EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
sergem
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: sergem » dj. març 26, 2015 1:01 pm

Anetta t'has de fer un altre te passat 2-3 dies despres de la falta.si surt negatiu despres cada 2-3 dies. A mi em va passar q vaig fer te a dc35 i va sortir negatiu i al dia seguent em va venir.
Avatar de l’usuari
LaiaArnau
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dj. set. 27, 2012 8:09 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: LaiaArnau » dv. març 27, 2015 12:14 pm

Anetta ha escrit:Hola noies
Alguna de vosaltres va tenir test positiu passats els 40 dies del cicle?

Estic a CD40 i he fet dos TE i negatius: un ara i un a CD34. Però de moment res de regla


Hola Anetta,

Jo mateixa ;)

Em vaig fer TE digital a CD36 i un "No emarassada" com una casa de gran. A mi se'm caure tot a terra perquè estava convençuda que ho estava. Portava quasi una setmana amb mal d'ovaris i ni rastre de la warry. Total que no em vaig quedar convençuda del tot i vaig esperar a que baixés. A CD43 i sense notícies em vaig fer un TE no digital al matí. Va sortir un positiu tan clar que la ratlla només la veia jo i el meu home deia que eren les ganes que tenia...

Al dia següent, CD44 em vaig fer un TE digital i posava "embarassada 1-2 setmanes"!!!

Per tant si et fas el TE massa d'hora pot ser un fals negatiu, així que s'ha d'anar provant fins que baixi ;))
Imatge
Imatge
Anetta
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dj. març 05, 2015 7:35 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Anetta » dv. març 27, 2015 12:27 pm

Moltes gràcies!!!
segueixo sense warry i estic a CD45, demà faic nou TE i aixi ho faré un cop a la setmana fins que baixi la warry o sigui positiu!!
gràcies per anirmar-me :)
Avatar de l’usuari
sergem
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: sergem » dv. març 27, 2015 9:13 pm

Si anetta, fins que no et vingui o el te sorti positiu no desesperis!! De vegades passa aixo, ens triga a detectar la hormona per aixo el meu gine em va dir que cada 2-3 dies em fes un te.
Anetta
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dj. març 05, 2015 7:35 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Anetta » dg. març 29, 2015 4:46 pm

Merci a totes per contestar!!
tot segueix igual...sense warry i TE d'ahir negatiu!
avui he comensat a prendre ovusitol + oli d'onagra haviam si estic de sort i .....


un peto
Avatar de l’usuari
poliester
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dc. gen. 14, 2015 7:43 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: poliester » dg. abr. 12, 2015 8:32 pm

Encara no em crec que estigui escrivint aquí, tot just em vaig fer el TE dijous, però no m'he pogut resistir!!!


Temps buscant: 8 mesos que s'han fet eterns, pensava que ja ens passava alguna cosa! així que molts ànims a totes!!!!!!!!!!
Edat: Jo 32 i ell 30
Intents setmana clau: 2, el dia del TO positiu i l'endemà! El dia del positiu va ser un pinxitu mooolt ràpid, de bon matí, ell a sobre sense gaires miraments, no teniem temps! l'endemà normal però al matí també! cada mes intentava que fos a la nit per poder quedar-me tot la nit estirada i cames creuades, però s'ha demostrat que no fa cap falta!
Trucs: després de l'última regla vaig demanar hora el ginecòleg per una revisió, potser això em va calmar pensant que al menys si hi hagués algo m'ho diria i ho podriem solucionar però em va dir que tot OK! En aquells moments ja ho estava, i jo sense saber-ho!
Pensant que ja teniem algun problema algun dels dos vaig fer prendre Maca amb en Poliestero, d'aquella del herbolari en pols. Se la posava als batuts que es fa després del gimnàs. Va començar a prendre-la quan em va venir la warry anterior o sigui que se l'ha pres uns 15 dies, qui sap si hi ha influït. Per setmana santa al no anar al gimnàs i veure que ja havia ovulat, em va dir que passava de prendre-la, que ja hi tornaria si fes falta.
Regularitat del cicle: 27-28 dies
Dia del test: dos dies abans de la falta, convençuda que aquest mes tampoc bàsicament per l'absència de símptomes.
Símptomes: CAP!!!!!!! sempre havia pensat que quan em quedés notaria algo, si més no als pits com moltes noies diuen, però res de res! just després d'ovular em van començar a fer mal com sempre durant aquest últims 8 mesos, tampoc ni sagnat d'implantació ni res de res. Haig de dir que ahir i avui em comença a fer força mal la panxa com de regla però més seguit, suposo que si m'hagués fet el TE més tard seria aquest el símptoma que hauria notat, però els pits igual de fluixos, ni més mal ni més inflats ni res de moment.

