✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dv. ago. 30, 2019 9:01 am

Bon dia boniques!!!!

Uooooo crunchi has donat el pas!!!!! Mooooolt bé!!!! Me n'alegro moltíssim!!!! Espero que aviadet veiem el teu positiu!!!!! :)

Blue Moon espero que aviat es pugui resoldre el tema que comentes, i podeu començar la cerca!!! Molts ànims!!! ;)

Ally83 vinga ànims!!! S'ha de fer dur, però és un dia posar-s'hi i en res ho tindràs tot enllestit!!! Sera durillo (o no), pero després seran taaaaaan bones amigues les germanetes :) ho compensarà tot!!!!

Mode ego, nosaltres aquest estiu molt millor que l'anterior, l'Emma ha tingut un parell de dies molt intensa, però ja després com la seda, tenint piscina i platja mai s'acaba la diversió!! Com li agrada l'aigua a la tía!!! I cada vegada parla mes i mes i ja es fa entendre 100%. Ahir em deia que estava molt cansada... Això en ella es inaudit!!
Tema bolquer ja ho tenim en un 80%, les caques li van costar però ara ja superades. El q li costa més es el pipí al llit mentre dorm, va estar unes 4 nits q no es feia i l'altre dia altres cop.... No em refiu però posar-li el bolquer es un drama i gairebé impossible però Bueno ...

Tema cerca doncs bueno, m'he deixat d prendre el acfol pq com no tenim res pensar encara, doncs ho deixo estar per quan ho tinguem clar. Crec q hem deixat passar l'oportunitat, q ja hauria d'estar embarassada (haver-ho intentat, vaja)... Però ja no s'hi pot fer res així q es probable q esperem al gener febrer o ja directament al maig 2020. Som així, no se.... Hem tornat una mica enrere, i sí q ens ve de gust però no acabem de veure hi clar pel tema treball, potser si em precipito la lio amb el contracte. Ja us aniré explicant!!
Ara a gaudir dels últims 3 dies.... No vull tornar!!!!

Petont boniques!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dl. set. 02, 2019 8:54 pm

Hola guapes!!

Perdoneu tants dies sense respondre, hem estat dos setmanes fora i abans el capseto fent tope hores extres per marxar mes tranquils, jo ja em pujava per les parets! JJaja

Perdoneu les faltes que faréi la llargada, però estic mig estirada i havent de respondre molt :-o00m


Crunchi, que emocionant que el mini vagi fent tants avenços!! Com va el tema bolquer? I les nits?
Sobre la m/paternitat i la parella.... clar que tornarà a canviar! Però com dius: si ho vau superar ho tornareu a fer, el que importa és tenir-ne ganes! I vosaltres ja en teniu, si no no t’hauries apuntat a cercadores. M’Agrada molt llegir-te els últims missatges, estas molt positiva i feliç!! Ole oleeee!!!! >.-<: >.-<: >.-<:


RedBerry, gràcies guapa! No segueixo gair cercadores, però esper que bn aviat tinguis un positiu i tot vagi genial!!!!


Nayade, quin susto qmb la regla! Sort que ja va baixar :ok: el tema sexe i normalitat ja vam parlar-ho. Tota ajuda sempre va bé, però no centrant en que tu ets cap problema. Ja t’he dit algun cop que el que veig és que no esteu al matrix nivell de necessitats pel que fa al sexe, ell vol mes i tu no necessits tant, i de tant en tant va sorgint algun conflicte. Potser el que deies d’anar al psicoleg et podria ajudar a trbar maneres de fer encaixar les dues necessitats. O terapia de parella o sexoleg pels dos ja estaria molt bé, alguna visita per poder posar en comú les postures i que us ajudi a trobar diferents solucions i idees de millora.
Per cert, jo amb la copa també vaig tenir dificultats, la tinc d’abans dels embarassos, quan donem la temporada finiquitada me’n compraré de nova, perquè penso qe sí val la pena, però diuen que a vegades pot costar trobar la que va millor a la nostra vagina.
Quina alegria les bones vacances!!! si es que la teva nena està tan gran!!!! Ja dominant els esfinters, més moderada i fins i tot vèrbalitzant el cansament!! Per menjar-se-la :love:
Em sap greu que et sentis així amb el tema cérca, mira, no heu perdut cap oportunitat!!! Segur que quan arribi serà en el millor moment i punt!!!!


