Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
xity
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: dl. jul. 29, 2013 10:25 pm

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: xity » dl. ago. 26, 2013 2:53 pm

Mel29 molt bona idea aixo de la dieta!! :ok:
M'ho apunto per la setmana q vé i l'altra jajajaja Aquesta setmana tenia com "mal de panxa" i clar mes duna setmana ja no cola!

A mi no em coincideix amb res.... apart del proper 4 setembre amb el sant de me mare, pero es aviat encara... per tant agunatare fins q pugui!!! Ja us inforamré del com ha anat!
Imatge
Avatar de l’usuari
ariun
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1241
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 12:11 am
Ubicació: LLEIDA
Contacta:

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: ariun » dl. ago. 26, 2013 3:14 pm

Buf noies quin munt de bones idees!!!!

Doncs jo estic de 7 setmanes ( segons els meus calculs ) i encara no he dit res a la familia. Tant sols a les dos amigues que s'haurien de quedar amb els nens si em passes alguna cosa. A vegades les relacions familiars son molt complicades i tot i que em moria de ganes de compartir la noticia.

Jo soc de les que he preparat cosetes per dir-ho als avis, un pastis, una postal amb la eco.. i aquesta vegada crec que deixare que ho diguin els nens. Pero no tinc res pensat.
Imatge Imatge Imatge
Imatge
mel29
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: mel29 » dl. ago. 26, 2013 3:50 pm

.
mel29 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 21, 2015 1:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hellobaby
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. març 26, 2013 9:39 pm

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: Hellobaby » dt. oct. 01, 2013 7:02 pm

Este post me encannnnta aunque yo no haya sido muy original... Si hay un próximo lo tendré en cuenta jijiji las ideas casi todas me han gustado pero muy muy chulas y elaboradas son las de tana amb les galetes y carimu amb lo de germana major i la foto una pasada que bonaaa me encantaaaaa i las ideas de cosinita para el padre samarreta prepapa etc son geniales esas sí me las apunto para comprarle a mi marido había pensado en una samarreta amb l de prácticas de papa pero si la trobo clar... >.-<:
Avatar de l’usuari
xity
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: dl. jul. 29, 2013 10:25 pm

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: xity » dc. oct. 02, 2013 7:20 pm

Jo al principi també pensaba fer alguna cosa original i al final res... Només a me mare q era el seu sant i vaig fer una posataleta felicitant-la i a sota deia "Si tot va com ha d'anar, a finals d'abril seràs àvia!!!" Va ser molt emocionant! Pero crec q hagues sigut igual si li hagues dit de boca!
Als germans i sogres per boca aprofitant un dinar de diumenge i va ser emotiu igual. La resta de la family encara està pendent de saber-ho!

I lu pitjor... dir-ho als amics més propers!! Jo volia dir-ho despres de la primera eco q la tenia a les 8 setmanes, doncs si sou gent com jo q aneu amb els amics a tot arreu, sopars, cafes etc.... ja us aplanyo! Al final els hi vaig dir ben enfadada una semana abans del previst pk nomes feien q fer-me preguntes tipus et trobes be? fas cara cansada?? no vols cerveza ni vi avui tampoc?? Uix fas mala cara etc etc! I al final de la rabia de no poder-ho dissimular tot i el meu esforç, aixins de sopetón ho vaig deixar anar! Ells cara a poker i casi sense reaccionar i a sobre jo ben borde!!
Ara passat tot, ha quedat com una anécdota, pero em va fer rabia no poder-ho dir quan jo volia, aixins q feu els plans justos!

:love:
Imatge
Avatar de l’usuari
Dimecres
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dt. març 01, 2011 7:38 am

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: Dimecres » dc. oct. 09, 2013 4:38 pm

Ostres quines idees tan xules!
Jo com que va ser per inse i després de molts intents, tota la família sabia que em feien la prova aquell dia i estava tothom pendent, però si tenim sort pel proper m'apunto això del globus, em sembla una idea preciosa!
: lasito : z2:-)
https://youtu.be/OBfqq32ZpK8
Cançons tendres per nens i nenes petits
Avatar de l’usuari
sweetbb
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dv. oct. 11, 2013 8:21 am

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: sweetbb » ds. oct. 12, 2013 4:48 pm

Jo encara no ho estic d'embarassada pero coneixent-nos els pares ho sabran desde el primer moment... la resta de familia i amics ja pensarem alguna forma original de dir-ho ;)

Però una amiga que li queda ben poquet el que va fer per dir-li al marit (es va fer la proba quan estava sola a casa) va anar a comprar uns mitjonets de bebe i els va posar dins una caixa de sabates junt amb el test i ho va embolicar i al arribar el marit a casa li va donar.... i sorpresa serem pares!!!

