aisssss que contenta que estic per tu!!!!!!!

crunchi com estàs?? Ja de quasi 20 setmanes mare de déu!!! Com passa el temps :-()) Com et trobes??
Super béeee el minicruncho!!!!!!! >.-<: >.-<: Quina pedazo de frase eh!!!!! :love: Se'ns fan grans sense adornar-nos!!!! EStic molt contenta per tu, pel minicruncho que es fa gran i madur, i per si pots ajudar a més mamis amb el destete!!!!
Segur que ara ho vius tot molt millor >.-<:
Ja sabeu què és? :cnen: :cnena:

pink_flower ostres tan debó sigui un antre positivàs com el de la Dolly!!!!!!! >.-<: >.-<: Vinga volem bones notícies!!!!!!!! : lasito : JA ens expliques el què!!!! Suposo que en el teu cas esperaría fins dilluns o així per asegurar-me que no em doni un fals negatiu! I per si de cas no t'arriben els asltres tests...
Vingaaaa vaaaaa anims amunt!!!!

capseta ja queda molt poquet per veure la F, quines ganes!!!!!!!!!!! :love: :love: :love:

Em deixo més mamis i futures mamis segur però... escric des del explorer i és horrible (no em va bé el pc).

EGO. S'està fent dur... al final segueixo treballant fins que em diguin el contrari així que res, vaig fent. Anem fent el que podem des de primària pq a l'hospital están malament no, lo seguent, i nosaltres fem tot el que podem per evitar enviar-los. Sobretot molta contenció i tranquilitzar per telèfon... la gent està histèrica i tots acabarem una mica majaras amb tot això, aquesta sobreinformació.
Ho estic portant el millor que puc, hi han diez millors que altres, molts en que em despertó i no m'en recordó i al llevar-me penso... un altre dia més.... i un de menys, però que dur!! Sembla ireal, tot s'ha desfigurat, tot el treball s'ha anat a la porra i ara estem fent una mica de tot i de res, és una sensació extranya...
Tema cerca, seguim esperant queda poquet per començar, estic amb la 3a tableta de acfol i escalfant motors, ahir per poc ens deixem anar i tenia un TO bastant marcadet, crec que l'ovilació está a prop.
Estic començant a fer TO (ahir el primer) per tornar a conèixer els meus cicles però vaja que si abans ja notava l'ovulació, dp de parir ho noto molt més, em fa moltíssim mal a vegades i tot i ara que porto oficlalment +6 mesos sense donar pit, la lívido ha pujat de cop :love: així que be, molt bé. Espero que aquest 2020 tingui més coses bones que dolentes a pesar de tot.

Molts ànims a totes precioses, ho esteu fent genial!!!!!!!!!!!!!! Un peto molt gran, merci pel suport!!!! ! :love: :love: :love: :love:
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dg. març 22, 2020 2:04 pm

Nayade és veritat, que tu treballes en el camp de la sanitat. Però exactament on estàs? de cara al públic? molts anims bonica, perquè ja és prou dificil per tots però encara més pels que treballeu en el sector sanitari. Molts anims nena. Ara estan dient que el pitjor està per arribar.... ai deu meu. Molta força :-()-)
Jo en teoria tinc la eco de les 20s el proper dilluns dia 30, però la veritat, és que em fa una mica de por anar al hospital. Però clar, no ho puc anular no? I penso que hauria d'anar perque és la eco més important... no sé, tinc un cacao mental. Si no recordo malament, pot ser que estiguis al Hospi. de StBoi? si vols contesta'm per privi.
Encara no sabem no, si es :cnena: o :cnen: :-()) A estones em fa peneta, perque ja va començar sent un embaras molt diferent al primer, emocionalment parlant. I ara em sento malament que penso que no tenim ni el nom, i amb el minicruncho a aquestes alçades ja sabiem el nom, i teniem roba i cosetes d'aquestes... En fi. Lo bo és que el sento desde ja fa unes setmanes, i això em deixa tranquila. Amb el 1r fill em sembla que el vaig notar molt després, potser setmana 21 o 22.
Molt bé, això ja ho teniu super encaminat!!! ..::·· :oset: me n'alegro que estigueu millor com a parella i que tinguis les idees més clares.
Ja ens aniràs explicant....

