HISTEROSALPINGOGRAFIA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
lina30
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 8:34 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: lina30 » dl. gen. 25, 2010 8:44 pm

Hola!!
Sóc nova, i avui m'han fet l'Histerosalpingografia, ahir a la tarda jo em vaig pendre el Zitromax i també vaig estar amb mal d'estomac, la prova d'embaràs me la vaig fer ahir a la tarda, vaig anar a la farmacia Buxo i avui m'he tingut que fer l'enema (gràcies a l'ajuda de la meva mare, que fariem sense elles....) i finalment la prova, més que fer mal és una mica incomoda per la situació, ja que no és com quan vas a la revisió ginecologica, has d'estar bastanta més estona i la infermera molt amable primer et prepara i et fa unes radiografies, després ja ve el doctor i et va explicant tot el que et va fent, jo he notat una mica de molèsties, més que res notava una pressió a la matriu, i segons el doctor es perque te la gira una mica perque entri be el liquid de contrast, després molta sensacio de que et baixi la regla i mal de regla, pero amb un iboprofe m'ha marxat el dolor i a la tarda ja he anat a treballar i fent vida normal.
Ara ja només em queda esperar 2 dies i dijous de la propera setmana anem a portar tots els resultats al Dr. Ribas, a veure que tal tot!!!

Em podeu explicar una mica com funciona aquest foro??
Gràcies.

Lina
Imatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: sandretaa » dl. gen. 25, 2010 8:52 pm

Hola lina30 a mi els resultats me'ls van donar al dia següent! vaig trucar i em van dir que ja els podia anar a recollir.
Jo molt bé no se com va el foro pero vamos el que faig jo es anar llegint els diferents missatges i escric les meves inquietuds, si tinc algun dubte i entre totes me'l poden resoldre i si algun dia estic una mica xof tamb m'animo molt ;)
bueno aquesta es la meva experiència al Foro
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: sandretaa » dl. gen. 25, 2010 8:53 pm

Ahhhh i que fins a que no arribes als 100 missatges doncs hi ha archius que no tens permisos per entrar :(... a mi ja nmés me'n falten 19!!! jajajajaja
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dl. gen. 25, 2010 9:01 pm

Hola noies tinc un dubte... ara m'estava llegint lo del enema casen i he vist que l'ampolla es vestial... la vostra tb era de 250ml??? pq he vist a les instruccions que n'hi han de mes petites... es que ho trobo una burrada.... :ufs:
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: sandretaa » dl. gen. 25, 2010 9:09 pm

jajajaja si si la meva era de 250 quan vaig anar a la farmacia tmb ho van trobar bestia, però si ho fas amb temps i calmada entra bé amb una mica d'angustia però bueno. Es que jo anava tard i tenia la prova a les 12:30 i això es posa una hora abans i me l'estaven posant a les 12 :( i per mi l'efecte va ser immediat ni estar 2 ni 5 minuts jo immediatament.
Li vaig preguntar a la infermera perque era i em va dir que quan et ve la regla si tens l'intesti ocupat doncs encara et fa més mal i aquesta prova com es com una regla inversa perque t'injecten el liquid per on baixa la regla doncs si el tens buit fa menys mal (vamos això es el que em van explicar)
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dl. gen. 25, 2010 9:14 pm

Gracies sandretaa... pq ara patia al veure que potser m'havia equivocat... doncs tela nena... ficar-te tot aixo dintre... ho trobo bestial.. en fi, jo soc d'Igualada, aixi que ho fare dues hores abans al menys que hem doni temps... jejejee...
Per cert, tinc mal d'estomac i ja he anat dues vegades al lavabo i no veguis... a tu tb et va fer efecte laxant el zitromax??? joooeee... que complicada la preparació... :ufs:
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
lina30
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 8:34 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: lina30 » dl. gen. 25, 2010 9:28 pm

Hola!!
Si, jo també em vaig posar la de 250 ml i déu ni dó!!!! se'm ha fet etern pero tampoc ha estat per tant, pensava que seria pitjor, això si, jo em dec haver deixat els 50 ml últims, jejeje, total jo ahir amb el Zitromax també em va fer efecte laxant, jajaja aquest matí només he esmorzat una galeta i una til.la així que quan la meva mare m'ha posat l'edema he fet poca cosa, això si, dues vegades, així que ves amb compte perquè possiblement també et passi...

