un tercer fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Pecunia » ds. gen. 04, 2020 12:25 pm

Hola!
Entro per dir que estem embarassats! Ha sigut un temps estrany, els dos volíem, però les circumstàncies (econòmiques i de edat) feien que sovint ens tiréssim enrere, però sense abandonar la idea completament i finalment, resulta que estem embarassats. Ens hauria agradat quedar-nos-hi abans, però si no mires ovulacions i fas marxa endarrere quan toca... és difícil, però ha vingut quan havia de ser, i l'important és que ha vingut :love:

I res, ara cagadets de por, el pecunio té 46 anys i jo en faré 43 aquest mes... i tot just el 13 començo a treballar, així que les coses venen quan venen, això de poder controlar... en el meu cas i amb els dos embarassos anteriors, puc dir que ni de conya :content:

jaleturu les meves tindran 6 i 8 anys quan neixi el/la tercer/a, i la veritat, les meves dues no es porten ni dos anys i va ser molt dur, així que ara que les veig més grans, que poden ajudar-me, que no les he de portar a coll, que poden dormir soles ( tot i que les visites a la nit no ens les estalviem) i tot plegat, per mi millor. He de dir que amb els meus germans em porto 9 i 13 anys... si que és veritat que quan era petita passaven bastant de mi, perquè el joc era molt diferent, però després, vam trobar la manera, i de més gran ha sigut molt guai, ells em van obrir camí, m'ajudaven amb mons pares, em portaven a llocs, hem viatjat junts... al final, si et portes bé, la edat és igual, trobes la manera. I els teus no es portaran tan temps com jo amb els meus germans.

I la resta que ja heu estat mames com va? Com ho porteu?
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » ds. gen. 04, 2020 9:16 pm

Ohhh enhorabona Pecunia!! :p-) Feia molt que no escrivia, però ho he llegit i no m'he pogut estar. M'alegro molt que finalment ho hagueu aconseguit, les coses bones es fan esperar! De quant estàs?

Jo moooolt desbordada però bé, la petita no ens ho està posant fàcil, dorm fatal, 20 despertars cada nit tot i estar ja medicada amb melatonina, no hi ha manera, portem un any sense dormir. A més a més és una nena molt moguda i que reclama atenció permanent i no ha parat d'enllaçar bronquitis, gastrointeritis i cistitis el darrer mig any. I el mitjà encara és petit i amb els seus problemes de salut, tot suma. Però vaja, intento pensar que són dos o tres anys més dolents i prou, de tot es surt!

Benvingudes a totes les noves, us he llegit en diagonal des del mòbil, a veure si puc entrar la setmana vinent amb més calma des del portàtil.

Com aneu la resta?
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Pecunia » dc. gen. 08, 2020 10:20 am

Bea ha escrit:Ohhh enhorabona Pecunia!! :p-) Feia molt que no escrivia, però ho he llegit i no m'he pogut estar. M'alegro molt que finalment ho hagueu aconseguit, les coses bones es fan esperar! De quant estàs?

Jo moooolt desbordada però bé, la petita no ens ho està posant fàcil, dorm fatal, 20 despertars cada nit tot i estar ja medicada amb melatonina, no hi ha manera, portem un any sense dormir. A més a més és una nena molt moguda i que reclama atenció permanent i no ha parat d'enllaçar bronquitis, gastrointeritis i cistitis el darrer mig any. I el mitjà encara és petit i amb els seus problemes de salut, tot suma. Però vaja, intento pensar que són dos o tres anys més dolents i prou, de tot es surt!

Benvingudes a totes les noves, us he llegit en diagonal des del mòbil, a veure si puc entrar la setmana vinent amb més calma des del portàtil.

Com aneu la resta?


Hoa Bea! Estic de 6 setmanes, no res, al principi principi, però la veritat és que no tinc moltes nàusees i amb la primera van començar a les 8, però amb la segona a les 6 ja en tenia, van començar abans i van acabar més tard :-o00m així que a veure com va aquesta vegada...
Ostres déu n'hi do, no dormir és el pitjor, jo és el que més temo perquè les meves encara ara es desperten per la nit i venen a dormir amb nosaltres... si a això hi sumem un tercer, no sé com ho farem :-o00m però bé, t'envio molta energia positiva, tot acaba passant i a veure si va millorant amb el tema son.