Moltes pepos a totes!!!!!!!! i ànims!!! :-()-)
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Moxaina » ds. maig 16, 2015 9:24 am

Bon dia!!! Aqui la meva experiència... :love: :love:

Temps buscant: Vaig deixar les pastilles anticonceptives al Desembre 2014, i a l'abril vaig tenir el meu TE+, així que 5 cicles!
Edat: Jo 27 i ell 29
Intents setmana clau: Doncs la veritat que no en tinc ni idea... perquè no se quan ovulo! Així que vem anar fent quan ens venia de gust :ok:
Trucs: Sempre a la nit, cametes tancades i descansar... I fer-li cas al fluxe, quan veia CW al ataque!
Regularitat del cicle: 29-35 dies
Dia del test: el 29/04 a CD35!
Símptomes: Una setmana abans del positiu havia tingut mal d'ovaris sobretot quan estava molt de temps asseguda o estirada (ara ho relaciono amb això clar...) i fluxe, els dies "secs" a la FL no els vaig tenir... i res mes! Després si que vaig tenir dolorets de regla i ara els pits em maten!

Molts pepos a totes!!!!!! :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
michimi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dv. maig 22, 2015 11:16 am

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: michimi » ds. jul. 25, 2015 2:58 pm

Temps buscant: 2 cicles
Edat: 29 tots dos.
Intents setmana clau: 8 seguits! Com que tinc ovaris poliquístics el cicle anterior no vaig encertar amb el moment de l'ovulació i vam fer els deures quan no tocava, així que aquell cicle no me la vaig jugar ;)
Trucs: A mi el que em va anar molt bé va ser l'observació. Tenint cicles irregulars sabia que seria més difícil saber quan ovulava així que vaig fer un màster en temperatures i fluxe. Vaig anar aquells dos cicles a una acupuntora que, no sé si per casualitat o què, va fer que en tots dos ovulés el dia 17 del cicle.
Regularitat del cicle: Aquells dos mesos 31, bé, el segon ja no ho va ser però ho hagués sigut, però havien tingut de 29, 40, 50, 33 els cicles anteriors...
Dia del test: A 10 dies de l'ovulació amb un de sensibilitat 10mUI /ml vaig veure una ralla que només es deixava veure a contrallum, amb els ulls mig tancats i sota la finestra, vaja, super dubtós però per mi era que si. Al dia següent era més fosqueta!
Símptomes: únicament molèsties als pits 4 dies desprès de l'ovulació, quan normalment em venien als 7-8 dies...

:-())
Avatar de l’usuari
annabcn
:: papallona
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dt. feb. 11, 2014 7:52 am

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: annabcn » dt. oct. 13, 2015 8:28 am

Fa molts dies que volia escriure en aquest post. Primer per una cosa, després per una altra… ho he anat ajornant. Aviat farà dos mesos que va néixer la meva filla! I bàsicament escric per donar esperances a les socpetitones que fa més temps que busquen :-o00m .

D’entrada us diré que vam començar a buscar l’octubre de 2010. Teníem 36 anys. Van passar dos anys de recerca infructuosa (proves mèdiques incloses –anàlisis hormonals, seminograma, ecografia, histerosalpingografia–, que no assenyalaven cap problema aparent…) fins que ens vam decidir a anar a RA. Vam fer una IA i a la primera, el març de 2013, ens vam embarassar. L’embaràs va tirar endavant i vam tenir el nostre fill Max el novembre de 2013; un mes abans de parir, però, van diagnosticar al petit una cardiopatia severa. Després de diverses operacions de cor i de lluitar com un petit gran valent, va morir al cap de dos mesos, a finals de gener de 2014 :-()-) .

Al cap d’uns mesos intensíssims de dol, amb el meu company ens vam plantejar tornar a intentar la cerca. Es feia duríssim. A més, hi havia un altre factor clau: l’edat; tots dos teníem 40 anys i el marge per plantejar-nos-ho no era etern... De tota manera, amb esforç vam tornar-nos a fer les proves i els resultats van ser els mateixos: cap problema aparent.

Mentrestant anàvem tenint relacions sexuals sense protecció, és clar.

El desembre de 2014 vam decidir que tornaríem a la clínica de RA per tornar a començar. Sabíem que el millor moment per fer la visita és al cap de quatre o cinc dies que aparegui la regla pel creixement dels fol•licles (o una cosa així, no ho sé ben bé…) i, per tant, estava esperant que aparegués per trucar a la clínica i demanar hora.

