10 setmanes d'embaras i deixa de bategar...

Problemes durant l'embaràs.
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

10 setmanes d'embaras i deixa de bategar...

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dg. ago. 16, 2015 9:08 am

Hola mamis!!!! Fa dies que no dic res ja que estic assimilant.....! Vaig fer-me un TE+ i vaig tenir eco perla mumútua a la setmana 8...! Ens van dir que hi havia dues bosses una amb un embrió i l'altre era buida. Que la buida s'aniria desprenent...però que podria fer que l'altre també és perdés.
Fins aqui tot "bé" i em recepten ultragestan per ajudar a tirar endavant.
Al cap de 10 dies tenim visita... L'embrió ja ha crescut fa 2,1cm... Però ha deixat de bategar...! :( :( :(
A partir d'aqui és tot un món que desconec...tinc un nen a punt de fer 3 anys i va anar tot bé...!

Ara em parlen de que el cos expulsi sol... (d'aqui una setmana visita de nou).... Si no de provocar contraccions???? Aquí ja m'esgarrifo....! I si no un raspat....!!!

Com us ho han fet a vosaltres????

Moltes gràcies!!! I ànims a totes les que ens trobem així!!!!

PEpos!!!!!
ixo
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:29 pm

Re: 10 setmanes d'embaras i deixa de bategar...

EntradaAutor: ixo » dg. ago. 16, 2015 12:22 pm

Hola lluna. Em sap molt greu el que t'ha passat :( És un moment molt trist i desagradable però el més important és que estiguis tranquil·la. En el meu cas, el vaig perdre a les 7 setmanes més o menys, i va ser de manera natural o sigui que si el teu cos l'expulsa de manera natural ja et dic que és un dolor intens, com una regla molt dolenta. Jo d'aquesta mena de dolor en dic "ovillito y a llorar" perquè crec que és l'únic que pots fer davant la frustració. En el meu cas encara no sabia que l'havia perdut, o sigui que ho vaig passar pitjor per l'angoixa i la necessitat d'anar a urgències que per la situació en si. Per tant, en el teu cas et diria que si de sobte veus que et comença a fer molt de mal la panxa i comences a sagnar, t'ho prenguis amb calma. En el meu cas el dolor feia pujades i baixades, aprofita les baixades per descansar i pensa que seran 3 o 4 hores intenses i després dies de sagnat però ja gairebé sense dolor. Així va ser en el meu cas i ja et dic que el pitjor és no saber què passa i patir, si tu ja saps que l'has perdut pren-t'ho amb calma perquè patiràs menys. Plora el que hagis de plorar i cuida't que ara, tu ets qui més importa.

El tema raspat, en principi t'adormen, no t'enteres de res i després cap a casa. Però és cert que els metges prefereixen no intervenir, si poden no remenar, millor.

Molts ànims! :-()-)
iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: 10 setmanes d'embaras i deixa de bategar...

EntradaAutor: iole » dg. ago. 16, 2015 4:09 pm

Molts anims. .en el meu cas van ser 8 setmanes...vaig necesitar k provoquessin les contraccions amb pastilles vaginals...es sagna bastant i es un moment dur...pero la recuperació del cos es rapida i dos mesos despres estava embarassada de nou...tinc un nen de 3 anys i ara estic de 21 setmanes poc a poc fent passets cada setmana...pq despres la por a anar malament no te la treu ningú... deixa't mimar molt! !
Avatar de l’usuari
arwen81
:: gosset
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

Re: 10 setmanes d'embaras i deixa de bategar...

EntradaAutor: arwen81 » dg. ago. 16, 2015 7:32 pm

Ho sento molt bonica. No et puc ajudar gaire pq vaig perdre una nena a la setmana 14 i el procés després de les 12 és diferent, és un mini-part.
Però t'envio molts ànims
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
Nicoleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: ds. feb. 08, 2014 9:56 pm

Re: 10 setmanes d'embaras i deixa de bategar...