Com esteu la resta?
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: oli » dg. gen. 26, 2020 8:29 pm

Hola a totes!!! Torno al fòrum després de forca temps sense "necessitat" perquè ens hem decidit de buscar el tercer!!! La veritat és que jo tinc una mica de por amb tot plegat. Suposo que com abans d'iniciar la cerca, que amb cada embaràs veus pros i contres.
Us explico una mica de nosaltres, tenim 30 anys ( tan el pare com jo) i tenim una nena de 4 i un nen que farà 2 d'aquí a poquet. Us puc jurar que la frase que més he sentit aquests 2 anys és que tenint el nen i la nena ja ho tenia tot...
En principi ens hi posarem de cara a la primavera però si no us sap greu m'agradaria que m'expliquessin una mica la vostra experiència, necessito suport moral!!! Com heu portat l'embras amb 2 petits, si us ha canviat molt el dia a dia, si us vau plantejar com ho faríeu si en comptes d'un tercer venien 2 de cop (és una de les meves pors principals)....

Gràcies per avançat!!!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dg. gen. 26, 2020 9:26 pm

Hola Oli,

Crec que depèn molt de l'ajuda que tinguis. Nosaltres no en tenim cap, i treballem tots dos fora de casa, i ha estat i és molt dur. Ara que farà un any comença a fer-se una mica més sostenible. L'embaràs no el recordo com una etapa molt complicada pel que fa als altres dos grans, i això que vaig estar ingressada un temps i després de repós absolut, però els grans els vam poder gestionar bé. El més complicat per nosaltres ha estat lidiar amb un, dos o tres nens malalts durant tots aquests mesos, a excepció de l'estiu. Però clar, és que estem totalment sols amb els tres i les nostres feines...

Nosaltres som força més grans, 37 i 39, i notem també que no tenim l'energia que teniem amb els altres, tot costa més. També hem tingut la mala sort que la petita té insomni, i ara amb quasi un any, es segueix despertant entre 10 i 20 cops cada nit i de vegades es desvetlla durant un parell d'hores. No dormir és terrible, desgasta molt i ho fa tot molt més dur. Ella també està molt irritable durant el dia i necessita fer encara 3 o 4 migdiades.

Dit això, ara comencen a jugar entre ells i és molt maco, els germans se l'estimen moltíssim, i la gram ajuda molt a cuidar-la. Comença a caminar i a dir les primeres paraules i te la menjaries a petons. Estem començant a veure la llum al final de túnel, fins al punt que el meu home fa unes setmanes que em diu que potser d'aquí un parell d'anys encara podem tenir un altre :-)

Sobre els bessons, just abans d'aquesta petita vaig perdre uns, eren bessons mo-mo, un embarás d'altíssim risc. No vam tenir ni temps de fer-nos a la idea, però crec que ens hauriem sortit d'una manera o una altra, on mengen 3, mengen 4 no? Són uns primers anys molt durs, però acaba passant. Jo no em capficaria amb això perque ets molt jove i la probabilitat aumenta amb l'edat.

Potser no sono molt optimista, però de veritat que tot i l'esforç que està suposant, ho tornariem a fer, penso que mai t'en penedeixes de tenir un fill.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: oli » dl. gen. 27, 2020 8:07 am

Moltes gràcies per la teva resposta. El que necessito són dosis de realitat per veure que tampoc no anem a fer cap bojeria. Nosaltres sí que tenim ajuda, tots 2 tenim els pares relativament a prop i tot i que encara treballen ens ajuden tant com poden. Treballem els 2 fora també però fins ara no ha sigut impediment per fer res. El que em fa por és que el nostre entorn no encaixi bé la nostra desició. Amb la meva mare sovint li parlo de la possibilitat d'un tercer i es posa histèria. Segons ella me'n penediré. Sé que ni me'n penediré ni ella deixarà destimarlo quan existeixi però si que em fa mal i em fa reflexionar el seu rebuig.
A més casa només tenim 3 habitacions i tot i que ara els nens conviuen a la mateixa habitació no sé si a la llarga necessitaran cadascú el seu espai. Amb 2 no tenim problema però amb 3 no hi haurà opció! I econòmicament??? Hi ha ajudes???
És com que tinc un desig gegant de tenir un altre fill. I penso amb els nens i amb lo que viuran amb un altre germà! Els nens són el millor que tinc a la vida i m'ha compensat tot el 200% totes les nits perdudes, els parts, els post parts, els canvis de feina i les reduccions de jornada, els nervis, TOT. Però de nou apareix el dubte. Sé que les ganes em poden i més si hi sumo les de la meva parella que està entusiasmat amb el tema, però m'anirà bé llegir- vos aquests mesos d'espera per empaparme d'experiències!!!