Ara ja momés em queden 98 missatges per poder accedir a tot arreu!!!! >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Exedra
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1690
Membre des de: dj. març 02, 2006 9:12 pm
Ubicació: ♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: Exedra » dl. gen. 25, 2010 9:35 pm

Lauirta guapa ya te escrito, pero te lo pongo aqui tambien, jejejeje

Que estes tranquilita, todo lo que puedas, veras como todo va a salir bien!!!!!

Te mando mucha energia positiva para que notes nada de nadaaaaaaaaaaa!!!!!!!

solo piensa en cosas bonitas!!!

Imatge
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge

24.11.2008Imatge07.11.2009Imatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: sandretaa » dl. gen. 25, 2010 10:40 pm

A mi el zitromax em va fer entrar moltes ganes de vomitar al final no vaig vomitar pero vaig pasar la nit amb arcades i el sopar que pujava i baixava ;)
moooolts ànims!!!
Lina30 ja ens diras que tal surten els resultats ja veuras com anira tot bé!!
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: MiMi_M_T » dt. gen. 26, 2010 10:27 am

Laurita... avui histero no??
molta sort wapa.
Ja ens explicarás.
Jo he d'esperar que hem baixi la regla i trucar per demanar hora, es veu que s'ha de fer uns dies molt determinats del cicle no??

A la resta que esteu per aqui, anire passant i aixi us vaig coneixent jeje :-()-)
Imatge


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: sandretaa » dt. gen. 26, 2010 5:14 pm

Laura com estas?¿ com ha anat la histero¿?¿?
espero a veure quan et conectis que ens dius ;)
petunets
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dt. gen. 26, 2010 7:25 pm

Hola noies!!! bé histero feta.... QUIN DESCANSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Des d'ahir al vespre que ja hem vaig començar a ficar una mica nervi, mes que res per tots els preparatius que has de fer per aquesta prova, que deunidoooo!!!! en fi, ara us explico.
Ahir hem vaig prendre el zitromax tal i com posava a les indicacions, i tela l'efecte que hem va fer, mal d'estomac tota la nit amb visites al wc constants... i nauseas... aixi que tela... llavors aquest mati m'he llevat a les 8h hem anat a esmorzar... jo poquet, perque total amb l'enema que t'has de ficar despres ho treus tot... doncs tela noies amb l'enema, per mi ha sigut lo pitjor de tot lo que comporta la prova... bé, hem anat a un laboratori a fer-me la prova d'embaras... ja veieu quina gracia, "vinc a ferme una prova d'embaras, encara que ja se que no ho estic, pero es perque hem faig una histero i es volen assegurar que no ho estic"... jejee... joooeeeeee... quan me la dona la noia hem diu, ha sortit negativa!!! i jo... no hem diguis... es que si surt positiva hem moruuu... jejeeeee... bé, doncs cap a caseta, en busca de l'enema miraculossss!!!!
Al arribar me l'intentat posar jo, pero impossible noies... s'ha fet de pregar, aixi que he cridat al meu marit i dic, ajuda'm que no puc... aixi qe res m'ha fet de metge... aixxx... quin panorama nenes, pero bueno, me l'ha posat perfecte, aixi que al cap d'uns minuts cap al lavabo... lo pitjor ha sigut que he anat varies vegades, i es clar, tenia un caminet fins a manresa, mitja hora de cotxe i pensava aiiii deu meu com hem dongui pel camí... jejejee... pero no... ha passat deseguida!!!
M'he dutxat... i arreando cap a la clinica, he de dir que son PROFESIONALS TOTALS!!! m'ha encantat el tracte, el servei i totttt....

