HISTEROSALPINGOGRAFIA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: sandretaa » dc. gen. 27, 2010 8:44 am

Clar que si ara tranquilitat i a fer mooolts deures!!!
Un cop saps que esteu bé es anar provant i sense pensar-hi molt perque un dia u altre sortirà ;). Nosaltres aquest mes hem decidit anar fent contar a partir del dia 10 de cicle i un dia si un no fins a la setmana de la warry, total com que aquest mes no m'he pres l'omifin era un cicle perdut i per perdre'l sense fer res el perdu però intentant-ho ;)
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
peke
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
Ubicació: L'Ametlla del Vallès

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: peke » ds. gen. 30, 2010 7:43 am

Bon dia noies, com esteu?

Laurita, m'alegro molt que la histero t'hagi anat bé! Ara ja teniu els resultats i són boníssims així que a practicar força.Ah, jo també he llegit que després d'una histero hi ha més possibilitats d'embaràs, ojalà siguis tu!!!

Sandreta, tu digues que sí! Sempre s'ha d'intentar, sigui amb omifin o sense. Poder aquest serà el teu mes ja que vas tranquil·la pensant que tens poques opcions i generalment com més tranquil·la més efectiu. Sort!

Lina30 benvinguda al post! ja veuràs com de seguida et mouràs per aquí como "perro por su casa", i també descobriràs que les noies són totes uns :***: .

I la resta com esteu?
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » ds. gen. 30, 2010 11:05 am

Hola Peke guapisima!!!! com estas???? si, jo tb ho he vist aixo q despres de la histero hi han posibilitats... pero bueno, ara estic tranquila que tot esta be aixi que si no es aquest mes, serà un altre... lo important es que ho aconseguirem totes aviat!!!!!

Tu com estas??? aviat la visita a Fecunmed no??? Ojala tinguis molta sort i aviadet tinguis la teva :-()) ... PETONS GUAPISIMA!!!!!!!
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
peke
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
Ubicació: L'Ametlla del Vallès

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: peke » dg. gen. 31, 2010 7:52 am

Bon dia noies!!

Laurita29, és clar que sí que tard o d'hora tindrem la nostra panxeta! Ara sabent que tot ho teniu bé és qüestió de fer feina quan vingui de gust, sense gaire "obligacions" o pressions...diuen que la clau estar en no pensar-hi, però si t'he de ser sincera jo amb tot el temps que porto buscant no he pogut desconnectar gaire, i sempre portes la paraula "embaràs" al cap.
Jo estic millor, més animada, divendres ens vam anar a fer unes analítiques el Pekeman i jo, per controlar hormones i revisar els cariotips. Jo ara m'he de prendre 2 pastilles d'omifin fins dimarts que ve i dimecres em tornen a fer analítiques. Després esperar resultats i el 17 de febrer tornem a tenir visita a Fecunmed.
L'únic que encara no tinc clar és si tornar a repetir la histero o no, ja que la primera que em van fer va sortir que tenia obstrucció de les dues trompes + espasmes dolorosos; per la qual cosa el ginecòleg de Fecunmed em va dir que tenia un 5% que aquesta obstrucció fos causada pel dolor. La veritat és que ho vaig passar tant malament que em fa pànic tornar a passar per allò. No sé....

Uff, sento el rollo... ah, i moltíssimes gràcies per preguntar com em trobo, ets un :***:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
PALME
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: PALME » dg. gen. 31, 2010 5:47 pm

Hola Peque!! t'havia perdut la pista... veig q encara no t'has fet la 2ª histero, ja no recordo si havies pres la decisió. Com estàs?
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dg. gen. 31, 2010 6:29 pm

Peke guapa!!!! me n'alegro que estigueu bé... a veure si aquestes analitiques surten bé, i aixo de la histero per repetir-la... si et van dir amb sedació no ho passaras tan malament... i potser t'anirà be fer-ho no?? al menys que et diguin realment lo que hi ha per veure quin camí seguir!!!

En tot lo que facis, molta sort guapa, i molts anims, ja veuras que aviat estarem totes al post d'embarassades compartint les nostres panxetes!!!!

PETONS MACA!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: MiMi_M_T » dl. feb. 22, 2010 12:26 pm

Bon dia noies...
el dimarts dia 2 tinc hora per la Histero.
A mi no m'han dit pas que m'he de prendre res.
Vosaltres que vau prendre per el malestar?
Imatge


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
PALME
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: PALME » dl. feb. 22, 2010 1:05 pm

hola! Jo vaig pendre antibiotic dsd 2 dies abans d la proba i un valium 1 hora abans x relaxar (no hem va fer res). Tb em van comentar q si tenia molesties com d regla q prengues gelocatil. Comentaho al gine o radioleg, potser la tecnica es diferent i no cal. Molts anims x la proba!! Com mes tranquila estiguis millor. :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dl. feb. 22, 2010 2:16 pm

