Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
moliver
Entrades: 3
Membre des de: dl. març 29, 2010 6:07 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: moliver » dt. març 30, 2010 5:20 pm

Em dic Marta, som de Mallorca i estic embaraçada. Ahir em van dir el sexe de l'infant i és una nina.
Sempre m'agradat el nom de Tanit, i és el que li vull posar a la meva filla, però tenc un dubte i és que no se si s'escriu Tànit o Tanit, ja que es pronuncien de manera diferent.
Ho cercat per moltes bandes, ho he mirat per evissa (ja que tenen una deessa amb aquest nom) i ningú m'ha pogut ajudar a esbrinar com es pronúncia ( la "a" és neutre o sona com en castellà? ) i com s'escriu (amb accent o sense? ).
Hem podeu ajudar!!!!! Moltes gràcies.
Avatar de l’usuari
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: rela » dt. març 30, 2010 5:49 pm

moliver ha escrit:Em dic Marta, som de Mallorca i estic embaraçada. Ahir em van dir el sexe de l'infant i és una nina.
Sempre m'agradat el nom de Tanit, i és el que li vull posar a la meva filla, però tenc un dubte i és que no se si s'escriu Tànit o Tanit, ja que es pronuncien de manera diferent.
Ho cercat per moltes bandes, ho he mirat per evissa (ja que tenen una deessa amb aquest nom) i ningú m'ha pogut ajudar a esbrinar com es pronúncia ( la "a" és neutre o sona com en castellà? ) i com s'escriu (amb accent o sense? ).
Hem podeu ajudar!!!!! Moltes gràcies.


Hola Marta!!!

jo conec un parell de noies que es diuen així i l'escriuen sense accent i el pronuncien (tanít)...
smile! ;)


★ Glinda, Mara17 i Rela ★
moliver
Entrades: 3
Membre des de: dl. març 29, 2010 6:07 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: moliver » dt. març 30, 2010 8:01 pm

Hola rela, gràcies per contestar-me. He tingut tants dubtes perque a Mallorca és un nom molt poc comú i a Eivissa s'escriu Tànit, pronunciant la "a" com en castellà ( i sona un nom molt castellanitzat), però jo sabia que per Catalunya es pronunciava diferent i m'agrada molt més. Moltíssimes gràcies, ja que havia començat a pensar altres noms.
>.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: rela » dt. març 30, 2010 8:04 pm

De res maca, només flataria!!! jo s´co profe i una de les meves alumnes es deixa Tanit... (tanít)...jijijij és molt maco!!
smile! ;)


★ Glinda, Mara17 i Rela ★
moliver
Entrades: 3
Membre des de: dl. març 29, 2010 6:07 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: moliver » dt. març 30, 2010 8:27 pm

Jo també soc profe!!! . El darrer dubte que tenc, és si la "a" és pronuncia neutre (a Mallorca la pronunciam molt) o és pronuncia amb la "a" com el castellà
Avatar de l’usuari
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: rela » dt. març 30, 2010 8:29 pm

vols dir si es pronuncia com (tenít9?? més o menys?? aquí no, es pronuncia amb a normal.. (tanít)
smile! ;)


★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Avatar de l’usuari
Chambrina
:: poltre
:: poltre
Entrades: 665
Membre des de: dg. feb. 07, 2010 12:51 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Chambrina » dt. març 30, 2010 8:31 pm

Ostres no l'havia sentit mai Tanit... sona be
Todo empezó aquel día gris
en que dejaste de decir orgullosa:
"YO SOY"


Imatge
Avatar de l’usuari
mot
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: ds. març 06, 2010 4:35 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: mot » dc. març 31, 2010 9:06 pm

Doncs jo tampoc l'havia sentit mai i em recorda a (Aques)ta nit... no sé, m'agrada, està força bé, però desconec com ho diuen a Eivissa... de fet, entre la vocal neutra i la A, tampoc hi ha tanta diferència (bé, no n'hi ha a Barcelona), clar que amb altres dialectes... segur que a Lleida, a Mallorca, a Girona... ho diran diferent... però de fet, posis el nom que li posis, li poses tu i només tu (bé, i la teva parella) i tu decideixes on posar l'accent o la síl.laba tònica. No trobeu?
Jo penso que al meu fill li diria Cesc, però mai Francesc, per exemple.
Imatge
El Cesc va néixer el 14 de setembre de 2011.
Avatar de l’usuari
Cris20
:: poltre
:: poltre
Entrades: 697
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:30 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Cris20 » dv. abr. 02, 2010 7:05 am

Tanit m'agrada molt. Es un nom molt fi, curtet i elegant. Prefecte...
M'agrada més pronunciat Tanít...però efectivament, cadascú decideix. No he sentit mai aquest nom llavors no sé ben bé com s'escriu oficialment.

Per donar més idées de noms:
Aqui a Belgica ara es molt la moda de posarl-hi "Noah" als nens. A Catalunya també??
I pel que fa noms de nenes, tinc una neboda que es diu Kylia...m'encanta...

Que passeu un molt bon dia :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
1IA-, 2IA-, 3IA-, ... 4IA+!
Imatge
Avatar de l’usuari
mima2008
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: mima2008 » dt. abr. 06, 2010 5:03 pm

Hola noies, doncs jo sóc mestra i hi ha una companya meva q es diu Tanít. Ho pronuncia així, amb accent a la i.

