Per si pot ser d'ajut a avortadores de repetició

Problemes durant l'embaràs.
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Per si pot ser d'ajut a avortadores de repetició

dt. maig 12, 2015 11:46 am

Bones a totes,
ja fa uns anys que vaig entrar al SP (2012), pensant que aviat estaria en algun dels grups "Embarassades de..." però la nostra història no ha anat precisament bé que diguem.
Pensava que entrava al subfòrum "Quan les coses no van bé" per poc temps, però aquí segueixo malgrat la meva participació hagi sigut pràcticament nul·la en els darrers temps perquè, no ens enganyem, acaba sent dolorós veure com la gent avança i tu quedes atrapada com en "el dia de la marmota".
No he llegit gaires casos per aquí com el nostre, som -per sort o per desgràcia- una minoria. Ja portem 4 avortaments a les espatlles, amb tractaments múltiples i poques portes més a les quals trucar però, tot i amb això, mentre quedin portes seguirem insistint. Aparentment tot correcte o res suficientment malament i concloent. La RA no és la nostra solució, ja ens ha quedat ben clar, estaríem gastant diners per tornar al punt de partida.
El motiu d'aquest tema és simple: si mai hi ha algú en una situació similar i la nostra experiència pot ser d'utilitat, escric un bloc on, entre paranoies mentals meves i reflexions (que de tant en quant necessito treure d'alguna manera), explico tot el nostre procés, com s'han donat les coses i les proves i metges pels quals hem passat. Gràcies a navegar per la xarxa, entrar a altres grups i demés he conegut noies que m'han donat a conèixer doctors, tractaments, etc que vull compartir per procurar fer el camí un pèl més fàcil als altres.
No desitjo a ningú la nostra sort, però si puc ser d'ajut, benvingut sia.
Aquest és el bloc: http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/ i sí, està en castellà, i vull matitzar-ho perquè en una ocasió vaig rebre un privat comentant-m'ho, però el motiu és simple --> a mi m'han ajudat noies de tot arreu, i vull poder continuar amb aquesta "cadena de favors".
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Gustineta
:: peixet
:: peixet
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra
Entrades: 276
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm

Re: Per si pot ser d'ajut a avortadores de repetició

dg. maig 17, 2015 11:33 am

Hola petita!

Moltes gràcies per la teva aportació. I també pel teu blog. El vaig descobrir, fa un temps, quan vaig començar a rondar per aquí, fa una mica més de mig any. Buscava informació sobre proves per avortaments de repetició i vaig veure primer els teus posts i després vaig entrar al teu blog i el segueixo molt assíduament, encara que no hi he comentat mai.

Volia donar-te les gràcies per l'ajuda que em dóna llegir-lo. Jo he passat, de moment per dos avortaments i no sé com estaria si n'hagués passat quatre, segurament molt malament. Em sembla que tot i que ha passat més d'un any del primer i gairebé un del segon, no ho porto gens bé i mira que m'hi esforço. I t'admiro, sobretot per la teva força i la teva tossuderia, la capacitat que tens per donar-hi la volta. Gràcies.

Jo ara també feia temps que no deia res al Sóc Petit, una mica per les mateixes raons que tu. I perquè jo ara estic en proves al Clínic i el primer que vull és estar bé, però encara va per llarg.

I per això de l'idioma no t'has de justificar. Tothom escriu com vol i amb l'idioma que vol.

No res, un altre cop, moltes gràcies!
Novembre de 2013: iniciem la cerca
Gener-juny 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Setembre 2014-setembre 2017: proves, cicles de cerca natural fallits i 2 IA negatives
Octubre-desembre 2017: 1a FIV amb DGP. Un sol embrió sa; avortament bioquímic
Juliol i setembre 2018: 2a i 3a FIV amb DGP
Novembre 2018: Transferència i beta +

Imatge Imatge
Imatge
maycris
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dt. març 12, 2013 9:33 am

dg. maig 17, 2015 4:45 pm

Hola Petita!

Enhorabona pel teu blog!, crec vam coincidir al post ara ja fa un temps (les meves pèrdues van ser al 2013).
Jo "només" he patit 2 pèrdues, que sé q les arrossegaré tota la vida, i més sabent que gaurebé segur no seré mare per cap via.
És d'agrair que algú com tu es decideixi a parlar en primera persona sobre els tractaments, les pèrdues, les proves..jo vaig estar un temps meditant sobre escriure un blog, però era més aviat per expressar el que llavors (i ara) sentia.

Molta sort, t'aniré seguint!
mimi2323
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. juny 23, 2015 11:03 am

ds. juny 27, 2015 5:11 pm

Hola noies!
Tinc pendent passar pel teu blog, per desgracia jo també he passat per 3 avorts de repetició el 2013 (el primer de bessons, així que els conto com a 4).
Després de seguir intentant per via "normal" sense aconseguir cap nou embaràs i de múltiples proves amb resultats "normals", només poden deduir que podria ser (per trobar alguna explicació després de tanta prova), pel tema de la tiroides que no sabem si la tenia malament o no durant els embarassos perque ningu m'ho havia mirat; pero despres dels avorts han vist que tinc hipotiroidisme amb anticossos molt elevats.
Ara hem acabat el primer cicle de fiv amb un sol embrió "bo" que tenim congelat a esperes de tenir la tsh, t3 i t4 regulades per per la tranfe.
Com que la sensació és de que hem d'anar provant sort amb diferents tractaments perquè no troben cap explicació, hem valorat fer un 3/4 de cicle de donant d'ovo per fer un intent o provar sort al banc d'embrions, però només un intent d'una cosa o l'altre; la meva paciència, confiança en el tractament, la nostra economia i els meus sentiments no em donen per més.
Paralelament, hem començat a preparar papers per l'adopció internacional per si la transfe del nostre embrió i el de donant no funcionen, tenir una última opció que ens faci mirar endavant amb optimisme i intentar deixar el passat angustiós enrere; tot i que sempre estarà allà, tenir un objectiu i pensar-hi en positiu, és el que al menys a mi em funciona!
Molta sort a totes i en breu em passo epl blog segur! Mai se sap!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::