un tercer fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: aixamb » dt. març 03, 2020 2:20 pm

Hola noies!!
La cerca va fent... sembla que no encertem tant ràpid com la última vegada, però bé, amb paciència a veure si aviat :-()) . Gràcies per preguntar, bonica!
De la plaça encara no se'n sap res :-o00m :-o00m
Luva benvinguda la cerca del 3r!! Passa't pel post de cerdadores, que hi seràs molt ben rebuda!!

Com esteu??

Una abraçada molt gran!
Imatge

Imatge
Jonu
Entrades: 4
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 8:50 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Jonu » dl. jul. 06, 2020 9:01 pm

Hola noies!!

Fa temps que llegeixo aquets forum i mai havia participat.

M'ha anímat molt veure que hi ha moltes noies amb les mateixos dubtes que jo i moltes que finalment es van animar pel tercer.
Jo tinc una nena de 4 anys i un nen de 2. No se ben bé pq, ja que mai en el passat m'ho havia plantejat gaire, però no em puc treure la idea del tercer del cap.
Se que ara mateix no es bona època (incertesa covid etc) i a més el confinament amb els nens ha estat dur i anem esgotadissims a nivell físic i psicològic. Però és igual, segueixo donant- li voltes, ni jo mateixa ho entenc. Algú més actualment igual que jo? Gràcies!!
Avatar de l’usuari
Lexi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 709
Membre des de: dv. gen. 27, 2012 12:03 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Lexi » dl. des. 28, 2020 11:51 pm

Hola! :--/)
Feia molt que no escribia al forum... Estem pensant en el 3er fa temps... (quan vam tenir la segona i vam comprar un nou cotxe ja ho vam fer amb 7 plaçes per si arribava el tercer... neu:-D ) Els dos que tenim van venir per FIV i bueno el 3er tampoc arriba natural (no hem ficat cap precaucio desd q va neixer la nena i te 2anys i 9mesos) .

Amb el covid ho hem anat deixant pero ja vam parlar amb la nostra doctora de FIV i tornem al lio...

Tant el lexo com jo tenim 40anys.

Alguna mes cerca el 3er pel 2021?
Martí i Emma els meus petits
Jonu
Entrades: 4
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 8:50 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Jonu » dt. des. 29, 2020 6:58 am

Hola de nou!

Lexi, m'anima veure que ho teniu clar! Jo segueixo molt molt indecisa. El segon te ara 2 anys i 7 mesos, quasi com la teva i nosaltres tb vam comprar cotxe de 7 places jeje. El problema és que vaig començar a una nova feina fa poc i, tot i que em sembla molt trist, em fa cosa quedar-me just ara, potser m'esperaria a la primavera. Tot i així, el que em falta es tenir-ho clar, tinc moltes pors i veig que vaig molt ofegada amb dos. També penso que és pq es porten poc, 2 anys justos. Alguna mare de 3 que em pugui donar una mica de llum? Gràcies!
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: un tercer fill

EntradaAutor: numa1982 » dc. des. 30, 2020 10:40 pm

Hola!

Feia molt de temps que no entrava per aquí. Sóc mare de tres criatures (7, 5 i 3 anys) i, fins fa poc, estava més o menys satisfeta. Tenc tres fills sans i això és el que sempre havia desitjat. Fa un temps, vaig començar a pensar en un 4t, i sé que és una bogeria. El cas és que ho tenia al cap, però tenc 38,5 anys i no és un tema que es pugui allargar massa. L'altre dia ho vaig parlar amb el meu marit i em va dir que ara mateix no ho veu, però que potser en un temps, sí. Fa dos dies vaig tenir la revisió anual amb la gine que va portar els meus embarassos i li vaig plantejar en termes de com ho veia de viable. Ella em va dir que jo mateixa, que pensés en la possibilitat real de tenir un fill amb síndrome de down o passar per una ILE i que sí em veia amb forces per afrontar una de les dues opcions, aleshores ho veia bé, però que no ho intentaria més enllà d'un embaràs als 40. Fins ara ho veia com una possibilitat, però l'escenari que em va pintar (que, d'altra banda, és ben realista), em tira molt enrere. En fi, per les que no us heu decidit amb el 3r, penseu que, quan arribi, els menuts seran majoria i això, de vegades, és ben divertit i, SEMPRE, ben entretingut!

Ànims a totes!
Imatge

ImatgeImatge
Jonu
Entrades: 4
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 8:50 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Jonu » dc. des. 30, 2020 11:58 pm

Numa, tinc la mateixa edat que tu i això que comentes també em tira a mi enrere. Fins ara no ho he volgut pensar gaire pq es veuen moltes mares sobre els 40 amb embarassos sense problemes però és cert que pot passar el que comentes. Quina llàstima que l'edat ens jugui tant en contra.
Avatar de l’usuari
Lexi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 709
Membre des de: dv. gen. 27, 2012 12:03 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Lexi » ds. gen. 09, 2021 1:39 pm

El factor "edat" es una merda... Jo mateixa he pensat que si arribo als 41 i encara no estic prenyada ho deixariem corre... aixi que estic en plan tictac tictac :miko: :miko:
Martí i Emma els meus petits
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: un tercer fill

EntradaAutor: numa1982 » dc. feb. 10, 2021 5:15 pm

Jo ho he estat pensant i ho deixaré córrer: el meu company no ho veu clar i jo, sincerament, també veig els avantatges ara que els menuts comencen a ser més grans.

