La perdúa dels nostres fills bessons

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: La perdúa dels nostres fills besso

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. abr. 13, 2015 4:44 pm

Laicat gracies, de tot cor, imagino q tornar a escriure aquesta sentiments no ha sigut fácil.
has d'escrit exactament com em sento. Avui s l meu i aniversari, el mes trist, negre i buit q mai h tingut. No se com gestionar aixo q sento, tot el q haig de fer es com escalar una muntanya q mai acava amb una motxila plena d pedres .Les teves paraules em donen esperança espero poder sortir d'aquest mon d tristor i pena. Jo no puc veure nadons, el dolor q tinc al cor es tant intens q em qdo sense ale. Se q ha de pasar i q la meva opció es continuar, intentar buida aquesta nmotxila poc a poc x poder caminar mes lleugera. Una abraçada molt fort Laiacat i sento moltissim el que estas pasant.
Avatar de l’usuari
laiacat77
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. abr. 25, 2012 7:03 pm

Re: La perdúa dels nostres fills bessons

EntradaAutor: laiacat77 » dt. juny 23, 2015 4:24 pm

Un dia trist

Avui fa un any que sabia que seria mare desprès de la 4 inseminació ohhhhh :-()) :-()) :-())
els meus petits començaven a <:-< <:-<
es tan dur, que mai vaig pensar que podria superar algo així,
com despedir als meus petits als sis messos quan ja estava als nuvols de tanta felicitat....

:-o00m :-o00m
Ara han acabat de fer totes les proves i autopsies als nens i els resultats han sigut que tot estava bé!!
Ells estaven perfectes això m'omple.

L'ùnic que va poder desencadenar el part prematur va ser que el cervix es va obrir i va donar l'ordre de part així que per pròxim embaràs em control.laran semana a semana per fer un cerclatge de principi.....

Si ho heu llegit bé el pròxim...

Com potser doncs si, poc a poc estat fent el dol i tot i que cada dia estic millor hi he pogut tancar un apartat important, em decidit que per l'octubre ho tornaré a intentar de nou, per inseminació.

Mentrestant prenc vitamines per els ovuls perquè es vagin enfortin i agafin qualitat i a l'hora toca viure ...

que tot hi que vull ser mare, també he descobert que tindre un nou fill no em tornarà als meus, i que hi ha gent que té fills i no son feliços així que jo he trobat moments de felicitat que abans no sabia valorar( ostres el meu psicoterapeuta estaria orgullos de escoltar això) i que com que res faran que tornin.

Jo aniré fent la vida aprofitant tot ho que tinc al meu abast i si toca que vingui la nena doncs segur que vindrà i si no habré gaudit de la vida sabent ho que es un embaràs,(bueno tres, però nomès un va deixar als meus braços el regal) ho que es tenir dos parts, dos fills i un amor incondicional per sempre....

Seguim endavant poc a poc, amb esperança i il.lusions renovades i un amor incalculable
Imatge
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: La perdúa dels nostres fills bessons

EntradaAutor: BLAUCEL » dc. jul. 08, 2015 4:06 pm

Laiacat, me n'alegro que estiguis poc a poc recuperada, amb energies renovades i noves ilusions.
Et felicito per haver avançat i reconduit la situació, i per ser una dona valenta, amb molta força.
Jo aquests dies hi penso molt, perque es la data que es suposava que havien de neixer, i cada cop que faig alguna cosa penso: ara aniria amb ells, o no podria estar aqui sopant, o milliosn de coses.
Però com tu, m'he adonat que res els fara tornar, que no vull deixar passar molt de temps, i que potser encara es d'hora, pero vull començar de nou. Quan passin les vacances, començarem amb tot el procediment, ens queda un congelat, i no se com anira, pero ara crec que es la millor opcio.
I encara q fa poc, he apres a valorar els moments de felicitat, la meva vida, la meva rutina, pq tot m'ha ajudat a compendre que soc afortunada en moltissims aspectes.
Tinc panic a no quedar.me embarassada, però mes panic a que el meu cervix li pasi el mateix, vull pensar que era pel pes, que el meu cos no estava preparat per bessons...se que sera un embaras dur, i amb moltes pors, pero no podem parar aqui, lluitarem.
Una abraçada i un petnas enorme
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: La perdúa dels nostres fills bessons

EntradaAutor: garota » dc. jul. 08, 2015 8:36 pm

Sou unes valentes! Ànims!!!!
tossuda
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. maig 14, 2013 3:26 pm

