Varicel·la i embaràs

Problemes durant l'embaràs.
novella
:: cèrvol
Ubicació: Girona
Entrades: 584
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm

Varicel·la i embaràs

dl. des. 15, 2014 12:12 pm

Ho estic passant malament. Tinc un nen de 2 anys que està passant la varicel·la. Ahir quan li vem veure els 2 primers granets érem a casa els meus pares. De cop ma mare,com qui no vol la cosa, diu que no recorda si jo i meu germà hem passat varicel·la!! osti! Que estic embarassada de 9 setmanes!! Total, vaig acabar a urgències on em van fer una anàlisi i dijous sabré si sóc immune. Mentrestant vaig amb mascareta x casa i em rento les mans cada vegada q toco el meu fill. Estic espantada i enfadada amb ma mare, com pot no recordar una cosa així? Una varicel·la en un embaràs és cosa seria! El què no entenc és que jo fa temps que pateixo d'herpes labial, i fa uns 4 anys vaig tenir un herpes zoster, i jo tenia entès que això és el mateix virus que la varicel·la que queda latent al cos. Per tant, hauria d'haver tingut la malaltia no,? Ja no sé què pensar. Estic molt espantada pel què pot passar... I no entenc, com és que al primer embaràs ningú em digués res? Estic desconcertada...
Imatge
Imatge
Airin
:: poltre
Entrades: 686
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

Re: Varicel·la i embaràs

dl. des. 15, 2014 12:28 pm

Hola Novella, entenc els teus nervis. Jo en el primer embaras no sabia si l'havia passat,la meva mare sempre m'havia dit que no, però jo ho trobava estrany, i no em vaig enterar fins al tercer trimestre que pot portar complicacions. Ja parida em van fer la prova i resulta que sóc immune, o sigui que segur que la vaig passar, encara que externament no fos visible. Amb això et vull enviar un missatge de tranquil.litat. El més possible és que la passessis, i si no, tinc entès que és perillosa durant el tercer trimestre. Sort i ànims!
Imatge

Imatge

Imatge
SweetHope
Entrades: 698
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 11:51 pm

dl. des. 15, 2014 1:24 pm

Novella, t'entenc perfectament! A mi em va passar ek mateix però al 3r trimestre i amb amenaça de part prematur...
El gran aïllat a casa els avis, un neguit fins als resultats de l'analítica i de repòs absolut creuant dits perquè no nasqués aquella setmana!
Per sort vaig ser inmune i va néixer 15 dies després...
ÀNIMS maca!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

dl. des. 15, 2014 8:41 pm

si has tingut un herpes zoster és que has passat la varicela, és le mateix virus mutat, segur que la has passat i és molt difícil tornar-la a pasar
Mara17
:: dragona
Entrades: 4362
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

dl. des. 15, 2014 10:49 pm

Jo ho tinc entès també com l'Ada. Espero que sigui així. Que el virus de la varicel·la queda latent i quan hi ha herpes zoster és com una reactivació d'aquest virus (és a dir, que sí que l'has passada)... No sé, alguna cosa així em sona.

Novella, molts ànims! Espero que ben aviat et donin bones notícies.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Anna Maria
:: zebra
Ubicació: Lleida
Entrades: 1770
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am

dt. des. 16, 2014 8:25 am

Hola!
Dic el mateix que les companyes, sí has tingut l'herpes zoster és que la varicel·la ja l'has passat. I pel que fa a ta mare... molta paciència guapa.
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al novembre al Club de lectura del SP llegirem L'any de la plaga de Marc Pastor. T'apuntes?
novella
Ubicació: Girona
Entrades: 584
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm

dc. des. 17, 2014 1:48 pm

Noies! Avui m'han confirmat q sóc immune!! dit això, és difícil que la torni a agafar oi? És que, com us podeu imaginar, ara estic en contacte total amb el nen que està a tope de varicel·la i tinc mica de paranoia...
Imatge
Imatge
Airin
Entrades: 686
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

dc. des. 17, 2014 1:52 pm

Que bé, quin descans! Jo crec que no la pots tornar a passar...
Imatge

Imatge

Imatge
Anna Maria
Ubicació: Lleida
Entrades: 1770
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am

dc. des. 17, 2014 4:15 pm

Molt bé novella, quin descans doncs! Jo no conec cap cas de persona que hagi tingut la varicel·la més d'una vegada, estigues tranquil·la i cuida al germà gran, això de la varicel·la és ben molestós. Jo vaig tenir-la ala 8 anys, només em va durar 3 dies... però quins 3 dies de picor i no poder rascar!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al novembre al Club de lectura del SP llegirem L'any de la plaga de Marc Pastor. T'apuntes?
Mara17
Entrades: 4362
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

dj. des. 18, 2014 11:05 pm

Quin descans, Novella!!!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”