Em deixeu quedar per aquí?!? ;-)
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dl. gen. 27, 2020 8:29 am

Penso que quan tens aquest desig tan gran de tenir un fill, la resta no importa, i és que en realitat, res importa que no sigueu tu i la teva parella (i els teus fills).

Tant la meva familia com la del meu home estaven totalment en contra també, el xoc va ser gran, i sobretot la meva sogra va reaccionar una mica malament se primeres, ella també va tenir tres i deia que no sabiem on ens ficàvem bla bla bla. Però a la setmana ja se li va passar i es va il•lusionar. Oi que els criaràs tu? Doncs ja està.

D'ajudes n'hi ha. Nosaltres el que més hem.notat és el bono social d'Endesa, hem baixat la factura a la.meitat. I també el 20% de descompte a Renfe perque agafem el tren cada dia. A més a més, durant els tres primers anys de vida del nadó, cobrarás els 100€ mensuals per mare treballadora i 100€ més per ser familia nombrosa. I el IRPF et baixarà una mica també. La universitat està lluny, però també tindràs un 50% de descompte. També hi ha descompte a avions, no pagues taxes per fer DNI o passaport i si contractes a algú per ajudar-te amb la casa o els nens et bonifiquen el 45% de la SS. A l'aigua fan una mica de descompte també.

Sobre les habitacions, nosaltres en tenim 4, però una és de convidats i la familia viu fora i ve a visitar-nos, per tant ha de seguir així. Els dos grans comparteixen habitació, són nena de quasi 9 anys i nen de 4 i de moment estan molt contents. Suposo que quan arribi l'adolescència el que farem és posar a la gran sola i als petits junts. I ja més endavant tornar a posar a lea dues nenes juntes, però ja veurem.

Com a canvi important, el cotxe. Resulta que a la majoria no caben 3 cadiretes al darrere, hem hagut de comprar un 7 places. Però per la resta, ho aprofites pràcticament tot dels grans i econòmicament no es nota gaire.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: aixamb » dl. gen. 27, 2020 2:05 pm

Hola! Aquí una cercadora del tercer que també té mil pors i dubtes al respecte! Però m'ha encantat quan dius que el desig de tenir un altre fill és tan gran que compensa tota la resta. Sé que a casa dels pares i dels sogres també els semblarà una bogeria, però això és el que menys m'importa, la veritat!!
Pel cotxe no tindrem problema, tenim una VW de 7 places, tot i que ara la fem servir per dormir quan anem de viatgei si, finalment som 5 ens serà més complicat. Però el tema habitacions ens passa igual, ara mateix els nostres dos fills ja comparteixen habitació i de moment estan la mar de bé. Potser quan el petit o la petita "s'independitzi de la nostra habitació" posarem els dos més petits junts, ja veurem.
Per sort, tot i no tenir ajuda familiar, l'horari del meu home és molt bo i a les tardes pot estar ell a casa amb els nens.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: oli » dl. gen. 27, 2020 2:48 pm

