✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dv. gen. 25, 2019 7:52 pm

Jajajajajajjajaja crunchi no sembleu uns avorrits!!! Nosaltres també som molt casolans i de plans senzills. Anar a sopar o dinar sobretot amb familia i amics, però no escessivament (per exemple uns amics van fora a dinar/sopar vàries vegades a la setmana), fer excursionetes, veure sèries i pelis...
Viatjar també és algo que teniem una mica aparcat per diferents temes que han anat sorgint.

Seiba, gràcies per compartir la teva vivència. Què tal això d’estar d’excedència? Jo vsig haver-me d’incorporar amb la nena amb menys de 5 mesos i tot i que al principi em feia pal, em venia de gust i realment gaudeixo molt de poder anar a treballar unes horetes (faig 4 matins només) i desconnectar de casa.
La veritat és que la maternitat a casa se m’ha fet dura i de fet els inicis la casa se’m queia a sobre i necessitava sortir (encara que fos a casa els avis, eh?).
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dl. gen. 28, 2019 7:36 pm

neujor:-) jejejjee bueno, cada persona (i cada parella) té les seves aficions. I suposo que amb el temps, tot es posa al seu lloc o be, descobreixes altres aficions o altres maneres de divertir-te. Suposo que és llei de vida.

Com aneu banqieteres??? :camio:
Imatge

Imatge
Marietaesperançada
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 30, 2019 11:46 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Marietaesperançada » dj. gen. 31, 2019 12:20 am

Hola
perdoneu-me mimagino que aixo no va aqui. Pero estic una mica desesperada/ansiosa.
Alguna de vosaltres sap algo de la clinica cefer de lleida.?? Avui he anat primera visita informativa ( clavada de 150€) pero encara que he surtit contenta tinc por. No se si son bons o no ... experiencies?
Seiba
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. maig 02, 2018 9:55 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Seiba » dg. feb. 03, 2019 10:29 pm

Bona nit noies! Com esteu?
Capseta doncs jo amb el primer em vaig incorporar als 6 mesos, però al cap de 3 vaig tenir que agafar la baixa. El nen no dormia més de 1 h seguida i jo no volia estar a la feina, volia estar amb ell, em sentia que estava fent algo en contra meu...i vaig caure malalta literalment. Ho vaig passar tant malament psicològicament i físicament que vaig agafar excedència fins als 2 anys q ja només es despertava 1 O 2 vegades i va començar guarde. Però amb reducció, només 15 hores a la setmana. Jo sóc feliç a casa, m'agrada fer de mama, però si que trobo a faltar ser jo, i no sempre 24h mama... Amb el segon ja no me incorporat, ara té 19 mesos i m'incorporaré al setembre, 15hores setmana. Jo no ho canvio, estic on vull ser, és dur a dies et saturas, plors, caques, mocs , menjar, netejar.. això tot el dia, però em compensa. Tinc una bona amiga amb 2 i treballant i ella està feliç fent de mama i de professional. Lo important és fer el que sents i t'equilibra a la vida. Fent el que sents i no el que penses que has de fer no t'equivoques.
Vaya rotllo que faig, m ha costat però ara ja no callo! Sorry!!!
Per altra banda, jo estic amb tractament a l'espera si m'han d'operar O no, i cada dia veig més lluny això d"iniciar la cerca al juny. Però em vaig autoconvencent de que encara tinc temps més endavant, i que no seré tant gran... En fi, de moment la incertesa. El que sí que sembla que com a família tenim clar que si la salut ho permet volem ser 1 més.
Bona nit i gràcies per l'escolta com sempre. zz:-)
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dc. feb. 06, 2019 10:18 pm

Hola!!

Seiba gràcies per explicar. Doncs sí, cadascú ho viu d’una manera diferent. Per exemple avui palavem amb les companyes del grup de mares del CAP i una tenia moltes ganes de tornar a la feina i ara que treballa està bé però se li està fent dur deixar la nena a la llar... a vegades com expliques et sembla que prens una bona decisió i després veus que potser no tant.
Si una cosa ens ensenya la maternitat és que res és com pensavem, que millor tenir la ment oberta i anar fent com sentim que és millor per nosaltres.
I sobre el tema son... nosaltres ara anem a pitjor amb la nena, cada cop dorm pitjor però ara se n’està encarregant molt el pare que ara no treballa encara, però pot ser esgotador!!