PinkFlower he vist a l'altre forum que al final et vas fer el TE..... aiiiiiiiiii :-()) ja ens aniràs explicant bonica.

Capseta com estas? et segueixo pel Ig i ja veig que això del confinament ens passa factura a totes... molts anims. Ja et queda molt poquet. MOLTS ANIMS en la super recta final-

Que tal les altres? Novetats???

Anem parlant noies : lasito :
Imatge

Imatge
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Pink_flower » dl. març 30, 2020 10:35 am

Hola noies!!! Com esteu??

Ostres pensava que havia pasat per aquí per dir que al final va ser TE positiu!!!! :b-))) :b-))) :b-))) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Com van les panxetes Capseta i Crunchi??? Capseta en aquesta època deu ser dur pasar la recta final amb tot el que està pasant amb el ditxós virus aquest. T'envio molts ànims que ja et queda poc i ho has de gaudir que t'ho mereixes :-()-) :love:

Crunchi ja has pasat l'equador oi?? Això ja comença a posar-se interesant jajaja >.-<: Ja teniu nom pel bitxitu?? Jo tema noms vaig molt peix...ja sabeu que la petita el nom el va escollir la seva germana i encara a dia d'avui a mi no es que em desagradi però...no m'encanta vamos :content: així que a veure aquesta vegada...

Nayade com estàs?? Tu ets sanitària oi?? aquests dies deu ser una bogeria....molts ànims!!! Quan menys t'ho esperis ja estàs de cap en la cerca i veient el TE positiu!! >.-<: :-())

Tema teta aquí encara em demana quan va a dormir i per la migdiada però....es que només la vol fer servir de coixí per posar-se a sobre :love: el que es xuclar ja ni ho fa casi...no sé si deu treure algo en 3 segons que fa de teta?? Bueno mentres no em faci mal a mi no em molesta, ja ens adaptarem sobre la marxa :-o00m

Molt petons noies!! Ah i a veure si trobo els vostres Instagrams que ara m'heu donat curiositat :content: A la Crunchi si que la tinc fitxada <:-)
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dt. març 31, 2020 11:40 am

Neneeeeees!!!!!!!

Quants embarassos!!!!!!
Enhorabona Dolly i Pink flower!!!!

Nayade, ja vaig veure que ara et toca anar a fer de suport a hospital, molt ànims!!!

Crunchi, avui tenies eco, espero que tot vagi super bé!!! Ja ens informaràs!


EGO: finalment la F es va girar i sol estar molt envall colocada (fantàstic!), fa un parell de setmanes que tinc alguuuuunes contraccions, una nit em despertava de mal però va quedar en res.
Estic de 38+4 i tinc moltes revisions perquè em volen tenir mega controlada. Esticmolt preocupada amb això d’haver de parir amb la situació actual, per si ens contagien, per si els protocols canvien i he de parir sola... ves a saber! A proper control crec que posarem data d’inducció i així em quedaré tranquila, perquè vull que surti ja!!!!! Tot i que el confinament ara ja és xungo amb la panxa i la G i imagino que després serà pitjor.
El capseto semblava que s’anava a auedar sense poder treballar (ell treballa des de casa) perquè ara les coses estan com estan però encara va fent, a veure si coincideix i si ha de quedar-se sense res a fer sigui després del part! Sinó ja anirem trampejant com poguem, que els autonoms si no treballen no cobren (i ell no té dret a ajuts ni permís de paternitat ni res perquè no està en el règim de la SS).