Ally, quin rotllo el tema son, tot i que sembla que torna a anar bé, no?
Queeeeee, ja de 20 setmanes???, que rapid passen els embarassos aliens!!!! Jajajaajjajajaja
Dius que vas falta de temps, peròi què tal el cansament? Jo ho porto fatal!! A sobre prenent progesterona ho estic portant força malament.


Seiba, que bo el raonament que feieu ambla parella, tal qual! Nosaltres també acabem els dies taaant cansats....


BlueMoon, benviñguda!!!!! Uiii, quan els petits es van desplaçant cada cop ens ho posen més dificil tot, però cada cop més divertits!!!
Quin rotllo aquest tema de la feina, ojalà tot es solucioni el millor possible i no hagueu de plantejar-vos la vostra planificacio familiar per aquest tema.




EGO, el dia 15 vaig anar a urgencies per “molesties i dolors”, estava de 5+6 i vam veure sac i vesicula vitelina situat a l’uter. Cap hematoma, no vam veure embrió. La gine ho va trobar normal i no va mirar gaire dins el sac, ja que ella estava més centrada en l’origen del dolor.
Així que la visita no em va tranquilitzar del tot, tinc molt mala sensació!! La setmana passada vaig tenir un fluxe fosquet en un moment, el capseto no ho veia tant pero per sk de cas vaig augmentar la dosi de progesterona, no es va repetir.
Les vacances han anat super bé, vam tornar ahir nit cansadissims (mes de 12 hores de tornada en cotxe amb parades) i avui tornada a la feina, centre nou. Estava entre amb poques ganes i amb por, de moment ha anat bé, a veure què tal...
Dijous tinc per fi la hora amb alt risc, estic acollonida! Ja estaré de 8+6, espero que es vegi tot bé i estigui correcte, de veritat que no esperava passar-ho tant malament!!! Tinc un mal pàlpit constant de que haurà sigut un embaràs anembrionari (les ultimes setmanes n’he sabut varios casos) o que hi haurà algun problema. Estic esgotada, amb moltes molesties estomacals, tot faria pensar que va bé, però sé que la presència de símptomes no és = a que tot va bé sinó culpa de la medicació. Res, paciencia i a esperar!!! Quines ganes de poder fer servir el doppler fetal :-o00m
Per cert, amb la familia em va costar moooooolt amagar-me!! Quin horrooor! Ahh i algre simptoma: mala llet :ufs:
Ahhhh, i dijous la G també és quan comença l’adaptacio, espero que sigui ràpid, així pel capseto serà més fàcil treballar.


Bueno, us deixo que anem a sopar i dubto força que a mkrar cap sèrie, que ja son les 10 i jo m’arrossego.

Una abraçada i feliç tornada a la rutina!!!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dt. set. 10, 2019 7:45 pm

Hola noies!!!

Aneu fatal amb la tornada a la rutina, no? Us vaig escriure el post de dalt fa una setmana i no h contestat ningú!!!!

Us actualitzo info:
La eco va anr molt bé, tot correcte, sense hematoma i el petit gorditi capgros feia saltets. De moment farem controls cada mes aprox. Propera visita per la eco de les 12s.

La G ja ha començat la llar, l’adaptació prou bé tot i tants canvis, perquè he començat a destetar-la... no tenia res clar i ara amb l’embaràs em fa mooolt mal i tinc els mugrons irritats i amb la pell que se’m salta. Li estic donant 2 cops als dia, com que he tornat a la feina i ens veiem menys de fet ja és lo seu: al matí i a la tarda. A la nit biberó de llet de vaca.



Què us expliqueu? La tornada bé?

:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Blue Moon » dc. set. 11, 2019 9:48 pm

Hola Capseta!!!
En el meu cas si, la tornada a la rutina ha estat dura, ojala no haguessim de treballar :-:)

M'alegro molt que tot vagi be i l'embaras evolucioni com toca, es passa malament mentre no hi ha ecos i no es noten els moviments, molts anims i pensaments positius!

Les nostres nenes es porten 1 mes jeje, estan tan adorables en aquest moment aixxx... Estic desitjant saber ja com acaba el tema de la meva feina per planificar una mica el futur, tampoc m'ha tornat encara la regla aixi que suposo que tinc algo de temps.

Petonets a totes!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dj. set. 12, 2019 12:20 pm

Molt bé Capseta!!! Que guay!!

Blue Moon així tb es porta un mes amb la meva, que es porta dies amb la G!! Si estan adorables ara, x menjarseles!!!!

