Sagnat després d'un avortament espontani

Problemes durant l'embaràs.
ixo
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:29 pm

Sagnat després d'un avortament espontani

dl. ago. 03, 2015 10:32 pm

Hola noies,

Fa quinze dies vaig tenir un avortament espontani. Tot ha anat de forma natural, ho he expulsat tot jo soleta i fa una setmana que ja no sagnava res de res però avui dues vegades que he anat al lavabo he trobat que tenia una mica de sang en netejar-me. No era gaire quantitat però m'he espantat una mica. A algú més li ha passat?

La doctora que em va atendre a urgències em va dir que em fes un test d'embaràs divendres passat per veure si donava negatiu. I se'm va oblidar / no en tenia gaire ganes. :ufs: A vosaltres també us ho van demanar?

A veure si alguna em pot treure del dubte.
Flor de lis
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. jul. 07, 2014 11:17 am

Re: Sagnat després d'un avortament espontani

dl. ago. 03, 2015 10:44 pm

Hola bonica,

Jo vaig estar forces dies sagnant. Uns amb poques pèrdues, altres que era molt "heavy". Era com un "anar i venir". També és cert que no vaig acabar de fer net del tot i vam acabar amb raspat.

Ara amb el postpart, també m'ha passat. I quan semblava que ja no en tenia i portava uns dies a 0, tornar-hi altre cop.

Suposo que pot ser normal, però si veus que va a més, o simplement necessites estar tranquil·la, no deixis d'anar al metge. Amb l'avortament vaig anar a urgències almenys dues vegades (que recordi), pel tema pèrdues.

Una abraçada ben gran de companyia!
Imatge

Imatge

"..seràs feliç, però abans la vida t'ensenyarà a ser forta.."
ixo

dl. ago. 03, 2015 11:02 pm

Moltes gràcies Flor de Lis. Sí, de fet suposo que deu ser normal. Però com que ja feia dies que s'havia "acabat" doncs m'ha sorprés. Ha estat una cosa molt lleu, si veig que va a més, de segur que me n'aniré cap a urgències, que ja em conec el camí ;) A veure si demà vaig a la farmàcia a comprar un test d'embaràs per comprovar que surt tot negatiu i, com a mínim, quedar-me tranquil·la d'aquesta banda.

Molts petons! Quina alegria tenir un fòrum com aquest per compartir aquests dubtes. Buf.
Flor de lis
Entrades: 211
Membre des de: dl. jul. 07, 2014 11:17 am

dt. ago. 04, 2015 12:34 pm

Amb el tema del test d'embaràs, no et puc ajudar gaire perquè a mi no m'ho van demanar. Igualment, si vols, ens pot explicar què tal surt o aviam si alguna altra companya et pot resoldre el dubte.

I sí, és una sort tenir un raconet com aquest, on entre "desconegudes" ens entenem, ens recolzem i ens desfoguem. Jo també ho he pensat moltes vegades!! :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge

"..seràs feliç, però abans la vida t'ensenyarà a ser forta.."
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

dt. ago. 04, 2015 2:41 pm

IXO en el meu primer abort espontani ara fa 3 anys, em va passar quelcom similar, el cos va tardar una mica a posar-se a puesto per dir-ho d'alguna manera... Igualment, si no acabes d'estar tranquil·la, parla amb el ginecòleg.
En aquest últim, també fa 15 dies, en canvi, fins i tot he sagnat poc. Hauria de demanar-me hora al ginecòleg perque em va dir fer un control en 2 setmanes, però em fa mandra, la veritat.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
ixo

dt. ago. 04, 2015 4:28 pm

Gràcies noies. Jo també ho crec, PetitPrincep, el cos deu estar tornant "a puestu". A mi també em van dir lo de la revisió a les dues setmanes però m'ho va dir la doctora d'urgències, la gine no em va dir res. De tota manera, continúo pensant el mateix que amb l'avortament: el cos és savi. Aquest cap de setmana tinc un casament o sigui que 0 ganes d'anar de metges. La setmana que ve ja veurem. Trucaré a la ginecòloga però no crec que em donin hora fins el setembre així que potser torno a urgències si veig que continua el mini sagnat.

¡GRÀCIES!
Irúa
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 8:21 pm

dc. ago. 05, 2015 8:56 pm

Sap greu que hagis tingut un avortament, molts ànims i cuida't molt, cuca. Sobre el sagnat que comentes jO no m'amoïnaria, si tu et trobes bé i no tens febre això del sagnat no veig que sigui preocupant. En això dels avortaments no hi ha res normal o tot és normal, segons es miri, cada dona reacciona de forma diferent.
ixo

dt. ago. 11, 2015 3:05 pm

Buf, des de diumenge dono per fet que és la regla perquè és super abundant. A veure si dura com una regla, si no hauré d'anar a urgències perquè em desagnaré!!!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::