I després d' ectòpic.. és posible?

Problemes durant l'embaràs.
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Mminil » dg. març 11, 2018 12:48 pm

Bon dia noies!!!

Onigri, que tal? Com estàs? Espero que només et calgués una dosis i ara ja estiguis mig recuperada!!!

Una abraçada molt forta!! Ja saps... el que necessitis! :globus: :globus: :globus:
Onigiri
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. feb. 17, 2018 7:11 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Onigiri » dg. maig 13, 2018 4:38 pm

Hola noies... Aquest dia 27 de maig fare 3 mesos del MTX. Vaig anar al ginecòleg de la mútua a explicar el què em va passar ja que em van atendre a l'hospital del Mar que és on em van punxar. El meu ginecòleg m'ha dit que no es pot fer cap prova i ell confia que tot anirà bé el proper cop. Els dos periodes quw he tingut fins ara han sigut molt curtets i poc abundants... També us ha passat? Em fa por que el meu ginecòleg no li estigui donant massa importància al meu tema, ja que he tingut un abort espontani el passat setembre i ara l'ectòpic... No m'ha dit de prendre cap medicació a l'hora de buscar el proper embarás ni res... I dubto si està sent massa pacient... Jo estic amb Adeslas... Alguna sap d'algun ginecòleg que em pogués donar una segona opinió? Després del vostre ectòpic us van fer alguna prova? Segueixo amb mil dubtes sobre si conseguiré ser mare però això ens passa a totes suposo...

Grácies!
Tina84
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 16, 2017 8:59 am

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Tina84 » dc. jul. 25, 2018 1:35 pm

Hola!!
M'agradaria llegir experiències recents d'aquest tema.
Al mes de gener vaig tenir un avortament ectòpic a la trompa esquerre, de molt poques setmanes, exactament ni m'ho van saber dir. Es va resoldre de manera natural, sense medicació ni intervenció, varem anar fent ecografies i analítiques fins que el cos ho va expulsar de manera natural.
Ara, fa dos mesos que tornem a buscar. Tenim por que torni a passar, de fet la gine és sincera i diu que tinc més números que no pas a algú que no li hagi passat mai...
Algú que pugui explicar la seva experiència? Si s'ha de tenir alguna precaució adicional , si es millor no intentar-ho per la part que va ser l'avortament etc etc. La gine m'ha donat llum verda per tornar a buscar però tampoc m'ha dit que tingui que fer res d'especial.
Moltes gràcies!
Onigiri
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. feb. 17, 2018 7:11 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Onigiri » dj. ago. 09, 2018 2:06 pm

Hola Tina,

Quin greu em sap el que t'ha passat. A mi també em va passar al febrer i em van haver de tractar amb MTX. Jo vaig fer-li la pregunta al meu ginecòleg sobre si es podia saber per quin costat ovules per així intentar evitar el costat de l'ectòpic però em va dir que això no 3s possible. Esperem que no ens torni a passar. Nosaltres també em començat aquest mes i a mi em fa molta por però cal seguir lluitant pel que una vol. En aquest grup hi ha moltes noies que han aconseguit tenir un bon embaràs després d'un extòpic així que cal confiar-hi!

Avere si ens donem bones notícies!

Una abraçada
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: capseta » dj. ago. 09, 2018 5:54 pm

Hola Tina,

Jo en vaig tenir un a l’agost. Com a tu, es va resoldre de forma natural però a mi em van fer histeroscopia per si calia fer legrat, ja que no tenien clar si era ectòpic o avortament espontani d’embaràs uterí. Es va confirmar l’ectòpic.

Quan ens van donar llum verda ens hi vam posar i vaig tenir un embaràs resultat d’una ovulació del mareix costat del qual havia tingut l’ectòpic. L’ectòpic anterior no ha afectat en res al nou embaràs i fa dues setmanes va nèixer la nostra filla.

Són normals les pors, nosaltres abans de l’ectòpic ja vam tenir un embaràs i la nena va morir a les 31setmanes, així que estavem aterroritzats, però si el nostre desig és ser pares (de fills vius, pares ja ho som des que en tenim la il·lusió) hem de ser valents.