Bé, doncs la prova moooolt bé, l'infermera un solet de nena, i el metge perfecte, un senyor correctíiiiisim que m'ha anat explicant lo que hem feia a cada moment. també m'ha dit que hi han moltes maners de fer una histero... ells me l'han fet PERFECTE, la meva opinió, es clar...

Doncs jo mirava a la pantalla, i veïa com ho feien tot, m'ha fet una mica de mal al primer moment quan m'ha ficat les pinces aquestes per obrir-te tot... aixx... i despres quan m'ha ficat la sonda a la matriu tb, he encongit el culet... jejee, i ell tota l0estona hem deia, relaxa't... relaxa't... jajaja.. pobre home... bé, despres tb m'ha donat com un pinxasset quan m'ha fica't l'aire per obrir pas pel contrast... i a partir d'aqui notava molesties com de la regla, aixi que tot molt normal... hem estat uns 15min. crec... a partir d'aqui, molt amable preguntant-me tota l'estona com hem trobava... doncs ja m'he pogut anar a vestir i a netejar una mica tot... llavors al seure a la camilla, hem diu, vina sentat aqui davant meu, i hem diu has d'estar tranquil.la, et trobes bé??? i jo si, doncs bueno, diu com vens de fora, per no fer-te venir a buscar els resultats, t'ho faig ara si t'esperes un momentet... i jo, i com ho ha vist??? i hem diu, a simple vista tot bé... pero espera't que hem miri les radiografies, i ara surto...

Aixi que ens hem esperat a que ens fes l'informe, i llavors m'ha portat tot, ha parlat amb mi i el meu marit, i ens ha dit que tot perfecte, que les trompes son permeables, que no hi ha obrstruccio per enlloc, i que la matriu i l'uter estan molt bé... aixi que ESTEM MOOOOOOOOLT CONTENTS PERQUE TOT ENS HA SORTIT BÉ!!!!!!!!!!!!

Ara m'acabo de dutxar, no m'ha fet massa mal, encara que m'he pres un ibuprofé, i he descansat tota la tarda al sofa amb la manteta... nenes ara tinc una tranquilitat interna que ja hem feia falta. Esperem la visita de la gine, pero totes les proves, segons els metges, estan bé.

Nomes toca continuar practicant moooolt... que aixo no es facil... ja ens ho ha dit el metge d'avui... aixi que paciencia que tot arriba!!!!!!!

Gracies per estar per aqui guapes!!!!!! :-()-) :-()-)
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: sandretaa » dt. gen. 26, 2010 8:13 pm

Hola guapi!!!!
Que bé que tot hagi sortit bé un pas mes per aconseguir el bebe jajajajaja. que bo amb lo de l'enema!!!
A mi al fer-me el test d'embaras tmb tenia la mateixa sensació d'anar a fer-te el test d'embaras sabent que no ho estas, i tmb vaig pensar uale t'imagines que diuen que si buaa de seguida vaig tornar de pus a terra ;)
molts petunets ;)
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dt. gen. 26, 2010 8:17 pm

sandretaa ha escrit:Hola guapi!!!!
Que bé que tot hagi sortit bé un pas mes per aconseguir el bebe jajajajaja. que bo amb lo de l'enema!!!
A mi al fer-me el test d'embaras tmb tenia la mateixa sensació d'anar a fer-te el test d'embaras sabent que no ho estas, i tmb vaig pensar uale t'imagines que diuen que si buaa de seguida vaig tornar de pus a terra ;)
molts petunets ;)


Gracies solet!!! la veritat es que ens hem tret un pes de sobre... de moment sabem que tots dos estem bé, aixi que res... a practicar mooooolt!!!!!!!!!!! jejejeeee.... :inthebed: :inthebed: :inthebed:
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
selkie
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 10:49 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: selkie » dt. gen. 26, 2010 8:54 pm

Laurita!

m'alegro molt que la prova t'hagi sortit perfecte!

