HISTEROSALPINGOGRAFIA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dv. feb. 26, 2010 8:30 pm

sandretaa ha escrit:
laurita29 ha escrit:
sandretaa ha escrit:hola!! J em vaig fer la histero al mateix lloc que la Laura i també em vaig posar l'enema!!! em van dir que era per la imatge i perque segons elles fa menys mal.... això nu se.....
petunets noies!!! petunets Laura!!



Sandretaa... cariñet.... :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Com estas?? com van les visites??? :-()-) :-()-)


Hola guapisima!! doncs fins el dia 10 de març no torno a tenir visita i llavors em donaran els resultats de les analítiques hormonals!!!! i tmb portarem els resultats del cariotip meu i del kili i despres a veure que em diu la doctora!!!!! una coseta laura saps la matricula del teu cotxe nou ja? es k volem saber per kines lletres van per saber kines seran les nostres jijijijijijiji


Cuqueta!!!!!! doncs siiiii!!!!!! me l'han donat aquesta tarda la matricula per fer el seguro, i ja el tenim!!! demà al mati a buscar-lo!!!!! la meva son les lletres GTR !!!!!!
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: MiMi_M_T » ds. feb. 27, 2010 1:31 pm

PALME ha escrit:Jo me la vaig fer en un altre centre però Dr. Manchon el conec per altres històries. Està a l'avinguda del Tibidavo, és molt modern i l'atenció molt bona. Q tinguis molta sort!! :ok:


Moltes gracies Palme.
Dilluns hi trucaré i ja us diré a veure que m'han dit.
Bon cap de setmana !
Imatge


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: MiMi_M_T » dl. març 01, 2010 12:23 pm

Bon dia noies...
visita confirmada i efectivament sense cap tipus de medicació.
Aixi que prendre un gelocatil i ale, al toro jejeje
Una pregunta...vosaltres vau tenir moltes perdues despres de la prova?
Imatge


Imatge

Imatge
Itx77
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: Itx77 » dl. març 01, 2010 12:30 pm

Jo no vaig tenir pèrdues...
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dl. març 01, 2010 2:17 pm

MiMi guapa!!!! doncs millor... ara relaxa't i ves tranquil.la que serà millor per tu!!!
Jo si que vaig tenir perdues durant tota la tarda... pero hem va dir el gine que m'ho va fer que era normal, es del líquid que et fiquen per veure't les trompes, el contrast, despres ho tires tot... pero res mes!!! :ok: :ok:
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Cirereta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1106
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 9:03 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: Cirereta » dt. març 02, 2010 9:53 am

Hola, Mimi, he vist al post de grafiqueres que avui et toca la histero.
Només entrava per desitjar-te molta sort.
Ah, a mi tampoc no em van fer posar l'enema, però sí em van donar medicació per a abans de la prova.
Pel que fa a les pèrdues, no en vaig tenir.

Que vagi molt bé, reina! :ok:
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: MiMi_M_T » dt. març 02, 2010 7:32 pm

Ja sóc a caseta "sana i salva" jejeje :ok:
La histero ha anat perfecte, una mica de mal al principi amb la ventosa dels co**** pero ara no tinc cap mal, esperem que continui aixi.
Ja m'han donat els resultats i tot, quina eficiencia, llastima que fins el dia 19 no tinc hora amb el gine, pero mes o menys crec que esta tot Ok.
Tinc l'uter en "anteroversion" pero he llegit que es normal i no afecta per res la fertilitat. La trompa esquerra es permeablement normal, i la dreta doncs sembla que es mes vaga, que té el pas del contrast dificultos, pero almenys no está obstruida.
Ara a esperar a la visita del gine i a veure quin camí seguim.
Moltes gracies per enrecordar-vos de mi avui.
Petonets!!! :-()-)
Imatge


