cefalea despres avort

Problemes durant l'embaràs.
cuca79
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 5:06 pm

cefalea despres avort

dl. set. 28, 2015 8:48 pm

Hola noies,
El 24 d juliol vaig perdre un embaras de nou setmanes, em van fer un legrat i a la revisio d fa deu dies em van dir q estava perfecte. Es el meu tercer avort, els altres dos eren d'implantacio i tinc una nena d tres anys de reproduccio assistida.
Em trobo q he acceptat aquest ultim avort força be, pero tinc por, molta por .
El que em fa por es de morir-me, tinc por de tenir algo "xungo" i deixi la meva filla orfena de mare... Tambe tinc mal de cap durant tot el dia quan mai n havia tingut...
Us ha passat a vosaltres? Es que se q es normal tenir por d'embarassar-se i q et torni a passar el mateix...a mi aixo em fa una por relativa... Jo tinc por de morir-me...
Creieu q es normal?
Gracies
Maria V.
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: cefalea despres avort

dt. set. 29, 2015 12:17 pm

Podries anar a un bon neuròleg (privat, si cal) per la qüestió del mal de cap. El més probable és que sigui de la mateixa angoixa; però, si no n'havies tingut mai, val més descartar altres causes, que n'hi ha de ben inofensives (una migranya, o les seqüeles d'una anestèsia) i si t'ho confirmen t'hi buscaran remei o, com a mínim, sabent la causa et quedaràs més tranquil·la.
A la meva nora, en un dels parts, li van posar epidural, es veu que no ho van fer prou bé i li van punxar indegudament la duramàter. Després, durant setmanes, perdia líquid cefaloraquidi i tenia uns mals de cap terribles. En el seu cas li van prescriure repòs absolut o gairebé, i se li va curar (se li va tancar el foradet de la punxada). Només t'ho dic per dir que hi ha mals de cap amb causa orgànica que no t'esperes i el metge de capçalera no sempre hi pensa.
Si el neuròleg no et troba res, que és probable, jo miraria d'anar a un metge internista bo, privadament, per una revisió general. Així descartaries perills diversos i veuries que la teva nena no corre perill d'orfenesa. I si, amb tot això, el mal de cap i l'angoixa de la mort no se superen, seria cosa de consultar un psicòleg. Hi ha qui pensa que els psicòlegs són per a gent pertorbada i això és un disbarat; a casa som tres els qui hi hem fet tractaments i tothom que ens coneix ens té a tots per ben normals i equilibrats (de fet nosaltres vam necessitar psiquiatra, però el teu cas sembla més lleu).
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

dt. set. 29, 2015 2:26 pm

Sé perfectament que vols dir, jo també he tingut aquesta por i és horrorós, a mi em bloquejava moltíssim. Vaig tenir un càncer i durant un temps sempre tenia la mort posada darrera l'orella. Un dia la psicòloga em va dir, que i tant que jo em moriria i deixaria a la filla sense mare, però que segurament ara no seria. Em va fer pensar amb tot allò que perdria jo si em morís, i amb tot el que ara viva podia deixar a la meva filla. Jo no puc aconsellar-te massa ja que encara ara quan tinc algún simptoma de alguna cosa ja penso directament que és un càncer i tota una llista de coses horroroses que podien arribar a passar i que segurament no passaran. A mi em sembla que després de tres avortaments (sense tenir en compte el camí per tenir a la nena, les intervencions mèdiques, medicacions, etc) el mínim que pots tenir és mal de cap. A mi el tractament psicològic m'ha ajudat molt i en molts aspectes. Consultaho amb el teu metge i busca alguna cosa que et pugui ajudar (relax, conversa amb algu proper, psicòleg, herbes). A mi en certa manera, tenir por a morir-me m'ha ajudat a connectar-me una mica més a la vida, almenys a dies.
Maria V.
Entrades: 358
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

dt. set. 29, 2015 9:23 pm

La Menudeta té molta raó. Ja veus que ella també ha consultat una psicòloga. Però jo trobo que una revisió mèdica, per si hi hagués causa orgànica, no fa cap mal i tranquil·litza molt. (Jo vaig tenir un càncer de mama i les revisions anuals m'ajuden molt a mantenir la tranquil·litat. Tot i que ara ja fa 13 anys del primer diagnòstic i que em donen per curada, eliminar la por a les metàstasis no és fàcil i, com dic, va molt bé de fer les revisions mèdiques i comprovar que van donant negatiu cada any. Són casos diferents, però la por és la por.)
cuca79
Entrades: 61
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 5:06 pm

dl. oct. 05, 2015 8:29 am

Gràcies per contestar!
Us he fet cas i demà ja tinc hora amb un neuròleg pq valori aquests mals de caps, també tinc pendent de fer-me l'analítica d'avorts de repetició que inclou moltíssimes coses, així que per aquesta banda crec que em quedaré tranquila
Us vull dir que sou molt valentes, heu superat entrebancs grossos de la vida i això ho heu fet vosaltres! us vull agrair que m'hagueu ajudat tant contestant-me
I agafo la frase de la psicòloga: "clar que et moriras, però segurament no serà ara". porto tota la setmana repatint-la i sembla mentida el que m'ha ajudat :-)
gràcies de tot cor a totes dues, porto uns dies sense tanta angoixa com tenia i intent racionalitzar tots els pensaments que tinc i no deixant que em dominin (no és gens fàcil però ho intento amb totes les ganes del món)
una abraçada molt forta :-()-)
miri75
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

dl. oct. 05, 2015 8:46 am

Cuca79, i tant que tots acabarem morint-nos, algun dia ens arribarà l'hora. No és bo que tinguis aquesta angoixa ara, ni per tu, ni per la teva filla, ni per tots els que t'estimen. Així que com t'han dit les companyes busca ajuda i surt de dubtes.
Ja ens diràs que et diu el metge i a veure si aquests mals de caps són provocats per l'angoixa o hi ha una altra causa.
Una abraçada ben forta. Aquí ens tens pel que convingui.
Miri
Margaa
Entrades: 1
Membre des de: dv. gen. 22, 2016 5:37 pm

dv. gen. 22, 2016 6:27 pm

La meva germana li va pasar molt semblant i després de mirar tot amb neuròleg i veure que no tenía res, li va acabar de solucionar una doctora de acupuntura.
Diu que el fet de tenir avortament desgasta més l´energía que un part...
<per si et pot ajudar!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::