Per cert!!! El famós dia que vam deixar la nena va anar estupeeeendo!!! Van ser gairebé 6 hores ab la tonteria!! Clar que 2 ja eren anar i tornar, dinar, ikea, leroy merlin.... el temps vola. La mini va prendre molt biberó (sort que els vaig deixar un munt de llet) i va dormir força també (en braços!! Jaja).
Ara algun dia la volem deixar una horeta o dues amb l’altra avia a veure què tal... anar provant amb uns i altres, tenir petits moments per nosaltres i que ella gaudeixi de la família, que se la veu a gust.



Com aneu les altres? Novetats?
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dl. feb. 11, 2019 11:59 am

Molt be capseta, me n'alegro que poguessiu disfrutar la parella, ni que sigui anant de compres. Va be, encara que a vegades ens costi, estar a soles també.
En el fons tot es tracta d'adaptar-nos a les noves circumstancies, no? Primer sou una parella sense fills, després sou pares, després tornar a conectar amb la parella sense deixar se ser pares.... tot son noves circumstancies i noves situacions i hem d'aprendre a adaptar-nos a elles. I a vegades no és fàcil que consti.

Nosaltres us puc dir que després de moooolt de temps hem tornat a conectar molt bé. El crunchi ha trobat feina en una empresa on té un horari que permet la conciliació (vaja, que permet que estiguem junts els tres totes les tardes), i això comporta més complicitat entre nosaltres i menys baralles. I res, que estic contenta perque hem conectat de nou, després de tantes baralles i de tocar fons. Sembla que estem millor que mai, i sembla que hem trobat els nostres moments íntims :love: és curiós que abans mai em venia de gust, i ara tot i no variar molt la meva rutina del son i anar igual de cansada que abans, ara em ve més de gust :love: suposo que al final és allò de "el roce hace el cariño". neujor:-)



Com esteu les altres?? Que us expliqueu??
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dl. feb. 11, 2019 12:11 pm

Hola maquíssimes! Quants dies sense escriure!

El tema temps en parella, la veritat que es nota... jo vaig tenir una llarga temporada que no volia deixar la nena, em feia pena, i tot i que m'agobiava moltíssim, era molt masoca i preferia quedar-me amb ella. També ella es una lapa i necessita molta mama, i em feia més difícil el fet de deixar-la. Ara per ara tenim algun moment tots dos, cada certes setmanes...
Crec que totes les opcions estàn bé si tothom està content, tant pares com nens. Hi haurà més o menys necessitat d'estar a soles en parella segons cadascú i punt. Cap opció es millor que altre! ;)

Me n'alegro que us anés tan bé, Capseta!!!! Clar que si!!!

Crunchi me n'alegro moltíssim de la nova feina del cruncho!! Segur que això us fa reconnectar moltíssim!!!! Ara a gaudir i anar a pel 2on jejejejeje

Seiba espero que ben aviat ens donis bones notícies i que tot estigui en llum verda per cercar! Tant per part del marit com per la teva operació... ja ens aniràs informant!!! Si pots, segur que ho aconsegueixes guapa!!! Molts ànims!!!

Jo us he d'explicar que la setmana passada vam anar d'hotel amb els meus pares i l'Emma, i tenia spa... vam deixar la nena adormida i el meu marit i jo semblàvem 2 adolescents a l'spa, ens va anar de luxe no, lo seguent... quan vam arribar a l'habitació l'Emma continuava adormida, els meus pares van marxar a l'spa i vam deixar anar la nostra imaginació, em venia molt de gust tenir sexe i ho vam gaudir moltíssim com feia temps que no passava. Després vaig descobrir que estava ovulant jajajaja.