Doncs jo he fet eco morfologica, encara no em crec que hagi passat mig embaras, em trobo genial, la Ivet esta perfecta, i jo gaudint de l’embaras el màxim posible, x serà l’últim i no em vull perdre res!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dv. set. 13, 2019 7:57 am

Hola precioses!!!!

Vaig tenir problemes amb la contrasenya del Socpetit i no hi havia manera d'iniciar sessió, tinc el pc de casa espatllat i al treball no ho volia fer (al mòbil no em deixa).. i al final ho he hagut de fer així pq sino ja veia q perdria el meu usuari!!!!

Capseta i Ally me n'alegreo que els embarassos vagin vent en popa!!!!! Quina il.lusió em faaaaa!!! Soc feliç de veure-us tan béeeee!!
Ally m'encanta Ivet com a nom :love: :love:

Blue Moon ànims amb el tema treball, espero q tot es solucioni aviadet i mentres a gaudir de la teva petita :oset:

La resta com esteu? Crunchi?

EGO. No tinc cap novetat, la tornada al treball va ser de lo pitjor, no estava acostumada a tenir depre post-vacacional i ho vaig (i encara estic) passant-ho bastant malament. Fins i tot ho han notat muns pares! Estic sense ganes de res, la rutina se'm menja, no tinc il.lusió per res... no sé.
La novetat que tinc es que la dona que estic substituint ja està operada des del 31 de juliol, ahir casualment parlant-ho amb companys em van dir q se la van trobar l'altre dia i se'n van assabentar. Així que pel que hem calculat si tot va bé (pel que sembla si) al novembre o així tornaria a treballar... es bona "època" pq imagino se'm quedarien per fer campanya de grip que es fins al febrer més o menys. Ja em sembla bé, pq aquell contracte es a 25h i seria genial... ojalà em surti tot així.
Al final amb tots els alts i baixos de la relació amb el Nayado, no hem parlat però jo he decidit que posposem la cerca fins a l'abril-maig 2020. L'Emma ho porta super be, però els dies durs son realment MOLT DURS, ahir vaig acabar plorant a la 1 de la matinada pq l'Emma s'havia despertat i em va fer una marranada gegant (estava en trance, ni desperta ni adormida...) i em vaig sentir molt sola i molt trista.
Un 2on bebè ara, amb aquest altibaix de sentiments que tinc, fins que no trobi el meu lloc,... penso que no val la pena. Un embaràs es preciós i s'ha de viure amb il.lusió. Aixi que em quedo per aqui una estoneta més!!! (tot i que em quedarè sola en un 3 i no res!).
Ahir en vaig parlar amb els meus pares i em vaig desfogar bastant, em trobo molt sola al poble on visc, nomes tinc 1 amiga mb fills i no al mateix poble,... i pq no dir-ho, em sento sola, cada dia fins les 20h quie arriba el marit se'm fa etern, no puc fer cap activitat pq si no treballo tinc la nena, i al revés. Tinc l'esperança que quan comenci el col.legi l'any vinent, conpeixer alguns pares i fer una mica de tribu, pq la necessito.

En fi al final m'he enrotllat!!!! Un petó ben gran!!!!! :--/)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » ds. set. 14, 2019 1:25 pm

Hola!!

Blue Moon, jo ja tenia ganes de treballar, tot el dia a casa amb la petita exploradora era durissim!!! Però de cop tantes hores i feina nova (he canviat de centre) se m’està fent feixuc. Mira, a mi em va baixar la regla just per començar la cerca casualment, m va coincidir que van disminuir les preses de nit. A veure si el tema feina va bé :ok:

Ally, que bé que sentis que estas gaudint tant!!! Jo crec que quan estigui més avançat, i fins i tot quan no treballi podré viure-ho més feliç i centrada. Ole la petita Ivet! Que està perfecta >.-<: ja veuras que seguirà passant volant el que et queda, excepte les ultimes setmanes que són :ufs:

Nayade, em sap greu llegir-te així. Has buscat algun psicoleg com deies? Segur que t’ajudarà a tornar a trobar el teu camí i alegria. I també en el temes de parellà.entrnc perfrctament que ara pensar en un 2n bebe no ho comtemplis, l’E et necessita molt amb tota la seva intensitat.
Què bé lo de la feina!!! A veure si tto surt com dius o encara millor!



