Sac buit, ara què?

Problemes durant l'embaràs.
Marta_1986
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Sac buit, ara què?

dg. oct. 04, 2015 8:52 pm

Hola, divendres em van confirmar que el meu saquet esta buit. Alguna que hagi passat per aquesta experiència? De moment han dit q esperen q surti sol, i si no dijous q tinc llevadora parlarem de pastilla/legrado.
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
iole
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: Sac buit, ara què?

dg. oct. 04, 2015 9:02 pm

En el meu cas donat que no hi havia cap tipus de sagnat hem van provocar l'avortament amb les pastilles, no es gens agradable ja que provoquen un sagnat important pero t estalvies la sedacio i el quirofan. Molts anims en aquest proces...deixat aconsellar per la llevadora/ginecoleg...
sakura1410
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

dg. oct. 04, 2015 11:04 pm

Hi ha varies opcions... a mi em van donar l'opció de que l'expulsés per mi sola o d'anar derivada per la meva gine/llevadora a l'hospital Sant Joan de Deu. No sé d'on ets, però la meva experiència va ser molt bona malgrat el mal rato.... tant el Sakuro com jo vam decir l'opció d'ingrés amb les pastilles per abortar perquè no voliem seguir amb una cosa que no anaba a cap lloc. També he de dir que jo no em trovaba gaire bé i la bossa seguia creixent, així que ho vam tenir clar.
Vaig anar a urgències amb la carta de la gine i em van repetir eco, tras veure-ho clar em van donar hora d'ingrés per l'endemà. Vam anar a les 9 i només arribar em van posar una via, analítica i 4 ovuls d'aquests. Em van pujar a una habitació i tant les infermeres com el celador em van tractar amb molta cura i van ser molt dolços. A les 16h encara no habia expulsat res (estaba molt enganxadet) i finalment en van baixar a quirofan. El legrado només va durar 30 min, pot ser menys, em van pujar a l'habitació i vaig demanar el sopar, només volia anar-me'n a casa.... a les 23h em van donar l'alta malgrat que preferien que pasés la nit allà.
T'explico la meva experiència perquè és del que et puc parlar, sento l'egocentrisme o_'O
Si tens cap dubte sobre cap cosa en concret només pregunta. Jo ara, trec coses bones i coses no tant bones de la decisió que vam prendre: amb el legrat vaig acabar ràpid amb el que per mi era un malsomni, no volia aquella bossa buida que s'habia emportat els meus somnis en un minut però vaig tenir que passar per la quarentena i ara els cicles no són regulars del tot.
D'altra banda penso que si ho hagués expulsat sola hauria avançat un cicle i pot ser no tindria aquests desajustos amb la warry, però això últim també pot passar sense legrado.
Ah!! Se m'obidaba... em van dir que si escollia l'opció d'expulsar-ho per mi mateixa, si veia un sagnat molt més abundant del que són els meus cicles, tenia febre o notaba coses "fora de lo normal" habia d'anar a urgències.
Molts ànims preciosa!! Et recomano el que em van dir a mi per aquest raconet... Floradix
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Marta_1986

dl. oct. 05, 2015 7:14 am

Ostres vracies per explicar la teva experiència Sakura! Jo visc a sant pere de ribes així que sant joan de deu em queda lluny hhehe
Bé, a veure com va la cosa... de moment de sobte he deixat de tacar... precisament ara q hauria de treure... així que no sé me da que acabaré tb amb les pastilles aquestes. Ja us diré.
Ara de moment estic cagada per si just estic a la feina i començo a tenir dolors i a sgnar molt.... treballo de profe i em fa cosa trobarme malament davant els nens
Imatge
Saris
:: gosset
:: gosset
Entrades: 498
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

dl. oct. 05, 2015 8:01 am

Hola Marta, bonica.

Jo hi he passat dos cops. El primer anava perduda, vaig esperar a expulsar-lo per mi mateixa i vaig acabar amb legrat. A mi, personalment, les pastilles que em van donar abans del legrat em van donar molts dolors, no imagino haver-ho passat a casa.