També aquest capde ha estat dur amb la nena, ahir va tenir un dia de rabietes a full, estàvem desesperats, ens vam plantejar deixar la nena amb els avis pq no podíem més... mil rabietes, tot era motiu per brotar-se, tot eren problemes... no volia cadireta de cotxe i del pal es va treure el houdini stop i va aconseguir treure un braç, tot això poseida que semblava la nena de l'exorcista, cridant i plorant a saco, al final dic es treu l'espatlla de lloc... una darrera l'altre, quan arribem a casa es dedica a llençar-ho tot pels aires, no ens donava temps a recollir que ja l'estava liant a saco a un altre habitació... desesperant... no vam anar a doanr cap tomb i encara gràcies q ens va deixar dinar a un restaurant...

En fi, època molt intensa i que no em plantejo amb un 2on. O fa un canvi aviat o ens esperem definitvament al 2020. Ara no em sembla tan horrible que es portin 4 anys, si amb això ella es mes autónoma i no ens munta els pollos que ens munta ara... Així que si, noies, de moment... banqueta per estona!!!!

I la resta que us expliqueu???? Petonets gegants.
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dl. feb. 11, 2019 12:13 pm

Ahhhh i pinxito de la setmana passada amb protecció!! Jajaja q ara ho llegia i semblava que ens havíem deixat anar i no! No estic tan boja jajaja
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » ds. feb. 16, 2019 9:14 pm

neujor:-) o-o:) ai Nayade!!! neujor:-) si, havia entès que no havieu pres mesures fins que he llegit el final!!! Aishhhhhh :-D
Ja ho entenc ja.... el meu nen és tranquil però també té el seu caracter. Quan vol algo ha de ser allò, i si no pot fer algo que vol fer es frustra i s'enfada que et monta un ciri que t'enrecordes del dia que se't va ocorrer ser mare.... :-D menos mal que va a dies, no sempre és així. Aixi que entenc perfectament el que expliques de la teva nena, perquè estan en edats similars i és dificil gestionar-ho sense perdre els nervis.

Jo tinc esperances a quan aprengui a parlar aquestes rabietes milloraran perque l'entendre mes be i no s'enfadarà. És el que ena va dir la professora. I és el que passa sovint, que s'emprenya perque vol algo i au, endevina. Aishhhh :oset:

Molt be que anessiu la parella a un spa, clar que si. >.-<: és el que diem, ens hem de dedicar temps a nosaltres mateixes i a la parella... cosa que a vegades costa.

A mi lo que em tira enrera a esperar a la banqueta és el tema de la meva edat. El 2020 faré els 35 i em fa por que sigui dificil aconseguir embaras.... poder és una bajanada, perque seria buscar amb 35 recent fets, però mentalment tinc aquesta edat gravada en foc. Com un limit. Com enfoqueu vosaltres el tema de l'edat???
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Gustineta » dg. feb. 17, 2019 10:25 pm

Hola!

Tot i que no estic a la banqueta, voldria infiltrar-me un moment per respondre a la crunchi.

Jo penso que l'edat té un pes, però no és l'únic factor que determina la fertilitat. He trigat 5 anys a aconseguir un embaràs viable i ara, finalment, si tot va bé tindré un fill viu amb 35 anys i poc. Volem tenir un segon; tenim una segona oportunitat ja que tenim un embrió congelat. Si aconseguim un segon embaràs viable, serà quan encara sigui més gran. No és el que jo hauria volgut, però les coses han anat així.

El que no admeto és que diguin que amb 35 (i fins i tot amb 40) diguin que "s'és jove". Evidentment, que s'és jove en termes d'edat, però en termes de fertilitat... doncs jo crec que no tant, encara que l'edat no és una barrera infranquejable. Crec que és important que siguis conscient que a partir dels 35 baixa la fertilitat i que pot ser més difícil aconseguir un embaràs a terme. Ara bé, això no vol dir que necessàriament hagis de tenir problemes per tenir fills a partir d'aquesta edat. En fertilitat res no és blanc o negre.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dt. feb. 19, 2019 1:14 pm