EGO: ahir a la feina va ser dia moooolt intens i vaig haver de correr i carregar més pesos dels que volia, així que estava una mica amb el run run, avui ens ha donat per provar el doppler fetal i hem sentit el cor!!!! Esfic de 10+1 i no recordava haver-lo sentit tant aviat l’altre cop, quin descans!!


:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dg. set. 15, 2019 6:30 pm

Boniques!!!

Me n'alegro que les panxolines vagin creixent mica en mica jejeje

Suposo noies que al final les que ultimament comentavem mes en aquest subforo, ara estem en fases molt diferents. Realment la única banquetera activa que hi ha ara es la Nayade, la Vannion.... Fins i tot dos ja esteu embarassades!!!! Imagineu-vos la diferencia abismal que hi ha!! Estem en ondes diferents.
Jo ultimament no mhe conectat massa al SP, però és cert que quan entro, ja tinc el cap a cercadores. Entro a banqueteres perque tenim peques d'edats similars i ens recolzem i ens entenem bé amb lo habitual d'aquestes edats. Però podriem estar perfectament en un altre grup tipus "mares de A2lescents" :-D per dir algo. Jo ja no em sento banquetera d'aqui que entri menys per aqui.

Comentar que em sap greu Nayade la teva situació i que ojalá trobis un grup de mares amb qui xerrar del teu poble. Ni que sigui fer un café setmanal, ajuda molt. Anims bonica!!!

:-()-) flors per a totes!!
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dt. set. 17, 2019 3:38 pm

Hola boniques!!! :***:

Capseta quina alegria sentir el cooooor!!!! :-()) >.-<: Subidóoooooon!!!!! Veig que tot viento en popa i endavant!!!!!!!!! Que béeeee!!!!! :globus:
Què tal la nova feina????

Crunchi ja tinc ganes de llegir el teu super positiu!!!!!!!!!!! Vinga cada dia, un dia menys!!!!!!!! :miko: :miko:
Entenc que estàs en un altre fase així que si no vols tornar x aqui també ho entendria!!! Però semrpe ets benvinguda :love: (ho dic pel q deies q estaves més en cercadores i això).

Sembla que mica en mica estic millor, aquests 2 dies han sigut ja de cara a la "nova rutina" amb el treball i em fa posar-me les piles i espabilar una mica. EM queden 4 dies per agafarme de festa i ho faré sens dubte!!! Avui la jefa m'ha dit q es molt dificil saber quan tornarà la noia, que poder novembre, que desembre que gener!! No sé, m'he quedat una miqueta igual amb la conversa q mha fet... q no m'agafi millor res al periode de nadal per si les mosques... i jo no tenia cap intenció! li he dit... pero no sé, mhe quedat una mica en plan ?-)

Per la resta bé, l'Emma es queda molt be a la llar, una passada. Una preocupació menys!!! I seguim!!! Està molt molti ntensa de nou... no dona treva, o jo estic que no aguanto ni mitja!!

Petonsssss :-()-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Vannion » dj. set. 19, 2019 11:52 am

Caspseta!!! Que tard ho llegueixo! Pero ENHORABONA!!! Quina punteria que teniu! Ara que vagi tot be! Imagino que entre punxades, i les pors, potser es fa una mica complicat gaudir de l'embaràs, pero jo t'envalentono a que ho facis el mes possible :) Ja ens aniràs donant noves de com va tot! La G ja et deixa repossar una miqueta?

Crunchi! Que be que us hagueu llençat, entenc que passis mes per cercadores, jo intento evitar-ho per no entrar en la roda de l'obsessio, pero ja us puc dir que no funciona... començo a tenir agobios de voler un embaràs JA, i ja veig que l'assumpte es va eternitzant de nou.

Nayade, quanta incertesa, tot i que els teus plans de futurs sonen genial, en cas de que es compleixin! Jo a nivell laboral també trontollo una mica... Abans de l'embaras tenia un lloc fixe, amb horaris de 12h, en una cadencia normal... quan em vaig reincorporar (despres de la mitja jornada), m'han posat a cobrir tot, i a nivell familiar es una punyetera bogeria ... he estat sol.licitant treballar 8h durant molt de temps. I just ara que el que decideixo amb el Vannionet es que el millor es que lluiti per tornar a aconseguir un torn de 12h normal, patapam! em canvien el planning i em possen a 8h :-o00m aquestes coses les fan a posta?

Ally, bluemoon? Com us trobeu?