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dc. març 03, 2010 8:01 am

MiMi guapa!!!!!!!!!!!!! me n'alegro moooolt que tot estigui perfecte!!!!! ho veus??? ja veuras que tot estarà bé i de seguida tindràs la teva dessitjada :-()) ... ara a esperar el dia 19 per seguir el caminet...!!!!! :content: :content: :content:
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: MiMi_M_T » dc. març 03, 2010 9:38 am

A veure si algú em pot aclarir...ahir vaig trucar al gine per dir-li que ja tenia la histero i tal, i em va confirmar l'hora pel dia 19, pero m'ha dit que aquest mes he de mantenir relacions amb precaució, perque si em quedes embarassada aquest mes, el liquid de la histero que queda dins de l'uter podria afectar al fetus, algú sap alguna cosa sobre aquest tema???
Uffff aixo es un altre mes perdut, i me'n vaig de cap al Abril, acaba de marxar la warry i he de tornar-la a esperar...aixo si que es un desespero. :ufs:
Imatge


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sweet55
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 20, 2009 10:15 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: sweet55 » dg. març 07, 2010 1:02 pm

hola!! no escribo mucho, pq me falta tiempo..pero a ver si me podéis ayudar. Despues de tanto tiempo de busqueda..el gine tras unas pruebas me dijo que no ovulava, tengo OP...entonces me mandó a hacerme la histero, me la hice este viernes (no me dolio nada, solo cuando metió el liquido un poco de dolor de regla...con lo asustada que yo iba) el doctor me dijo que estaba todo bien, que no me preocupara...esa tarde manché un poquito, y prou... pero esta mañana estoy sangrando como si me hubiera vuelto a bajar la regla, es posible??? es normal?? es que no se que hacer....tengo cita con el gine el jueves para llevarle todos los resultados de las pruevas....que hariais?....

bueno perdón por el rollazo que os he soltado.....

graciasss :miko:
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dg. març 07, 2010 7:37 pm

Sweet guapa, he visto lo que escribias, y no se que decirte, yo manché un poquito el mismo dia que me la hicieron, pero era el liquido que ponen el contraste que lo pierdes, pero nada mas. Yo de ti, si mañana continuas igual, o llamas al gine que te lo ha echo, o te vas a urgencias. Miratelo, quizas te ha provocado perdidas mas fuertes no se, pero por lo menos te quedaras mas tranquila. Suerte guapa!!! y ya nos diras que tal!!! :-()-)
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Lulla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:47 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: Lulla » dc. març 24, 2010 9:49 am

Bon dia noies! :content:

Fa molt i molts dies que o dic res! No sé si recordareu que fa un parell de mesos us vaig preguntar quan veu començar a fer-vos proves i em veu recomanar que anés al metge per privat. Doncs bé, us vaig fer cas, resulta que a l'empresa del meu marit ens paguen una Mútua(no ho sabia!) i ho hem aprofitat.
El meu marit es va fer un seminograma que no va sortir gaire bé, té pocs bitxets :ufs: , tot i que el metge em va dir que no era impossible quedar-me embarassada amb aquests valors però que era normal que estiguéssim trigant tant (9 mesos ja) i que almenys em podria fer una IA.
Ara em toca a mi fer-me les proves. Dilluns em vaig fer el primer anàlisis(dia 4art del clicle) i el dia 17 del cicle en tinc un altre, però el pitjor m'espera divendres....la famosa Histerosalpingografia :menjadonuts: (d'on han tret aquest nom??).
La veritat és que de moment, no estic gaire nerviosa, però he flipat amb la medicació que m'han dit que m'haig de pendre:
- 1 clamoxil de 500gr durant 3 dies cada 8 hores (no és un pèl exagerat??)
- 1 buscapina
- 1 Valium (això no m'ho penso pendre, sóc una persona tranquil.la, no crec que em fagi falta...què farieu?)
He llegit que a moltes us van dir de fer un enema....jo sempre vaig molt restreta, em farà més mal la prova si fa dies que no vaig al lavabo?? Es necessita recepta? Sento ser tant directe jejeje...