Ella a la familia els van convidar a dinar i de postres va fer un pa de pessic i a sobre va escriure estem esperant un bebe :-())
A les amigues ens va convidar a dinar i va anar un moment al wc i ens va enviar un whatsapp dient felicitats tietes i una foto de la eco!!!
Imatge
Lalan
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dv. ago. 30, 2013 7:09 am
Ubicació: Girona

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: Lalan » dg. oct. 20, 2013 10:55 am

Bon dia a totes!!
No he llegit tots els posts... Una part si.. Estic de 12 setmanes, per anunciar-ho hem fet lo del xumet a la capsa i lo del "bon dia tieta" escrit a la panxa..
Pero aquesta nit, eren les festes del poble i sopavem amb la colla. M'he fet fer en una botiga una camiseta amb el dibuix d'un bebè amb cordó dins un uter (trobat el dibuix per Internet) al nivell de la panxa. I al sopar els he dit "mireu quina camiseta més xula que hem trobat!!" I he obert jersei.. Jeje!
Després durant la nit a barraques, el meu novio anava dient als amics que ens trobàvem "mira que porta aqui" i aixecava el jersei.. Era més fàcil que de dir "estic!". I les reaccions molt bones!
Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Sílvia26
:: lleona
:: lleona
Entrades: 964
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 10:11 am

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. oct. 22, 2013 11:51 am

Uff, jo ho tenia clar des del principi. El meu pare és transportista autònom i passa moltes hores fora de casa i tot i tenir ja 5 néts, ell sempre es queixa de que és l'últim de casa en enterar-se de les coses, i jo vaig voler que ell fos el primer. Així que em vaig fer un CB i el vaig posar dins una caixa i la vaig embolicar com un regal. Un cop a casa, li vaig donar al meu papi la caixa i tot estranyat la va obrir, quan va obrir la caixeta i va veure el CB, em va fer una mirada i una cara que mai oblidaré!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: kabbisa » dt. oct. 22, 2013 1:53 pm

Que bonic!!! Senzill, fàcil, directe i el pare emocionadíssim!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Susana82
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: ds. oct. 12, 2013 6:11 pm

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: Susana82 » dt. oct. 22, 2013 2:06 pm

Hola a tothom :globus:

Jo abans de quedar-me embarassada tb mimaginava com ho diria a la família.... però quan arriba és diferent...
Jo a ma mare li vaig dir per telèfon i ha ma germana tb ja que vivien a un altre poble. I a la família del meu home els hi vem dir mentres dinàvem... per la meva experiència timagines una cosa i quan arriba el moment no tho planejes ho dius tal cual...
Cristi99
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. juny 09, 2014 9:02 am

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: Cristi99 » dl. juny 09, 2014 9:36 am

Pujo aquest post ja que m'agradat molt..... nosaltres tambe pensem en dir-ho d'una manera original el dia que ens arribi la :-())
Avatar de l’usuari
niisia
:: conillet
:: conillet
Entrades: 379
Membre des de: dc. feb. 20, 2008 7:57 pm
Ubicació: Sidamon (Lleida)

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: niisia » dv. gen. 09, 2015 2:20 pm

Que guay aquest post!! >.-<: >.-<:

Nosaltres, vam aprofitar el dia del meu cumpleanys..
Vam invitar a tota la familia a dinar a casa, i a les postres els vaig passar un album de fotos, on al final de tot hi havien les primeres ecografies!!!

Haurieu d'haver vist la cara de la gent al veure-les!!jejeje
No su esperaven pas, no...jijiji :***:

I aprofitant el post...

Alguna idea per donar la noticia al pare??
Soparet, dinaret, festa sorpressa??
Alguna de vosaltres li va fer aquest regal al pare? :o_o-o:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
titina88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 1:17 pm

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: titina88 » ds. gen. 10, 2015 7:46 pm

Uauuuu, quin post més interesant!!!!!! La veritat es que totes volem fer-ho d'una forma original i emotiva i les idees que doneu aquí són la canya! >.-<: >.-<: >.-<:

Som cercadors del més de Gener, ara estem en els dies de "desespero" pero si que anem imaginant-nos en com ens agradaría donar la noticia. M'encanta la idea de fer una copia de la eco amb una bafarada i regalar-la als pares i germans pero jo no seré capaç de aguantar tant de temps per dir-ho!! per tant, hem pensat que si no som capaços d'esperar a tenir-les posarem el TE en una caixeta com si fos un regal, quan l'obrin... TACHAN!!! <:-< <:-< <:-< <:-< jejeje