Re: La perdúa dels nostres fills bessons

EntradaAutor: tossuda » dl. jul. 20, 2015 7:59 am

Laiacat77: bonica meva, t'envio un petó fortíssim a tu i al teu home. Tinc els ulls ben plens de llàgrimes. Sincerament crec en que hi ha alguna mena d'equilibri en aquesta vida i que després d'una cosa dolenta en ve una de bona i a vosaltres, amb la mala època que porteu acumulada, segur que el futur us depara una cosa boníssima en forma d'un fill o fills preciosos i sans, que us ajudaran a recordar als fills que teniu al cel sense sentir aquesta llosa pesada en el vostre ànim. Quan estigueu preparats, sisplau no desistiu! aquí estem totes fent pinya eh! guapa més que guapa :-()-)
Avatar de l’usuari
laiacat77
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. abr. 25, 2012 7:03 pm

Re: La perdúa dels nostres fills bessons

EntradaAutor: laiacat77 » dj. nov. 05, 2015 7:23 pm

Avui no tinc paraules
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
carlotayeric
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

Re: La perdúa dels nostres fills bessons

EntradaAutor: carlotayeric » dj. nov. 05, 2015 7:56 pm

Mucho ánimo y fuerza
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: La perdúa dels nostres fills bessons

EntradaAutor: Gustineta » dt. nov. 10, 2015 5:00 pm

Laiacat, ja sé que fa uns dies, però volia enviar-te una abraça ben forta.
Unai i Einar, m'agrada molt el nom que vas triar per ells.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
laiacat77
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. abr. 25, 2012 7:03 pm

Re: La perdúa dels nostres fills bessons

EntradaAutor: laiacat77 » dt. nov. 10, 2015 8:38 pm

Moltes gràcies boniques

Oi que si, aquests noms en van enamorar, com ells!!

Una abraçada amors
Imatge
Avatar de l’usuari
laiacat77
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. abr. 25, 2012 7:03 pm

benvinguda la vostre germana re: La perdúa dels nostres fills bessons

EntradaAutor: laiacat77 » dc. nov. 16, 2016 6:32 pm

Com la vida et porta on vol!!

En aquest segon aniversari de la vostre partida, sóc feliç com fa temps no creia posible ser ho.

Tinc una preciosa nena als meus braços, qué cada dia em recorda lo fràgil que és la vida i qué tenim qué viure al màxim.

La setmana del primer aniversari, vam fer el primer tractament per buscar la germaneta i positiu al cantó!!

Potser tot l univers és va posicionar al nostre costat, però ja la tenim aquí, la tan estimada i esperada Arlet, ara som una gran família.

Us estimem


Mai a la vida és té que llençar la tovallola.
Imatge
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: La perdúa dels nostres fills bessons

EntradaAutor: emfer » dj. nov. 17, 2016 9:13 am

Enhorabona Laiacat77!
No entro massa per aquí, però he estat repassant aquest fil perquè jo fa 8 mesos vaig perdre també 2 nens bessons.
M'alegra molt llegir bones notícies!
Una abraçada ;)
Xinxeta80
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: ds. set. 17, 2016 3:42 pm

Re: La perdúa dels nostres fills bessons

EntradaAutor: Xinxeta80 » dv. nov. 18, 2016 10:27 am

Moltes felicitats Laiacat77!

I moltes gràcies per compartir la felicitat amb nosaltres!

Dóna força per lluitar, mirar endavant i no perdre l'esperança!

La vostra alegria ens ajuda.

Moltes gràcies i moltes felicitats!
Avatar de l’usuari
laiacat77
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. abr. 25, 2012 7:03 pm

Re: La perdúa dels nostres fills bessons

EntradaAutor: laiacat77 » dc. abr. 10, 2019 7:37 pm

Com a vegades la vida et transporta a llocs on ningú hauria d anar, aquesta vida que sempre et recorda lo fragil que es, hi com hi han cançons que encara no ets capaç d escoltar sens que et saltin les llagrimes.

Tot hi que us portem al cor, ens hem fet un tatuatge amb el peu de Arlet i un estel a cada costat, algun dia ella sabra que significan.

una abraçada de llum infinita
Imatge
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: La perdúa dels nostres fills bessons

EntradaAutor: Gustineta » dj. abr. 11, 2019 5:15 pm

Hola Laia,

Que bé llegir-te després de tant de temps :)

Aquesta cançó dels Txarango és preciosa, algú d'un grup de dol que segueixo també la va posar i no pot ser més encertada.
Penso que sempre hi haurà cançons, moments, experiències, objectes... que faran que tornem enrere, recordem i saltin les llàgrimes. I no trobo que sigui dolent, la pèrdua dels nostres petits, conviurà amb nosaltres per sempre.

Que bonic el tatuatge! Es clar que l'Arlet sabrà què vol dir i qui són l'Einar i l'Unai. Nosaltres ara fa un any ens en vam fer un al braç: un jizo envoltat de tres estrelles. Els jizos formen part de la cultura japonesa. Són uns esperits protectors del petits que ens deixen abans d'hora. Es representen com a estatuetes de pedra i les mares i els pares els posen gorros quan els visiten. Tot això el nostre petit arc de Sant Martí que per fi esperem, ho sabrà.

Una abraçada bonica
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::