Va, ara sí, segur que el proper dia que us escric ja és amb la F en braços. Les que ens seguim per les xarxes...ja ho sabreu abans! Jijijijijijjiji

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dc. abr. 01, 2020 3:49 pm

hola noies!! :oset:
per les q no hem parlat fora dl forum la eco d ls 20s va anar be i ja sabem que es.... :cnena: nena!! Jo ja em veia amb dos nens, i weno, a la s.12 ja em van dir q semblava nena. Al ppi em va trencar una mica els esquemes, no us ho negaré. Pero bueno, totes aquestes setmanes ja ho he anat asumint. Lo important és que vingui be, i tot lo demés ja ens ho anirem trobant sobre la marxa.

capseta molts anims amb recta final del :-()) i anims tb pel tema autonoms... El meu marit ho va haver de deixar fa un any i pico, pq va ser impossible afrontar els pagaments. Aixi que sé lo dur que és. Molts anims :-()-)

>.-<: pinkfloweeeer siii dema dijous jaa faig 21s :-()) I tema noms doncs en tenim algun pensat, xo no esta el tema tancat del tot. Amb el minicruncho ho vam tenir bstnt facil, i ara tampoc ens ha costat massa triar-ne un. El que passa q he pecat de dir el nom als coneguts/amigues i ja he sentit alguna crítica i li dono voltes. Aixo em passa per dir els noms pensats i no dir directament, aquest és el nom i punt. El nom és Aitana. :content:
Ostres doncs no recordava com havieu triat el nom d la petita!! ;-))) Bueno, a vegades passa aixo, q de primeres no tenamora i dsprés amb el temps ja et va agradant (i no parlo només de noms jeje).
El que comentes de la petita i la teta, és el que ens va passar a nosaltres. Ja practicament no mamava, feia un xupito i després es posava la teta al costat de la seva galta. : lasito :

Nayade com vas?? molts anims, imagino q deus anar liadissima.

Dolly, Ally.... com aneu?? espero q estigueu be.

parlem!!!
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dj. abr. 09, 2020 5:03 pm

Hola a totes!!!! Com esteu???? :()()::::

Feia molts dies que volia escriure pero no trobo temps, es encendre el pc i l'E ve a saltar al meu costat i acabo apagant sense poder fer res... : lasito :

Vaig contestant una mica "a salto de mata" pq no tinc gaire temps!!

dolly i Pink_flower com esteu boniquetes? :-()) Gaudint a casa de la panxona?? :love:
PinkFlower com va la teta? </;-) espero que bé!!!

Crunchi què béeeee una nena!!!!! :cnena: :love: Moltes felicitats!!!!! Suposo que al principi es dificil de pair si tenies en ment que seria un altre nen! Sigui com sigui, me n'alegro molt que la sentis i en fi... felicitats! Les bones notícies ara son super importants!!!
Sobre el tema nom, que te la bufi!!! Si t'agrada Aitana doncs escolta es un nom super bonic, a qui no li agradi que no li posi al seu fill i punt! :content: Té nassos sempre ens fiquem on no ens demanen...

La capseta ha tingut a la seva preciosa F, quan vulgui passarà a compartir la notícia! :love: :love: :love: Benvinguda F!!!!!!!!!!!!!!!!! :love: :love: :love: :cnena: :cnena: :cnena:

EGO contestant una mica a totes. Si, sóc infermera i estic pillant la del pulpo jejeje es broma, estic bastant bé. Estava treballant al CAP des de finals de 2018 però van demanar voluntaris per anar a les trinxeres i em vaig animar, al haver estat moltíssims anys a l'hospital de sant boi (ja ho deies bé, crunchi).
Llavors em van trucar de Hospital Viladecans i allà estic ara! Al costat de casa, vaig caminant, s'ho han muntat prou bé, fem 12h de 8 a 20h i al dia seguent es festa, i així fins a l'infinit, un dia si un dia no. Està prou bé pq total estem a casa confinats el dia de festa, tampoc vull fer pont... si total...
PErò bueno la setmana que ve en ppi ens donaran algun dia de festa pq ara sembla que la cosa està una mica més controlada (no volem dir-ho gaire alt) i aviam si fa baixada ja aquest tema...

