Adeu petit Aleix

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Adeu petit Aleix

EntradaAutor: BLAUCEL » ds. nov. 24, 2018 3:52 pm

Escriure aqui sempre m'ha ajudat, h trobat consol, paraules d recolçament, un ale quan em faltava l'aire o un consell esperançador.
En 5 anys d lluita h conegut a moltes de vosaltres i m'ha alegrat x cada exit com si fos meu i entristit tb x cada pedra al cami.
Avui es un dia molt dur, molt negre i q.mai pensaria q arribes.
Fa 3 anys varem passar x haver d perdre als.nostres bessons a la setmana 19. Un trangol q ens va costar 2 anys superar dl tot.
Doncs ara estic d 21 setmanes i quan ja penses q no pot anar res malament, q l teu petit esta creixent dins teu, sents ls seus moviments i cada dia l'estimes mes, arriba la.pitjor noticia i decisio q has d pendre. Ahir ens van comunicar q no viura. Q no creix be, q ha d neixer i ha d marxar. Com puc fer aixo??? Tenim 3 dies x acomiadar.nos d'ell. I q passara a partir dl dimarts? Q fare amb tot aquest amor? Amb aquesta tristessa desgarradora?2 vegades en 3 anys. 3 fills q no estaran amb nosaltres.no tinc forces x tornar a passar x aixo.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Adeu petit Aleix

EntradaAutor: ner » ds. nov. 24, 2018 6:10 pm

Ostres blaucel! Em sap molt de greu i la veritat és que no tinc paraules. Ningú es mereix patir el que estàs patint i és una gran prova a nivell de parella.

Jo t'animo a fer el que et vingui de gust aquests tres dies: si és plorar tot el dia, plora estàs en el teu dret, si és aprofitar per anar a caminar, anar a la platja, escriure o fer-te una sessió de fotos com a record, fés el que et vingui de gust. Més no hi pots fer.

I a partir de la setmana que ve a cuidar-se per a recuperar-se aviat. Deixa't mimar. Saps que ho veuràs tot negre durant uns dies però també ja saps, malauradament, que amb el pas del temps les coses canvien. I vés, potser tindràs ganer de tornar-ho a intentar, encara que ara et sembli impossible. Tu ets molt i molt forta i malgrat trobar camins plens de pedres, de rocs, d'obstacles a saltar, segueixes caminant i això és super important perquè aconseguiràs el que et plantegis, per un camí o per un altre però ho aconseguiràs. :-()-)

Una abraçada gegant
Imatge
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: Adeu petit Aleix

EntradaAutor: myca » ds. nov. 24, 2018 6:45 pm

Ostres Blaucel, jo tampoc tinc paraules. No em puc ni imaginar com s'ha de superar un fet així.
Ha de ser realment difícil de gestionar, a nivell físic i psicològic. I a més per segona vegada...
Nosaltres també fa 6 anys que estem buscant i no arriba, però el camí a vosaltres us l'han posat molt més difícil.
Aquests 3 dies que us han donat per acomiadar-vos del petit Aleix viviu-los amb serenor. Una abraçada molt forta. És molt injusta la vida.
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Adeu petit Aleix

EntradaAutor: Flop » ds. nov. 24, 2018 8:01 pm

Hola Blaucel,

No hi ha dret. La vida és molt injusta. Una abraçada imensa. El moment de l’ecografia, quan veus que el metge calla i mira i remira, per acabar donant-te la notícia fatal... Jo és que tinc aquest moment gravat al cor...
Crec recordar que estaves al grup de mares d’abril, oi? Jo sóc la del post anterior al teu al fòrum de “quan les coses no van bé”, la del segon diagnòstic d’espina bífida. També ens ha tocat passar per aquest mal tràngol per segona vegada. I és una merda tan gran! No sé massa què aconsellar-te per aquests 3 dies. Jo estava tan paralitzada que no vaig fer res de res, deixar passar les hores i els dies dins al moment del part provocat. El que si que vaig fer el dia del part va ser voler veure el meu nen. La primera vegada, tenia tant de dolor i estava tan aclaparada que no en vaig ser capaç. Aquesta vegada tenia molt clar que sí que el volia veure. És el meu nen!! No sé si t’ho has plantejat o ja ho tens clar. És molt dur pensar-ho, però el meu consell, jo que he fet les dues coses, és que el vegis. Però, al final, també et dic que facis el que sentis.
I per després, per desgràcia, igual que nosaltres, és la segona vegada que t’hi trobes i ja tens experiència en aquest horror.
Sobretot treu-ho tot. Plora, parla’n i explica’t. Ja sabem que el dol perinatal és un tema tabú a la societat. La gent el menysté i suposo que ja saps que et trobaràs el típic comentari de “ai, ja en tindràs un altre” i coses per l’estil. Busca un entorn empàtic amb el tema, o un psicòleg especialitzat...
Molta força i molts ànims. Si necessites res, aquí estic. Per desgràcia, estic en la mateixa situació que tu. Un petó, bonica.
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Adeu petit Aleix

EntradaAutor: capseta » ds. nov. 24, 2018 9:48 pm

Bonica, sento moltíssim les teves pèrdues. Quina llàstima i ràbia que ara hagueu de dir adèus a l’Aleix.