Una abraçada!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Tina84
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 16, 2017 8:59 am

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Tina84 » dv. ago. 10, 2018 12:42 pm

Onigiri, gràcies per compartir la teva experiència i us desitjo una feliç i curta cerca del nou embaràs.

Capseta, moltes felicitats pel naixement de la vostra filla, i gràcies també per compartir la vostra experiència.

Nosaltres entre una cosa i un altre casi que ja portem un any, i l'únic que hem aconseguit a sigut l'ectòpic... espero que ara la cosa sigui més ràpida i vagi millor.

Moltes gràcies i salutacions.
Avatar de l’usuari
Suri
:: granota
:: granota
Entrades: 228
Membre des de: ds. feb. 02, 2013 4:42 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Suri » dj. ago. 30, 2018 12:55 pm

Hola a totes!!
Estic pasant per un embaraç ectòpic i m'ha anat molt bé lleguir les vostres experiències, gàcies a totes
La setmana pasada em van posar la injecció de metotrexato, en principi estava de 5 setmanes i l'embrió no era gaire gran, ara he d'esperar fins dimarts a tenir control amb la doctora i la veritat que es que l'espera és molt dura i molt dur assimilar tot el que esta passant :ufs:
Molts ànims a totes i espero que la nova recerca sigui positiva i l'embaraç us vagi genial :-()-)
Imatge
Marteta444
Entrades: 2
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 8:53 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Marteta444 » dt. gen. 22, 2019 9:02 pm

Hola noies,
Escric aquí perquè estic molt preocupada. Estic fent controls per un possible ectopic però no veuen res. Fa dues setmanes que estem així i estic ben preocupada. Les betes m'han pujat fins a 1800 el dilluns passat i no veuen res iem diuen que he d'esperar. Dema torno a tenir revisió per mirar betes i eco. Estic super angoixada per si m'han de treure una trompa. Tinc un nen de dos anys i no puc estar el 100% per ell.
Algun de vosaltres li ha passat que no li veiessin res?
Gràcies
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: myca » dc. gen. 23, 2019 8:41 pm

Hola Marteta444, jo fa tres anys, en el meu cas tampoc veien res i la beta va pujar fins a 550 i però com que no doblava com tocava i em feia bastant mal els ovaris o lo que fos, el metge va decidir tirar pel dret i punxar metrotexato...
Espero que t'aclareixin aviat cap on tirar, perquè és un mal viure estar així. Una abraçada. Ànims.
Tina84
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 16, 2017 8:59 am

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Tina84 » dj. gen. 24, 2019 7:02 am

Hola Marteta444
Jo fa just ara un any vaig tenir l'ectòpic a la trompa esquerre. En un primer moment a mi tampoc em van veure res, ni a l'úter ni a les trompes, i van pensar que ja ho havia expulsat tot jo sola. Pero al veure que durant dies hi havia hormona HCG a les analítiques, aleshores van fer-me una ecografia molt més acurada i si van veure una petita imatge a la trompa esquerre. A partir d'aquí, em feien analítica i ecografia cada dos dies per veure que la hormona no pujava. No recordo molt el valors de l'hormona, pero a mi no va arribar a passar dels 900 crec. A partir d'aquest valor que va ser a la primera analítica, cada vegada anava baixant una mica i la imatge de la trompa també anava reduint. La meva ginecóloga va decidir que es resolgués de manera natural. Això si, la hormona no va donar 0 fins més d'un mes i mig ( gairebé dos). Jo recordo que pensava que millor que es resolgués de manera natural sense medicació ni intervenció, pero també recordo que fer analítica dos, tres cops per setmana també era un malson que mai acabava tot el procés i va ser llarg. La hormona va baixar molt poc a poc. Quan la hormona va donar 0, aleshores em va tornar a baixar la regla i ja em van donar l'alta.
Espero que el teu cas s'estigui resolent bé i tot acabi ràpid perquè pogueu tornar a la cerca ben aviat.
Salutacions
Marteta444
Entrades: 2
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 8:53 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Marteta444 » dl. gen. 28, 2019 4:28 pm