Cap novetat més, l'E ho porta força bé encara que ens demana moltíssim per jugar i entretenir-se i estem molt cansats mentalment d'estar a casa, de tot el que suposa el que està passant (ratllades de futur, tema econòmic, no veure ningú... vamos, com tothom), estar per ella 24h... ens llevem amb ella a les 9 i pico i ens anem a dormir tots junts a més de les 23h... obviament no fem migdiada però es esgotador tenir 0 temps per nosaltres, per veure una sèrie, una película, llegir, fer algo que no sigui estar amb ella o netejar... en fi, es durillo. Vaig tenir un parell de dies una mica xof pq no li veig el fi a aquesta situació però avui m'he llevat força positiva i amb ganes de tatxar dies del calendari i que arribi l'estiu i més o menys "la normalitat" (no sé si arribarà en algun moment, aquest 2020...).

Tema cerca, doncs estem igual, estàvem esfcalfant motors però amb tot aquest percal no em queden gaires ganes de pinxutejar, aviam ara que torno a ovular si em torno a animar...
Ara ens queda clar que a l'abril no cercarem, ja que jo estare a l'hospital i em fa coseta si em quedés embarassada i agafés el virus, ... probablement no passaria res però quin pal, em semblaq ue estic en massa risc com per jugarme-la per un mes... aixi que suposo que al maig.
DE totes maneres aquests dies he estat reflexionant molt, sobre aquest parón a nivell mundial... sobre què vull a la vida, pq estic fent el que faig, què em ve de gust fer en el futur... i no tinc respostes, no sé com anirá tot plegat. Penso que és un risc quedar-se ara prenyi, amb proves, analítiques, ecos... visites mèdiques, com està el pati, fa poreta... però també tinc clar que no m'espero al 2021, que durant aquest any ho volem provar i aviam què passa...
Tinc ganes de tornar al CAP i alhora em fa molta mandra, fer seguiment de tot el Covid, reprogramar-ho TOT i quan dic tot es analitiques, proves, revisions, .... uffff se'ns ve moltíssim treballl a sobre quan tot això afluixi i mira per una banda genial, més treball, se suposa que tindré contracte... i per altra necessito fer un canvi, m'ha remogut molt internament això del corona i estic en plan... vull gaudir de cada instant i no tornar a ficar-me en la rutina horrible i estressant del dia a dia. Sé que moltes ho esteu desitjant però, gaudeixo tant mirant el cel tan blau, sentit els ocells al carrer, no tenir pressa per a res. La realitat ja sé quina es, i tonar a la normalitat es el que toca, quan tot això passi, pero ostres no us ha passat? admirar moltes coses que abans passaven totalment desapercebudes.
Em ve de gust, sincerament, anar-me al poblet de tarragona on tenim la caseta, desconnectar totalment i viure allà un segon embaràs, estar amb la nena, estar els 4 junts, desintoxicar-me de tota aquesta quantitat de gent, tràfic, estrès, soroll... en fi, divago!! (per variar... neu:-) neujor:-) )

Moltíssims petons, us estimo molt i valoro tenir-vos a l'altre banda de la pantalla!!!!!!!!!!!!!!!
Bon confinament a tots!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » ds. abr. 11, 2020 2:17 pm

:--/) Hola boniques!!