Et recomano mooolt fort que contacteu amb la Norma Grau, és psicòloga i fotògrafa, especialitzada en fotografies a infants que han mort abans de nèixer o poc després, té el projecte stillbirth (bebés que no pudieron ser fotografiados). La vaig conèixer per les xarxes socials (facebook i instagram) i fa poc la vam conèixer en persona ja que ens va fer fotos amb la nostra filla i també hi apareix la seva germaneta, que va morir.

Al que anava, el temps que tingueu per estar amb l’Aleix és molt valuós, aquests dies que teniu fins que arribi el moment d’estar junts i acomiadar-vos... veient-ho amb perspectiva penso que l’heu d’aprofitar per poder fer que sigui especial.
Sé que és dur, per mi el temps que vaig estar de part (quan ens van dir que l’Eyra havia mort, a les 31 setmanes, vam haver d’anar de part de seguida ja que corria perill la meva vida) va ser un shock i no vaig valorar els ultims moments amb la nena dins. Intenta exprimir-ho al màxim, fer-vos fotos....
I de veritat, et recomano contactar amb la Norma per si us pogués fer fotos a l’hospital amb el petit Aleix. Té una sensibilitat i un gust que us sorprendrà, tindreu unes fotos precioses! Jo en tinc unes fetes amb mobil horribles i pagaria per tirar enrere i tenir-ne de ben fetes.

Si ho vols, et puc passar el seu telèfon directament i així podeu parlar-ne o et pot recomanar alg (ella ha fet formació a personal mèdic i fotografs per tal de fer possible que el màxim de famílies tinguin fotos boniques d’aquests moments).

Ho sento molt, una abraçada forta i tot i que estic un pèl desconnectada del fòrum estaré atenta aquests dies a tu per si vols el telefon de la Norma.

I petonets a l’Aleix, que aviat anirà amb els seus germanets, l’Eyra i la resta de bebitos que han hagut de marxar massa aviat.
:-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Adeu petit Aleix

EntradaAutor: BLAUCEL » dg. nov. 25, 2018 8:17 pm

Gracies a totes x les vostres paraules Myca i Ner. Una abraçada.
Flop es molt injust, haver d pasar x tot aixo...la.veritat q encara estic tant en xoc q no puc posar masses paraules. El vostre petit@ tenia uns pares molt valents i uns lluitadors i t'envio una abraçada.enorme. ningu hauria d pasar x aixo, saps.q no qda altra opcio pero la impotencia, la rabia i la.tristessa s'apoderen de nosaltres.
Si, tenim clar q l volem veure i ens volem acomidar. Ens va passar l'altra.vegada q com q.tot va.ser tant doloros i rapid solament varem veure a un dels petits i ens va.quedar el dolor al cor d no haver tingut l valor d despedir.nos de l'altre x por, ja que portava 2 setmanes sense bossa. Ara tenim clar que estarem tot el temps q necesitem i se que sera molt molt.doloros dir.li adeu al nostre nen d l'anima.
Capseta la teva historia...buf q dir.te! Q com totes les q escrivim en aquest apartat del blog som unes dones fortes, lluitadores i amb una gran capacitat d perseguir i aconseguir els nostres somnis.l'Erya va ser molt afortunada x tenir uns pares com vosaltres.Gracies x contacte pero no ens sentiriem comodes crec en aquell moment. De fet encara no sabem si farem fotos. Aquests dies estic com n una bombolla, a la nostra casa en una entorn segur, sense haver de parlar massa i recolçant.nos entre nosaltres. Aixo a partir dl dimarts acabara.
I ara comença, haig d pendrem la pastilla. No se si tindre valor.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Adeu petit Aleix

EntradaAutor: Flop » dl. nov. 26, 2018 7:22 am

Molta força!! Ets molt valenta.
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: Adeu petit Aleix

EntradaAutor: virolai » dl. nov. 26, 2018 9:06 am

Blaucel, no tinc paraules, em sap molt greu. Primer la Flop i ara tu… I que totes dues ja hagueu passat per experiències prèvies terribles… No hi ha dret. Jo estic al post d'abril també.

És inevitable desitjar que us recupereu tan bé com pugueu i que algun dia torneu a tenir ganes de tornar-hi, però m'imagino que ara necessites passar pel dol tant com calgui.

