buf al cor: comunicacio ventricular muscular

Problemes durant l'embaràs.
gea_gea
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. abr. 07, 2014 11:24 am

buf al cor: comunicacio ventricular muscular

dv. abr. 10, 2015 10:47 am

Hola, estic de 26 setmanes i ahir em van confirmar que la nena té una comunicació ventricular muscular apical d'uns 3mm. Em diuen que és petita i que potser no passa res, però evidentment jo ara estic morta de por per si es fa més gran o li dona problemes...
Algú ha passat per una situackó similar??? Sabeu si es pot fer més gran?

Moltes gràcies
Zenda75
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: ds. març 07, 2015 12:32 pm

Re: buf al cor: comunicacio ventricular muscular

dv. abr. 10, 2015 2:14 pm

Hola,
la meva filla va néixer amb un buf al cor, però durant embaràs no van veure res.
Crec que als 3 mesos li van fer proves, i als 2 anys crec que també.
Al fer la revisió van veure que ja se li havia tancat.
Em va quedar gravat el que em va dir el metge " Hi ha esportistes d'èlit que tenen un buf al cor i poden seguir fent d'esportistes".
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

dv. abr. 10, 2015 2:49 pm

La meva filla també en té un, li van sentir a les 24 hores de nèixer, li van fer una ecocardio i té una comunicació ventricular de 2'5 mm. Als 6 mesos tirnaran a fer revisió. La majoria de vegades es tanca sol però el cardióleg em va dir que si no es tanca tampoc cal fer res, simplement controls. Em va dir que no creix més, almenys un cop ha nascut, dins de la panxa ho desconec.
La nena està la mar de bé, ben teanquil.la, riallera, menja molt, jo ara no pateixo gens.
gea_gea

dv. abr. 10, 2015 6:52 pm

Bé, moltes gràcies noies. Jo tampoc sé si pot créixer més o si ja es quedarà així... Tmb m'han dit que potser es tanca sol però que no se saA les dep. Ara crec que tocarà patir fins al final de l'embaràs. :-(
gea_gea

dv. abr. 10, 2015 7:30 pm

Bé, moltes gràcies noies. Jo tampoc sé si pot créixer més o si ja es quedarà així... Tmb m'han dit que potser es tanca sol però que no se saA les dep. Ara crec que tocarà patir fins al final de l'embaràs. :-(
escopinya
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. maig 18, 2011 7:34 pm

ds. abr. 11, 2015 8:39 am

Jo tinc un germà que té un buf al cor ara té 40 anys i ha fet vida nrmal tota la vida, esport, simplement ha fet algun control cada any, res que no fem en altres camps.
ametlla
Entrades: 78
Membre des de: dv. març 30, 2012 5:21 pm

ds. abr. 11, 2015 2:33 pm

Hola, pel que jo sé molts cops les CIVs es tanquen soles amb el pas del temps, en cas que siguin petites. Si són més importants fan una operació on posen un "parxe" per tapar el forat. Espanta, però és una operació molt senzilla i sense risc. Això és el que em van explicar els cardiòlegs del Clínic. Es vru que és una malformació molt més comú del que ens pensem.
gea_gea

ds. abr. 11, 2015 4:21 pm

Si que espanta si. En el nostre cas de moment és petita, estic de 26 setmanes. Caldrà anar veient com va la cosa... Espero que bé. Gràciws
Amak_Cat
Entrades: 82
Membre des de: dc. març 25, 2015 10:53 am

dl. abr. 13, 2015 8:35 am

Si us serveix jo tinc un buf al cor congènit (de naixement) i tinc 36 anys i he sigut mare i he pogut fer de tot... si es veritat que a l'infantesa vaig passar varies revisions però ja està. Si fas esport de risc et fan fer més revisions...per exemple, en busseig et tens que fer les revisions casa sis mesos i amb buf cada 3 mesos, per tenir més control.

Hi ha infants que quan neixen és tanca al poc el buf.

De moment no li donaria més importancia...a veure com evoluciona i ja és vist que ho tenim molts i fem vida totalment normal.
Imatge

Imatge
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

dl. abr. 13, 2015 9:24 pm

Hola,
No tots els bufs són per la mateixa causa: el buf és el soroll que se sent junt amb el batec i és degut a un fluxe desigual de sang a través de les vàlvules o a prop del cor. Aquest fluxe desigual pot estar causat per diferents motius, alguns dels quals no representen cap problema i altres més delicats i que shan de controlar més. Per això no podem comparar amb altres persones que tenen un buf sense saber-ne la causa. Jo mateixa en tinc un, però no té res a veure amb una CIV.
Espero que en el teu cas se solucioni i al final no sigui res.
gea_gea

dt. abr. 14, 2015 7:40 am

Bn dia! Aquests bufs que dieu vosaltres es diuen bufs innocents si m'equivoco. En el nostre cas estem parlant d'un defecte al cor, que no té perquè donar problemes i també pot ser asimptomàtic com s bufs innocents però que cal vigilar i controlar perquè el forat no es faci més gran o doni problemes. Tinc entes que tenen tendencia a tancar-se, esperem que sigui el.nostre cas!/
Salut i gràcies noies!
Esperançada
:: tigre
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

dc. abr. 15, 2015 9:19 am

La nostra petitona va néixet amb una comunicacio , Ens ho van detectar a la primera revisió del pediatra. Ens van visitar a la Teknon i el cardioleg ens va dir que tenia una separació considerable,tenint en compte que tenen el cor petito Va estar desde dies fins als nou mesos prenent medicacio per que la comunicació li creava una hipertensió. Desde el nou mesos que ja no pren medicacio i el foradet se li va tancant de mica en mica........la nena es un bitxet i fa vida completament normal, només ara d'anar a revisions. L'important es que estigui controlada.
Imatge
gea_gea

dc. abr. 15, 2015 9:53 am

Bon dia esperançada, m'alegro tant de llegir això que escrius!! En el nostre cas és una comunicació ventricular muscular que a la setmana 26 de gesració (setmana passada) feia uns 3mm. Em diuen k es petita, però tampoc sé quins criteris segueixen per dir si és petita o gran... Ni idea! Res.. A esperar que no creixi més i que tingui solució! Mil gràxiws!!
Esperançada
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

dc. abr. 15, 2015 11:40 am

gea-gea:t'he respost per el privat, pensava que la nena ja havia nascut. A nosaltres mai ens vam dir res durant l'embaraç. No t'angoixis gaudex de l'embaraç ja veuràs com no serà res seriós.
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::