Es torna a repetir..

Problemes durant l'embaràs.
Pitxin
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. set. 18, 2015 7:56 pm

Es torna a repetir..

EntradaAutor: Pitxin » dv. set. 18, 2015 8:08 pm

Porto temps llegint el forum i després de l'experiècia d'ahir m'animo a escriure.
L'any passat vam començar a buscar i aviat vam tenir el positiu. Totes les il.lusions van acabar a les 5 setmanes.
Als dos mesos ho va tornar a intentar i ens vam quedar a la primera! Tot semblava anar bé però a la setmana 28 tot es va complicar..va acabar a les 29 setmanes amb una ILE per un Eduards que no es deixava veure a les ecos. Va ser un pal i a dia d'aviu encara ploro a la meva petita.
Les ganes de ser pares ens van dur a un nou embaràs que va acabar ahir a 7 setmanes.
Ja portem tres...no sé si podria amb un quart. No pensava que això fos tan difícil.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Es torna a repetir..

EntradaAutor: garota » ds. set. 19, 2015 9:33 am

Molts ànims Pitxin.... el que esteu passant és molt dur, molt! Entenc que et plantegis si podries amb un quart.... jo també tindria por. Passa pel.post de quan les coses no van bé,i parla amb les valentes que ho volen tornar a intentar després d,'un avortament... segurament les seves experiències et poden donar força i consells.
nosaltres vam patir dos avortaments abans d'aconseguir l'embaràs del nostre petit que ara té 2 anys. Vam trigar quasi 2 anys a acoseguir-ho i bastants plors... i ara, pensar en un segon fill ens fa por per tot el que pugui passar. La por ja no te la treus. Però jo crec que sempre hi ha llum al final del túnel i que d'una manera o altra el vostre petit/a arribarà, amb la llum dels altres germanets.
molta força i us desitjo el millor. Passa el dol el millor que puguis, plora, i mira endavant.
una abraçada!
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Es torna a repetir..

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. set. 19, 2015 2:59 pm

D'un cas que conec, després de 3 aborts es van fer prives per aborts de repetició... Tot i que has patit una ILE, potser poder treure alguna cosa clara de perqué esteu passant per això...
Molts ànims!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Nicoleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: ds. feb. 08, 2014 9:56 pm

Re: Es torna a repetir..

EntradaAutor: Nicoleta » ds. set. 19, 2015 9:24 pm

Pitxin, hola bonica.

M'imagino quant dolor i quanta impotència deus sentir. No em cap al cap que la vida pugui arribar a ser tan complicada i dolorosa. Ho sento moltíssim, de veritat.
Però tot i que ara no sigui el moment de parlar de tornar-ho a intentar (ara has de fer el dol, plorar, cuidar-te, pair i resorgir) crec que no podem defallir. Crec que un dia seràs una mare forta i amorosa, lluitadora i feliç. Que et mirin, que et facin analítiques de tot i si tot està bé, endavant bonica, que al final has de tenir recompensa. T'ho mereixes.
Quasevol cosa, aquí estem.

Una abraçada ben forta
:-) :camio: <:-<
Pitxin
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. set. 18, 2015 7:56 pm

Re: Es torna a repetir..

EntradaAutor: Pitxin » dg. set. 20, 2015 8:24 am

Una de les coses que em fa por es començar amb proves..aviat faré 38 anys i començo a pensar que se m'acaben les oportunitats.
Quan ens van fer l'ILE no ens van dir res de fer proves, havia estat mala sort. Demà anem al metge, a veure que diuen.
Gràcies per les vostres paraules.
Peixins
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. set. 12, 2014 6:26 am

Re: Es torna a repetir..

EntradaAutor: Peixins » dg. set. 20, 2015 10:40 am

Hola Pitxin,

Fer les proves es important, por no has de tenir cap, al contrari potser donen amb una solució per controlar més el seguent embaras.