Vos desig molta sort en la cerca. L'experiència de la família nombrosa crec que és preciosa. A mi em fascina veure les dinàmiques, les aliances que fan entre ells, les complicitats... i em desespera quan ells són majoria i ens derroten totalment! Un petonàs, i molta sort!
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Aneris » dv. nov. 18, 2022 11:12 am

Hola noies! q tal, com esteu totes?

per casa ben distrets, i no només pel Roc, que en un mes i mig farà els 4 anys i ja està fet un homenet, sinó perquè el 26 d'abril de 2021 vaig tenir el meu quart fill! aquest sí que va venir de sorpresa!! qui m'ho havia de dir, desprès de batallar tant per cada embaràs, incloent un avortament bioquímic entre la segona i el tercer, quan menys ens ho esperàvem (primer kiki complert desprès del meu tercer fill, i lluny de quan em tocava ovular), pam!
desprès de l'ensurt inicial (sobretot perquè es portaven molt poc amb el tercer i jo sempre he volgut que hi hagués uns 4 anys de diferència, tot i que en realitat els meus altres fills es porten 5 anys entre cadascun, finalment vaig poder gaudir força de l'embaràs i ara soc quatri-mami, de dues nenes (14 i 9) i dos nens (3 i 1).
Jo ja tinc 42 anys i el meu home va tancar la paradeta a poques setmanes que naixés el petit, per si de cas, o sigui que totes les que tingueu ganes d'una tercera, quarta o cinquena criatura, endavant!
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dg. nov. 27, 2022 9:08 pm

Ostres Aneris, què fort!!! Jo vaig tenir al meu quart al juny 2021 també, sorpresa total, només un dia que vam arriscar, ja veus tu, després de 6 pèrdues i anys d'intents qui ho havia de pensar!! Així que estem pràcticament igual, jo també dues nenes i dos nens, d'11, 7, 3 (4 al gener) i 1,5!! i jo quarentona també, vaig fer 40 al juny.

Nosaltres ho estem portant fatal, és molt dur amb dos tan seguits i sense ajuda. A més a més l'embaràs va ser terrible, em donaven un 5% de probabilitats que naixés amb vida, quasi tot l'embaràs ingressada i en plena pandèmia, i al final va néixer bastant prematur i hem estat anant al CDIAP cada setmana fins al mes passat, però ja li han donat l'alta i les seqüeles que li queden són minimíssimes, així que en aquest sentit tranquils i contents.

Petons
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Juno_ » dc. gen. 18, 2023 12:40 pm

Hola noies,

He vist aquest forum i m'ha animat molt veure que tantes de vosaltres us heu sentit com jo, pel que fa al desig d'un tercer.

Ara us llegia i sou molt valentes, esteu tirant endavant fins i tot 4 fills!

Us escric per demanar consell, si algú em pot ajudar. Jo tinc molt clar des de fa molt temps que volia tenir 3 fills, sempre li he anat dient a la meva parella. Tenim dues nenes de 6 i 3 anys (Lexi també de FIV!!) i no sóc capaç de treure'm l'espineta del 3r... Tot i saber que sóc molt afortunada per tenir les dues nenes que tinc.
El problema és que la meva parella sempre ha anat dient que no... Jo pensava que amb el temps canviaria d'opinió i va ser una mica així, ja que a l'octubre passat em va dir que no era un no rotund, i que miressim a la clínica a veure com ho tenim tot per fer una nova FIV. Total que tot ha sortit prou bé i ens han dit que és viable, però fa un temps que ell torna a estar molt negatiu, em posa mil excuses per no tenir un altre fill i no sé què fer. No vull tampoc que ho faci "per mi", però és que és una il·lusió molt gran que tinc. Sobretot ell es tira enrere per la part econòmica, diu que no vol baixar el nivell de vida que portemm ara, i que amb un 3r és impossible...

Si algú s'ha trobat amb aquest problema i em pot donar algun consell, us ho agraeixo molt!!