El segon cop, la meva decisió va estar basada totalment en l'experiència anterior, i el que em va afectar psicològicament saber que tenia dins un angelet que no prosperaria (en el meu cas el cor va deixar de bategar, no era sac buit).

Per això vaig anar directament al legrat, per acabar el més aviat millor i intentar passar pàgina.

No crec que hi hagi una opció millor ni pitjor. Totes són bones, si esculls la que més us convindrà als dos.

Molts ànims bonica!
Imatge Imatge
miri75
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

dl. oct. 05, 2015 8:31 am

Marta_1986, em sap molt de greu que hagis de passar per aquesta mala experiència. Malauradament sé del que parlo, bé, com totes les que en alguna ocasió ens hem expressat en aquest fil.

Jo també vaig tenir un sac buit. Estava d’unes 9 setmanes quan vaig anar al meu ginecòleg i em va donar la mala notícia: embaràs anembrionari. Ell directament em va recomanar que esperés a expulsar-ho jo tota sola i si la cosa no prosperava llavors ja parlaríem de provocar-ho. Ho deuria veure molt clar, perquè aquella mateixa setmana vaig començar a tenir pèrdues. Als 8 dies de la primera visita hi vaig tornar i el metge em va dir que no caldria fer res perquè ho acabaria expulsant jo tota sola. Recordo que aquella mateixa tarda tenia dolors com de regla. En tornar de la visita vaig notar un xof, com si em sortís una pilota de ping-pong de la vagina, vaig tacar com mai (perdoneu que sigui tan explícita). I vaig estar una setmana o deu dies més tacant. Els primers més abundants i després més lleus. En les següents visites el ginecòleg em va dir que tot estava correcte i que ja ho havia expulsat jo tota sola. Com a mínim, en el meu cas, no va caler cap ajut químic. Als 40 dies em va venir la regla i des d’aleshores, he tingut els cicles regulars.

Marta, escolta el que et digui el metge, parla-ho amb la teva parella i decideix el que més et convingui. Aquí ens tindràs a nosaltres per escoltar-te i acompanyar-te.
Una abraçada molt forta.
Marta_1986

dc. oct. 07, 2015 7:14 pm

Moltes gràcies noies!
Jo demà tinc visita a la llevadora... de moment estic tacant csda dia i vaig tenint dolorets de regla... taco de color marró...no sé si això hade ser així o què. .. en fi demà a veure què em diu
Imatge
sakura1410

dc. oct. 07, 2015 9:34 pm

Marta demà em pasaré per veure que t'ha dit la gine. Molta força per demà i un petonarro ple d'energia positiva, que tot passi aviat. Muaaaa
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Marta_1986

dj. oct. 08, 2015 9:48 pm

Finalment m'envien a l'hospital a donarme la pastilla. M'ha dit q em faran quedarme unes hores, després una eco i cap a casa a descansar.
Estic tranquila però em fa molt de pal pensar enq em farà mal.... i tinc un dubte... suposo q hauré de dur mil compreses,no???
Imatge
iole
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

dj. oct. 08, 2015 10:38 pm

Anims Marta, es dur, porta compreses i roba recanvi per si de cas, et donaran calmants, a mi em van donar antIinflamatori i per no vomitar perque pot donar nausees, en el meu cas em van posar les pastilles (son vaginals) i em van enviar a casa amb la medicacio i tot i que ho vaig passar fatal vaig agraïr estar a casa en el meu lavabo i en el meu llit...molta força!
Marta_1986

dj. oct. 08, 2015 10:46 pm

Estic ben cagada... aishh quina merda passar per això
Imatge
Lotusd'índia
Entrades: 161
Membre des de: dj. gen. 15, 2015 11:45 pm

dj. oct. 08, 2015 11:18 pm

Marta1986 Bonica si, és una gran merda no ens enganyem però ja veuras que ben aviat tot passarà. Espero que sigui el més lleu possible i que ho passis de la millor manera que puguis. T'envio molts molts ànims i una abraçada gegant de les de veritat! :-()-)
Imatge
miri75
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

dv. oct. 09, 2015 8:55 am

Marta,
A veure com va tot, espero que no sigui massa dolorós. Ja ens explicaràs com et trobes.

