Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dg. ago. 10, 2008 5:11 pm

Hola guapes!! Alguna sap el significat de NOA? o NOAH?
I d'on prové...
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dl. ago. 11, 2008 1:18 am

Steffi, Brugués a mi em sona a cognom, més que a nom de persona

Ges Noah crec és una traducció de Noé i Noa és un nom bíblic, però no sé si és el demení de Noah.
Imatge
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dl. ago. 11, 2008 1:19 am

He trobat aquest link que parla de l'etimologia de Noa i Noah

http://onomastica.mailcatala.com/viewtopic.php?t=21
Imatge
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dl. ago. 11, 2008 3:18 pm

Ostres Buh!! moltes garcies!!

Molta informació! que guai!! estic molt contenta!! :love: :love:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Steffi
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 4:41 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

EntradaAutor: Steffi » dj. ago. 14, 2008 3:59 pm

Per Girona Brugués és molt conegut com a cognom però també existeix com a nom.
Aquesta setmana passada llegint lo del jugador del Girona, Miki Albert (que ha de deixar el futbol perquè li han trobat una malaltia al cor al fer-li la revisió al pujar el Girona de categoria), al diari publicàven el seu discurs de comiat i donava les gràcies a la seva dóna que es diu Brugués, es veu que són de Gavà d'on crec que és la ermita d'aquest nom.
Imatge
Avatar de l’usuari
ALEGRA
Entrades: 2
Membre des de: dg. ago. 17, 2008 10:04 pm

EntradaAutor: ALEGRA » dg. ago. 17, 2008 10:13 pm

:content:

Hola!!! Nosaltres potser comencem aviat a buscar el bebé!!!!, Tenim 30 anys ara, i si podem, en volem tenir 3 nens!!!1 i per això crec que aviat ens posarem en marxa. Aquest estiu hem parlat del tema i així somniant hem pensat en els noms dels fills.

si és nena, ens agrada: ALBA, PAULA, BERTA, LUA (LLUNA EN GALLEG), ONA, ARIADNA, LUCIA a mi també m'agraden VEGA, CAYETANA, GABRIELA....
si és nen: MARIO.

Espero aportar idees!!! :-)(-:
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dl. ago. 18, 2008 5:56 pm

Uns quants noms GUANCHES...

De nen
Beneharo
Bencomo
Adal
Enebie

De nena
Yaiza
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Dunna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1093
Membre des de: dj. juny 14, 2007 11:17 pm

EntradaAutor: Dunna » dg. ago. 24, 2008 8:41 pm

aquí dejo unos links con nombres mitológicos, para a quien le guste hay varios, a mi para niño me gusta Ares :ok:

http://www.guiainfantil.com/servicios/n ... letraU.htm

http://cra-sia.iespana.es/mitologia.htm
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. ago. 24, 2008 9:40 pm

Hola Dunna,

Ares també és un nom que es posa molt per nena al Pallars i a l'Alta Ribagorça!! a mi ja m'agrada que un nom pugui ser tant de nen com de nena eh? m'encanta!!! t'ho comento perquè ho sàpigues, per si a tu et molesta.

Com a nom mitològic per nen, el que he sentit sempre és Aris, suposo que deu ser el mateix (si no recordo malament era el Deu de la guerra... ara ho miraré) :ok:
Avatar de l’usuari
Dunna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1093
Membre des de: dj. juny 14, 2007 11:17 pm

EntradaAutor: Dunna » dg. ago. 24, 2008 10:12 pm

Hola .!

Si que ho tenia present, jo sempre l'he sentit per a nen, desprès hem van comentar que també es de nena, pero com és un nom poc comú...hi haurá molta gent que ni ho sápiga...jajajaja
No em molesta gens, gracies per comentar-ho de tota manera :ok:

Encara que...jo vui nen i segú que en tindré nena...ho tinc assumit... o-o:)

La seva pronunciació és Ares, si mires els links que he posat abans ho veuràs, i sip...era el Déu de la Guerra i germà de l'Hércules :ok:
muflona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » dg. ago. 24, 2008 10:21 pm

:pandi:
muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 22, 2008 9:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
mymy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 4:25 pm

EntradaAutor: mymy » dt. ago. 26, 2008 6:46 pm

Hola wapes m'acaben de dir k porto a la panxeta... Una nena :cnena: o sigui k ara si k ja em puc posar en serio a pensar noms i tinc una llista interminable... a vera si em ve la inspiracio divina!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dt. ago. 26, 2008 10:53 pm

Bravo!!! Una nena! Amb tants noms bonics com hi ha, no serà fàcil... Jejjejejejeeeeee
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mymy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 4:25 pm

EntradaAutor: mymy » dc. ago. 27, 2008 12:44 pm

Diuen k la primera intenció/intuicio és la que val... ahir a la nit despres de donar voltes i voltes( com fa ja 4mesos k fem) decididament li hem posat nom... el k m'agradava primer de tots i k amb els cognoms keda molt bé... així que us presento a la meva Iraida!!! espero k us agradi... almenys al papi i a mi ens encanta, i per aki la zona no coneixem a cap.

Un peto a totes!!! :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » dc. ago. 27, 2008 12:58 pm

mymy, enhorabona per haber-vos decidit doncs!!!!!!!!!!!!!

Iraida és un nom ben maco i poc comú Si senyora :ok: (jo no en conec cap)
Avatar de l’usuari
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dc. ago. 27, 2008 2:35 pm

Jo tampoc no en conec cap. només aquella "triunfita"de fa un parell d'anys que cantava tan malament!
Les primeres intencions són les bones, però segur que encara hi aniràs donant voltes... Jejjeeeee :-D :-D :-D :-D
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dc. ago. 27, 2008 4:33 pm

Carme74 ha escrit:Jo tampoc no en conec cap. només aquella "triunfita"de fa un parell d'anys que cantava tan malament!
Les primeres intencions són les bones, però segur que encara hi aniràs donant voltes... Jejjeeeee :-D :-D :-D :-D


Es deia IDAIRA la de OT!! :-D :-D
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Veronik
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dt. jul. 29, 2008 7:37 pm
Ubicació: Ripollet
Contacta:

EntradaAutor: Veronik » dc. ago. 27, 2008 5:09 pm

Un altre nom de nen: Uriel
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dc. ago. 27, 2008 11:06 pm

Ostres si!! Era Idaira!! :r) :r) :r) :r) :r)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RO
:: gosset
:: gosset
Entrades: 400
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 8:05 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: RO » dg. ago. 31, 2008 7:04 pm

El meu si que no l'heu dit i jo no coneixo a ningu que s'en digui: ROMI.
A mi no m'agrada gaire però és diferent, això si!

Uns quans de diferents:
Nenes: Mariola, Milos, Tilde, Pepa, Lola, Rita, Nora.
Nens: Mateu, Ivó, Marcel, Ton.

A veure que us semblen.

Fins aviat
Imatge Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::