Gràcies per les bones idees!
Avatar de l’usuari
sergem
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: sergem » dl. gen. 12, 2015 10:59 am

titina88 ha escrit:Uauuuu, quin post més interesant!!!!!! La veritat es que totes volem fer-ho d'una forma original i emotiva i les idees que doneu aquí són la canya! >.-<: >.-<: >.-<:

Som cercadors del més de Gener, ara estem en els dies de "desespero" pero si que anem imaginant-nos en com ens agradaría donar la noticia. M'encanta la idea de fer una copia de la eco amb una bafarada i regalar-la als pares i germans pero jo no seré capaç de aguantar tant de temps per dir-ho!! per tant, hem pensat que si no som capaços d'esperar a tenir-les posarem el TE en una caixeta com si fos un regal, quan l'obrin... TACHAN!!! <:-< <:-< <:-< <:-< jejeje

Gràcies per les bones idees!


titina, no et vull tirar al terra la idea però tinc entès per alguna forera que el resultat no dura gaires hores. A una forera, no recordó qui, es va fer el TE al matí, el va guardar per donar al marit a la nit en plan sorpresa, i el resultat s'havia borrat. No sé quan de temps duren però tingueu en compte. Informa't.
Cucurucho80
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: Cucurucho80 » dl. gen. 12, 2015 11:07 am

sergem ha escrit:
titina88 ha escrit:Uauuuu, quin post més interesant!!!!!! La veritat es que totes volem fer-ho d'una forma original i emotiva i les idees que doneu aquí són la canya! >.-<: >.-<: >.-<:

Som cercadors del més de Gener, ara estem en els dies de "desespero" pero si que anem imaginant-nos en com ens agradaría donar la noticia. M'encanta la idea de fer una copia de la eco amb una bafarada i regalar-la als pares i germans pero jo no seré capaç de aguantar tant de temps per dir-ho!! per tant, hem pensat que si no som capaços d'esperar a tenir-les posarem el TE en una caixeta com si fos un regal, quan l'obrin... TACHAN!!! <:-< <:-< <:-< <:-< jejeje

Gràcies per les bones idees!


titina, no et vull tirar al terra la idea però tinc entès per alguna forera que el resultat no dura gaires hores. A una forera, no recordó qui, es va fer el TE al matí, el va guardar per donar al marit a la nit en plan sorpresa, i el resultat s'havia borrat. No sé quan de temps duren però tingueu en compte. Informa't.



Pues si se tiene una cámara de esas que salen la foto al momento y cuadrada (coñe, me he quedado en blanco), se podría meter dentro, por si se borra jejejejeje polaroid !! que no me salía!
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
Avatar de l’usuari
Nidshi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 10:14 am

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: Nidshi » dj. gen. 15, 2015 9:12 pm

He pensat moltes vegades com ho faria per annunciar-ho a la família… fins i tot he pensat que al meu marit també li voldria dir d'alguna manera especial, com posar-li en una capseta uns mini-mitjonets, o alguna cosa que no facin falta paraules perquè entengui què vol dir.
A la família… doncs no ho se… els tinc lluny, així que no ho tindré fàcil, però potser els demanaré de fer un "skype" i els dic la noticia a tots junts!
Però bé, sé que al final faré el que senti en cada moment i improvisaré sobre la marxa!
I jo que havia pensat tantes coses xules per fer si em quedava per Nadal!!! Però reeees, no ha pogut ser...
Avatar de l’usuari
Nidshi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 10:14 am

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: Nidshi » dj. gen. 15, 2015 9:14 pm

Per cert… respecte al que ha dit la titina88 d'annunciar-ho amb el TE, és tan fàcil com fer-se'n un altre just abans de donar-lo.
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: kabbisa » ds. gen. 17, 2015 6:08 pm

Per les que penseu en formes divertides de dir-li a la parella: aqui al socpetit van penjar un video d'una que li va dir a la parella en un fotomaton!!
El video em va encantar.

viewtopic.php?f=70&t=45048
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
Murrieta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dc. abr. 23, 2014 9:45 pm

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: Murrieta » dt. gen. 27, 2015 8:54 pm

Quines idees més bones, noies! M'encanten! En prenc nota per si de cas...

En el nostre cas no va tenir gaire misteri. Només fer-me la prova i després de veure les dues ratlletes, vaig telefonar el meu marit a la feina per dir-li-ho. Vam ser una miqueta més originals a l'hora de dir-ho als meus pares, via videoconferència. Els vam ensenyar la prova amb el resultat positiu i amb això ja n'hi va haver ben bé prou. Es van quedar d'allò més sorpresos...

Ara, posats a intentar aportar alguna idea, potser podria ser deixar en algun lloc visible el carnet d'embarassada, per exemple, quan torni el marit de la feina.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::