EntradaAutor: Nicoleta » dg. ago. 16, 2015 10:27 pm

Hola la_lluna, bonica

em sap greu la teva pèrdua. No et puc ajudar gaire amb els dubtes que planteges perquè el meu avortament va ser a les 5 setmanes i mitja, després de dies de tenir pèrdues i dolorets de regla. Només dir-te que en el meu cas vaig tenir més dolor els dies anteriors que no pas després al sagnar més i perdre definitivament l'embaràs. Vull dir que hi ha casos de tot. Però com ja t'han dit altres companyes, si els metges et donen la opció d'expulsar-ho per tu mateixa, sense la seva intervenció, potser t'aniria bé fer-ho així. Tal com dius, ho estàs assimilant i fer el procés potser t'hi ajudarà.

El meu dolor (físic) va ser molt suportable en tot moment. El que em feia patir de debò era l'angoixa de veure que allò no anava bé, la incertesa, la por i la tristesa. Un cop està perdut et queda la pena i "la ressaca" física, però ja no hi ha incertesa ni por, s'ha acabat perquè havia de ser aixi i ja està. Ara vés pas a pas, fase a fase, cuida't físicament i després fes-ho també a nivell emocional que, almenys per mi, és la part més difícil.

Una abraçada i molta força per als dies que vénen. Moltes serem aquí al SP per estar al teu costat, bonica.
:-) :camio: <:-<
ixo
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:29 pm

Re: 10 setmanes d'embaras i deixa de bategar...

EntradaAutor: ixo » dg. ago. 16, 2015 10:41 pm

Tens tota la raó Nicoleta, el pitjor és la incertesa. Jo també portava dies amb pèrdues abans de perdre'l definitivament. Per això espero que en el seu cas el fet de saber que no pot fer-hi res espero que l'ajudi a estar més tranquil·la i assimilar-ho millor.

Molta força la_lluna!
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: 10 setmanes d'embaras i deixa de bategar...

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dl. ago. 17, 2015 12:53 am

Moltes gràcies boniques!!! Les vostres experiències em donen consol...!! La veritat que tinc sort que el meu sol s'ha portat molt bé aquests dies!!! I em passat el cap de setnana fora

Gràcies
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: 10 setmanes d'embaras i deixa de bategar...

EntradaAutor: Sumsi » dl. ago. 17, 2015 8:31 pm

Ho sento molt la_lluna_rodona.

En el meu cas va ser un ovul no embrionat a la setmana 8, i el vaig expulsar a casa, sense cap tractament,.

A l'hospital em van donar 3 opcions: legrat, pastilles o esperar i expulsar i si no el treia per mi mateixa legrat. M'ho vaig pensar molt a la consulta i vaig decidir esperar i si no l'expulsava tenia programat un legrat.

Recordo les contraccions i vaig trucar a l'hospital perquè eren doloroses en el meu cas, suportables però doloroses, per demanar si em podia prendre alguna cosa i després de 15 o 30 minuts crec vaig expulsar la placenta i després el sangrat, que em va durar els 40 dies com si hagués estat un part. I quan vaig anar a l'hospital em van fer eco per veure com estava tot i ja està. Com tenia hora a la llevadora al poc de dies, era la primera visita amb ella i li vaig dir que no sabia perquè havia anat i em va fer una altra eco per descartar alguna resta.

Espero que ho expulsis per tu mateixa però sigui com sigui no tinguis por, ara serà passar el dol per nosaltres va ser una mica durillo.

Aquí ens tens per qualsevol cosa, molts i molts ànims.
Imatge
Avatar de l’usuari
carlotayeric
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

Re: 10 setmanes d'embaras i deixa de bategar...

EntradaAutor: carlotayeric » dl. ago. 17, 2015 10:05 pm

Lo siento muchísimo,te mando mucha fuerza y animo

En mi caso las pastillas me hicieron pasar muchísimo dolor,un dolor de contracciones horrible

Sin ninguna duda no volvería a pasar por eso,el raspado me pareció mucho mejor,tuvieron que hacérmelo para sacar parte de la placenta que se quedo dentro

Para mi las pastillas,horribles
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: 10 setmanes d'embaras i deixa de bategar...

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dl. ago. 24, 2015 8:04 am

Moltes gràcies a totes!!! Divendres vaig començar amb la medicació i a les 36hores tenia unes contraccions horrorósses en les que diria que ho vaig expulsar tooooooot!!!!! Avui al matí tenim revisió i ens analitzaran lo "expulsat"....!
Ara ja només trec sang clara i dolos de regla....!!

Espero acabar aviat d'aquestes visites....

Un petonas!!!!!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::