Hola Aixamb!!! Ja estàs cercant?!? Que bé!! Molta molta sort!!! Molts ànims!!
I si Bea segur que tens tota la raó i que el desig i les ganes superen els obstacles. Sense ajuda penso que sou uns super valents i més si penseu en la possibilitat d'un 4rt!
Nosaltres tb tenim un peugeot 7 places, ja el vam comprar gran perquè sempre hem dit que volem 3 fills, però de dir-ho a possar-thi... Fa vertigen, ja m'enteneu.
Si tot va bé al febrer demanaré hora amb la llevadora per fer cito i que em vagi donant indicacions. Suposo que lo de pendre Àcid Fòlic previ a la concepció no ha canviat i li vui demanar si és suficient amb el Yodocefol O millor miro de comprar-ne algun de més complert. I si la revisió i tot surt bé ens agradaria començar a cercar entre maig i juny (que sembla molt però és un pim pam). La idea és que es portin 3 cursos amb el petit per no solapar llars d'infants i si pillem les 16 setmanes de permís de paternitat millor que millor. Vull deixar els anticonceptius com a tarda a l'abril per fer 2 regles naturals abans de la cerca.
Quina barreja d'emocions de nou!!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dl. gen. 27, 2020 5:47 pm

Ostres, com s'està animant el fil! mira que portava mesos aturadet, que bé!

Oli noooo que no ens plantegem el 4rt eh? potser s'ho planteja ell, pero jo noo :-) No ho descarto totalment perque això mai ho pots dir, però vaja, ja no ens dona la vida ara, un quart seria massa i jo ja soc gran per esperar que els petits siguin grandets i animar-me.

Veig que aneu molt preparades amb els 7 places, un problema menys en que pensar!

Oli, jo faria Yodocefol de moment, però tan aviat tinguis el positiu, canviaria a un més complet.

Aixamb, ja estàs cercant o esperes uns mesos com la Oli?
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: aixamb » dt. gen. 28, 2020 11:20 am

Hola boniques!!
Estem en plena cerca! El passat 1 de novembre vam saber que estava embarassada, però va ser un embaràs ectòpic, i ara hem començat de nou, a veure si aquest cop va endavant!!
A nosaltres ens agradaria molt que nasqués el 2020 (la gran és del 2010 i el petit del 2015), però cada vegada ho veig més negre... Però que vingui quan hagi de venir. Espero no trigar massa, perquè ja tinc 37 anys.
Sí que està bé que s'animi aquest post!! Com que totes estem més o menys per un moment similar, és xulo compartir-ho!!

Petons!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dc. gen. 29, 2020 6:29 pm

Em sap greu que haguessis de passar per un ectòpic aixamb, però per sort ja estàs recuperada i llesta per començar de nou! Que la cerca sigui molt curteta! Encara hi ha marge per a que neixi a 2020, però pensa que si passes a 2021 el pare tindrà ja 16 setmanes de paternitat!
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Pecunia » dg. feb. 02, 2020 10:21 am

Hola noies!
Benvingudes a les noves incorporacions!
Jo ja estic de 10 setmanes i a mi em passa com la Bea no tenim cap ajuda, la família està lluny i ja són grans i la casa té dues habitacions... jo ara estic treballant temporalment i al març se m'acaba, i després a resar que em cridin d'ensenyament perquè sinó amb la panxa ja no m'agafaran enlloc i fins l'any que ve no podré tornar a treballar... ah! i el Pecunio treballa per les tardes i arriba a casa a les 22:30 a veure qui ho iguala! :content: :content: :content: amb això vull dir que, nosaltres sempre hem tingut clar que volíem tres fills, però la situació ens tirava enrere, suposo però que les ganes eren massa fortes i costava abandonar la idea, i al final ha arribat, per cert, jo en tinc 43 i ell 46 toma ya! Però sabem que la situació canviarà i millorarà en relativament poc temps, jo estic pendent de que em cridin per treballar de profe i ja falta poc i ell està pendent de que el facin fixe a la feina on treballa temporalment pel matí que és aquí on vivim i podrà deixar la feina de la tarda a Bcn... però el que si que no podíem endarrerir més temps per la edat era el tenir un fill, així que aqui estem :-o00m :-o00m :-o00m Quan tens un desig tan gran i forma part del teu projecte de vida... passa a ser una prioritat, si haguéssim decidit que no, segurament hauríem estat més tranquils, i econòmicament millor, però hauríem renunciat a una cosa que sempre havíem volgut, per mi val la pena, suposo que és la nostra manera de pensar, i cadascú avalua els seus riscos i necessita la seva zona de confort més o menys estable, no sé si m'explico, així que és una cosa molt personal, però ja veieu que tot i tenir molt en contra, quan es té el desig de ser mare....