No va aparèixer >.-<: . Ens havíem quedat embarassats de manera natural d’una petitona preciosa que es diu Alba :***: i que va néixer aquest agost. Quan em vaig fer el test no m’ho podia creure! Símptomes: zero. Bé, els mateixos preregla de cada mes. L’embaràs va ser psicològicament complicat per por de possibles problemes, és clar, però aquesta vegada va anar tot perfecte!

Ja ho veieu, doncs. Un embaràs natural després de quatre anys de tenir relacions sexuals en dies d’ovulació, de no ovulació, amb estrès, sense estrès, relaxats, preocupats… finalment va arribar en el moment menys esperat :-)(-: .

Us desitjo a totes una cerca el més curta possible, però volia deixar el meu testimoni per donar esperances, tal com he dit a l’inici, a les cercadores que fa temps que busqueu.
Avatar de l’usuari
corxea
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dt. set. 01, 2015 5:48 pm
Contacta:

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: corxea » dc. oct. 14, 2015 1:47 pm

Hola noies!

Fa no res que llegia aquest post com a cercadora buscant pistes i temps... I ara que tinc la panxu mira, m'ha fet gràcia escriure (tot i que estic de mooolt poquet -espero que tot vagi be!! >.-<: )

Nom:Corxea (34 anys)
Temps buscant: dos cicles
Intents setmana clau: Nosaltres fèiem SW dia si si dia no.
Temps test: Vaig esperar a tenir un parell de dies de falta. Tenia pensat esperar més però és que la intuïció em déia que hi havia llentieta. :love:
Truquis: tampoc vaig tenir massa temps, hem tingut molta sort. El mes que hem fet diana he fet acuàrius (un gotet al dia) que diuen que va bé per la implantació. Els pinxitus al vespre, abans d'anar a dormir i no llevar-me després fins al cap d'un parell o tres d'horetes si tenia ganes d'anar a fer pipi. També aixecava les cames una estona (10minutets, un quart d'hora aprox.).
Símptomes: Jo em notava la zona molt senssible. Tenia com minidolors de regla (però com quan ja ha baixat, no erern premenstruals, eren com dolor menstrual) i algún retortijon de tan en tant. També picors/punxades a la part alta del pubis (on acaba el pel) i una punxadeta insistent 4 o 5 dits per sota del melic els dies que es devia estar implantant. Per mi el més significatiu és que no tenia cap símptoma de warry, ni depre, ni mala llet... res, tan sols el dolor. Ah, sí, uns dies abans em va entrar moooolt fàstic a l'olorar un tupper buit però no vaig associar-ho... ejejejeejje
Avatar de l’usuari
chupee
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dj. nov. 27, 2014 6:10 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: chupee » dl. oct. 26, 2015 2:01 pm

Ostres annabcn... com me n'alegro que tinguis la teva petitona amb tu, ho has hagut de passar molt malament i quan la vida et recompensa d'aquesta manera és meravellós. Els fills ens fan patir d'una manera que no sabia ni que podia existir, però quan tot va bé et donen una felicitat igual d'intensa.
Ànims a totes i endavant!!!!
Avatar de l’usuari
petitamia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dt. set. 01, 2015 6:14 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: petitamia » dg. nov. 01, 2015 9:16 am

Pujo el post perquè m'encanta!!!

Les que som buscadores ens agrada llegir les vostres experiències, moltes gràcies per compartir-les i espero poder ser jo la que un dia us expliqui com m'ha anat.

Molts petons
Avatar de l’usuari
Malibuna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dl. maig 12, 2014 7:26 am

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Malibuna » dv. nov. 13, 2015 3:50 pm

Quina bona idea aquest post!! >.-<:
Començo a buscar el mes vinent i intentaré no obsessionar-me!! Espero està d'aquí poquet a la llista!! A veure si hi ha sort! : lasito :
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Elantris » dv. nov. 13, 2015 7:13 pm

Corxea m'he traumatitzat amb lo del tuper, ara només farem que ensumar-los a veure si hi ha símptoma jajajaja!!! :content:
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
edoimaeti
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 12:48 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: edoimaeti » dl. nov. 23, 2015 2:06 pm

Aiiii quines ganes tenia d'escriure aquí!!
Ho havia llegit mil cops!

NOM EDOIMAETI
Temps buscant 7 cicles
Intents setm clau dia si dia no
Temps test 1 dia abans de Warry
Truquis cames amunt una estoneta i aquarius
Símptomes 4 dies abans de la W els mateixos de sempre, mal de ronyons i d'ovaris...igual igual que sempre. 2-3 dies abans tacat marró. un dia abans panxa rara i mugrons súper sensibles.