Bones!!!! Porto noticies :-D
Ahir li vaig treure el tema al crunchi. Com haureu notat, jo ja fa molt que li dono voltes al tema de la cerca i amb ell no ho haviem parlat encara. Es cert que abans del 1r fill haviem parlat de tenir-ne un parell, és cert que jo sempre que guardo roba dic en veu alta que "ho guardo per un altre possible fill...". Pero un dia que li vaig treure el tema obertament, quan el mini crunchi era molt petit, li vaig dir que voldria tenir un 2n fill, el crunchi em va dir que bueno q esperessim a veure com sortia aquest, si seria molt mogut o no, i vale, poder vaig treure el tema massa aviat perque és veritat, no era el nostre millor moment com a parella i el mini crunchi era molt petit (tot i que aixo és una opinió meva).... pero em va chascar una mica i per això ja no havia tornat a treure el tema. Per no emportar-me un no rotund, per por a la seva resposta, etc. Fins ahir.
Ahir li vaig dir tal qual, amb la directa posada, que què li semblava posar-nos a la cerca a finals d'estiu o finals d'any, que el minicrunchi ja tindria 3 anys l'any que ve.... i em va dir que vale, que si. Uffff tinc un alleujament mental i una alegria :p-) és una parida, però és un pes que m'he tret de sobre, perque necesaitava parlar-ho amb ell.
Estic en un moment que desitjo/vull/necessito un segon fill. Estic en el momemt aquell que ja veus que si, que és ara el moment. Que tot i les pors i dubtes i tal, el desitj és més gran. Així que sí, que penso que després d'estiu ens hi posarem. :b-))) no vull donar-li més voltes, sé que ho vull, ho tinc clar, em fa il.lusió i compto amb el vot de la meva parella, que és lo important.

Gustineta que ve veure't per aqui!! Clar que si, aporta tot el que vulguis dir que per això és el forum!! :-()-) Si si, ja entenc el que vols dir.... crec que també és cosa meva, que en segons quines coses m'ho prenc com tot o res. Però que està clar el que dius, i que al final cadascú fa el que pot o el que vol, i la vida et porta per on et porta i et toca quan et toca. Però volia dir que si jo per exemple tingués 27 anys, potser esperaria més (o potser no) a tenir un 2n fill. Però en tinc 34. No em puc (ni vull) esperar 10 anys a tenir un 2n fill, per dir algo. Que això que expliques dels 35 ho tinc molt present. Però que està clar, que si ara em poso a buscar i el tinc amb 36 anys, no és cap drama. Al final el que totes volem és ser mares i que tot surti bé, sigui l'edat que sigui. Així ara estàs embarassada??? Enhorabona bonica!!! :-()-)

Perdó noies pel tocho. Com esteu les altres?? Esteu tan on fire com jo?? neujor:-)
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dl. feb. 25, 2019 3:38 pm

:--/) :--/)
Què tal noies? Fa dies que no escric! Us vaig contestant com pugui amb el modo soso móbil.

Crunchi - Uf els nens intensos.... Que difícil es fa tot plegat! Hi han dies horribles! Aquest cap de he de dir que L'Emma s'ha portat de luxe. Sembla que ja tolera anar caminant de la mà O fent cas sense sortir corrent... Algo es algo! I tenim menys rabietes pq cada vegada parla més i s'entén més, però encara hi ha pq vol fer o agafar algo que no pot i aviam qui li fa entendre....
El tema dels 35... Jo penso que per 1 any no passa absolutament res, entenc que t'hagis marcat una edat màxima diguem-ne... Però q no es q pensis en tenir-lo d'aquí 3-4 anys, sinó q només es 1 any més, 12mesos... Creus que serà tanta la diferència entre llavors i posar-se ara mateix? Jo crec que no!!! :content: Així que ànim!!!!


Aiiiiii i ara he llegit l'últim post teu!!!!! Que beeee!!!! Aquest estiu panxu al canto!!!!! Me n'alegro moltíssim!!!!!! :p-) >.-<: ara sí que sí compte enrrere i banqueta per poc temps!

Gustineta, tota la força i ànims del món!!!!! Felicitats per aquest bebè carregat d'ilusions!!!! :-())

Modo ego. no gaires novetats, seguim una mica com abans, 0 temps en parella i 0 interès per la meva part, no estic malament amb ell ni molt menys però tampoc és la meva prioritat i ho nota, li fa mal... Potser ho engego tot a fer punyetes per això, pq veig q la meva vida és la meva filla i sembla egoista però només miro per ella i per mi. Amb lo qual el tema del 2on queda descartat de moment fins a Nova ordre ?-)
Se m'ha bloquejat el mvl....
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dl. feb. 25, 2019 3:46 pm

Aviam si em funciona... Crec que ja si.