Jo la veritat es que avui estic XOF total... crec (encara que no ho tinc 100%) clar, que m'ha vingut la W, a dia 24 del cicle (cada cop tinc els cicles més curts), i just ahir estava a punt de ferme un test, ja que em notava rarissima, portava 3.4 dies amb una sensiblitat de mugrons que no he tingut en tota la vida, que fins i tot la roba em molestava, i no ens enganyem... m'havia fet moltes esperances. Maleits psicosimptomes... els odio. Fa un mes vaig anar a la revisio de la gine pel bultet del pit (que gracies a deu no es res mes que un fibroadenoma) i li vaig comentar que el vannionet i jo tenim la mateixa pessima punteria de sempre. I hem va demanar que ens donessim marge fins al desembre. Aixi que ja veig com aniran passant els mesos, i el desembre em faran tornar a començar amb l'omnifin. De veritat, normalment soc molt positiva xD pero avui tinc els anims al terra.
Gracies per llegir-m'he

Un petonet boniques!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dj. set. 19, 2019 2:37 pm

Vannion bonica, com t’entenc, quan vas cicle rera cicle, els psicosintomes, els cicles curts, llargs, el no voler pensar però pensar sense voler.... no serveixen els consells, ni el que els hi passi a les altres, tu ho vols i que sigui ja sense patir....i et diuen desembre i es tan llarg... només entro per dir-te que t’entenc, que miris el got mig ple, que de la tristor d’avui treguis forces per demà. Molta molta sort!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dt. set. 24, 2019 5:45 pm

Bona tarda noies!! Com esteu??

Vannion quant de temps!!! Me n'alegro de tornar-te a llegir però no veure't tan de bajón! Al final et va baixar la W o no????
Suposo que es totalment normal, bueno no ho suposo, ho és, estar una mica així. Quan vols quedar-te i estàs que si que no, és una cosa, pero quan dones llum verda vols que passi ja. T'entenc totalment. Així que res, només em queda animar-te i dir-te que cada dia o cada cicle, és un de menys per aconseguir el +!!!! Que tot el que et pugui dir ja ho saps, el cos és savi i la ment ens fa males passades... aixi que a ànims amunt i calçes avall!!!!
Com està el Vannionet? Espero que molt i molt bé!!!
També estic molt contenta que no hagi sigut res lo del pit! Boníssimes notícies!!!

Ally83 com estàs bonica? Tot bé? Com es porta la Ivet!!

Com aneu la resta??? Crunchi?? Blue Moon?? Capseta??

EGO. Ja estic molt millor... ostres que negativa que estava!!! Ho veia tot mig buit, se'm feia un munt... que malament. menys mal que ja estem a la meva estació preferida de l'any i ja se'n va la calor, tot i que m'agrada l'estiu (entre cometes), hi han coses de la tardor que m'encanten (i no es l'horari de M... que a les 18h es fosc fosc...).
Ahir vam parlar el Nayado i jo de nou, no era la nostra millor época o millor dit, la meva, estava una mica enfonsada no sabia ni pq ni com, però bueno, ara ja ens hem fet a la rutina de nou, l'E sembla que millor, té moments de tot però ara porta uns dies millor! Aviam... pq ja sabem que això va a temporades.
Doncs bueno tema sexe jo tinc una mena de bucle raro, bloqueig o no se, des q vaig parir, suposo que el q em va passar de l'estrip + l'E amb sorpresa de la seva peculiaritat + maternitat en si + pit + aprendre el nou rol i que la vida ja mai serà igual.. no sé, crec que en tema sexe em va afectar pq jo em sentia poc mes q una teta amb potes i amb tot per allà abaix destrossat, un cop em vaig operar la cosa va millorar pero mai serà el mateix a nivel sensibilitat. m'ha costat acceptar-ho pero es aixo, i si li sumes poques ganes, pocs moments per trobarnos (o practicament inexistents)... es fa un bucle mes i mes gros.
Ahir ho vaig vomitar tot tot tot, el part, el postpart, la nostra relacio de gairebe 14 anys!!! Clar, som uns "crios" de 30-32 anys pero portem mooooooolts anys junts i això desgasta molt, es com si tinguessim 40 anys i portessim molt de temps junts. Al final tot acba sent una rutina. Ahir la vam trencar i auqest mati m'he aixecat mes alegre, el Nayado igual i sembla que tenim una mica de treva... esperem que duri molt molt temps!! Pq tot i que no estava especialment malament, tampoc estava super feliç de la vida... i al final, la vida es aixo, 3 dies, i si et passes 2 trista, no val la pena!!