Gràcies a totes per les respostes. El passat dimecres em van poder veure-ho a la trompa dreta. La beta la tenia 2500 i em van administrar metotrexate. Ahir vaig anar a fer control de la beta i m'havia pujat a 3100. Estic una mica preocupada perquè si dimecres, que tinc un altre control no em baixa em tornaran a donar una altre dosi del metotrexate i no em fa gaire gracia. Esperem que baixi i que pugi fer vida normal.
Tina84
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 16, 2017 8:59 am

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Tina84 » dl. feb. 04, 2019 12:23 pm

Hola Marteta444
Com estàs? Va baixar la beta? Espero que no haguessis de necessitar més medicament i s'hagi tot resolt ... Desitjo que ja estiguis recuperada,
salutacions
Avatar de l’usuari
anabel.palomo
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dt. juny 11, 2019 6:29 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: anabel.palomo » dc. juny 12, 2019 8:20 pm

Hola a tothom. Jo desgraciadament he patit 3 així que us paso a explicar la meva experiencia.

Som dos noies que al Setembre del 2014 vam començar a fer inseminació casolana amb ajuda del meu cunyat. El primer mes res, el segon vaig tenir una regla rara pero res. La cosa comença al tercer. Dos dies de falta i TE positiu. Festa. Vaig a la matrona la mateixa tarda i surt blanc. Al dia seguent blanc. No em faig beta perque encara no sabia gaire d aixó. Començo a notar malestar a la zona de la trompa esquerre, a mes está una mica inflamat i sento com sensació de estirament i picor. Tras una setmana de positius y negatius als tests d embarás de forma intermitent tinc una regla molt forta i plena de coaguls com trossos de carn. Per sort es baixarme la regla i deixarme de fer mal la trompa així que penso que potser ha sigut ectopic i que amb sort no em tornará a pasar.

Com a la SS ni em fan control (de fet el meu ginecoleg només em mira cada 3 anys perque diu que no es necesari abans i encara que demano hora m anula) dons ningú em diu d esperar i al mes seguent em pasa exactament el mateix inclós els TE intermitents. Vaig al ginecoleg i amenaço a posarli una demanda si no em mira i la trompa exclata. Així que m envia una eco urgent...per un mes i mig mes tard. Obviament a la eco no es veu res perque a la setmana, igual que l altre, es va acabar sol. A la eco em diuen que no em funcionen els ovaris, que son llisos i que m oblidi de tenir fills (hauria d haber sospitat perque portaben temps dientme que dos noies no han de tenir fills i no seque...). Com era jove no coneixia tot sobre la antimulleriana, foliculs, etc i acabo amb depresió i anant a fer una ovodonació amb esperma de donant també als dos emsos.

A la primera beta positiva de 102. La segona al cap de 15 dies es de 6.000 i pico. Pero al cap de res començo de nou a tenir la sensació de estirament, el mal a la trompa, etc

Estant de 6 setmanes el mateix dia de la eco per mirar si es veu el saquet a la clinica de fertilitat començo amb una hemorragia bestial. La sang em cau per les cames i trec una boleta dins un sac a la que li faig foto. A urgencies em diuen que te pinta d embrió i em fan una eco. La zona de la trompa esquerra (sempre la mateixa trompa) está tota inflada, tant que ni es veu el ovari...i al uter...un embrionet de 5 setmanes.

Vaig tenir un heterotopic. Es mes, creuen que el embrió que es va ficar a la trompa va fer de tap perque l altre es quedés al bon lloc.

Després de dos anys de tenir la meva nena em poso els dos embrions que quedaben (una ovo de 10.000 euros i només em donen 4 embrions de 3 dies dolentets B i C). Em cap moment sento dolor ni res i la beta va ser cuasi 5 així que bioquimic. Tras aixó he fet dos transferencies mes, amb dos blastos cada una AA i AB i negatiu tras negatiu. Tras els tractaments la zona de la trompa dichosa em fa mal permanentment pero a les ecos no veuen res i no m envien cap proba mes. Que deuen ser adherencies de la cesarea.