Petonets a totes i anem parlant!
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: oli » dl. feb. 03, 2020 6:23 pm

Hola!
Enhorabona Pecunia! Clar que si! Els somnis s'han de perseguir!!! Sou uns valents! Podeu amb tot. Això anima i molt.
Aixamb com va la cerca? Novetats?!? Jo em vaig quedar embarassada de la gran un mes de febrer, quanta nostàlgia i quants records...
Jo avui he demanat hora per fer una cito pre cerca i m'han donat hora pel març, sort que vaig amb temps :content: , suposo que comencaren amb l'àcid fòlic i tot plegat. Aiixxx ho veig lluny, i a l'hora ho veig a prop i em fa vertigen.. a més tinc el petit en modo EGO total i segons com me'l miro i penso pobre petit, el que li espera :-D

Bona setmana!!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: aixamb » dt. feb. 04, 2020 11:14 am

Bon dia!!
Pecúnia m'ha encantat el teu missatge carregat de positivisme! Tens tota la raó, si senyora!
Nosaltres estem pendents de si la meva parella ha aconseguit plaça de funcionari i jo treballo de forma temporal amb contractes d'obra i servei, però si m'he d'esperar a estar més estable, tampoc el tindríem mai. I la veritat és que ara ja en tinc moltes ganes (i això que vaig començar cagadeta de por).

Oli caram, pel mes de març!! Ànims, bonica!! Sí que els petits se'ls hi acaba, però l'altre dia ho parlava amb una amiga, i deia els mitjans acostumen a ser especials, i més especial que el meu futur mitjà hahaha. Ja li escau, ja
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
luva
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: luva » dj. feb. 13, 2020 2:42 pm

Bona tarda noies!
Fa molt de temps que no participo, però els darrers mesos he estat llegint aquest fil.

Pecunia, vam coincidir en la búsqueda o embaraç d'un dels nostres fills, moltes felicitats!!!

Us explico una mica de mi, tinc nena de vuit anys i nen de 4, i un embolic "tremendo", el meu cap porta temps lluitant contra el meu cor. Estic morta de por perquè la realitat i el dia a dia ja és prou complicat com per tornar-se a llençar a la piscina, però d'altra banda, com algú ha dit, els fills són la meva vida.
No tinc cap ajuda, bé, el meu pare, que té 80 anys, en cas d'emergència es queda amb els nens, quan estan malalts, mentre comprem reis,... Però clar he de ser realista i amb un tercer m'he de buscar la vida per una altra banda.
Tenim pis nou i 3 habitacions així que si o si toca compartir, però jo ho he fet tota la vida, i he sobreviscut.
Em fi que tinc por de sortir de la meva zona de confort, aquesta que tinc tant dominada. I estic aquí per veure si m'acabo de decidir. El meu voltant es pensa que la feina ja està feta, i el luvo també té clar qie vol un altre. Així que sóc jo la que falta per convèncem...
De moment tinc gine el 24, i si em decideixo, aquesta és la meva última caixa de pastís, però quan acabi el cicle segur que em tornen a venir les pors.
Així que si no us molesta us segueixo per aquí i anem parlant!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: lulaxin » dc. feb. 19, 2020 8:15 pm

Hola guapes!

vaig perdre l'usuari anterior (jaleturu) i ara vaig amb aquest nou. Faig remember, estàvem pendents d'acabar de convence'ns com a família, sobretot el maromo, pq jo ho tenia clar de tota la vida que volia 3 fills. I ja ho tindríem això, ja estem convençuts i ja ens hi hem posat. Portem un cicle de cerca, a veure si no se'ns fa massa llarg.

Tenim dos fills, un nen de 8 anys i una nena de 5, i també em fa por una mica la reacció de la família propera. Segur que a nivell de tiets i tietes (germans meus i germanes del meu home) no hi haurà problema, tot son molt niñeros. I els sogres tampoc crec que diguin res, tenen 4 fills i només un (el meu home) ha tingut fills i la resta sembla q no estan per la labor...realment qui més cosa fa q em digui res es ma mare...pero bé, sóc jove encara jejejeje

La diferència d'edat tb es un tema q em mig preocupa, pq crec q es portaran força temps, pero de ben segur que també ens ajudaran molt! a nivell d'habitatge, estem de lloguer en un pis amb 3 habitacions, aixi q bé, i de cotxe espero q ens hi capiguen les 3 cadiretes.

i res, amb moltes ganes de tenir una cerca curteta i que aviat pugui passar a dir que ja estic embarassada.

una abraçada a totes trimamis i futures trimamis!

