Avortament i legrat

Problemes durant l'embaràs.
BuffIta
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 28, 2020 8:16 am

Avortament i legrat

EntradaAutor: BuffIta » dc. set. 28, 2022 4:28 pm

Hola a totes,
El passat 15 de setembre em van fer un legrat. El cor va deixar de bategar amb 7 semanes i 4 dies.... no cal que expliqui la sensació de tristor, importència, ràbia...etz...

Em van tenir que ingressar perque vaig perdre molta sang....

Ara el proper dia 4 d'octubre tinc visita amb la ginecologa....

Aqueta era el quart intent de transferència d'adopció d'embrions.... ho he fet en diferentes cliniques i cadasquna te el seu protocol....

Us volia preguntar tantes coses..... busco el motiu de que s'hagi parat i se que es impossible trobar-lo....

Molts diuen que es important la vitamina D,... altres que podria ser una infecció.....

En un dels tractaments anteriors, es cert que em van dir que prenés ADIRO com a prevenció de qualsevol possible infecció.... aquest ultim cop no.....

Ara tinc molta por de tornar-ho a intentar..... tot i que tohom diu MUJER LEGRADA MUJER EMBARZADA.

Alguna de vosaltres en aquesta situació actualment o que hagi estat? i em pugui aportar el seu consell?

Petons a totes.
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 29, 2022 9:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Titol en majúscules
Monimoni26
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: ds. oct. 29, 2022 7:40 am

Re: Avortament i legrat

EntradaAutor: Monimoni26 » ds. oct. 29, 2022 7:24 pm

Hola BuffIta, jo també vaig perdre el meu a les 8 setmanes aprox… em van fer el raspat fa una setmana. Encara estic molt trista i tinc una gran pena…
Tothom em diu que no li busqui explicacions, que són coses que passen per la pròpia naturalesa, però és inevitable no pensar en si podria haver fet alguna cosa perquè no hagues passat… també em fa una mica de por que torni a passar… només desitjo que el pròxim surti bé!

Tu com estàs?? Jo tinc consulta la setmana que ve…

És la primera vegada que escric aquí.

Petons!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::