La cerca allà està, ell em diu sovint: si busquem ara per quan seria?? i ara?? si no busquem es x tu q ets una maniàtica amb les estacions!! jajaja, i té raó. tinc molts dubtes, a més de la situació una mica inetable amb ell, també està el tema sobrepes, el tema aprofitar robeta de la mateixa temporada... ara es quan ens vindrà un nen i tots els plans a prendre pel sac!!! Em faria pena pq tint taaaaaaaaaanta roba, i molta sense estrenar! quina pena.
En fi... que aixi seguim, ni em prenc acfol ni res de res, de tant en tant hi penso, quan serà, tinc ganes i por, etc... pero la cosa està calmadeta.

Us deixo que soc un lloro i sempre repetint el mateix! sou la meva terapia jajaja.

Molts petons per totes!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dt. set. 24, 2019 8:59 pm

Hola!!!

La tornada a la rutina és dura!! Treballo moltes hores i amb la G a la llar (super ben adaptada) després em vol més, jo vaig cansada i en fi, què us he d’explicar!!

Vannion, quina penita llegir-te desanimada! Sé que la cerca del vannionet va ser llarga i que l’omifin va anar bé, perquè no te l’han ofert abans? Pel perill a sobrestimular? És que clar.... és com jo, ja no em plantejo una cerca sense adiro!! El primer embaras (sense) va costar 7 cicles (de grafiquera de manual, o sigui que ben fets) i amb adiro a la primera o segona els altres 3 embarassos.
Bueno, ja ens diras què, que potser al final el TE va ser positiu!!!!

Crunchi!!! Entenc el que dius de que ja et sents més d’altres grupets que d’aquí, jo perquè em sentia millor compartint amb vosaltres que no en el grup de cercadores (i per mesos de naixement crec que ja no funcionen massa bé), però és normal que tu sí vulguis fer pinya.
Porfi passa per aquí de tant en tant per informar de coses importants, per si no estem prou pendents per allà.

Nayade, m’agrada molt llegir-te millor!!!! De fet ja m’olorava que algo bo hi havia perquè has penjat uns stories bonics parejils, jijijijjjijiji
Jo sempre et dic el mateix: fes cas al Nayado i el dia que us viñgui de gust fer la bogeria..... a per la cerca! Què importen les estacions, epoques de l’any, si aprofitaras roba o no..... després mai se sap què pot passar!! (Que un fos gran i l’altre petit, que la cerca costi, que s’avanci un mes la DPP.....)
Cerca a banda, l’imprtant és que et llegeixo millor, ole!!

Ally!!! Com vas? Molt gordi? Jo 11s i dissimulant com puc, ahir quasi falto a la feina perquè havia vomitat dos cops la nit anterior i tenia unes nàusees... ara començo amb la cremor, quin rotllo nena!!


:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Blue Moon » dg. set. 29, 2019 4:56 pm

Hola noies!
Seguim aqui nomes 3 en espera real, oi? Que llarga l'espera fins començar la cerca, per ara he demanat hora a la gine per d'aqui 2 setmanes i almenys que em digui si ovulo o no (continuo sense regla, no es que la trobi a faltar pero...) i començar amb alguna analitica i acid folic, etc. El tema feina continua a l'aire, no fan mes que aplaçar les conclusions, ja van 3 vegades, no se a que esperen, ens fan anar a tots com titelles.

Capseta, ally, com van les panxes? Gaudiu-les molt :-())

Crunchi, anims amb la cerca, que un cop arriba el positiu ja no hi ha mes cerca i es troba a faltar tambe jeje, sobretot els marits :-:)

Nayade i Vannion continuem de companyes al banquet :-o00m

La nena esta mooolt activa i superdolça, es taaaan simpatica aixxxx, dissabte que ve comencem un taller trimestral, per fer alguna cosa mes apart de la rutina, a veure com ens va jeje, que quan siguin 2 ja no sera exclusiva... Aquest es un tema que em preocupa una mica, fins ara es la princesa, quedara destronada? Se sentira "desatesa"? Ara som feliços, pero se que en vull 2...tot i que si no ho aconseguissim podriem mantenir-nos aixi, no crec que arribessim a fer repro assistida pel segon, aix no ho se... Dubtes que suposo que tenim totes en algun moment.