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Marta_1986 » dj. nov. 26, 2015 12:40 pm

Holaaaaa
Noies porto des de diumenge amb dolora de regla bastant forts però no em baixa.... defet en principi hauria de baixarme entre diumenge i dilluns. Vaig patir un avortament a l'Octubre, vaig passar la primera regla al Novembre , que va venir sense cap avís(ni dolors, ni ganes de menjar res de res). I ara ha de tornar a baixarme. Tinc tots els simptomes de regla però crec que mai havien començat tant tant aviat .. es que és com si en qualsevol moment fes acte de presència.
A alguna li ha passat??
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
JuditG
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. abr. 07, 2015 9:12 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: JuditG » dj. nov. 26, 2015 12:58 pm

Hola Marta!

Aquí una servidora amb mal de regla forts i amb sensació que ja estava aquí... M'havia de venir un dimecres i diumenge tarda van començar els dolors. Jo estava convençuda que em baixaria... I mira...va ser panxu :)
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Marta_1986 » dj. nov. 26, 2015 1:37 pm

Aii tant debo em passi igual!!! Es que el meu cap em diu q estic embarassada. .. no sé en fin... ja ua diré
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
siberiana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: siberiana » dj. des. 03, 2015 8:29 am

Quines ganes d'afegir la meva experiència en aquest post! :p-) :p-) :p-)

NOM: Siberiana
Temps buscant: 5 cicles (amb un parell de SW perdudes per falta de maromo)
Intents setm. clau: un dia, pausa, dos dies seguits abans de l'ovulació, pausa, i dia post-ovulació
Temps test: el dia que m'havia de venir la regla. Volíem esperar més, però jo tenia claríssim de feia dies que estava embarassada. Vaig pensar: si els meus pits noten l'hormona, el pipitest també :love:
Truquis: coixí sota el cul o cames aixecades una estoneta, gotet d'aquarius durant uns quants dies si me'n recordava, i infusions calentones amb gingebre (més que res perquè en prenc sovint, i al novembre per fi va començar a fer fresqueta i venien més de gust). Ell va començar a prendre maca uns dies abans de l'ovulació, però dubto que hi tingui res a veure, perquè sembla que no es noten els efectes en els bitxitos fins passats un parell de mesos
Símptomes: 10 dies abans vaig començar a despertar-me més aviat del que tocava, sobre les 6, i ja no em podia tornar a adormir. La setmana abans de la W estava anant en bici i em va agafar molta por, l'endemà igual, i després vaig deixar d'agafar-la perquè em feia mal rotllo (i fa quasi 10 anys que hi vaig a diari ?-) ). Des de 5 dies abans de la W, mal de pit cada cop més intens. No mugrons sensibles, no, molt de mal de pits, com si me'ls haguessin apallissat. I força fluxe els dies abans de la regla, que encara em segueix ara. Ah! El dia abans de la W i quan encara no havíem fet test d'embaràs, un company de feina em va dir "que se'm veia diferent", ni cansada ni refredada ni res, "diferent". Deu ser una mica bruixot :miko: Bé, el siberiano també m'ho havia dit aquell mateix matí, però no li havia fet cas perquè ell ja sabia que hi havia força números de prenyamenta.
Lagreta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 462
Membre des de: dt. set. 22, 2015 12:53 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Lagreta » dl. des. 21, 2015 9:12 am

em moria per escriure ja a aquí!! espero que us serveixi!!

Nom: Lagreta
Temps buscant: Hem fet diana a la tercera!
Intents setmana clau: Fèiem SW i va ser dijous nit, dissabte nit (vaig ovular dissabte) i diumenge nit.
Temps test: A un dia de la NW i es va marcar de seguida. sóc grafiquera i em va marcar la tempe alta i em vaig animar a fer el test.
Símptomes: No gaires! cansament (però sóc profe i a final de trimestre és normal jaja), dolors com de regla però que alhora eren diferents i la sensació d'estar mullada com si m'hagués pixat a sobre. ara tinc els pits sensibles i vull plorar per tot!

a modo de consells o coses que he fet: àcid fòlic des del setembre, suc de pomelo per augmentar la presència de moc cervical i poder detectar la claraweb (a mi em va funcionar) i aquarius per la implantació! i relaxar-se... jo per temes de feina volia ser mare de juny i juliol i evidentment seré mare (si tot va bé) a finals d'agost. i jo ja li deia al meu marit que ara ja no tenia pressa i que no m'importava si tardàvem més. va ser treure la pressió i... voilà!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd

18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::