Sac buit, ara què?

Problemes durant l'embaràs.
_ArcoIris_
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 343
Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am

Re: Sac buit, ara què?

EntradaAutor: _ArcoIris_ » dc. oct. 21, 2015 10:59 am

Marta_1986 ha escrit:Hey noies.
Bé, ja ha passat una setmana des de que em van posar els ovuls... diumenge just abans d'anar a l'hospital vaig expulsar el sac... però encara em va quedar un trosset que em van treure allà mateix pq estava al coll de l'úter.

Ara encara sagno bastant... em van dir q una setmana... valtros quant de temps vau tenir pèrdues? I quan us va baixar la regla?

Graxiess



Guapa, yo expulsé el saquito sola....pero me dieron pese a ellos dos tandas de abortivas y....entre una cosa y otra estuve sangrando casi unos 20 días.... De repente parecía que paraba, y volvía a ello otro día..... hasta que se frenó....

Se hace muuuuuuuuuuuuuuuuuy largo.....

Empecé el 21 de julio, y este es el primer mes en el cual estoy 'buscando' de nuevo.....así que imagina lo lento que puede pasar cuando día a día 'necesitas' volver a intentarlo.... Pero, se pasa.... :) Muchos ánimos, guapa....y si ves que sangras mucho, toma algunas vitaminas... Yo tomé las que tomaba antes de perderlo, y parece que me sentía menos chafada...

PD: soy cucurucho, que no me deja entrar con mi cuenta jajajaja a ver si logro recuperar el pass :)
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: Sac buit, ara què?

EntradaAutor: Marta_1986 » dg. oct. 25, 2015 12:40 am

Ostras cucurucho ha debido ser eterno...yo estoy ya pensando en q el dia 12 tengo visita y q espero q me digan que ya podemos ponernos de nuevo...
En fin ya os contare...
Gracias a todas
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
lindarosa
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. set. 25, 2015 6:19 pm

Re: Sac buit, ara què?

EntradaAutor: lindarosa » ds. gen. 30, 2016 11:57 am

Ostresgracies a totes x aquestes aportacions. Jo encarano ho se,peromestic preparant psicologicament.estic de 6setmanes i al no veures lembrionet dins el sac,ja mhan anunciat que tinc molts numeros desaquet buit.em queda esperar una setmana..sera etern!!!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Sac buit, ara què?

EntradaAutor: Vannion » dl. feb. 01, 2016 10:34 am

lindarosa molts ànims, algunes vegades no es veu embrionet fins més endavant, setmana 8 o aixi, aixi que encara no està tot perdut. Espero de veritat que no hagis de passar per aquesta situació.

Jo hi vaig passar al juliol de l'any passat, com que el saquet no era molt molt gran, vam fer pastilles (via oral i vaginal). Vaig començar a les 17h d'un dijous. A les 4h de començar el tractament van començar el dolor. A les 6 del mati aprox, em vaig despertar pel mal, vaig anar al wc i vaig notar el "POP". En el meu cas, si que va fer mal (no mortal, pero si dolorós), pero no vaig prendre analgèsia, ja que ''necessitava'' sentir com el saquet se n'anava.

L'unic consell de veritat que puc donar, es que us recolzeu molt amb les vostres parelles. Que el dialeg es molt important, perquè el pobre Vannionet, en un intent d'animar-me, es mostrava content, alegre, rialler i no parava de fer broma... i a mi em costava molt entendre com podia estar tant content. I un cop parlat (i plorat) vam veure que no cal aparentar res, i que i som l'un per l'altre.

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::