hola

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Laia
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » dt. gen. 31, 2006 10:25 am

Hola Alexia!!!
jo sé que la malaltia d'espina dorsal bífida és un defecte congènit, és una anomalia del desenvolupament morfològic, estructural o molecular i crec que no té res a veure la genètica, que no s'hereda vull dir.
La única manera d'evitar-lo és amb el consum de la vitamina B àcid fòlic i potser la teva mare no se la va prendre pk abans no se sabia del tot i no es receptava a les embarassades.

Aquesta vitamina és super important per al desenvolupament i l'has de tenir al teu cos mínim un mes o dos abans de quedar-te embarassada (jo personalment no me la vaig prendre abans i noies que no busquen l'embaràs i s'hi queden tampoc)però és molt important durant els 3 primers mesos de gestació.

A la setmana 14-15 et faran la prova del Triple Screening i et sortirà reflectit si el bebé ve amb algun problema d'espina, síndrome o trisomia, i si fos el cas després et farien l'amnio on tb es detecta perfectament.aixi que no et preocupis pk avui en dia es pot preveure i si fos el cas pots abortar.

molts petons :--/)
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dl. feb. 06, 2006 6:51 pm

Hola alexia! Veig que ja t'has anat introduint al foro. Tu també estàs "en busca i captura" ..::·· :-()) ? Si es pot saber, clar.
Està molt bé que cada vegada siguem més. Esperem veure't més per aquí.
I com li han dit a la ferro, al forum "De tot una mica", el post " Nosotras, futuras mamis, etc..." us podeu (si voleu) presentar, i al "Qui, com, quan" us puc afegir.
:-()-) :*:-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::