El gine em va dir que després de la histero hi ha moltes noies que encerten, així que ja saps què has de fer >.-<: :-()-)
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/2c18c8
Qualsevol nit pot sortir el sol
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dt. gen. 26, 2010 9:10 pm

selkie ha escrit:Laurita!

m'alegro molt que la prova t'hagi sortit perfecte!

El gine em va dir que després de la histero hi ha moltes noies que encerten, així que ja saps què has de fer >.-<: :-()-)


Gràcies guapaaa!!!! ho tindrem en compte!!!! jejejeee.... a mes, demà entro a la sexy week... aixi que a fer moooolts deures!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
lina30
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 8:34 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: lina30 » dt. gen. 26, 2010 9:22 pm

Molt bé Laura!!!!
Quina alegria!!!! si, la veritat és que el Dr. Vila i la seva infermera son molt amables i professionals, jo fins demà no tindré el resultat de la histero, pero quan vaig acabar li vaig demanar i em va dir que en principi es veia tot bé, jo avui ja comencare a fer deures, ja li he dit al meu marit, i ell no es fa de pregar, jajaja
L'unica cosa que crec que el seu seminograma no va sortir del tot bé, pero bueno, la setmana que ve al ginecoleg i a veure que diu. En fi
el que es tracta es que practiquem molt i molt.
Bé espero que aneu informant de tot totes les que esteu per aqui.
Fins aviat!!!
Lina
Imatge
Avatar de l’usuari
dym
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3147
Membre des de: dj. maig 28, 2009 3:14 pm
Ubicació: Bages

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: dym » dt. gen. 26, 2010 10:34 pm

laurita29 ha escrit:Hola noies!!! bé histero feta.... QUIN DESCANSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Des d'ahir al vespre que ja hem vaig començar a ficar una mica nervi, mes que res per tots els preparatius que has de fer per aquesta prova, que deunidoooo!!!! en fi, ara us explico.
Ahir hem vaig prendre el zitromax tal i com posava a les indicacions, i tela l'efecte que hem va fer, mal d'estomac tota la nit amb visites al wc constants... i nauseas... aixi que tela... llavors aquest mati m'he llevat a les 8h hem anat a esmorzar... jo poquet, perque total amb l'enema que t'has de ficar despres ho treus tot... doncs tela noies amb l'enema, per mi ha sigut lo pitjor de tot lo que comporta la prova... bé, hem anat a un laboratori a fer-me la prova d'embaras... ja veieu quina gracia, "vinc a ferme una prova d'embaras, encara que ja se que no ho estic, pero es perque hem faig una histero i es volen assegurar que no ho estic"... jejee... joooeeeeee... quan me la dona la noia hem diu, ha sortit negativa!!! i jo... no hem diguis... es que si surt positiva hem moruuu... jejeeeee... bé, doncs cap a caseta, en busca de l'enema miraculossss!!!!
Al arribar me l'intentat posar jo, pero impossible noies... s'ha fet de pregar, aixi que he cridat al meu marit i dic, ajuda'm que no puc... aixi qe res m'ha fet de metge... aixxx... quin panorama nenes, pero bueno, me l'ha posat perfecte, aixi que al cap d'uns minuts cap al lavabo... lo pitjor ha sigut que he anat varies vegades, i es clar, tenia un caminet fins a manresa, mitja hora de cotxe i pensava aiiii deu meu com hem dongui pel camí... jejejee... pero no... ha passat deseguida!!!
M'he dutxat... i arreando cap a la clinica, he de dir que son PROFESIONALS TOTALS!!! m'ha encantat el tracte, el servei i totttt....

Bé, doncs la prova moooolt bé, l'infermera un solet de nena, i el metge perfecte, un senyor correctíiiiisim que m'ha anat explicant lo que hem feia a cada moment. també m'ha dit que hi han moltes maners de fer una histero... ells me l'han fet PERFECTE, la meva opinió, es clar...

