Aborts de repeticio... proves?

Problemes durant l'embaràs.
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: Aborts de repeticio... proves?

EntradaAutor: madame3 » dg. jul. 09, 2017 11:07 pm

Ostres capseta, et demano mil disculpes per la insistència. En cap moment t'he volgut fer sentir culpable de res, de veritat que em sap super greu. Els metges fan una gran feina i estic segura que si et sents en bones mans és que ho estàs. Ningú té la culpa de res…! Et demano perdó.

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)
neus.canet
Entrades: 1
Membre des de: dt. maig 21, 2019 2:51 pm

Re: Aborts de repeticio... proves?

EntradaAutor: neus.canet » dt. maig 21, 2019 3:12 pm

Bones,

Tinc una filla sana nascuda el 2016 i tot havia anat perfecte. La meva germana i mare tenen hipotiroidisme (hashimoto) i jo no l'havia desenvolupat fins el novembre 2017 on van detectar una TSH de 7 i em van dir que esperés 6 mesos aviam si em medicaven o no.
Durant el 2018 he tingut 3 abortaments entre les setmanes 8-10, a tots els casos i tan als metges públics com privats els hi he preguntat si podia tenir a veure la tiroides. M'han dit que en principi no, que només en no quedar-me embarassada, però que estava clar que no era el meu cas. Una amiga em va comentar que la seva ginecologa i endocrí li havien dit que havia de tenir la TSH per sota de 2,5 per buscar l'embaràs. Després del 3r abort, m'han fet proves de tot tipus (coagulació, cariotips, etc.) i no ha sortit res concloent, tot bé. Excepte una ths de 4'5. Els ginecolegs m'han receptat aspirina infantil i que ho tornés a provar.

En un seguiment paral·el amb el metge de capçalera, veient els meus resultats de tiroides (4,5) em recepta eutirox i que esperés un mes a que em fés efecte abans de tornar a rependre la cerca.

D'aquí poc ens hi tornem a posar i cada vegada estic més esperançada perquè crec que la tiroides subclínica ha estat el motiu dels meus aborts, però si és així (creuem dits!) em sorprèn el desconeixement mèdic en la matèria.
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Aborts de repeticio... proves?

EntradaAutor: Gustineta » dt. maig 21, 2019 4:44 pm

Hola Neus,

Primer de tot. sento les teves pèrdues.

Jo també he passat per tres avortaments i després del segon em van mirar la TSH, com a part de la bateria de proves bàsiques que em van fer. O sigui que entenc que si m'ho van mirar és perquè influeix en els avortaments. També, com t'han dit influeix en la consecució de l'embaràs i recomanen que estigui per sota de 2,5, fins i tot de 2.

A banda de la TSH, t'han recomanat mirar-te o t'has mirat altres paràmetres relacionats amb la tiroides? Jo no en sé gaire perquè en el meu cas el problema no era la tiroides, però si necessites més informació, hi ha diversos posts d'aquí el Sóc Petit que et podran ajudar. Posa "tiroides soc petit" al Google i ho trobaràs ràpidament.

L'Adiro se sol donar de manera empírica quan no troben la causa dels avortaments, però vaja amb el que expliques, jo crec que en el teu cas la tiroides pot tenir a veure amb les pèrdues i diria (diria, ho hauries de confirmar) que l'Adiro no et faria res si realment és el problema és de tiroides... Sort que també t'han receptat l'Eutirox.

Espero que quan ho vulgueu tornar a intentar vagi bé.

Una abraçada
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Aborts de repeticio... proves?

EntradaAutor: Erika79 » dc. maig 22, 2019 8:20 pm

Neus, t'explico el meu cas.
Jo vaig tenir un avortament l'any passat després de dues IAS i una FIV tb de donant. En una anlaítica de les 12 setmanes que em van fer sense saber que l'embrió portava tres setmanes aturat, em van veure la TSH a més de 4 i quan vaig anar a una nova clínica em van dir que havia d'anar a l'endocrí per medicar-me. Però en la següent analítica, sense fer res, em va sortir a 2,2. Vaig interpretar que com l'analítica me l'havien fet amb un avortament retingut, potser el meu cos estava "raro" ja que mai m'havien dit que tingués malament la tiroides.
En fi, que vaig fer nova FIV, tres transfers de 4 embrions i res. Un bioquímic i tres negatius.
L'analítica havia caducat així que en van fer una de nova i oh sorpresa, tiroides a 4,5, més alta que durant l'avortament. Ara si, vaig anar a l'endocrí i em va receptar eutirox. Els anticossos em van sortir negatius cosa que era bona senyal. I si, ella també em deia que per buscar embaràs millor per sota de 2,5. I jo, doncs em vaig il.lusionar pensant que ara si que si. Quan ja la vaig tenir regulada vaig fer una nova transfer. I res... Mi gozo en un pozo...
Total, que vaig acabar fent adopció d'embrions. Els dos que em van transferir estan a la meva panxeta ja d'unes 17 setmanes. Així que ni tiroides ni res. De fet, els dos gines que em porten l'embaràs m'han dit que no és pas tan important com m'havien volgut vendre. Que pot influir? Potser, però no a nivells tan baixos.
En el meu cas, el problema evident eren els meus òvuls pq la part masculina sempre ha estat de donant, i per tant, de molt bona qualitat.
A vegades busquem tres peus al gat i costa acceptar que els nostres òvuls puguin no ser "bons".

Et desitjo moltíssima sort!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::