HISTEROSALPINGOGRAFIA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dc. gen. 20, 2010 3:03 pm

Gràcies guapisima... l'enema te l'has posat una hora abans d'anar-hi??? es que no m'enrecordo... aixx...
Be, hi han hagut noies d'aqui que quan arriben de les proves, diuen que els hi han dit que tot bé, o que hi ha algo malament... diuen qe si et fa mal es perque potser hi ha algo malament... no se... a mi hem van dir que els resultats els tindria amb dos dies.. es aixi??

Doncs jo soc d'igualada... i al gine vaig sempre aqui, lo que passa es que aqui no tenim ningu que faci aquesta prova, bé nomes l'hospital, pero es en teoria per la SS i estava a tope, aixi que cap a Manresa que ho tinc mes aprop que BCN...
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: sandretaa » dc. gen. 20, 2010 5:47 pm

Laurita29 doncs si un enema casen de 250ml i una buscapina 1 hora abans, els has dde portar el resultat d'un test d'embaras però clar no pots portar el catxaro aquell així que jo vaig anar a una farmacia i que ells me'l segellessin tambe te'l pot ser el teu gine et diuen que has d'anar acompanyada.
Jo li he demanat a la infermera a veure si el metge em diria alguna cosa i m'ha dit que ell mai ho diu (o almenys ara ja mai ho diu) perque potser al monitor no hi veu res i llavors al rx si que es veu alguna cosa i també que ell mira al monitor però que no s'esta tota la prova mirant-lo aixíque se li ppoden passar moltes coses.
Els resultats estan en dos dies a mi m'ha dit que per divendres ja els puc anar a recollir que ell farà l'informe entre aquesta nit i demà al matí però que vagi divendres per més seguretat.
Gauapi ja veuras com tot anira super bé!!!
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dj. gen. 21, 2010 7:31 am

Hola sandretaa guapaaa!!!!! que tal et troves avui?? estas millor???
Aixo que m'has explicat del test d'embaras... no pot ser un "predictor" per exemple???.. es que no t'he entés lo que m'has explicat de la farmacia...
Merci solet!!!
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: sandretaa » dj. gen. 21, 2010 4:55 pm

Ara vaig a buscar els resultats :P:P:P:P
Avui perfecta ja no tinc cap molestia!!!! tot i que treic un fluxe marronos que es el contrast però ja es normal!! No pot ser un predictor això em van dir a mi has de portar els resultats per escrit i timbrats per un metge o farmaceutic jo em'ls vaig fer a una farmacia es un predictor igual però et posen el segell del col.legiat que te l'ha fet però al gine tmb me l'hauria fet!!!
Despres em conectu i us dic que posa l'informe!!!
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: sandretaa » dj. gen. 21, 2010 5:43 pm

Ja tinc els resultats així que estan al dia següent :) Són permeables i pel que posa a l'informe es normal així que demà m'ho confirma però en principi son normals els resultats!!!
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dj. gen. 21, 2010 6:06 pm

sandretaa ha escrit:Ja tinc els resultats així que estan al dia següent :) Són permeables i pel que posa a l'informe es normal així que demà m'ho confirma però en principi son normals els resultats!!!


Felicitats guapisimaaaa!!!!!! que bé... si estan bé ja tens un cami mes per tirar endavant... a veure si ara amb tot net patinen i tot i van directes!!!! SORT!!!!!!! I FELICITATS!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: sandretaa » dj. gen. 21, 2010 7:07 pm

Bueno si ara poden anar més directe però no se si trobaran l'òvul es que com que no òvulo bé i aquest més no m'han donat pastilles doncs aquest cicle el dono per perdut ja em concentrare pel proper ;)
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dv. gen. 22, 2010 7:23 am

sandretaa ha escrit:Bueno si ara poden anar més directe però no se si trobaran l'òvul es que com que no òvulo bé i aquest més no m'han donat pastilles doncs aquest cicle el dono per perdut ja em concentrare pel proper ;)


Doncs molt bé guapa!!!!! molta sort.... i a pel proper cicle amb ganes ja veuras que aviadet tindrem la nostra... :-()) :-()) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Lulla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:47 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: Lulla » dv. gen. 22, 2010 8:57 am

Bon dia noies!

Perdoneu l'intromisió però us volia fer una pregunta. Quan us heu començat a fer proves? Em refereixo a quant de temps porteu buscant sense èxit i heu decidit (vosaltres o el metge) començar a descartar coses? Bé, és que jo ja porto 7 mesos i de moment res, sé que el període que es considera normal és d'un any, però no m'agradaria estar perdent el temps si és que tenim algun problema (que espero que no!).
Vaig anar al ginecòleg a la SS quan portàvem 4 mesos i el vaig enganyar una mica (li vaig dir que en portavem 6 per a veure què em dèia (no li dieu a ningú, eh?!jejeje)) però va passar de mi completament. Li vaig dir de fer-me un anàlisis per mirar si estava bé de tot (el de capçalera m'ho va recomanar) i em va dir que quan em quedés prenyi ja ho fariem tot. La visita va durar 3 min. màxim....ja sabeu com va això....

