Hemorràgia al final del primer trimestre

Problemes durant l'embaràs.
Mae2015
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. oct. 29, 2015 3:30 pm

Hemorràgia al final del primer trimestre

dj. oct. 29, 2015 3:49 pm

Hola noies!
Desprès de llegir mil forums durant dies, m'he decidit i escriure en un, potser pequè intentes cercar el més semblant al teu per tenir esperança.
La qüestió és que estic embarassada de 13 setmanes. A la setmana onze em van fer una biopsia corial; ja em va dir el ginecóleg en fer-la que el coll de l'uter estava força vermell/sensible i que en sagnar una mica durant la prova, podia sagnar unes gotetes més. Durant 48 horesde repòs absolut tot bé, pero en aixecar-me al lavabo la segona nit vaig nota que sortia quelcom i era fluxe sanginolent vermell. Em va aterrar (he tingut dos avortaments bioquimics a les cinc setmanes) i com tinc una nena petita vaig esperar al mati per anar al gine. Vam anar, la eco perfecte, el bebe molt bé i va netejar restes de sang. Em va dir que podia haver petat algun vas per la posició de la placenta encara baixa o que no havia de tornar a sagnar, pero repos. Repos a casa, i tinc la "gran idea" a la tarda de donar-me un bany calent perque em feia molt mal l'esquena (solc patir se lumbars). Vaig a dormir, de matinada vaig al lavabo i torna-hi sang vermella!. Vaig sagnar les dues nit de cop, durant el dia res. Torno a la consulta, la gine de l'equip (el meu no hi era) fa eco, tor perfecte i m'ensenya un hematoma que es veu petit en comparació al bebe, a la placenta i encara lluny del sac. Em diuen que repos, i que res de tampax, relacions ni banys!! (No ho sabia!). Jaig de prendre progesterona (que ja en prenia) i buscapina (tot i que quan la prenc em fa mal la panxa i em dona una mica de diarrea) des de llavors estic a casa de repós, durant el dia casi res, quan m'aixeco de matinada taco marró, sempre, més clar o més fosc pero porto sis dies així. No he tingut cap dolor, pero des d'ahir tinc alguna punxadeta a la la panxa i tb en alguns moments puntuals com molestia d'ovaris lleu. El meu marit em consola dient que es que la panxa creix i els lligaments s'estiren...jo ja no se.
Estava pensant en comprar el famos Angels sound pero no se si serà pitjor.

Quina pinta li veieu? Aix...
Nicoleta
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: ds. feb. 08, 2014 9:56 pm

Re: Hemorràgia al final del primer trimestre

dj. oct. 29, 2015 6:19 pm

Mae, jo no et puc ajudar massa. És una situació molt concreta i no l'he viscuda. Només et volia dir que hi ha casos en què hi ha pèrdues i no passa res dolent. Tinc una bona amiga que en el 2n embaràs va estar sagnant moltíssim durant els 9 mesos, amb coàguls i tot. I també tenia placenta baixa. I el seu nen va néixer ben sa, quan tocava, amb bon pes...
Et van fer una prova i et va quedar un hematoma, però t'han dit que no afecta el sac. Segur que amb uns dies es cura i tot segueix endavant. Entenc perfectament la teva angoixa, més després dels avortaments. Però mira de pensar en positiu, bonica. Uns dies més i tot es posarà a lloc, segur. Una abraçada.

Ja ens ho explicarás:)
:camio: <:-<
aral
:: peixet
:: peixet
Ubicació: VIC
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am

dj. oct. 29, 2015 7:19 pm

Hola Mae,
Jo amb el meu segon embaràs vaig tenir una hematoma bastant gran, i sagnava bastant, vaig fer repòs durant un mes i després tot va anar fantàsticament bé, el meu fill ja té 7 anys.
Molts ànims!!!
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
Mae2015

dv. oct. 30, 2015 8:11 am

Gràcies maques! A veure si surt bé... :-)(-:
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1495
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

dv. oct. 30, 2015 10:26 am

Quan has de tornar a visita? si cal adelanta-la una mica I així et quedes més tranquila, tot I que com pots veure, tenir pèrdues no es tant estrany I menys si tens un hematoma.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Mae2015

dv. oct. 30, 2015 12:38 pm

Tenia dins de tres setmanes (la de control dels 4 mesos) però mo em semblava normal hi he demanat hora per la setmana vinent per un control de l'hematoma.
Avui ha sortit sang seca...a veure. Em preocupa també la fragilitat, no se si em moc poc o en algun moment a la mínima penso que he fet algo malament...encara no he sortit de casa, pero em fa por començar a fer vida normal poc a poc i tornar a sagnar...en el moment en que quelcom "falla" tens una sensació de fragilitat que marca una mica.
Petons!
Nicoleta
Entrades: 100
Membre des de: ds. feb. 08, 2014 9:56 pm

dt. nov. 03, 2015 2:32 pm

Ei Mae2015, com vas bonica? Has anat al metge ja?
:camio: <:-<
Mae2015

dc. nov. 04, 2015 8:22 pm

Hola maques,

Vaig anar ahir, tenia control pero a més havia tacat més durant el dia que els dies anteriors, sempre marró.
Em van fer eco i el bebe molt bé. L'hematoma deu fer una 20 mm i el bebe uns 80/90 mm. El gineceg em diu que es un procés normal, que la sang que va sortir en el seu dia es va expulsant o reabsorvint, i que puc perdre més dies fins que desaparegui. Com també tenia dolor al baix ventre tb em va dir que si no era molt fort i constant, tampoc era preocupant. Que segueixi de repós, segueixi prenent progesterona i buscapina; les úniques senyals d'alarma son sang vermella i/o dolor fort i constant.
Per altra banda em va dir que ja amb 14 setmanes el risc de perdre el bebe és molt baix, seria molt estrany.
La qüestió, a seguir de repós i a veure quan dura...
StopFinning
Entrades: 148
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 1:24 pm

dj. nov. 05, 2015 7:55 am

Me n'alegro molt bonica. Descansa, aquest bebè es queda amb tu, ànims i molts PEPOS. :love: :love:
2005 Neix la princesa gran
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
Imatge
11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!
Mae2015

dt. nov. 17, 2015 11:29 am

Hola noies!

Us escric per dir-vos i animar a les mares que els hi pugui passar el mateix, que ahir vaig anar al gine i l'hematoma s'ha reabsorvit, així que tot està en el seu lloc novament. tot i que tinc contraccions i haig de seguir de baixa, estic molt contenta!

Moltes gràcies pel vostre suport en un moment en que estava força angoixada, esperem que no torni!

un abraçada,

Mae
StopFinning
Entrades: 148
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 1:24 pm

dc. nov. 18, 2015 7:49 am

Enhorabona Mae!!! :b-))) :b-)))
2005 Neix la princesa gran
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
Imatge
11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::