Doncs això, no estem per la labor, no és el millor moment ni de parella ni a nivell laboral (ell molt putejat i amb ganes de fer un canvi i jo recent arribada a un nou treball). La veritat que estic vivint els parts del meu grup de mamis febrer 2017 (els 2on i 3ers) i tot se'm remou però més que mai veig clar que NO es el moment.

Així que ens tocarà banqueta una bona temporada més!!!!

Es el que deia a la meva amiga l'altre dia. No tinc. Ganes de sacrificar més... Ni temps per mi, ni temps per L'Emma, ni energia, ni res. Encara necessito més temps per sentir-me recuperada completament i amb forces d'un segon. Suposo que cadascú té un temps, i necessita un procés. I encara no estic preparada, físicament si, psicològicament no. Ni de lluny. Crec sincerament que un embaràs ara ens separaria definitivament... Encara he d'arreglar coses en la meva relació per poder pensar en ampliar família i tot el que comporta.

Un petó molt gran a totes!!!!!! :-()-)
Imatge Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Blue Moon » dg. març 10, 2019 10:58 am

Hola noies!
Torno al forum de forma molt puntual, amb la peque de 6 mesos em costa posar-me a l'ordinador... Esta preciosa, meravellosa i fent els avenços correctes (ara amb la introduccio de la complementaria ens esta costant, pero poc a poc).
En uns mesos volem iniciar la cerca del 2n, suposo que sera a finals d'any o principi del seguent, tinc uns mesos carregats d'opos i no vull arriscar-me a estudiar tenint malestar (tot i que al primer embaras vaig estar perfecte fi s al tercer trimestre que va apareixer la lumbalgia), aixi que ens anirem veient i llegint jeje, ara em toca reiniciar les relacions, que la veritat, ganes 0 pero sera questio de posar-s'hi jajaja.
L'any que ve faig els 40 anys, per aixo tampoc volem esperar mes, no tenim massa temps per perdre...
Imatge
Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dv. març 15, 2019 12:52 pm

Hola boniques!!! Com esteu??

Blue Moon a tope!!! >.-<: Entenc que miris el te,a de l'edat i les opos, i a la vegada penso que ets molt valenta per posar-t'hi tenint un peque tan petit. Olé per vosaltres!!

Nosaltres be, hem tingut els nostres més i els nostres menos com a parella. El minicrunchi ha passat una epoca molt rebel, molt nerviós i pegant als companys i al seu pare. Creiem que és perque el cruncho va canviar de feina i té un horari que li permet passar més hores amb nosaltres, i com si el nen se n'adona que ara ja no té la mama per ell sol tota la tarda. Ara està mes bé, però mha portat molts maldecaps. De repent deixes de tenir un bebé tranquil que nomes dorm i menja a tenir un nen que pega, crida, té rabietes.... que si, que ja ho havia fet això de pegar als companys, però pegar al seu pare o no voler-lo (no vol que el toqui, si ens abracem ve i ens separa, si el pare toca un llibre que ell té a les mans s'enfada, no li deixa ni assenyalar el llibre...) mai ho havia fet. És com si tingués gelos del seu pare. Però bueno, la profe ens va dir que seria una etapa, i segurament té raó perque està una miiiica mes tranquil.

En fi, que a la banqueta hi estarem una estona més, perque vam pensar què passaria si arribés un germanet ara :-:)

Nayade, ja entenc que vols dir ja.... jp tb ho penso, no et creguis. Ara que comencem a veure una mica de llum pq el peque va creixent i tot i la intensitat de tot és més autònom, ara posar-te amb un recent nascut que necéssita taaaaant...!! Uf, fa mandreta. A mi em preocupa no poder atendre bé al petit o al gran, pq ja no serà com tenir-ne només un.... uf, quantes pors! I la parella doncs si, jo tb jo he dit, un segon fill em pot vostar el matrimoni. Perque hem discutit tant pero taaaaant...!!! Nosaltres erem una parella normal, amb les nostres diferencies però ben avinguda. Tinc un home quasi perfecte que no se li pot demanar gaire més. I tot i aixi he sigut dura amb ell, hem tingut diferencies, hem tingut taaaantes discussions!!!! Que em fa por i tot. Sobretot penso si a nosaltres ens ha capgirat tant, com no capgirara a aquelles parelles que son pares i ja no anaven massa ben avingudes....