Bueno guapes, espero que totes les meves proves surtin bé, que amb un problema ja en tenim prou, però encara que sembli mentida, sabent que NO estem al 100% és més fàcil, vull dir que almenys sabem algo i no és tant desesperant.

Molts petons per totes!! :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
sweet55
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 20, 2009 10:15 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: sweet55 » dc. març 24, 2010 10:08 am

Bon dia Lulla, no se on et faran la histerosalpingografia, pero estic un mica flipant, a mi no em van dir que em prengués res....ni res de enemas, res de res....només vaig anar i em van fer la prova, al principi estaba molt nerviosa pero el doctor que me la a fer em va tranquilitzar i tot molt bé, notes com un dolor de regla i ja está....suposo que cada persona es un món però en el meu cas no va ser res....a part em va sortir perfecte, als dos dies de la histero em va baixar com una regla, pero el gine em va dir que podia passar de vegades, que era normal.

Així que tu tranquila, i lo del clamoxil, no se....pero el valium...ho veig una mica exagerat, jo em volia pendre un gelocatil abans d´anar, perque segons la meva cunyada era molt dolorós i s´em va oblidar...així que ni gelocatil ni res... Jo me la vaig fer a la Dexeus.

Bueno, ja veurás com surt tot bé, i ves tranquila.
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dc. març 24, 2010 10:12 am

lulla guapa!!!! molt be la visita al gine, i que ja us feu les proves.... >.-<: >.-<: >.-<:
la histero... te un nom llarg, raro i lletg, pero bueno, jo quan me la vaig fer tb vaig prendre tot aixo, encara que aixo del antibiotic ho trobo exagerat... 3 dies???? jo vaig prendre 1 el dia abans... i prou!!!! torna-ho a preguntar per si de cas...
lo altre ho vaig fer tot, i el calmant hem va anar bé, vaig anar mes relaxada... encara que et pensis que estas tranquila, els nervis i músculs interiors potser no ho estan... t'aniria bé ehh?? bé aixo es mes personal guapa!!
i lo de l'enema... ufff.. jo m'el vaig ficar... es un engorro i una guarrada... pero tb va anar bé.. comenta-ho a veure que et diuen!!
Vaja... no t'he ajudat massa ehh...??? be, espero que et vagi molt bé i que passi rapid guapa, ja veuras que quan ho tinguis tot fet, et quedaras mes tranquila!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: MiMi_M_T » dc. març 24, 2010 10:44 am

Bon dia Lulla...
jo també vaig fer la histero a principis de mes, i no hem van receptar res de medicació.
Vaig anar, em van fer la prova, vaig esperar els resultats i cap a casa.
A la nit si que tenia mal de regla, pero amb mig horeta de sofa, se'm va passar tot.
SORT a la teva prova.
Imatge


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lulla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:47 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: Lulla » dc. març 24, 2010 10:58 am

Moltes gràcies guapes per contestar-me!!

Sweet55, jo també estic flipant! De fet el metge només em va receptar un Zitromax de 1gr el dia abans de la prova i ja està, però al demanar hora a la Teknon em van enviar un mail amb tota la medicació que m'havia de pendre. Ahir vaig trucar al gine, i em va dir que fes el que em dèia el centre, i ara m'acaben de trucar de la Teknon pq em prengui el que em va dir el gine! jejeje! Són la hòstia! I que la buscapina i el vàlium és pq jo estigui més tranquil.la però que fagi el que vulgui. De fet, no tinc recepta mèdica pel vàlium i el meu gine no hi és fins la setmana que ve....o li robo a algú o no me'l prenc.
Per cert, no us ho perdeu, també posava que res d'aspirines ni relacions fins el dia la prova!!
uffff....

Mimi, quina sort que no et fessin prendre res, és que jo sóc una mica antipastilles, si no m'estic morint no prenc mai res, i això que la meva sogre té una farmàcia jejeje!