Una abraçada molt forta.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Adeu petit Aleix

EntradaAutor: Anna Maria » dl. nov. 26, 2018 6:05 pm

Hola,
només dir-te que t'he llegit i que em sap molt i molt greu, com que no sé trobar les paraules adequades prefereixo no aventurar-me a dir res, ja hi ha hagut companyes que ho han sapigut fer. Dir-te que sempre que vulguis aquí estarem per llegir-te.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Adeu petit Aleix

EntradaAutor: capseta » dl. nov. 26, 2018 8:19 pm

Bonica, el que feu serà el millor, fotos sí, fotos no, passar més o menys temps amb l’Aleix....
molts ànims, una abraçada ben forta!!!! El comiat és un moment molt dur i bonic alhora (sí, sona fatal però podreu veure el vostre fill). Intenteu gaudir-lo encara que sigui una mica. Deixeu-vos portar.... que el personal mèdic ni res de l’entorn us faci dubtar. És el vostre moment, i després el vostre procés.
Adaptar-vos de nou a la vida.

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Perri
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dj. set. 06, 2018 12:11 pm

Re: Adeu petit Aleix

EntradaAutor: Perri » dt. nov. 27, 2018 11:59 am

Blaucel, no tinc paraules que et puguin reconfortar.
Les dues erem al grup de mares d'abril .
Cuideu-vos tan com pogueu i feu el dol com cregueu que l'heu de fer.

Una abraçada molt forta!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adeu petit Aleix

EntradaAutor: Apolonia » dc. nov. 28, 2018 9:40 am

Hola BLAUCEL, lo dit al post d'ovo... em sap moltíssim greu, et tinc present i t'envio amb afecte una abraçada. Espero que trobis la manera per viure aquest dol i plorar el que et faci falta.
Tant de bo la vida et recompensi per una altra banda amb coses molt bones per compensar aquesta dura prova que t'ha fet viure.
Molts ànims!!!!!!!!
Petons
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Adeu petit Aleix

EntradaAutor: beren » dj. nov. 29, 2018 9:34 am

Blaucel! No sé que dir-te perque no em puc ni imaginar el dolor que esteu passant.

Només enviar-te una abraçada molt forta
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Adeu petit Aleix

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. nov. 30, 2018 12:17 pm

Gracies a totes.
El dijous va neixer l nostre petit Aleix, mes de 30 hores a l'hospital a base de pastilles, tactes,medicacio....un malson insoportable.no volia marxar i el meu cos no responia.
Finalment va sortir, era tant tant petit, es notava q segur havia patit, molt vermellet i molt primet.com l'estimem!! hauria donat l q fos pq estigues be. Vam estar una estona amb l nostre petit, mirant.lo, demanant.li perdo pel patiment i diemt.li q els seus pares sempre l'estimarien.
A l'hospital ens van donar l'empremta dels seus peuets a una cartulinA dins d'una capseta i ens.hem qdat amb alguna foto malgrat q no estava dl tot be. Pero es el nostre fill i l'estimarem sempre. Ara estic buida, amb la panxa d 22 setmanes pero sense res, solament plena d tristessa, dolor i patiment.
Gracies a totes.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Adeu petit Aleix

EntradaAutor: Flop » dv. nov. 30, 2018 1:43 pm

És clar que et sents buida. És molt gros el que has hagut de passar. Cuida’t molt bonica.
A mi m’està anant bé anar al psicòleg... per gestionar el dol. És tan dur...
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Adeu petit Aleix

EntradaAutor: capseta » dv. nov. 30, 2018 5:48 pm

Molts petons!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
MarionCole
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 10:37 pm

Re: Adeu petit Aleix

EntradaAutor: MarionCole » dv. nov. 30, 2018 9:59 pm

Ostres, estic esborronada. Fa molt poc he viscut el mateix cas d'una familia propera. No et conec, però vull que tiris endavant. És molt trist. Ànims, bonica.
Avatar de l’usuari
umi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 2:27 pm

Re: Adeu petit Aleix

EntradaAutor: umi » ds. des. 01, 2018 10:47 am

Ho sento de tot cor, Flop Blaucel us envio una abraçada enorme
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Adeu petit Aleix

EntradaAutor: crunchi » ds. des. 01, 2018 9:46 pm

Em sap molt fe greu Blaucel, qué dur....
El meu sincer condol per a tu també Flop.

Molts anims noies. :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Adeu petit Aleix

EntradaAutor: Arya82 » dc. des. 05, 2018 5:34 pm

Blaucel, ara he llegit que heu perdut el vostre petit Aleix i no m’ho puc creure. Ho sento tant, tantíssim... m’agradaria poder-te fer una abraçada ben forta.

La veritat és que em costa trobar les paraules. Les nostres històries s’assemblaven tant, tants anys buscant, tants tractament, les pèrdues... que t’anava seguint amb la esperança que per fi, aquest cop ho aconseguiries. És tot tan cruel i tan injust. I aquestes sensacions que descrius, de panxa buida, m’han fet rememorar tantes coses, que em dol moltíssim que tu, de nou, et trobis en aquesta situació.

Pel que fa a la gent... armeu-vos de força per què malgrat que vulguin ajudar, sovint poden fer més mal. Però què t’he d’explicar oi? Sincerament, ara feu el que necessiteu, el que sentiu i oblideu-vos de la resta si així ho voleu, però els vostres 3 nens no us els treu ningú perquè sempre seran part de vosaltres.

Una abraçada ben forta Blaucel i un petonet per l’Aleix.
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::