En fi, és dur. No és cap camí de roses no.
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dt. març 26, 2019 7:05 pm

Hola precioses, com anem?

Veig que no ha activitat, lúltima va ser la Blue Moon, benvinguda a la banqueta!!! També estàs amb tema opos?? Sanitat?? Ostres jo ho he deixat per impossible al final, masses coses de cop. Moltíssima sort!!!
Amb 6 mesos et plantejes el 2on? Què valenta! Jo amb 6 mesos encara no sabia ni on estava jajaja t'admiro molt! T'entenc per que el factor edat si que t'apreta... aissss tens ganes de començar?? Anims!!!

Crunchi com anem?? Espero que el minicrunchi estigui millor. La veritat tenen fases de tot i a vegades la fase de torn t'amarga l'existència... una meeee. L'Emma ara està en fase de no vull orinal ni res, m'ho faig a sobre però tampoc vull que em canviis! Hola? Uf... i rabieta al canto. He de dir que ara la tenim més controlada i sabem quins son els desencadenants de rabietes i així anem trampejant i evitant-les... però a vegades apareixen pq no hi ha més remei. Molts ànims!!

Modo ego. Seguim exactament igual, amb la diferència de que al meu marit li ha sorgit inesperadament la oportunitat d'obrir un negoci per a ell! Estem super contents i ilusionats, i esperem que quadrin els números. Desde que ho sabem fa uns dies, està molt més animat, content, fa un altre cara, està amb ilusió i ganes i se li nota mil. També vam parlar l'altre dia i sembla que tot vagi a millor, jo la veritat m'he acomodat molt amb la nena, en tots els sentits... com que ella en si ja es bastant treball, delego en ell moltes coses, i després no tinc detalls com ell de portar-li el postre, o deixar preparat el sopar per quan vingui... en fi, que jo també tinc cosetes a arreglar, pero ell també. Ara per exemple estic en la ovulació i fins i tot tinc ganes de sexe però com q no trobem moment, passen els dies.
Suposo q per aquest motiu de cop em venen ganes de bebè, això i veure tots els parts de les youtubers jajaja amb bebès super bonics, em fa remoure'm, però ho penso en fred i aquest any NO i menys si ara ens muntem un negoci. Seria lo pitjor! Pero bueno això ja sabeu com va, avui es un no, demà un si i demà passat una panxu. Però vamos, no té pinta jajaja.

Res ja us he passat el parte!! Estem en contacte boniquetes!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dt. abr. 09, 2019 2:12 pm

Hola guapes!!

Ostres, porto temps desconnectada d’aquí, quan tinc temps per remenar les xarxes socials em resulta més comode mirar grups de facebook i instagram, trobo que el forum em requereix un ser-hi més, llegir amb atenció, personalitzar, però em sembla que estem totes igual!

Crunchi, vaig llegir que havieu reconnectat amb el teu home, ole oleeee! La parella és molt important i a vegades costa.
I la conversa sobre la cerca ueeeeee!!!! Així doncs què? Passat estiu? Finals d’any?

Nayade, això del nou negoci ja ho teniu iniciat o quins terminis té ara? Seran molts canvis però si ell està content i creu que sera millor doncs perfecte! I tu les opos dius per aquí que les has abandonat, però em sembla que una mica vas estudiant, no? Ben fet! Encara que sigui poquet cal anar fent, presentar-te, veure de què va.... tot és experiencia que van adquirint!!!


Bluemoon, estudiar opos és un rotllo en sí mateix, però si estas prenyi i amb problemes/molèsties i per tant la baixa tens més temps per estudiar, és un punt a favor!
I el gran tema de reiniciar les relacions! si llegeixes enrere veuras que és continu aquí, entre la falta de líbido, cansament, menys temps i oportunitat....


