Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
NATY
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 7:50 pm
Ubicació: SANTA CRISTINA DE ARO

EntradaAutor: NATY » dt. set. 02, 2008 8:35 pm

A veure si puc ajudar...

MI marido dice que mis nombres son imposibles de poner aqui ...( a el le van: jordi, pau, marc...etc) pero a lo mejor te sirven:

niña: luna, abril, gala
niño: lucas, gonzalo, bruno ,leo, noha, valentino, tomás...


Que ? son muy horribles ? le debo dar la razon :-:) que opinais?
<a><img src="http://tt.lilypie.com/wOfep2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dt. set. 02, 2008 8:55 pm

Bipa ets de Mataró? a mi m'encanta Juliana, però crec que al meu marit li recorda més a un combinat alcoholic que només es serveix el 28 de Juliol que al nom de la patrona de la ciutat

MYMY Jordana és maco, pero em recordaria molt a Jordan, el nom d'un dels cantants de New Kids on the Block ( quins temps.. )

L'altre dia em van parlar d'una parella que han posat al seu fill LLop ( al santoral és el 1 o 2 de setembre ) I conec una Salima, és un nom àrab pero tant ella com la seva família son d'aquí



Naty a mi Gala i Abril me gustan
Imatge
Avatar de l’usuari
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dt. set. 02, 2008 9:58 pm

NATY ha escrit:A veure si puc ajudar...

MI marido dice que mis nombres son imposibles de poner aqui ...( a el le van: jordi, pau, marc...etc) pero a lo mejor te sirven:

niña: luna, abril, gala
niño: lucas, gonzalo, bruno ,leo, noha, valentino, tomás...


Que ? son muy horribles ? le debo dar la razon :-:) que opinais?


A mi m'agrada mooooolt Tomàs!
I Bruno és el nom del meu cunyat.
Valentino... No el posaria mai, la veritat!
Imatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. set. 03, 2008 12:27 am

Al CAP de ma tieta ja els ha aparescut el primer KEVIN COSTNER DE JESÚS (léase kevi'cot·tne dejezú). No és conya !!!!!
poc comú ho és el nom, així que apa, aquí el teniu! :-D :-D :-D :-D

(anava a dir que és el súmum de la cutreria, però millor dic que jo prefereixo Pau, no fós cas....!!!!)
Avatar de l’usuari
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dc. set. 03, 2008 7:31 am

Jo vaig conéixer un JULIUS CAESAR AUGUSTUS. Era brasiler el noi. Li deiem Julius.
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dc. set. 03, 2008 8:47 am

. ha escrit:Al CAP de ma tieta ja els ha aparescut el primer KEVIN COSTNER DE JESÚS (léase kevi'cot·tne dejezú). No és conya !!!!!
poc comú ho és el nom, així que apa, aquí el teniu! :-D :-D :-D :-D

(anava a dir que és el súmum de la cutreria, però millor dic que jo prefereixo Pau, no fós cas....!!!!)


Ostres CAFORT!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mª José
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1131
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 9:37 am

EntradaAutor: Mª José » dc. set. 03, 2008 11:09 am

Naty, a mi més que Valentino m´agrada més Valentín, és un nom que estem barrejant pel nostre ninu en el cas de que sigui noi!!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Mª José
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1131
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 9:37 am

EntradaAutor: Mª José » dc. set. 03, 2008 11:11 am

Qué fort això del Kevin Costner de Jesús!!!, jajajajajajaja. El meu cognom és Cobos i en conya sempre he dit que el meu fill és diria "Kevin Cobos" :-D :-D :-D :-D Però, clar, de ahí a possar-li de veritat va un munt!!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
kasbah
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dt. ago. 19, 2008 1:45 pm

EntradaAutor: kasbah » dc. set. 03, 2008 11:14 am

ariadna ha escrit:per a gustos els colors no???

Leyre és un nom basc ben bonic!! :ok:

Eila i Suita no els havia sentit mai... Eila, m'ha agradat!