Petons a totes i als peques :bugui:
Imatge
Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dl. oct. 07, 2019 12:17 pm

Hola precioses! Com aneu? :love: :***:

Blue Moon se sap algo més? Alguna novetat del treball i de la regla-no regla? Espero que aviadet ens portis bones notícies!
Aquest sentiment que tens és super normal, a mi tmb em passa, crec q li faig una put*da a la meva nena tenint un altre bebè, no ho puc evitar, som tan feliços els 3... :ufs: Q penso que la cagaré......

Capseta, Ally, com esteu? :-()) :-())

Crunchi vingaaaa a gaudir del pinxuteo ..::·· Esperem el + aviadet!!! (o no , a gaudir 'sha dit!!!! :miko: ).

Vannion com estàs¿??¿? Que fa molt que no has tornat!!!!


EGO. No tinc gaires novetats, tot segueix igual, només que a nivell parella estem molt millor i re-connectats :love: així que genial tots 3 -|-;-|- Estem gaudint moltissim daquesta etapa per si ens tirem a la piscina i anem a pel 2on, es el que deia més a dalt, em fa pena pifiar-la, pq ara l'Emma està tan intensa però taaaaaan graciosa! Ens explica unes batalletes que et fas un fart de riure :-D I ella es passa el dia demanant abraçades de família, petons i "arrumacos" :love: La veritat que bé s'hi està quan tot està en calma!!!!
A nivell treball aqui segueixo, pel que em diuen la noia que substitueixo està de fàbula, però ha de gastar vacances d'aquest any i si li van quedar del passat (ni idea), aixi que ràpid ens plantem al novembre-desembre. El que passi després, ja ho enfrontarem com sigui!!!
Cada vegada tinc més i més ganes de cerca ..::·· i de prenyi :-()) però tmb em fa coseta trencar l'equilibri que tenim i que ens ha costat tant d'aconseguir. Tinc ganes de cercar, quedar-me i gaudir (o no) de l'embaràs... tornar a reviure-ho tot, tinc ganes de bebè... però no si tinc ganes de bebè + nena :-:) em fa bastant por.
el Nayado començaria ja de ja la cerca, a mi em segueix tirant cap endarrere el de sempre (modo egoista on i tonteriessensesentit on): q no coincideixi època, parir+postpart a l'estiu... en fi, el de sempre.
El del pes ja tinc clar que estaré grassa, i ja em posaré després de tenir el 2on (fins i tot hem parlat en conya del 3er!!! :content: ).
I tema sexe, doncs mira nenes, hem descobert que estic fatal per allà abaix, no sé si es pot recuperar d'alguna manera, probablement amb hipopressius, i més sexe, però es com si la sensibilitat de la mucosa s'hagués perdut i sento molt poc :ufs: pero sabeu? ho porto més q bé pq tinc un marit que m'ha entès i s'ha implicat en buscar altres maneres de que jo senti. M'ha fet sentir com una reina amb tot el que es va currar i sense donar-se per vençut i ajudant-me a tot i més :love:

En fi us deixo el meu totxo de costum...

Un petóoooo </;-) :-()-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dl. oct. 07, 2019 2:48 pm

Nayade que bé el que expliques amb la parella, tema sexe jo crec que mai serà com abans, encara tinc un punt de la epi que em fa mal.... i nem fent, xo es tan essencial que la parella t’entigui, així que m’alegro molt molt x tu!!

Jo ja de 24 setmanes!!! A punt d’entrar a la recta final.... la peque ja toca la panxa i quan es mou fica l’orella per escoltar!! No se si ho enten del tot xo es molt emocionant!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dl. oct. 07, 2019 7:32 pm

Hola!

Bluemoon, qquin rotllo aixo de la feina!! Per bueno,com dius, la ptita està en una epoca preciosa i cal gaudir-la a màxim!

Nayade, m’encanta llegir que esteu en una etapa tant bonica i tranquila!! Entenc les teves pors a espatllar-ho. Segur que quan us decidiu serà el millor moment i serà la peça que us complementi a tots.

Ally, aiiii, que ja va quedant poquet!!!! Ha de ser preciós que abraci la panxa!! A G se’m tira a sobre, fa petons a la panxa (n sé si perquè veu que el papa em punxa la heparina i tinc blaus...) i em fica el dit pel melic que penso que algun dia tocarà el petit i tot!!