EGO, doncs res, per aquí bé, el que pitjor pitjor pitjor porto són les nits (fins i tot la vam treure de l’habitació a veure si milloravem, hem provat varies coses, ara estic a l’espera de llegir un llibre de l’elizabeth pantley que ha fet un metode per dormir sense deixar plorar), i en segon lloc el que porto mig mig és la lactància que sempre hem tingut problemillas (ara mossega dormida).
Pero tot i així com que el capseto encara no treballava hem anat bé. Hem tornat a discutir algun dia pels recurrents temes de l’organització familiar i de la llar (més que res que no té vista, no sap anticipar o pensar si tindrà temps de fer tot el que va deixant). Ara ha tornat a la feina fent viatges i ufffff! Toca portar la nena a casa avis i fer muntatges, sort que seran unes setmanes i després ja treballarà des de casa i no quedaré tant “sola ante el peligro”.
I res, per sort tenim una nena que és un gíngol, no és pas un bebé d’aquests paradets, però pr tot lo demandant que era els priemrs 3-4 mesos ara estem encantats! Per dormir necessita ajuda, és una golafre (teta, bibis.. i l’AC va bé), li encanta anar en braços i no ploriqueja, directament berrea quan vol atenció, però s’entreté molt amb les seves joguines i mentre juga podem fer 4 coses, encara que sigui al seu costat al terra (jo organitzo coses de la feina, plego roba, recollim la casa...) O sigui que no, per molt que la lactancia podria anar millor i que les nits són un malson (i això que el capseto pringa més que jo a les nits!!! ) no ens he tirat enrere amb el tema d’un nou bebé.
De fet ja li vaig dir a la metgessa de capçalera i m’ha receptat ja l’àcid folic i hem parlat de com procedir quan em quedi prenyi (medicacions i que hauré d’anar per alt risc igualment i tota la pesca). El tema és que encara no tinc la regla, fa dos o tres mesos que noto coses i penso que arribarà però no passa.... i clar, la nena mama nit i dia i jo em trec llet tres cops al dia, així que puc estar sense força temps més! Per fer que torni seria treure pit però tot i que li he donat voltes al tema no vull encara, és la nostra solució màgica per tot, fins l’any li donaré segur (a menys que el tema mossegades empitjori). A l’agost-setembre em plantejaré què fer si veig que no arriba la panxu.

Per cert, no sé si és la crisi dels 8 mesos (ansietat per separació) o què pero porta uns dies amb uns plors i rebequeries que són massa!!!! Al cotxet, en mig dinar, si la anem a canviar... comença a treure un geni interessant, a qui haurà sortit?? :-:) jajajajajajajaja


Ostres, com es nota que feia mesos que no escrivia, per dir 4 tonteries i m’he enrotllat com una persiana.... :ufs:

Intentaré seguir-vos més!' És que les ultimes vegades que entrava si tenia temps de llegir ja no en tenia de respondre i quan tornava ja no sabia ni què havieu dit ?-)


Una abraçada!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dj. abr. 11, 2019 10:01 am

neukiss-) neukiss-) Hola hola!!!!

Qué bé llegir-te Capseta!!! >.-<:

De veritat alucino amb les ganes que tens de nou bebè, la Greta és super mini encara! A mi em va passar al contrari, mica en mica l'Emma cada vegada més guerrera jejeje però bueno la questió es que us vegeu amb tantes ganes de nou bebè :-()) :love:
Llavors pel que he entès, et poses ja???? ..::·· ..::·· ..::··
Ja ens aniràs explicant per aquí!!!!

EGO. El negoci del meu marit no va poder ser, teniem l'OK per tot arreu però teniem una persona per davant nostre que pensàvem que no obtindria el crèdit i resulta que si :ufs: A més tot va ser una mica bastant lleig en conjunt per part del senyor del taller... i bueno, obviament el meu marit es va quedar bastant enfonsat i no han estat dies fàcils. La moraleja es que s'ha de continuar vivint i gaudint de cada moment i ja tornarà el nostre moment clau!!