Ànims a totes les que ho esteu intentant, espero que aviat arribi.
DaviddelasherasMuñoz
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 25, 2023 11:16 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: DaviddelasherasMuñoz » dc. gen. 25, 2023 11:41 pm

Doncs nosaltres hem tingut el tecer fill, i del que ens penedim ara és de la Ginecològa, malgrat va ser un 10.
Suposo que quan van dir que era la tercera, és va imaginar que no en voldrien cap més. I per això cada dia que la visitàven ens deia que si volia fer la meva dona una lligadura de trompes. Al final de tant insistir la meva dona ho va concedir, malgrat no teniem el tema tant tancat.
La veritat és que com el part va anar tant bé, ara encara ens penedim d'haver-ho fet.... Jo mateix li estic dient que sempre hi ha la fecundació in vitro o adoptem un nen,
Penseu que el tema econòmic no s'ha de plantejar un nen o nena sinó la felicitat que et pot omplir. A més que convertir-se en família numerosa os dona moltes ajudes.
Atentament,
David de las Heras
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Juno_ » dj. feb. 09, 2023 12:15 pm

Trimamis del foro com esteu? Ens podeu ajudar amb la vostra experiència?

Veu convèncer als vostres homes al final? Ho estic intentant :-o00m

Gràcies!!
unagranfamiliacat
Entrades: 1
Membre des de: dj. set. 21, 2023 10:02 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: unagranfamiliacat » dj. set. 21, 2023 10:12 pm

Fa un mes que va nèixer el meu tercer fill, als 30, una nena (tinc un nen que en farà 4 aquest cap de setmana, una nena que en farà 2 a l'octubre i la petita). Sempre n'havia volgut tres i des que ha nascut la petita i ho veig tot tan «fàcil» (ja sé de què va tot) que veig factible un 4t i tot! Hahaha

Si el vols, fes-ho. La tercera maternitat és per gaudir. Ja saps què és tindre fills, ja saps què és dividir-te per dos nens i les relacions entre germans. Tens molts experiència guanyada!

Ah, i els nens emocionadíssims de ser 3 com els 3 porquets!
Fareya
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 04, 2024 7:46 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Fareya » dl. març 04, 2024 8:19 am

Hola families!

Aquí una que es suma als dubtes de buscar un tercer i quan fer-ho.. he anat llegint per sobre perquè és un fil molt llarg jeje, però em fa gràcia perquè totes les pors i il·lusions que comenteu se'm passen a mi pel cap.

Actualment tinc dos nens, un de 4.5 i un altre de 2. Sempre hem volgut tres fills i pel meu marit ja ens haguéssim posat, però jo tinc por. Ara hem començat amb una dinàmica familiar més estable i tinc por de tornar-la a trencar. Els meus fills encara son petits i el meu mínim és que es portés 3 anys amb el que serà el mitja. Per una banda penso que millor no esperar massa perquè si no crec que no ens tornarem a posar (jo en tinc 32 però el meu marit és 10 anys més gran que jo). A més, la meva il·lusió sempre ha sigut tenir una familia nombrosa. Però per contra no tenim ajuda d'avis i som autònoms amb un negoci comú, hem de pagar cangur per tenir ajuda i no sé com seríen els primers 2-3 anys on els nens superen els adults a casa!

En fi... suposo que al final ens guanyarà el desig de fer-ho, però pas sense por ni dubtes. :-o00m
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Caterinamore » dt. març 05, 2024 1:28 pm

Hola Fareya,

Per aquí estem igual!

El meu bebito té 9 mesos ja! i el gran gairebé 3 anys.
Ara mateix no m'hi vull/puc posar perquè encara no m'ha vingut la regla. El menut mama molt i no crec que vingui gaire aviat. Pel que vaig viure buscant el segon, millor que vingui la regla i es regularitzi, que sinó em torno boja...

També he de dir que anem bastant atabalats i amb els dos ara estem trobant un equilibri (a vegades el caos dura setmanes senceres) ajaja. I quan està tot potes amunt penso: de veritat en vols un altre? Però és un "somni" que tinc des de fa tant de temps... crec que està tant arrelat que és impossible negar-m'hi.

Pel que comentes de l'edat, sempre hi ha hagut pares grans... i no sé perquè però sempre em ve al cap "quan jo en tingui X, ell en tindrà X", però realment importa això? Tenir un fill és una cosa que normalment ho fas amb el cor. Potser no podràs córrer darrera seu perquè ja ets gran o perquè t'has trencat una cama i en tens 20. Al final, crec que el que més compte és l'amor que hi posis.

Petons!
:love:
Avatar de l’usuari
Dimecres
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dt. març 01, 2011 7:38 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Dimecres » dj. març 07, 2024 12:00 pm

Hola!
Em sumo perquè nosaltres estem igual. Ara el meu petit ja en té 7 i la gran 11 i estem molt temptats de tenir un últim bebito, però a la vegada... les despeses, la logística i el fet que ara tot està molt estabilitzat ens tira enrera. A més tenim uns amics que es van animar l'any passat a per el tercer i ara estan encantats.
Ens hem posat de termini aquest any per decidir-nos. Fins i tot ens hem plantejat que com que no som massa fèrtils, fer 6 mesos sense protecció i mira, que vingui o que no vingui. <:-<
: lasito : z2:-)
https://youtu.be/OBfqq32ZpK8
Cançons tendres per nens i nenes petits

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::