Eiiiii!!!!! Jo em dic Eila!!!!!! Original ho ha de ser perquè jo encara no he conegut a ningú que se'n digui!!! Això si quan conec algú el meu nom me'l fan repetir un m´´inim de 3 cops jajaja! :ok:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

24/04/11: TE ++++
10/05/11: eco gine privat: Li hem sentit el cor!!!
17/05/11: llevadora SS
16/06/11: ecografia 12 sem mutua: Plec nucal ok
19/07/11: ecogine privat: ÉS UN NEN!!!!!
08/08/11: eco SS morfològica: tot perfecte. 370 grams!!
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » dc. set. 03, 2008 12:31 pm

DONCS.. m'agrada molt el teu nom, sí senyor!!

ja tens noms escollits tu??

a mi em passa amb l'escriptura del meu nom... hi ha qui l'escriu amb dues nn o amb e final.. o amb una sola n... mil varietats!
Avatar de l’usuari
Floti
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2739
Membre des de: dj. juny 05, 2008 5:48 pm
Ubicació: Caldes Malavella
Contacta:

EntradaAutor: Floti » dc. set. 03, 2008 1:15 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaa :content:

Jo conec un noi que es diu Romà... en català... ehhh

El meu nebot es diu Julen...a mi al principi se'm feia raro... però ara m'hi he acostumat.

També conec un Anibal... jeje

I lo del Kevin Costner de Jesus... jajajajajajaja :-D :-D :-D :-D
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
08/02: veiem el saquet
01/03: escoltem el cor
29/03: estàs molt gran
26/04: 15 cm i sembla que ets nen
27/05: morfo-nen. Incidència!
01/06: Anmio-perfecte
14/06: 600 gr i 28 cm
01/07: Repetició morfo-ventriculomegàlia-833 gr
19/07: 1223 gr i 35 cm
05/08: 1438 gr
23/08: 2050 gr i 45 cm
17/09: 2600 gr i 47 cm
14/10: naixement 3.050 gr i 49 cm
Avatar de l’usuari
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Rebeca » dc. set. 03, 2008 2:29 pm

Jo en conec una de grosa de primera ma, a un hospital de Girona va neixer una nena i la seva mare li va posar:DOLCE Y GAVANNA, a mes va comentar que tenia 2 fills mes.

Jo em pregunto: com es diran VITORIO Y LUCINO? jajajajaja que fort. :cangui:
Avatar de l’usuari
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dc. set. 03, 2008 3:14 pm

Kevin Costner!!! Wowwwww!!
Supera la Prisliz Elizabeth, la Lady Joana i el Rock Elvis que conec!!!
Aquest últim l'he descobert avui...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dc. set. 03, 2008 9:13 pm

Doncs no sé si el que li posarem a la meva filla es comu o no, jo no el tinc gaire sentit i ens agarda molt.

:cnena: :cnena: LA MEVA NENA ES DIRA NOA :cnena: :cnena:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » dj. set. 04, 2008 8:34 am

GES, una molt bona elecció!!! :ok: no n'hi ha masses, no!!
estaba a la meva llista... però al company no li fa el pes... ?-)

es poden saber les altres opcions que tenieu, però??? per aumentar llista... :-:)
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dj. set. 04, 2008 8:43 am

ariadna ha escrit:GES, una molt bona elecció!!! :ok: no n'hi ha masses, no!!
estaba a la meva llista... però al company no li fa el pes... ?-)

es poden saber les altres opcions que tenieu, però??? per aumentar llista... :-:)


Gracies Ariadna! :ok:
Doncs Emma,Martina,Claudia,Marina i Maria.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » dj. set. 04, 2008 8:52 am

Ho heu tingut difícil ehhh!!

però m'agrada molt l'elecció! i al Pau no li costarà gens apendre'l!! :ok:

Felicitats ges! :cnena:
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dj. set. 04, 2008 8:53 am

ariadna ha escrit:Ho heu tingut difícil ehhh!!

però m'agrada molt l'elecció! i al Pau no li costarà gens apendre'l!! :ok:

Felicitats ges! :cnena:


MOLTISSIMES GRACIES GUAPA!! :love:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mª José
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1131
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 9:37 am

EntradaAutor: Mª José » dj. set. 04, 2008 10:25 am

El meu home està emperrat en que si és una nena es digui Maria, i jo li dic que si ell vol que la nena es digui Maria (es que ja som 2 a la familia!!!) jo vull que el nen es digui Adrià de primer i no Valentín com vol ell... aixx!!! quina pelea!!!, jajajajajajajaja. Es que li fa molta il.lusió que el nen es digui Valentín com el seu avi i a mí no es que no m´agradi però no sé, no sé... Em veig posant-li Adrián Valentín!!! :-D :-D :-D
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
feminacora
:: lleona
:: lleona
Entrades: 932
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 4:17 pm

EntradaAutor: feminacora » dj. set. 04, 2008 10:43 am

Chicas pues yo ya lo tengo decidido de hace tiempo, si nena Maria me encanta... aunque por mi parte y por la suya a Marias pero me da igual.. y si es nene Manuel como su padre...

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::