Una abraçada molt forta.
tossuda
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. maig 14, 2013 3:26 pm

dv. oct. 09, 2015 11:11 am

Marta em sap molt greu :ufs: és un molt mal tràngol… ja veus però que som unes quantes les que hem passat per aquí per desgràcia. Si la pastilla funciona, doncs això, perdràs sang, com una regla abundant i tindràs mal de regla. Però estant a l’hospital, crec que és el millor on pots estar donada aquesta situació. Més si dius que ets mestra! Segur que estaràs molt ben cuidada. I la teva parella que et faci forces mimitos i et malcriï una mica eh.

Si finalment et fan un legrat, l’únic que et puc aconsellar és que demanis al metge que et faci una tanda d’antibiòtic abans i/o després del legrat per evitar infeccions (i adherències a la matriu). Ojalà algú m’ho hagués dit a mi! Per culpa d’això he ballat la padrina. Amb el legrat com que estàs sedada no t’enteres de res i després d’una estona de repòs, t’envien cap a casa. Els dies després vas tenint pèrdues però res que una compresa de cotó (sobretot de cotó!) no solucioni.

T’envio moltes forces i energia positiva guapa!!! Molts petons :-()-)
Marta_1986

ds. oct. 10, 2015 9:22 am

Hola boniques. Moltes gràcies a totes per les vostres paraules. M'heu ajudat molt.
Finalment ahir vaig anar i em vandir si volia els ovuls o fer un legrat. Vaig decidirme pels ovuls. Vaig anar cap a casa, em van dir q no calia ingressar. I res, al cap de dues hores vaig començar amb dolors. Poca poc anaven augmentant però la veritat que ho vaig poder suportar molt bé. Crec q vaig anar treient el sac a trossos... pq vàries vegades qanava al lavabo queia alguna cosa. La mit la he passat molt bé. Inclús el meu peque m'h deixat descansar Hehehe. Ara encara em noto doloret. La veritat q esperava algo mooooolt pitjor, i tampoco trobo que hagi sagnat tant.
Demà tinc hora a les 11 a l'hospital perquè em mirin, espero que tot estigui correcte.
De nou moltes gracies noies.
Imatge
sakura1410

ds. oct. 10, 2015 11:50 pm

Eii Marta, que bé que ho hagis pogut passar a casa i que el peque s'hagi comportat durant la nit. Demà a veure que et diuen però l'important és que tu et trobis bé.
Molts petons!!
Marta_1986

dg. oct. 18, 2015 9:48 pm

Hey noies.
Bé, ja ha passat una setmana des de que em van posar els ovuls... diumenge just abans d'anar a l'hospital vaig expulsar el sac... però encara em va quedar un trosset que em van treure allà mateix pq estava al coll de l'úter.

Ara encara sagno bastant... em van dir q una setmana... valtros quant de temps vau tenir pèrdues? I quan us va baixar la regla?

Graxiess
Imatge
sakura1410

dg. oct. 18, 2015 10:14 pm

Jo en això no et puc ajudar gaire, al ser amb legrado gairebé no vag tacar. La regla normal als 35 dies. T'han donat hora per fer un control o algo??
Marta_1986

dl. oct. 19, 2015 10:18 pm

Si Sakura, el 12 de Novembre...
Jo crec q estic acabant de treure coàguls pq ja em va dir q em quedaven coaguls..
Aish quines ganes de pasar a tot
Imatge
StopFinning
Entrades: 148
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 1:24 pm

dt. oct. 20, 2015 11:06 am

T'entenc, les ganes de que tot passi, que passin els dies i, tot i que no se n'oblidarem mai, el dolor serà diferent.
Aviat passarà i potser tenim la sort de coincidir amb una futura panxeta, si més no de ben segur que coincidirem cercant-la.
Com estàs?
Fa poc i ho tenim tot molt tendre, massa tendre. No sé com ho estaràs vivint, però jo tinc unes ganes inmenses de tornar a cercar, dijous tinc visita amb el ginecòleg, la primera després de l'avortament, a vere que ens diuen. Per cert, encara no m'ha vingut la warry :sogra:

Molts PEPOS!!!
2005 Neix la princesa gran
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
Imatge
11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::