Náyade que tal, com va? M'he conectat al PC per contestar-te bé ;-))) Ah vale, aixi estàs a Viladecans!! Bueno, genial si ho tens aprop de casa >.-<: Això avui dia és un luxe :ok: Pel que fa al que comentes d'esperar una mica a cercar doncs ho entenc perfectament doncs treballant on treballes tens més risc, clar. I pel que comentes de la nena i la vida a casa, és durillo si. Mentalment esgotador jeje No fa migdiada l'E??? o.O Ostres.... El meu si que en fa i és cert que em dona la vida, perque és una estoneta per a mi.
La teva reflexió m'ha semblat molt bona. És veritat que tot aquest confinament ens dona per pensar en quina vida portem i/o quina vida ens agradaria portar a partir d'ara. Jo també ho he pensat, que al final un altre cop més es demostra que lo important és el que tenim a casa (parella, fills, familia, amics, etc.).
També és cert que aquests dies, esgotadors mentalment però bonics perque al final passem molt més temps amb els fills que quan estem treballant, m'ha donat temps també a pensar i fixar-me més en la meva panxeta :-()) M'he oblidat dels problemes del dia a dia de la feina, de les tonteries i atontats que em trobo a la feina diariament, etc. Abans em sentia culpable pq no li prestava massa atenció a la panxa, i ara puc i vull fer-ho. Penso més en el meu embaràs, torno a estar il.lusionada, sento a la nena ja... :-()) Clar que tinc pors i incerteses, com tothom. Però crec que ara més que mai no m'he de desanimar i he d'estar contenta i valorar el que tinc. I ojo, que he tingut dies que no estava massa optimista... com tu dius, dies xof. Suposo que com totes, i és que la criança és molt dura i no és gens fàcil. Però bueno, hem de mirar endavant i tenir esperança. :ok:

Ja vaig veure per les xarxes les noticies de la Capseta >.-<: Quina il.lusió!! Ja ens explicaràs quan puguis, aqui t'esperem : lasito :

Res noies, espero que estigueu bé i ens anem llegint. CUIDEU-VOS MOLTISSIM. Una abraçada.
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dg. abr. 12, 2020 12:21 pm

Hola guapes!!! Estic treballant però bastant de tranqui.

Crunchi! Sobre el tema cerca, si, aquest mes encara està la cosa molt recent, millor esperem no sigui que soni la flauta i ens quedem...

L'Emma no fa migdiada fa temps però ara impossible i no ens interessa, ja q s'aixeca a 9-9,30 i es va a dormir a les 23... Així que si fes migdiada ens faria festa a la nit i seria una total bogeria... La meva nena es així no té fi, no es cansa per molt que salti, corri, balli!! No para la tia!!!
La migdiada em donava la vida per descansar i netejar, ara sí la fa em mata a la nit, i ja de per si ens deixa sense cap moment de tranquilitat!! Està essent dur però portem dies bons i està força més tranquila que al principi, ahir va jugar sola moltíssimes estones i això ens dóna una mica de respir...

Sobre la reflexió, doncs sí, jo crec que aquest parón era necessari, em sap greu dir-ho pq hi han molts morts i probablement els familiars se'm tiressin a sobre pero realment necessitàvem que el món s'aturés i poder valorar el que tenim, pensar en tot el que realment és important i no li donaven cap importància, ... Passar temps amb els nostres fills pensar en la vostra panxeta (m'ha encantat llegir això crunchi!), No sé d'alguna manera aturar-nos un moment a pensar sense que tot el tràfic del dia a dia ens saturés la ment.
Tinc més ganes que mai d'anar-me'n al bosc, al camp, a la platja, de veure vida, arbres, ocells, d'estar en silenci, de viure tranquilament sense estrès, sense horaris rígids i amb la gent que realment estimo i valoro per compartir a la vida ... En fi.
Suposo que tot ens canvia la vida, el pensar-ho i valorar... Ja va bé tot i la desgràcia del que està passant.
I si també hi han dies xof, sens dubte... Hi ha dies de tot.

A més a més, es com que no puc pensar més enllà de quan s'acabi això, primer pq no sé com anirà tot i segon pq no sé q vull fer. Avui un company em preguntava, quan se t'acabi lo del CAP que faràs? I jo ... Doncs ni hi he pensat!!!!! Pq només tinc al cap que estare prenyi o al menys intentant-ho.

En fi, com dius, CUIDEU VOS MOLTISSIM!!!!!! Als petits i a les panxulines!!!!! Tots en general, vaja!!!!!

Muaksssss
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dg. abr. 12, 2020 3:02 pm

Ah carai.... nosaltres encara que faci migdiada sí que dorm bé. Ara els horaris d'anar a dormir els tenim una mica així "feel free" i ahir ens anavem a dormir a les 23.30h tots tres, i aquest matí a les 9h ja estava despert. :miko: Però bueno. Pateixo una mica perque al setembre que comencen P3 em sembla que no fan migdiada al cole, i aviam que tal serà això de no fer migdiada.