Així que aquesta es la meva historia amb els ectopics i por em fa que tot acabi a la trompa dichosa pero en fi, a seguir probant.
Imatge Imatge

Portém 5 IAD casolanas al 2014 amb dos ectopics.
Una ovo amb 4 embrións +3 B i C.
Els dos B al 2015 em donen heterotopic (un a la trompa i la meva nena)
Els dos C al 2017 em donen bioquimic de 5

Dues transfes de blastos +5 entre AA i BA al Maig i al Juny del 2018 negatives.
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: aixamb » dj. nov. 21, 2019 10:47 am

Hola noies!!
Acabo de passar per un ectòpic, i em va molt bé llegir les vostres experiènces. De totes maneres no ha estat tan complicat com alguns casos, ja que el cos va avisar de que alguna cosa no anava bé i he estat 10 dies controladíssima! Després d'una matinada amb moltíssim dolor, es va moure i per tant m'he estalviat la medicació aquesta tan forta, i la operació!! Ahir em van donar l'alta de tot plegat, i no vull trigar gaire a posar-nos a buscar panxu altra vegada, però estic una mica cagada, ara mateix!! Una abraçada per totes!!
Imatge

Imatge
Melbourne
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 16, 2020 5:11 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Melbourne » dc. set. 16, 2020 6:12 pm

Hola,

Fa molt de temps que pensava si escriure o no aquí, i al final m'he decidit a fer-ho per totes aquelles persones que, com un dia vaig fer jo, busquen llegir experiències i esperen trobar similituds, respostes o llum.

Em vaig quedar embarassada de manera natural però de seguida vaig començar a tenir pèrdues marronoses. A les set setmanes vaig acabar a urgències a l'hospital amb molt de mal als ovaris i em van dir que era un ectòpic. Em van punxar metrotexate per intentar salvar la trompa. A la setmana següent l'embaràs seguia i em van ingressar d'urgència per treure'm la trompa.

Sis mesos després em van deixar tornar a intentar-ho i vaig anar a FIV directament, també per altres motius. Va funcionar a la primera però vaig començar amb pèrdues de seguida. Aquesta vegada, a més de les petites pèrdues marronoses, de tant en tant em baixava una sangonada gegant. El ginecòleg va dir que es veia un sac petit només i que hi havia risc d'avortament. Vaig estar dues setmanes fent repòs absolut fins que en una eco em va dir que el sac s'havia desintegrat. Al dia següent vaig anar a l'hospital a fer-me un control rutinari de l'ectòpic i allà em van dir que hi havia un embaràs a la trompa que em quedava i que el sac petit que suposadament havia vist el meu ginecòleg era en realitat un pseudosac. Em van tornar a ingressar d'urgència i em van treure l'altra trompa.

Què vaig aprendre i quins consells donaria? Si us ofereixen metrotexate o cirurgia, trieu cirurgia. El metrotexate pot salvar la trompa, però tot i així queda tocada i us heu d'esperar sis mesos per un altre embaràs. Amb la cirurgia perdeu una trompa que ja era inútil, i en tres mesos esteu esplèndides.

Sobre el segon ectòpic, existeix, sí. Tot i que el meu és l'únic cas que conec. A mi em van fer proves per confirmar que la trompa que quedava estava bé, i a priori ho estava. Conec gent que després d'un ectòpic i amb una trompa no ha tingut dificultats per tornar-s'hi a quedar. No perdeu l'esperança perquè ja sigui amb una o amb cap, hi ha possibilitats.
Estel24
Entrades: 1
Membre des de: dt. oct. 26, 2021 2:19 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Estel24 » dt. oct. 26, 2021 2:27 pm

Hola tinc 39 anys i tinc una nena de dos anys

Estàvem buscant el germanet O germaneta i he tingut un ambaras ectopic a sigut de 5 setmanes i amb medicació és molt dur la veritat i com he d'espara 6 mesos per tornar a buscar m'ho estic pensant per l'edat que tindre 40 si ho tornem a intenta i el tindria amb 41

Algú amb la meva situació i que ho agi tirat endavant igualment ?

Gràcies

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::