EGO, per aquí tot bé, ja hem superat el primer trimestre i he deixat algunes medicacions, així que ara em toca trobar-me millor. La setmana passada vam tenir visita i els resultats de triple screening i de risc de preeclampsia són tots baixos. Nova visita en un mes. Aquest finde hem aprofitat per anunciar-ho a tothom i jo avui a la feina, quin pes de sobre que m’he tret!!! No haver de dissimular més... per la resta poca novetat.


:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Perdoneu la meva escriptura, tinc problemes amb el teclat.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Blue Moon » dv. oct. 11, 2019 5:36 pm

Hola, com va tot?
Avui he tingut revisio a la gine i tot i que estic perfecte encara no m'ha vingut la regla de nou, aixi que segurament continui per aqui fins l'any vinent... I el moono vol que el proper sigui de principis d'any (cosa que tambe vam intentar amb la primera pero va costar 7 cicles, arriba quan arriba aixo) aixi que igual ens hi posem a l'abril... Encara em queda banquet!
I mentrestant anar gaudint de la nena, resoldre el tema de la feina i els estudis del moono, i despres de Nadals ja començare a preparar-me amb acid folic, visita al dentista, etc. El pre-embaras!

Nayade, en res tu ja saltes jejeje, quan la parella va tan be es un plaer...
Crunchi, anims amb la cerca!
Capseta i Ally, a cuidar les panxes pel Nadal...

Quines ganes ja del Nadal, l'any passat era molt petita pero ara ja es fixa en tot... No entendra res pero segur que li encanten les llums i la decoracio :love:

Petonets noies!
Imatge
Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » ds. oct. 12, 2019 9:26 am

Bon dia boniques! Per dir alguna cosa pq aqui fa un dia lleig lleig.

Blue Moon si heu decidit això, bé estarà!!! Encara q tot i q no tinguis regla tmb et pots quedar embarassada! A mi m'agradaria començar a l'abril tmb però crec q no arribarem, ja veurem!!!
I si, quina ilu això del Nadal, conforme van fent anys fa més il·lusió, aquest any la meva pillarà més lo del tió i reis, q l'any passat crec q no li va quedar massa clar!! Es com si tornéssim a ser nens jejeje fa moltíssima ilusió!

Capseta que fort 2on trimestre ja!!! Ara a trobar-se millor i eliminar medicació, vinga això va vent en popa!!! No sabeu què és encara oi?? La G està maquíssima !!!!

Ally si, la veritat és q res torna a ser igual!! Pero s'ha de gaudir igual i trobar la manera d passar-ho bé!! Com te trobes??

Ego. No sé pq m'he comença a prendre d nou acfol. He pensat q si ens posem al gener així ja tindre els 3 mesos fets. Després penso q si ens esperem ja a l'abril doncs mira, ja seria rodó. I justament quan torno a pensar-hi més i em venen més ganes, lemma té un dia d'aquells de tierratragame. Però en fi això em passarà més vegades i és el q hi ha!!!
La guinda del pastís va ser la meva mare ahir dient q tenia molt consentida la nena, q si es portava tan malament era x culpa meva q per no sentir la li deixo fer d tot.... Em va saber molt greu q em digués això!!!! Estic segura q serà la típica q quan anem pel 2on em digui q m'he precipitat... .i passo dels seus comentaris però em fa tanta ràbia!!!!!!!
Aen fi, aviam com va tot!

Bon cap de!!!
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dl. oct. 21, 2019 10:30 am

Holaaaaa boniques! :--/)

Està això molt paradet, no? Spero que totes esteu divines, tant les prenyis com les banqueteRes :-()) :content:

Em passo sense novetats, només m'ha xocat que no hi haguessin missatges!!!! Aviam si ens passem més.

No sé vosaltres però jo es arribar la tardor i em poso molt nyonya neukiss-) vaig trobar laltre dia un email a una amiga enviat a l'octubre de 2015 i estava com ara, em ve de gust cercar i quedarme prenyi!!!! Però no vull parir al juliol jajaja jo i les meves paranoies de sempre. La tardor i la primavera m'encanten, i em poso sempre així melancòlica.
Ara estic en la fase de vinga vull buscar ja! I als dies dic estic boja espera una mica més. Suposo q és el previ a llençar-me de cop.
Ara dubtem entre posar-nos al gener (que sigui d'octubre, novembre desembre si tenim sort clar...) O ja esperar l'abril. Blue Moon que potser compartim la banqueta al 100% fins abril!!!! Jejejeje.

Un petó gran per totes i feliç setmana, que pinta bastant malament amb pluja i fred x*x*x
Imatge Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::