Problemes de coagulació. Perdues i dol.

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Problemes de coagulació. Perdues i dol.

EntradaAutor: RedBerry » dj. maig 23, 2019 8:59 pm

Entro a veure si algu em pot donar una mica de llum.

Us resumeixo una mica.
Ara tinc un fill sa de 20 mesos. De seguida li vam voler donar un germanet.
Em vaig posar a cercar i aconseguiem panxu i a les 9 setmanes a urgencies em deien que es va parar. Com sempre es en el primer trimestre, pot ser mala sort, de seguida ens posem a cercar un altre cop.
Arriba aquesta segona panxu tan desitjada. Les que heu patit això sabeu que tens com aquesta ansia de continuar tenint panxu, i la vols ja. Aixo es el que em va pasar a mi.
Com es normal, despres d'una perdua venen les pors, i vaig tenir tacats, hematomas, pero pasem la setmana 9 y la 12, acaba aquell primer trimestre clau, de la "mala sort". A les 22+5 vaig a la morfo, me la repeteixen, perque la peque a la primera no es va deixar veure del tot. Em deien que no hi habia batec. Us imagineu el mal son oi?

Ara estic en un moment molt raro, se que necessito ajuda per sortir d'aquest forat, pero no soc capaç d'anarla a buscar, i aixo que tinc el paper que em va donar la gine del grup d'ajuda a la nevera. Tinc un munt d'enllaços i telefons de psicolegs especialitzars en dol, de psicolegs i punt, pero algo no em deixa tirar endevant.

Bueno tot aixo ha vingut per la bateria de proves que em van fer, i estic bastant perduda. En la ultima visita ens van dir que o a sigut mala sort, o problemes de coagulació, aixi que em van ampliar i fer els analisis.

Com el catsalut es maravellos han pujat els analisis, i em surt alta la proteina c funcional i els anticosos IgM fosfatildilserina i IgM protambina. Soc masoquista i no paro de buscar a san google, que vol dir aixo, resumint, problemes de coagulacio i aborts de repeticio. Fins d'aqui un mes no tinc visita, i no la puc adalantar perque es s'en va de vacances la meva gine. Pero sincerament tampoc ho he intentat, ja que tenia una setmana de marge, no se em fa panic que em digui que es aixo, em sento culpable perque el meu cos no ha sabut funcionar com toca.
Hi ha algú que aixo li hagi sortit alterat aixo? Que us han dit?
Ja em van dir que amb un altre embaras aniria directa a embaras de risc per el meu historial, pero clar no es lo mateix per mala sort que per un motiu medic.
Gracies d'avant ma.
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Problemes de coagulació. Perdues i dol.

EntradaAutor: capseta » dv. maig 24, 2019 10:26 pm

Bonica, sento moltíssim llegir tot això.

ja he contactat amb tu per privat, però et responc a aquests temes que preguntes aquí per si algúmés endavant busca informació i li va bé llegir-ho.

Jo vaig passar pel mateix, però en el meu cas en el primer embaràs, la meva filla va morir a les 31 setmanes de gestació. Al ser tant tard em van fer totes les proves a la primera. Jo tinc un altre problema de coagulació (dèficit proteïna S), però en totes aauestes trombofilies el tractament és el mateix, el que canvien són les dosis o tipus d’heparina (i a vegades segons els metges).

Obviant que és una merda el que t’ha tocat passar, que t’hagin trobat un motiu per a mi és una cosa bona. Saps, tu i els metges, el problema i a partir d’ara ho podreu tractar en els teus embarassos.

El fet que ara vagis a alt risc no és un problema, simplement estaras més controlada, hauras de fer control amb obstetrícia i suposo que hematologia (alguns hospitals funcionen diferent) i algjn tractament per la coagulació de la sang (adiro, heparina). Són tractaments inocus per al bebé i els que eviaran que us passi res dolent.

Sobre l’ajuda.... per mi va ser molt important. Vaig estar anant a un grup de dol (mensualment) durant un temps, vaig fer amistat amb moltes noies que han passat per coses similars (sobretot per instagram), a facebook també hi ha grups de suport. M’ha anat molt bé escriure i exterioritzar. Vaig haver d’anar fins al fons del pou per poder pujar de nou, vaig necessitar molta ajuda, parlar molt, anar al psicòleg, envoltar-me només de qui em feia bé.... t’ho recomano de veritat, prova i troba quina ajuda necessites i et va bé, però no et tanquis del tot.

Ànims bonica!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: Problemes de coagulació. Perdues i dol.

EntradaAutor: Coaner » dg. maig 26, 2019 8:22 am

Red Berry, primer de tot t'envio l'abraçada més gran que et puguis imaginar.
No et puc dir gaire res millor que la Capseta.
Em quedaria amb el seu últim paràgraf... busca llum!!! Al teu ritme... no siguis tan dura amb tu mateixa, i donat tot el temps que necessitis.
Imatge
Imatge
isonapages
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. març 02, 2014 11:07 am

Re: Problemes de coagulació. Perdues i dol.

EntradaAutor: isonapages » dv. juny 07, 2019 10:12 pm

No te desanimis, jo tambe he pasat molts aborts, MOLTS!!!pot haber molts motius, jo aquest ultim embaraç que finalment ha nascut el meu fill vaig decidir pel meu conte pendre tots els medicament , segons sembla els aborts no se sabia el motiu, tot ho tenim be.
He pres adiro, clexane, metformina,acod folic, el progeffic les 13 primeres setmanes i prednisona les 13 primeres setmanes.
La prednisona crec que ha sigut el que m’ ha solucionat el tema, segons sembla ajuda a que la placenta no hi hagi nussos i aixi l’ embrio s’ alimenti be.
No te rendeixis, de aqui uns mesos sant tornemi!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Problemes de coagulació. Perdues i dol.

EntradaAutor: capseta » dg. juny 09, 2019 6:41 pm

Home, prendre medicació pel teu compte no seria la recomanació més adequada... el que sí ho és seria que si no estas tranquila amb el que et diu un metge et moguis i tinguis segones (o terceres) opinions.
:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Problemes de coagulació. Perdues i dol.

EntradaAutor: RedBerry » dj. juny 27, 2019 10:27 am

Bon dia!

Primer de tot moltes gracies per els anims :love:

Vaig anar al grup de dol perninatal, i la veritat que va ser una alliberació poder compartir, i veure com la gent surt d'aquest forat, i veures reflexat en gent que acaba d'entrar. Vaig tenir "mala pata" perque vaig anar a l'ultim dia del "curs" i fins septembre no tornen, pero va ser un bon començament.
Respecte les probes, em van dir que tenir alta la proteïna c alta no es signe de res, que el problema es quan hi ha mancança. D'altre banda els problemes d'anticossos que me donaven alts pot ser signe de tenir una malaltia autoimmune que provoca coàguls. Aixi que en un mes em repeteixen analítiques per confirmar si ha sigut puntual o no, la propera visita ja es directe el dep de malalties autoimmunes.
M'han donat d'alta per la pèrdua, i en el informe ja em posa que en cas de nova gestació soc embaràs de risc i que tenen que mirar tema coagulació. Em consola que sigui el que sigui estaré mes controlada, de coses que normalment no es tenen en compte. Es un procés molt lent sobre tot per les proves que es tenen que fer molt espaides, pero bueno mica en mica fem camí.

Pepos :-()-)

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::