Laurita! sí que m'has ajudat molt! Ja veus, al final fent proves, i mira ja sabem que alguna cosa no rutlla! Celebro que totes les proves us hagin sortit bé, ja veuràs com aviat tindràs (i tindreu!) panxeta! Nosaltres, si jo estic bé, haurem de decidir què fem, si esperar un miracle o anar a RA....a veure què ens diu el gine, us aniré informant!

Gràcies un altre cop! :-()-)
Muaks! :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
sweet55
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 20, 2009 10:15 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: sweet55 » dc. març 24, 2010 7:25 pm

Ah si!! Lulla jo vaig estar 4 dies sense mantenir relacions, ara quan ho has dit me´n recordat!! Tranquila que tot sortirá bé, ja veurás com no es res.
Avatar de l’usuari
dRIM
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dv. abr. 24, 2009 12:08 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: dRIM » dj. març 25, 2010 11:22 am

Lulla, a mi a part del sobre de Zitromax també em van dir que em poses un enema.... És per tenir tota la zona lliure i descomprimida, perquè abans (o després, ara no ho recordo) d'injectar-te el contrast et posen com una mena de globus que te l'inflen (petit, eh!).

A mi també em van dir que no tinguessim relacions uns dies abans.
Imatge
Avatar de l’usuari
Lulla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:47 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: Lulla » dl. març 29, 2010 10:03 am

Bon dia guapes!! :content:

Ostres això del canvi d'hora m'ha matat avui! zz:-)

Bé, divendres per fi em vaig der la Histero i ja em van donar els resultats, ho tin tot ok :ok:
Us explico la meva experiència per si a algú li serveix.
Vaig arribar al centre amb temps i la veritat és que estava molt tranquil.la, fins que vaig anar al lavabo, on va entrar una noia plorant acompanyada per la seva mare dient que li havien fet molt de mal. Jo no sabia quina prova li havien fet però no em va molar gens trobar-me amb això. Total, que quan em va tocar a mi, el metge em va preguntar que si estava nerviosa i jo li vaig dir que no però que m'havia trobat a una noia plorant i clar, m'havia espantat una mica. Em va dir que sí, que la noia també s'havia fer la histero però que havia vingut mooooolt nerviosa i molt tensa, però que no pasava res que no fèia mal. I així va ser, vem fer bromes amb el metge, que era molt "caxondo" i em vaig relaxar força. Només em va fer una mica de molèstia quan em van posar el contrast, com un dolor lleu de regla, però ja està. El dolor em va durar tot el vespre però el dia següent em vaig llevar con si res i tampoc vaig tenir ni he tingut pèrdues.
Bé, està comprovat que com més relaxada s'hi vagi millor. Al final no em vaig pendre el vàlium, només el Zitromax, que per cert, va fer la funció de l'enema pq vaig tenir que córrer al lavabo durant el matí jejejee....

Bé nenes, ja està fet. Després de la prova vaig anar a buscar els resultats dels anàlisis i m'ha sortit la TSH a 8, o sigui que alterada. No sé ben bé què vol dir, ara ho investigaré però suposo que res de bò. Ufff, quan no és una cosa és una altra :ufs:

Que tingueu molt bon dia! :globus:
Imatge
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dl. març 29, 2010 10:19 am

Lulla guapa!!!! la TSH a 8?? aixo vol dir que tens la tiroides alterada... bé, el valor es poquet, no gaire, pero ho hauràs de comentar amb el gine, la dra de capçalera o fins i tot amb un endocrí. Jo tb tinc la TSH alterada, ara m'estic medicant, amb la dosis mes baixa pq jo la tenia a 6 , tot i que hem van dir que no hi havia problema per res, millor controlar-la des del principi... espero tinguis sort... quan parlis amb els metges ja m'ho diras a veure que t'han dit d'aixo guapa!!! :ok:
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::