Ai perdoneu el rollo, la veritat és que ho porto molt bé, però clar, haig de pensar que no tinc 20 anys (en tinc 33 shhhhhhhh!!!) neukiss-)

Gràcies!
Imatge
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dv. gen. 22, 2010 9:15 am

Hola Lulla... tot el que has dit es ben cert!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Per aquestes reaccions que tenen els gines de la SS vaig sempre per privat... imagina't que no conec a cap gine de la SS... mai he anat... en fi...
Doncs mira, jo per la meva experiencia, i per anar amb una gine privada, que a part es una dona encantadora, doncs a nosaltres ens va dir que quan portessim 6 mesos si no ho aconseguiem que anessim amb ella que ens començaria a fer les "proves bàsiques"... i aixi ho vam fer, lo que passa es que ens hem fet la meitat de les proves per privat i les altres per la SS... totes fetes amb un mes i mig!!!!
Ara portem 8 cicles... pero a principis de febrer sabrem com esta tot, i que podem continuar fent... jo tampoc estava per perdre el temps si realment hi havia algo per ajustar.. jejejeee!!!

Si no et convenç i no us fan res... ves a un privat, veuras que començaras a veure el caminet mes curt!!!! SORT GUAPA!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Lulla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:47 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: Lulla » dv. gen. 22, 2010 10:07 am

Moltes gràcies laurita29!!! :-()-)

La veritat és que ja havia pensat anar al gine per privat, ara només em falta trobar-ne un a Mataró....a veure què em diuen, però em fa por anar allà i que em digui el mateix que em va dir el de la SS..."torna quan t'hi quedis".....i si no m'hi quedo??? ?-)
No vull desviar el tema del post, però potser n'hauriem d'obrir un per tractar el tema del "temps normal per començar a fer proves". De fet jo seria partidària de fer unes proves mínimes quan comences a buscar, trobo innecessari passar per una búsqueda que pot ser molt feixuga per la parella quan es podria estalviar.
Bé, ara m'enrollaria massa, suposo que enteneu el que vull dir : lasito :

Espero que totes les proves et surtin ok laurita! :ok:
Molta sort a totes!
Imatge
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dv. gen. 22, 2010 10:48 am

En teoria no crec que et diguin el mateix... de vegades hi han gines que pasen olimpicament i ens tracten de "obssessives" i no es aixo... jo li vaig dir ben clar a la meva, que una parella que no busqui fills i es quedi embarassada, aquesta NO PENSA... pero les que portem varios mesos intentant-ho amb moltes ganes de tenir panxeta i no ens arriba... no es obssessió es desitg!!!!!!!

Aixi que jo de tu aniria, potser si l'exageres una mica com ho vas fer, i en comptes de 6 mesos li dius 8... jejee... correran mes!!!!!! :content: :content:
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: MiMi_M_T » dv. gen. 22, 2010 11:06 am

Lulla ha escrit:Bon dia noies!

Perdoneu l'intromisió però us volia fer una pregunta. Quan us heu començat a fer proves? Em refereixo a quant de temps porteu buscant sense èxit i heu decidit (vosaltres o el metge) començar a descartar coses? Bé, és que jo ja porto 7 mesos i de moment res, sé que el període que es considera normal és d'un any, però no m'agradaria estar perdent el temps si és que tenim algun problema (que espero que no!).
Vaig anar al ginecòleg a la SS quan portàvem 4 mesos i el vaig enganyar una mica (li vaig dir que en portavem 6 per a veure què em dèia (no li dieu a ningú, eh?!jejeje)) però va passar de mi completament. Li vaig dir de fer-me un anàlisis per mirar si estava bé de tot (el de capçalera m'ho va recomanar) i em va dir que quan em quedés prenyi ja ho fariem tot. La visita va durar 3 min. màxim....ja sabeu com va això....

Ai perdoneu el rollo, la veritat és que ho porto molt bé, però clar, haig de pensar que no tinc 20 anys (en tinc 33 shhhhhhhh!!!) neukiss-)

Gràcies!