Doncs jo mirava a la pantalla, i veïa com ho feien tot, m'ha fet una mica de mal al primer moment quan m'ha ficat les pinces aquestes per obrir-te tot... aixx... i despres quan m'ha ficat la sonda a la matriu tb, he encongit el culet... jejee, i ell tota l0estona hem deia, relaxa't... relaxa't... jajaja.. pobre home... bé, despres tb m'ha donat com un pinxasset quan m'ha fica't l'aire per obrir pas pel contrast... i a partir d'aqui notava molesties com de la regla, aixi que tot molt normal... hem estat uns 15min. crec... a partir d'aqui, molt amable preguntant-me tota l'estona com hem trobava... doncs ja m'he pogut anar a vestir i a netejar una mica tot... llavors al seure a la camilla, hem diu, vina sentat aqui davant meu, i hem diu has d'estar tranquil.la, et trobes bé??? i jo si, doncs bueno, diu com vens de fora, per no fer-te venir a buscar els resultats, t'ho faig ara si t'esperes un momentet... i jo, i com ho ha vist??? i hem diu, a simple vista tot bé... pero espera't que hem miri les radiografies, i ara surto...

Aixi que ens hem esperat a que ens fes l'informe, i llavors m'ha portat tot, ha parlat amb mi i el meu marit, i ens ha dit que tot perfecte, que les trompes son permeables, que no hi ha obrstruccio per enlloc, i que la matriu i l'uter estan molt bé... aixi que ESTEM MOOOOOOOOLT CONTENTS PERQUE TOT ENS HA SORTIT BÉ!!!!!!!!!!!!

Ara m'acabo de dutxar, no m'ha fet massa mal, encara que m'he pres un ibuprofé, i he descansat tota la tarda al sofa amb la manteta... nenes ara tinc una tranquilitat interna que ja hem feia falta. Esperem la visita de la gine, pero totes les proves, segons els metges, estan bé.

Nomes toca continuar practicant moooolt... que aixo no es facil... ja ens ho ha dit el metge d'avui... aixi que paciencia que tot arriba!!!!!!!

Gracies per estar per aqui guapes!!!!!! :-()-) :-()-)


Mi niñaaaa!!! no sabes las ganas que tenia de leer esto!!!!! te dije que saldria todo bien!!! ahora ay ya veras como pronto nos das la gran noticia!!! Un besazo enormeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! guapaaaaa!!! neukiss-) neukiss-)
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
Exedra
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1690
Membre des de: dj. març 02, 2006 9:12 pm
Ubicació: ♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: Exedra » dc. gen. 27, 2010 7:35 am

>.-<: >.-<: >.-<: Laurita guapa que todo ha salido perfecto!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Ahora a seguir la busqueda tranquilamente sabiendo que estais 100x100 los 2!!!!!!!!

Bueno y ya sabeis................ :inthebed: :inthebed: :inthebed:

Besitos guapas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge

24.11.2008Imatge07.11.2009Imatge
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dc. gen. 27, 2010 7:59 am

Gracias lina!!! si... son super amables, la verdad es que se portaron super bien, y preocupandose en cada momento!!! Un DIEZ!!!!! :ok: :ok:

Dym cariñet!!!!!!! si cariñoooo ya se que me lo habias dicho, pero hasta que no lo he visto con mis propios morros tienes ese miedo... jejee... ahora ya esta, la verdad es que estamos mucho mas tranquilos sabiendo que estamos bien, pq sabems que prontito lo conseguiremos!!! y mientras a disfrutar!!!! neujor:-) neujor:-)

Exedra guapaaaa!!!!! eso eso 100x100 los dos... jejejeee.... por lo menos anímicamente ahora estaremos mucho mas tranquilos!!!!!! a hacer muchos deberessss!!!!!

BESITOS A TODAS, Y GRACIAS POR ACOGERME TAN BIEN EN ESTE POST!!!! SUERTE A TODAS!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::