Noms poc comuns
Jo encara tambe tinc problemes amb els noms...vaig mirant i fixant-me en els de la gent...
Dels tres que has posat, crec que Elna es el mes maco. Elba em sona a marca de televiso, o era Elbe...? I Elsa esta be, pero m'agrada mes Elna...
Quan sapiga el sexe us demanare ajuda, i aixi sera mes facil...
Dels tres que has posat, crec que Elna es el mes maco. Elba em sona a marca de televiso, o era Elbe...? I Elsa esta be, pero m'agrada mes Elna...
Quan sapiga el sexe us demanare ajuda, i aixi sera mes facil...
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Jo vaig conèixer una noia que es deia: AROLA, i una altra que es deia CORINA, i una altra CORALÍ, IRA, MARLÉS, DÚNIA, DÀLIA, BRUNA....

1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Jo conec una Corina, i tambe n'he vist que l'escriuen amb dues n.
Tambe conec una Karina, i una Cora...
Ara ja se que porto una nena, i de moment els noms que tenim pensats son Emma, Julia i Hana (vol dir flor en japones). Teniem Leah, pero l'hem descartat perque no acaba de sonar be amb el cognom (Feely)...
Ara ja se que porto una nena, i de moment els noms que tenim pensats son Emma, Julia i Hana (vol dir flor en japones). Teniem Leah, pero l'hem descartat perque no acaba de sonar be amb el cognom (Feely)...
Irina ha escrit:Jo conec una Corina, i tambe n'he vist que l'escriuen amb dues n.
Irina jo sempre havia sentit que Hana és un derivat d'Anna. Em sembla que Hana és la forma hebrea i Anna la llatina
Irina, ho sento, m'he fet un lio amb Hanna, que és el derivat d'Anna. Es pronincien quasi igual però es diferencien per una N o dues
Glauc Najat deu ser àrab, perquè hi ha una escritora que va vendre moltissims llibres aquest sant Jordi que es diu Najat el-Hatchmi. La seva família és marroquí però ella escriu en català ( i molt bé ) i explica el xoc de cultures entre la educació i els costums dels seus pares i els dels nois/es marroquins que s'han educat a Catalunya amb costums i la manera de pensar d'aquí
glauc ha escrit:Per si pot servir a algú avui me n'he enterat que la noia que m'ha secat el cabell a la pelu es diu NAGET (s'escriu NAJAT, em sembla). Algú l'havia sentit?![]()
A la meva classe hi ha una nena que es diu NONA però s'escriu amb una sola n.
Glauc Najat deu ser àrab, perquè hi ha una escritora que va vendre moltissims llibres aquest sant Jordi que es diu Najat el-Hatchmi. La seva família és marroquí però ella escriu en català ( i molt bé ) i explica el xoc de cultures entre la educació i els costums dels seus pares i els dels nois/es marroquins que s'han educat a Catalunya amb costums i la manera de pensar d'aquí
tranquila! Tens rao, Hanna i Hannah es Anna... i amb una n es flor en japones. A mi m'agrada mes escriure-ho simple, com Hana, tot i que sona igual que les altres grafies...es que a les altres hi ha masses n o h...
De noms arabs n'hi ha de molt macos, a mi sempre m'ha agradat Neshma, pero a l'irinu no li agrada...i m'he quedat amb les ganes...Asha o Aisha tambe son macos, pero a ell li agraden mes normal...

Nayma m'agrada tambe, es molt maco. Vaig anar a l'escola d'idiomes a aprendre arab durant dos anys, i a la meva classe hi havia una Nayma. El profe ens va fer agafar un nom arab durant la classe, i jo era la Neshma...
Em sembla que de moment encara tenim els tres d'abans...
de noms irlandesos tambe n'hi ha de macos, pero s'escriuen tan diferent que seria un lio per quan anem a Catalunya...per aixo volem algun nom que es pronuncii igual en les dues llengues...
Accepto mes propostes eh!
ATESOR, tinc moltes ganes de saber el que portes!
Em sembla que de moment encara tenim els tres d'abans...
de noms irlandesos tambe n'hi ha de macos, pero s'escriuen tan diferent que seria un lio per quan anem a Catalunya...per aixo volem algun nom que es pronuncii igual en les dues llengues...
Accepto mes propostes eh!
ATESOR, tinc moltes ganes de saber el que portes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

.............. i si li trec una N?