Bona tarda noies,
MiMi guapa!!!! et fas la histero??? bé, doncs unes pag. enrera explico tot el que hem van donar a mi per prendre... mirat-ho perque eren varies coses, un calmant una hora abans, l'antibiotic pel dia abans, lo de l'enema... no t'han donat res???
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: MiMi_M_T » dt. feb. 23, 2010 6:28 pm

Gracies noies pels vostres consells.
No, a mi només em van dir, el dia 2 a les 17:00h i listos. Res d'antibiotic ni res, em pendre gelocatil que es el que prenc pel mal de regla i listos. a mes a mes us he de confesar que aixo del enema no em feia gens de gracia jejeje encara m'han fet un favor !! :content:
Imatge


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dc. feb. 24, 2010 7:49 am

Bon dia MiMi, doncs si nena t'han fet una favor que no veguis... jejeejeje!!!! Aixo de l'enema es un conyasssssso... pero bueno, segurament serà un altre tipo de histero la que et faran, el meu metge que m'ho va fer ja m'ho va dir , que hi havien moltes maneres de fer-les.. espero tinguis molta sort guapisima!!!!!!!!! i ves tranquila, ja veuras que tot estarà perfecte!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: MiMi_M_T » dc. feb. 24, 2010 10:14 am

Doncs a veure... de moment estic tranquila i ja tinc ganes de que me la facin i sapiguer com esta la cosa.
Ja us explicaré l'experiencia.
Imatge


Imatge

Imatge
Itx77
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: Itx77 » dj. feb. 25, 2010 11:21 am

MiMi_M_T
Jo trucaria al centre on te la vas a fer i confirmaria que realment no t'has de prendre res... Potser la medicació és més "opcional", però jo tenia entés que lo de l'enema era "SI o SI", per tal que la imatge que en truen fos el més clara possible...
Avatar de l’usuari
nuru
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dg. oct. 19, 2008 7:03 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: nuru » dj. feb. 25, 2010 12:32 pm

Doncs jo, ja ho vaig explicar quan m'ho van fer, tampoc em vaig haver de posar cap enema, només em vaig prendre un relaxant una estona abans i ja està. Per aquí només recordo la Laurita que digués se l'hagués de posar... De totes maneres, una trucada per confirmar el que hagis de fer no està mai de més... Espero que et vagi molt bé! :ok:
El nostre tresor va venir a nosaltres per iniciativa pròpia,
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.

*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dj. feb. 25, 2010 2:23 pm

Hola noies... ara que parleu d'aixó... jo no soc l'única que hem vaig haver de posar l'enema, aqui ja havia alguna noia que abans que jo tb es va haver de posar i prendre tot lo que jo. Pero si que es cert, que a mi el meu metge hem va dir que havien varies maneres de fer la histero... potser a on se la fa la MiMi no s'ha de prendre ni posar res... en tot cas, una trucadeta no esta de mes per assegurar-se!!! :ok:
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: MiMi_M_T » dj. feb. 25, 2010 7:10 pm

Gracies noies.
Dilluns trucaré per confirmar la visita de dimarts i ho demanaré, a veure que hem diuen.
Jo m'he d'anar a fer la histero a Bcn, per tema de la mútua, es el lloc que mes aprop em cau de casa, crec que el metge es el Dr.Manchón , algú s'ha fet aquesta prova aqui?
Imatge


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
PALME
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: PALME » dj. feb. 25, 2010 8:35 pm

Jo me la vaig fer en un altre centre però Dr. Manchon el conec per altres històries. Està a l'avinguda del Tibidavo, és molt modern i l'atenció molt bona. Q tinguis molta sort!! :ok:
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: sandretaa » dj. feb. 25, 2010 9:26 pm

hola!! J em vaig fer la histero al mateix lloc que la Laura i també em vaig posar l'enema!!! em van dir que era per la imatge i perque segons elles fa menys mal.... això nu se.....
petunets noies!!! petunets Laura!!
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dv. feb. 26, 2010 7:23 am

sandretaa ha escrit:hola!! J em vaig fer la histero al mateix lloc que la Laura i també em vaig posar l'enema!!! em van dir que era per la imatge i perque segons elles fa menys mal.... això nu se.....
petunets noies!!! petunets Laura!!



Sandretaa... cariñet.... :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Com estas?? com van les visites??? :-()-) :-()-)
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: sandretaa » dv. feb. 26, 2010 6:16 pm

laurita29 ha escrit:
sandretaa ha escrit:hola!! J em vaig fer la histero al mateix lloc que la Laura i també em vaig posar l'enema!!! em van dir que era per la imatge i perque segons elles fa menys mal.... això nu se.....
petunets noies!!! petunets Laura!!



Sandretaa... cariñet.... :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Com estas?? com van les visites??? :-()-) :-()-)


Hola guapisima!! doncs fins el dia 10 de març no torno a tenir visita i llavors em donaran els resultats de les analítiques hormonals!!!! i tmb portarem els resultats del cariotip meu i del kili i despres a veure que em diu la doctora!!!!! una coseta laura saps la matricula del teu cotxe nou ja? es k volem saber per kines lletres van per saber kines seran les nostres jijijijijijiji
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::