Bueno, és complicat parlar d'això perque clar, depèn del lloc on et toqui estar després de tot això del covid, doncs es veu d'una manera o altre. Ja no solament per les morts, la part econòmica és i serà molt bestia. Però bé, el que deiem, intentar veure la part positiva i tirar endavant.

Bueno, a vegades no tenim clar cap on hem d'anar... Però si tens clar que vols iniiciar la cerca, doncs és un objectiu prou clar. Tota la resta ja es veurà. Tampoc ho podem controlar tot. La feina, tornem a lo que dèiem abans. No t'agobis massa amb això :-()-) Per cert, han dit que les embarassades es poden agafar la baixa, aixi que oju al tema de cercar. Qui sap, poder t'interessa més estar embarassada, pillar la baixa i t'assegures un sou? No sé, realment no sé com va això del teu sector, si tens plaça a un altre lloc o si et compensa més treballar que cobrar per baixa de IT. ?-)

Bona pasqua noies!! Nosaltres avui hem fet la mona i el minicruncho s'ho ha passat pipa decorant-la :oset:

CUIDEU-VOS!!!! :-())
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dv. abr. 17, 2020 7:26 pm

Hola!!

Doncs sí, ja ha nascut la F!!! El dia 7 al matí pesant 3310grams. :cnena:
El part no va anar gaire bé, nosaltres anavem molt positius i amb la ment oberta i les llevadores i llevadors no paraven de dir-me que un tercer part seria bufar i fer ampolles, però res...
Us explico que va ser inducció per decisió pròpia per l’angoixa que estava sentint les últimes setmanes (em semblava que no es movia, angoixa pels protocols hospitalaris en temps de coronavirus...).
Doncs entre pitos i flautes des que vam començar fins que va nèixer la nena van ser 36 hores.
Les primeres 24h (Amb les seves 6 dosis de misoprostol) prou bé, la nostra intenció despés de passar ja per 2 induccions anteriors era dormir tant com poguéssim, jo tenia algunes contraccions que no molestaven ni res, la part rotllo és que amb les arrítmies de la F els monitors no detectaven bé l cor i havien de tenir-me connectada, estirada i panxa amunt Més temps de l’habitual i així em costava dormir.
Després ja Vam començar amb oxitocina i vaig agafar ritme de contraccions doloroses. Vaig anar intentant aguantar el dolor com podia amb bosses d’aigua calenta i asseguda a la pilota, on vaig estar no massa temps perquè la senyal dels monitors es perdia més encara.
Quan no vaig aguantar més (les contracions duraven més que el temps de descans que tenia, i el mal era horrible) vaig demanar epidural. Van fer un primer intent però res, el catèter no entrava, així que Van tornar a punxar l’anestèsia local Més envall i allà sí va entrar el catèter. L’anestesista ja em va avisar que possiblement l’efecte de l’epidural seria més lleu i no m’adormiria tota la panxa. Tenia raó :ufs: :ufs: :ufs:
Vaig poder descansar una estona però de seguida van tornar els dolors de contraccions, només notava alleugerament del dolor cada hora quan es transfundia el líquid de l’anestesia.
Els monitors indicaven que amb les contraccions les pulsacions de la nena baixaven molt i després de valorar-ho amb gines van decidir fer la prova del pH per comprovar que no hi hagués patiment fetal. Fer la prova va ser un show: mesures de protecció oel tema coronavirus, de cop un munt de professionals a la sala de dilatació, transformen el llit en un llit d’exploració, porten carros plens d’instrumental... jo tremolava de por. Per la situació i per si sortia malament. A sobre la F vs decidir moure’s a tope durant la prova, i com que havien de punxar-li el cap evidentment haviem d’esperar. Jo ja estava en dilatació completa i la gine alucinava amb els moviments de la nena, va dir que era el primer cop que veia tant moviment des d’aquella perspectiva. Com que estava molt amunt encara em van demanar que empentés fort unes quantes vegades per fer-la baixar una mica. Això va funcionar, es va quedar quieta, van fer la prova i en pocs minuts el resultat: no hi havia patiment fetal! Quin descans, de no ser així anavem a cesària urgent.
Com que estava tant amunt em van animar a posar-me de diferents costats amb ajuda d’una pilota amb forma de cacauet a veure si l’ajudava a trobar el csmí i col·locar-se bé, i que anés empentant quan tingués contraccions per ajudar-la a baixar. Vaig ser tant disciplinada que entre empenta i empenta les hemorroides oblidades que m’havien sortit al segon part van reapareixer de forma totalment monstruosa.
Un cop passades 4 hores en dilatació completa vsm passar al paritori tot i que la nena encara estava massa amunt, deien que eren massa hores en completa i que a paritori el llit ens podia ajudar al permetre més verticalitat.
Poc després d’arribar a paritori la ginecòloga (resident) va detectar que la F no venia mirant cap al cul, sinó cap al pubis (li diuen en sacra), així que va avisar a la gine especialista de guàrdia per assistir ella el part. Van venir dues gines i entre les tres van confirmar-ho i van decidir que el millor era utilitzar fòrceps. El meu pitjor malson!!
I dit i fet.... unes quantes empentes fortes, els forceps, un estrip i una episiotomia per evitar que l’estrip arribés a l’anus i va arribar la F, mirant al sostre i sense plorar gaire perquè tenia moc al coll. Com que al ser fòrceps hi havia una pediatra al paritori li vaig demanar que la mirés JA, total... jo amb la mascareta posada no li podia fer petons i quasi ni la veia!
La va revisar i estava perfecta. Va pesar 600 grams més que la seva germana i tot i així jo la veia diminuta! Jijiji