Bon dia Lulla;
jo et dic el mateix que la Laurita. Nosaltres aquest cicle será el 6é, com que em vaig cambiar de ginecoleg el vaig poder enganyar una mica i dir-li que portavem 9, i ara ens han enviat a fer totes les proves básiques. Fins hi tot hem fa tornar per veure amb una ecografia si ovulo be o no. Et parlo de gine provat eh! jo no he anat mai al de la S.S.
Ara esperarem a veure el resultat de les proves i si tot surt be esperarem un parell de mesos mes i sino començarem a mirar alternatives. Aixo es el que ens va dir el gine.
Segur que trobes algún compatible a Mataró ! :ok:
Imatge


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: sandretaa » dv. gen. 22, 2010 9:42 pm

Lulla jo et dic el mateix que elles sempre havia anat per privat però quan ja voliem anar per el nen vaig fer-me d'una mútua perque clar amb les carències i tal doncs havia de ser bastant abans ara el setembre fara dos anys que tinc mutua però buscant 9 mesos totes les proves les he fet entrar per mútua (fa molts anys que conec al gine havia sigut fins i tot havia sigut el metge de capçalera i el que va portar el 2 embaras de me mare) amb alguna mentirijilla amb patologies perque les proves m'entrin però es un secret ;)
així que si pots o ves pagant o busca't una mútua es el meu consell!!
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
peke
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
Ubicació: L'Ametlla del Vallès

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: peke » dg. gen. 24, 2010 12:02 pm

Bon dia noies, com esteu?

LULLA, jo també he anat sempre al gine per privat i quan vam començar a buscar ens va dir que als 9 mesos si encara no estava embarassada que hi anés i començaríem amb proves. Però nosaltres al final vam esperar que fes un any i llavors hi vam anar. Diuen que la búsqueda normal està en un any, però això d'esperar és molt personal, jo ho vaig fer, però ara moltes vegades m'arrepenteixo perquè els resultats de la meva histero van sortir molt malament i ara segurament hauré d'anar a FIV. Possiblement si hagués fet les proves abans, ara ja estaria fent FIV..., uff, no sé...

Uy, sento el rollo que us he fotut...és que quan em poso a escriure no paro.

SANDRETA, veig que els resultats de la histero ok! Ara a començar un nou camí, no? M'ha semblat veure que estaves al post de RA, doncs benvinguda, allà hi estic jo des del desembre i són totes encantadores.

LAURITA29, com estàs?
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: sandretaa » dg. gen. 24, 2010 2:29 pm

Hola peke!! si tamb estic al post de RA es que m'han dit que si en 2 mesos les pastilles de l'omifin no fan efecte pasare directament!! a veure que tal anira ;)
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dg. gen. 24, 2010 4:10 pm

Hola noies que tal esteu????

Sandretaa... una pregunta guapa!!!!! el test d'embaraç me l'he de fer el dia abans o el mateix dia???? quin lioo... es que com que no soc de Manresa hem van donar totes les especificacions per telefon i ara no m'entero!!!

Jo estic fatal, porto desde dijous amb un grip de cuidado.. prenc paracetamol per la febre, i flumil pels mocs, he tingut febre, bé avui ja no, pero estic molt xafada, no crec que els medicamentes afectin a la prova no??? es que potser trucaré dema per dir-lis com estic, potser demà no vaig a treballar i descanso sino... com ho veïeu??? gracies guapes!!!
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: sandretaa » dl. gen. 25, 2010 5:27 pm

Ei Laura jo me'l vaig fer 2 dies abans es que el dia abans treballava en el paper posar el dia abans però no crec que hi hagi problemes per ser dos dies abans o el mateix dia
mira t'escric el que em van dir a mi:
Cal anar acompanyada (jo no em vaig marejar ni res però ho demanen)
el dia abans pendre un sobre de zitromax 1gr (jo me'l vaig pendre per sopar)
1 hora abans de la prova posar-te un enama casen de 250ml
i 1 hora abas de la prova pendre't una buscapina
Ànims per demà que ja veuras com tot anirà bé!!!
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dl. gen. 25, 2010 5:41 pm

Gracies sandretaa... aixo espero!!!!
Jo la prova d'embaras me la faré dema al mati, he trucat i m'han dit que no hi ha problema... ja m'he pres el zitromax i tinc mal d'estomac... aixx.... :ufs: i demà aixo de l'enema... nena que bestia no??????? jo pensava que seria tipus "supositori"... pero tela marinera...

Be, ja t'explicaré gracies guapa!!!!!!! neukiss-)
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: sandretaa » dl. gen. 25, 2010 7:38 pm

Ei laura!! tu tamb tens mal d'estomac?? jo tenia com ganes de vomitar i em pensava que era perque havia menjat amb molta gula...
Jo l'enema vaig ser incapaç de posar-me'l vaig anar a casa me mare que treballa amb una residencia d'avis i esta mes acostumada a que me'l poses, jajajajaja
Molts ànims!!! i tranquila que ja veuras que no es res!!
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::