Per l'edad no pateixis, cada dona es un mon... i si amb 37 anys t'has quedat embarasada 3 cops tant rápid, segur que tens un bon marge.

Jo he patit 3 aborts, al tercer embaras va neixer la meva filla i ara fa uns mesos vaig tenir un altre abort.A nosaltres amb les proves fetes i totes sense cap incidencia ens van dir que teniem 2 opcions; FIV amb DGP o intentar-ho de forma natural. Nosaltres optem per la segona.

Molt anims! Quansevol cosa aqui estem.
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Es torna a repetir..

EntradaAutor: Gustineta » dg. set. 20, 2015 7:17 pm

Hola Pitxin,

Em sap molt de greu que estiguis passant per tot això, fa molt mal.

He començat a escriure aquest missatge moltes vegades, pensant què dir que et recomfortés, que et donés força per començar de nou el dol, per retrobar-te amb l'esperança i per vèncer la por.
Em surt dir-te que ets molt valenta, que vull que aquest malson s'acabi per a tu.
Em surt dir-te que no et sentiràs sola, que som aquí si necessites parlar-ne.
Em surt enviar-te una abraçada molt forta.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
laiacat77
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. abr. 25, 2012 7:03 pm

Re: Es torna a repetir..

EntradaAutor: laiacat77 » dl. set. 21, 2015 9:07 pm

Bonica,

No hi han paraules de consol, quan veus que el cor encara fa tant de mal, però si que puc dir the que no et rendeixes, que cal possar-s he de peu un altre vegada i no deixar se vencer per la vida.

Que no es fàcil, i que pot tornar a passar però també pot sortir bé.

He après que en la vida no pots fer plans perquè és molt punyetera i fa ho que li rota així que primer s ha de superar aquest cop tan fort i anar agafant forces per començar de nou.

Mai estem a resguard del mal, l'unic que podem es viure el dia a dia i fem el camí amb ho que ens vagi arribant.

Una forta abraçada.
Imatge
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: Es torna a repetir..

EntradaAutor: sakura1410 » dg. oct. 04, 2015 11:20 pm

Hola Pitxin, espero que quan em llegeixis el tu metge ja us hagi donat dates per començr a fer proves. Jo també penso que encara tens marge per començar a fer proves i que sempre, sempre cap endavant, el que us ha passat és molt dur però quan arribi aquest bebé tindra una mirada esperançadora. Aquests tres que no han pogut ser els heu de plorar el que fagi falta i més, però moltes estem en situacions semblants i quan ho tinguis clar penso que heu de seguir. Molt ànims per tots dos
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Pitxin
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. set. 18, 2015 7:56 pm

Re: Es torna a repetir..

EntradaAutor: Pitxin » dt. oct. 06, 2015 6:25 pm

Ja han passat uns dies des de l'avort i començo a veure les coses amb una altra perspectiva, ja no és tot tan negre.
Durant aquuest dies he tingut la primera visita amb un hematóleg i estic a l'espera de fer-me unes proves. Al novembre ja ja tindré els resultats. A veure com va la cosa.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Es torna a repetir..

EntradaAutor: garota » dc. oct. 07, 2015 12:38 pm

Ànims i força! És un camí llarg i difícil però desitjo de tot cor que vagi bé!
Una abraçada!
Avatar de l’usuari
arwen81
:: gosset
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

Re: Es torna a repetir..

EntradaAutor: arwen81 » dj. oct. 15, 2015 9:09 pm

Pitxin bonica, t'envio una abraçada gegant.
He patit una ILE el passat mes de març perquè la meva nena venia malaltona i anteriorment un avortament retingut a la setmana 12. A més a més se'ns afegeixen problemes greus de fertilitat tant meus com de la meva parella així que els meus embarassos han de ser via FIV.
Fes-te les proves, sempre val més mirar-ho que haver de tornar a passar per un cop així...tot i que per alguns síndromes ens diuen que és mala sort i això jo crec que encara fa més ràbia.
Ànims i molta força.
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::