Gestació d'evolutivitat dubtosa

Problemes durant l'embaràs.
Anna Maria
:: zebra
Ubicació: Lleida
Entrades: 1770
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am

Re: Gestació d'evolutivitat dubtosa

dv. des. 12, 2014 12:17 pm

Hola manyaga,
ostres, ja recordo la teva pregunta en un altre post, companya, em sap greu que estiguis amb aquesta situació d'incertesa.
A veure, el que trobo estrany és que tenint punxades com tens i pèrdues no t'hagin fet anàlisis de beta ja, perquè és cert que és una de les maneres de saber (a part de l'ecografia) sí aquestes són equivalents amb les setmanes de gestació.
Jo no ho he fet, però alguna companya de per aquí s'ha fet betes a la farmàcia, no recordo quan costen però diria que ha de ser una farmàcia que tingui laboratori. A veure si alguna d'elles t'ho comenta ja que potser jo estic dient un disbarat.
Però ja et dic, trobo estrany que no et facin l'anàlisis al gine...
Des d'aquestes línies t'envio una abraçada de llana,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al novembre al Club de lectura del SP llegirem L'any de la plaga de Marc Pastor. T'apuntes?
manyaga
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

dv. des. 12, 2014 2:36 pm

Gràcies guapa per la resposta i els ànims...porto fatal les esperes i les incerteses, per això me'n he anat aquest matí a l'hospital per sortir de dubtes. Abortament confirmat, ara almenys puc plorar sense tenir cap esperança i superar-ho aviat per seguir lluitant per ser mare, que esta siguent un camí molt llarg i ple d'obstacles, però sé que ho aconseguirem, i que de cada ensopegada n'aprenem i en sortim mes forts.

Una abraçada
Airin
Entrades: 686
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

dv. des. 12, 2014 3:19 pm

Manyaga, t'anava a contestar i veig que, malauradament, s'ha confirmat el diagnòstic. Em sap molt de greu.

T'animo a que passis pel post de "les que hem tingut un avortament i ho volem tornar a intentar", a mi m'ha ajudat molt i encara ho fa ara amb les pors durant l'embaràs. Espero que no et calgui estar gaire a la banqueta i que puguis aconseguir aquest somni ben aviat.

Una abraçada ben forta!
Imatge

Imatge

Imatge
manyaga

dv. des. 12, 2014 4:41 pm

Moltes gràcies Airin. Jo també espero aconseguir-ho aviat. Des de ahir que he anat llegint el post, segur que si que m'ajudarà a superar aquest moment, i els que vindran.

Una forta abraçada!
Anna Maria
Ubicació: Lleida
Entrades: 1770
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am

ds. des. 13, 2014 4:43 am

Manyaga,
em sap greu, aquí estem per qualsevol dubte, angoixa, ganes d'explicar o no, el que sigui.
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al novembre al Club de lectura del SP llegirem L'any de la plaga de Marc Pastor. T'apuntes?
Esperançada
:: tigre
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

dj. abr. 16, 2015 5:16 pm

Hola noies: Us explico el meu cas.
Després de passar per una FIV el resultat no va ser gaire bo i només em van implantar un embrio. El dia 23 de març em van fer la beta i va donar positiu, la veritat es que va ser una sorpresa ja que l'embrionet no era de molt bona qualitat, però bé ho haviem aconseguit. La setmana passada vam tenir la eco estant de 6+4 i es veia el sac i la vesicula,el cor encara no se li escoltava, la dra ens va comentar que tornessim la setmana seguent, vam anar aquest dimarts que estavem de 7+4 i després de mirar-se i remirar-se la pantalla la dra ens va dir que el sac havia crescut i l'embrio també però que no havia evolucionat el que s'esperava,encara no havia batec del cor....la veritat no pintava massa bé. La setmana vinent tornem a tenir visita, la veritat es que ens vam quedar fets una coca. Jo no tinc pérdues i tinc un malestar i uns marejos que vaig tot el dia grogui.
Sincerament no sé que pensar........
Imatge
lautoncar
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dv. feb. 14, 2014 3:21 pm

dj. abr. 16, 2015 6:36 pm

esperançada: malauradament sé que és estar amb aquesta incertesa, l'unic que et puc dir és que intentis pasar aquets dies el millor que puguis, si han dit d'esperar una semana més és que encara no està tot perdut, esperem que només sigui un ensurt. molts ànims!!
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
Esperançada
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