*lulaxin*
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dc. feb. 26, 2020 8:44 am

Hola!

Com aneu?

Pecunia, com va l'embaràs? Ja han passat les nàusees? Veig que esteu en una situació molt semblant a la nosaltres, sense dormir, sense ajuda de la familia i amb una edat que fa que ja no tinguem tanta energia... Però de tot es surt! Nosaltres comencem a notar petites millores aquest darrer mes, tot i que hem tingut els tres malalts i és una bogeria, però la petita comença a dormir una miiiica millor (5-10 despertars per nit "només") i a entendre coses, i és més autònoma, la deixes a terra i va caminant i jugant sola, i et permet estar més pendent dels grans i fer altres coses.

Luxalin, benvinguda de nou! Jo diria que si escrius a l'administrador (el Toni) et pot recuperar l'accés anterior. Que tinguis una cerca molt curteta!

Luva, entenc els teus dubtes, totes els hem tingut, i més quan no tenim ajuda familiar. Crec que no podràs lluitar contra el teu desig, serà més fort que la por a sortir de la zona de confort, però és una decissió prou important com per pensar-ho bé. No et pressionis amb l'últim mes de pastilles, qui diu que no pots allargar-les uns mesos més fins a tenir-ho clar o deixar de pendre-les per regular el teu cos uns mesos mentre decideixes si llançar-te?

Aixamb, com va la cerca? Noticies de la plaça de funcionari del teu home?

Oli, mare meva fins al març... a mi sempre m'ha trigat molt la llevadora també, trucant al veure el TE positiu, mai m'ha visitat abans de la setmana 10... i això explicant que havia d'enviar-me a embaràs de risc. Crec que la SS va molt justa de llevadores. Ja has començat l'àcid fòlic o t'esperes a la visita?

Nona, com va la vida amb la Lia??

Virolai, què tal la vida de trimami? fa molt que no sabem de tu!

Seiba, vas poder controlar el tema tiroides i posar-te a cercar?

Segur que em deixo a moltes, disculpeu que he d'entrar a la feina.

Petons
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
luva
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: luva » dj. feb. 27, 2020 8:40 pm

Bona nit!

Lulaxin, recordó el teu nick anterior I tenim nens d'edats semblants, així que fa uns anys segur que vam coincidir, que tinguis una cerca curteta!

Bea, ja veig que tu tens l'experiència de tres criatures i ho portes amb optimisme, jo recordo que mentre he donat pit a la nit els despertars van estar a l'ordre del dla.. Paciència!

Dilluns vaig tenir gine i li vaig explicar les nostres intencions i preguntar si realment hi ha riscos per edat i clar és va curar en salut i em va dir que a partir dels 38 és embaraç de risc, en el fons ja ho sabia... M'ha receptat acid fòlic I que endavant!
Bea em dius que estigui segura però crec q no ho estaré mai. És possible? Estic neguitosa amb el tema, em desperto mil a les nits, i vinga voltes!
En fi, a veure com acaba perquè no es passa bé...
Després potser vull I no puc, mai se sap.
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dt. març 03, 2020 8:31 am

Hola Luva, bé, segura no estaràs mai! El que et volia dir és que no et pressionis amb les dates, perque això només porta més estrés. Tot i l'edat, no ve de 3 mesos. Però vaja, segura no estaràs perque és evident que tenir un tercer fill implica un esforç important i un cert grau de bogeria, i no pots tancar els ulls a això, ens acabem llençant perquè les ganes de tenir un fill són imparables, és biològic. També et dic que un cop et decideixis probablement seguiràs tot l'embaràs acollonida pensant en el que vindrà :-) Perque ja saps de què va això, la inocència del primer embaràs ja queda lluny. Però després el tens als braços i ja s'oblida tot. I també saps que són uns primers anys durs i després arriba la calma.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::