Ginecoleg per embaras despres d avortament

Problemes durant l'embaràs.
Marcelona
Entrades: 2
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 10:15 am

Ginecoleg per embaras despres d avortament

dc. nov. 25, 2015 10:31 am

Bon dia, vaig quedar embarassada ara fa uns dos mesos i vaig haver de canviar de gine ja que el meu no porta embarassades. A la primera visita amb la nova (recomanada pel gine anterior), estava de 9 setmanes i no hi havia batec. Ràpidament em va donar hora per fer un legrat, sense explicar-me gaire res. Anava de bolit i va entrar i sortir de la nostra consulta tres vegades. La última ens va deixar amb una infermera molt atenta, però ella no va tornar. El dia de la intervenció va ser altra vegada el mateix... depressa i fem via i una trucada a al meu marit a l'habitació q tot havia anat bé i que anés a la consulta d'aquí a un mes. Jo ho havia passat fatal amb el Cytotec i encara no se pq. Les infermeres es volien fondre. Tinc preguntes i em sento molt desamparada. Evidentment aniré abans a la seva consulta a preguntar el que em va quedar pendent. No esperaré un mes! Vull tornar a quedar embarassada, però si em torna a passar el mateix, no vull aquesta doctora. Algu em pot recomanar algun/a gine de girona? Intento contactar amb dr. Melendez pero no hi ha manera. Moltes gràcies.
Mariona12
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 2:25 pm

Re: Ginecoleg per embaras despres d avortament

dc. nov. 25, 2015 11:34 am

Hola Marcelona
Jo no soc de Girona ni et puc aconsellar cap gine però al llegir-te veig que just ara estem passant pel mateix, jo també estava de casi 10 semanes quan em van dir que no li bategava el cor, però a mi no m'han fet el lacrat, ahir em van donar unes pastilles i el meu cos ho va expulsar tot sol. També vaig molt perduda, m'agradaria buscar de nou pero també tinc moltes preguntes i dubtes. Jo el que he fet es demanar-me hora a la llevadora que em portava ( les llevadores tenen aquesta part més humana o social i poder els gines son com més cientifics) o almenys es la sensació que ha mi m'ha donat sempre. Si vols t'explico com ha anat quan hagi tingut ja la visita, més que res li demanaré per resoldre dubtes i així potser també em tranquilitza perquè no està sent fàcil.
Molts anims bonica
*Dos angelets al cel*
Marcelona
Entrades: 2
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 10:15 am

Re: Ginecoleg per embaras despres d avortament

dc. nov. 25, 2015 1:00 pm

Gràcies per la resposta i pels ànims. T'agrairé molt q comparteixis el q et digui la llevadora. I molta força tb per tu. Segurament és ben normal tot el q ens està passant, però no és fàcil. De totes maneres, estic segura que a mesura q passin els dies tot es veurà més clar. Una abraçada.

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::