I Cris20, a la classe hi tinc tb una nena q es diu Noa. Ho escriu sense h.
Imatge
Avatar de l’usuari
Cris20
:: poltre
:: poltre
Entrades: 697
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:30 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Cris20 » dc. abr. 07, 2010 12:33 pm

Tanit és molt bonic...
Mim, teniu idea de nom de nen si no és una Janna? Per cert, quan ho sabreu?
:-()-)
Imatge
1IA-, 2IA-, 3IA-, ... 4IA+!
Imatge
Avatar de l’usuari
mima2008
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: mima2008 » dc. abr. 07, 2010 6:59 pm

Cris20, doncs si és nen ens agrada Nil i Eric. També ens agrada molt Pol, però la meva cosina li ha posat així, i la meva àvia sempre em diu q no vol dos bisnets amb el mateux nom! jeje!
Segurament un d'aquest dos. Ja veurem. Uiii, encara ens queda x saber el sexe, tot just ara entro a la setmana 9, i diuen q fins a la 14 o més encara no es pot veure. Jo ja en tinc unes ganes!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
mima2008
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: mima2008 » dj. abr. 08, 2010 7:10 am

Pitisu, jo tinc un amic q es diu Ton, i a mi m'agrada molt aquest nom. Només conec aquest, mai l'havia sentit, però en general crec q agrada, és un nom curtet i sona bé.
Xl q dius dls noms s sempre, hi ha gustos x tots. Dfet, ara es tornen a possar molts noms d'abans...
Imatge
Avatar de l’usuari
mot
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: ds. març 06, 2010 4:35 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: mot » dj. abr. 08, 2010 3:17 pm

Ara que parleu dels noms d'abans... conec una noia que va posar a sa filla ELVIRA, i em va fer gràcia, perquè mon àvia també s'ho diu, jeje
Imatge
El Cesc va néixer el 14 de setembre de 2011.
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Mara17 » dj. abr. 08, 2010 3:57 pm

Una amiga meva també se'n diu, d'Elvira. I d'Emílies (Emis, vaja) també en conec.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
geletes
:: tigre
:: tigre
Entrades: 712
Membre des de: dg. oct. 26, 2008 5:39 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: geletes » dj. abr. 08, 2010 11:10 pm

Pitisu jo si algun dia ho aconsegueixo m'encanta EULÀLIA i tinc clar que li posaria així

però de moment no hi ha sort...
Edat: 28 els dos
Temps buscant: des de febrer 2008
Diagnòstic: teratozoospermia (6% normals)
1a IA: 28/03/09 - negativa
2a IA: 20/04/09 - negativa
1a FIV-ICSI febrer-març 2010
Beta + però es para i els perdo
TRANSFER 2 conges-beta negativa

DESCANS FINS ESTIU 2011!
Avatar de l’usuari
bruselineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 479
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 5:08 pm
Ubicació: Bruxelles, Belgique

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: bruselineta » dl. abr. 12, 2010 6:09 pm

Cris20 ha escrit:Tanit m'agrada molt. Es un nom molt fi, curtet i elegant. Prefecte...
M'agrada més pronunciat Tanít...però efectivament, cadascú decideix. No he sentit mai aquest nom llavors no sé ben bé com s'escriu oficialment.

Per donar més idées de noms:
Aqui a Belgica ara es molt la moda de posarl-hi "Noah" als nens. A Catalunya també??
I pel que fa noms de nenes, tinc una neboda que es diu Kylia...m'encanta...

Que passeu un molt bon dia :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)


Ei, Cris20, estàs a tot arreu! jeje a mi el que m'ha sobtat aquí a Bèlgica és que estiguin de moda noms que a mi em sonen "espanyols" com Inès o Elise, curiós curiós... per cert, que si jo li digués Noah es diria Noah Rivas... i a més jo sóc petitona... Que no arribes... Que no arribes... i consti que tinc molts amics catalans així que encara que em sembla un nom molt bonic, va a ser que no jijijiji
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Cris20
:: poltre
:: poltre
Entrades: 697
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:30 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Cris20 » dt. abr. 13, 2010 6:49 am

Bruselineta, tu si q estas per tot arreu ...jajaja com estas??? com et trobes??? volem noticies teves...et trobem a faltar al nostre "post banqueta" :ok:
Efectivament "Noah Rivas" millor que no....
Ja tens idées de noms?

Aleida, quin nom més bonic!

Una abraçada!
Imatge
1IA-, 2IA-, 3IA-, ... 4IA+!
Imatge
Avatar de l’usuari
mot
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: ds. març 06, 2010 4:35 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: mot » dt. abr. 13, 2010 1:41 pm

Això, això, Bruselineta, quin nom li posaràs, tu???
Imatge
El Cesc va néixer el 14 de setembre de 2011.
Avatar de l’usuari
sansa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1336
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:11 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: sansa » dt. abr. 13, 2010 1:49 pm

No sé qui deia Enoc, jo tinc un company que és diu així (és biblic, ell és cristià adventista).
Sé d'una nena que és diu Jordana pel riu Jordà i l'història biblica.
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::