I res.... com veieu m’he animat a explicar-vos tot el part! Jeje

A nosaltres ens van fer fer una hospitalització de 48 hores perquè el part va ser instrumentalitzat i perquè per les seves arrítmies li van haver de fer varies proves i controls a la F. Jo estava feta una merda del part (no podia estar de peu ni asseguda, només estirada) i els 3 primers dies fora de l’hospital els vam passar a casa els meus pares (que tenien allà la G). Ara ja portem tota la setmana a casa, fa 10 dies del part i estic moooolt sorpresa de com de bé m’estic recuperant per lo malament que vaig sortir. I el panorama amb les dues per casa està sent prou bo, la petita tranquila i la gran que ho porta super bé (mira que entre el confinament i tot podria haver sigut un horror absolut, anavem molt mentalitzats).

I això és tot....

Ho sento per ser tant EGO avui.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » ds. abr. 18, 2020 10:03 am

Capseta!!!!!

Moltíssimes felicitats de nou!!!!!!!
Benvinguda F!!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

El part va ser dur pel que veig, però ho vau portar millor impossible, i segur que et recuperes molt bé i molt ràpid!!!! Tal i com esteu fent :love:
Ara a gaudir de la família a casa i anar explicant-noa com us va!!!!
Veig que la G està molt enamorada de la seva germaneta : lasito : que bonic tot!!!!

Molts ànims eta una valenta !!!!!!

Com aneu la resta!!!!!!?????

Ego. Doncs hem començat la cerca així com qui no vol la cosa. Avui ha caigut pinxito i ens feia molta massa posar condó i el Nayado diu, a prendre pel cul comencen ja!!!!! Que sigui el que hagi de ser!!!!!
Estic en plena ovulació així que veurem. Després intentaré ferme TO i aviam que passa.
Potser després em dona canguele i ens tornem a posar condó uns dies, no ho se, el tema Covid també fa molt respecte... pero les ganes podran segurament!!! Fa molt que esperem i ara sento més ganes que mai!!!!

Perdó pel totxo per variar...

Ens anem llegint!!!!! :--/)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » ds. abr. 18, 2020 1:35 pm

L’altre cop vau ser molt fèrtils!! Qui sap si ja heu encarregat una altra cirereta!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::