Així que ens quedem com estem. També és cert que aquests dies que estàvem a l'espera els hem gaudit molt a modo parella, molts pinxitos com feia temps, i moltes estones per nosaltres que hem anat rascant per aqui i per allà. Seguim amb la idea de nou embaràs en algún moment però no ho hem definit. Estem gaudint moltíssim de l'Emma i cada vegada més i més, parla més, juga més, ... penso que si tingués un altre fill m'ho perdria! Sé que no es excusa pq llavors mai tindriem un 2on però bueno. Ara no estic preparada i dubto molt que aquest estiu ho estigui. Fins llavors... a gaudir de la vida que son 3 dies :b-)))

Sobre les opos, les vaig deixar per impossible però quan vaig al treball CADA DIA veig als companys a tope, estudiant, tothom em diu per tot arreu que ho aprofiti al màxim que hi han moltíssimes places... tinc clar que no tindré plaça però al menys agafar 10 puntets no m'aniria malament la veritat! Així que vaig deciri que al menys em llegiria el temari i que tot em sonés més o menys, i de pas aprenia coses, moltes coses que desconeixia! I així ho estic fent tot i que porto 1/3 dels apunts i em queda 1 mes just :-:)

I la resta com esteu??? :--/)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dj. abr. 11, 2019 3:49 pm

Hola!!!

Ostres, quin greu lo de la feina del teu home!!!! :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: i a sobre amb coses lletges.... com epr no estsr enfonsat!!
Eprò me n’alegro de que hagueu aprofitat els dies de subidón i que ara us sentiu en un punt guai, bé amb la nena, vosaltres com a parella...
I respecte les opos, és que no sé com funciona, si et presentes ara tindras 10 punts més en les següents? Doncs algo és algo!!!! I que estiguis aprenent cosetes noves ja està molt bé! Refrescar coneiements l ampliar-los :ufs:


Encara no ens hi posem!! Seria de cares a finals de maig o així, que vull acabar el curs!!! Com em torni a passar com amb l’embaràs de la Greta malament rai!

Què guai, quan has parlat de l’Emma que ara tot va millor perquè xerra més i juga més i tot i esteu tant contents, em feies pensar en nosaltres, que ara la Greta ja gateja (com corre!!!!) i s’entreté tant amb joguines o investigant la casa i podem jugar a perseguir-nos... ainssss, pensar en quan faci més coses!!! M’encanta :love:


:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » ds. abr. 13, 2019 8:55 pm

Hola boniques, que be llegir-vos!!! :content:

Capseta que animada et veig amb la cerca del 2n!!! Que valenta :r) :()():::: la crisis de sepració dels 8 mesos que expliques té tota la pinta. I lo de mossegar mentres dorm... a mi m'havia mossegat despert, jugant, però dormint no recordo que ho hagi fet. No et puc ajudar massa..... paciencia i anims :-()-)

Nayade em sap greu lo de la feina, però bueno, a vegades les coses no poden ser i com be dius, s'ha d'acceptar i continuar. La meva parella va engegar un projecte però no va funcionar, aixi que us entenc. Però es hem de queda amb lo bo i seguir endavant. Això que comentes, tant de bo tinguis sort i millori la teva situació laboral.

EGO: Per aqui doncs a nivell de parella molt be, hem remuntat el vol com el ave fenix :-D i això em fa molt feliç perque ho havia viat bastant negre, la veritat. Amb el minicruncho doncs està encara en l'etapa rebel que us vaig comentar i la veritat, se'm treuen les ganes d'un altre bebe. Com tothom, el minicruncho té dies bons, que tot va mes o menys com la seda, però hi ha dies que se'm fa una muntanya gestionar les rabietes, els plors, les seves frustracions, les seves bufetades ... és durillo. No m'imaginava que seria tan dur, sincerament. Sempre penses que la teva boleta no fara mal a ningu, que aixo a tu no et passarà... i zas. Em llegeixo llibres i he parlat amb la professora i intento fer-ho lo millor que puc per gestionar tot aixo i entendre'l i acompanyar-lo.... però penso que un recent nascut ara mateix encara empitjoraria la cosa. Per ell, per mi....
Vaja, que segueixo a la banqueta jejej :***:
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::