dt. abr. 21, 2015 4:54 pm

Gracies launtocar, aquest matí em anat a veure com estava tot i el sac gestacional si que havia crescut però l'embrió estava igual que la setmana passada ni batec de cor ni res........per tant m'han derivat al meu ginecolec per que em facin un raspat ja que no tinc pérdues ni res.
Imatge
manyaga

dt. abr. 21, 2015 5:01 pm

Ostres esperançada, quin greu! No hi ha dret que passin aquestes coses...molts ànims i passa't pel post " les k hem patit un abort i ho volem tornar a intentar" que som moltes que hi hem passat i ens fem molt de costat. Ànims bonica!
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

dj. jul. 16, 2015 7:55 pm

Feia molt de temps quw no passava per aquesta zona del fòrum (vaig patir un abortament al gener de 2012).

Avui, embarassada de nou de 5+3 he començat a tacar. Poca cosa però ja s'aixequen les alarmes.
A urgències han vist, després de molt buscar, el sac i sembla que la vesícula... Però no hem donen esperances. Que el sac té forma irregular i que apunta a embaràs no evolutiu.
M'espera una setmana d'incertesa, i només revisc el que ja vaig passar. Estava del mateix temps.
La incertesa és terrible...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
miri75
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

dv. jul. 17, 2015 10:53 am

PetitPrincep79,
5 setmanes són poques per tal que els metges puguin veure les coses tan clares i dir del cert com evoluciona el teu embaràs.
Quan una té el por al cos, no hi ha paraules que serveixin de gaire, tret de les del metge que et diguin que tot va bé. A veure si la propera setmana el teu metge et pot dir alguna cosa positiva, de moment, aquí ens tens a nosaltres per desfogar-te.
Una abraçada ben forta.

miri
numa1982
Ubicació: Mallorca
Entrades: 1706
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm

dv. jul. 17, 2015 1:18 pm

Petitprincep: no et vull donar falses esperances perquè no som metge ni molt manco. Jo a les 5 setmanes de l'últim embaràs vaig tacar i m'ho van pintar molt negre: risc d'avortament. Només es veia el sac i la vesícula. Ara tenc una nina preciosa. Sé que el vostre camí ha estat dur, però potser aquest cop també va bé i ho podeu celebrar amb n'Arlet, no? Un petonàs!
Imatge

ImatgeImatge
PetitPrincep79

ds. jul. 18, 2015 10:16 am

Gràcies Miri75 i Numa1982...

La veritat crec que el metge hauria d'haber estat més empàtic i que hi ha altres maneres de dir les coses, tipus : encara és aviat, millor fer un seguiment en una setmana etc que no dir-me noe t fagis il·lusions que el sac és veu desestructurat i sembla embaràs no evolutiu i si no l'has perdut abans, ens veiem en una setmana. Joder! És molta falta de sensibilitat!!!
Porto des de dijous tacant cada vegada que vaig al lavabo, és horrible aquesta incertesa i pensar en com em van dir les coses a urgències, doncs em fan estar fatal.

petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

dl. jul. 20, 2015 2:35 pm

Espero que tot evolucioni bé, la incertesa és horrorosa. No vull ser la que aixafi la guitarra però potser ho van dir perquè ho veuen molt clar, el que passa és que el dubte sempre hi és quan és tan d'hora. Ara, hi ha maneres i maneres.

A mi m'ho van veure a la setmana 5 - 6 però em van dir només (o jo vaig entendre) que era petit i que tornés en una setmana. Doncs bé, com que soc irregular estava convençuda que tot estava perfecte i la veritat és que el cop en saber que no era així va ser molt i molt fort. I la gine sí que ho havia vist clar perquè recordo que va dir "ja t'ho havia comentat que es veia massa petit". I que consti que va ser molt dolça i carinyosa. Però, amb la mà al cor, crec que si m'hagués quedat més clar que podia no evolucionar bé, el xoc no hagués estat tan i tan gran. També era un segon embaràs fallit per a mi. Després en vaig tornar a tenir un altre i tot i que va ser dur, m'ho vaig prendre molt diferent. Primer perquè ja tenia una nena, però sobretot perquè no em va agafar tan desprevinguda com aquell cop.

De nou, però, espero de debò que el teu cas sigui dels de "em van fotre un susto per res!!!".
manyaga

dt. jul. 21, 2015 6:48 am

Petitprincep, com estàs reina? Ja t'ho he dit pel grafiqueres, que em sap molt greu..jo crec k et poden avisar, però dir-t'ho amb més sensibilitat. A mi em va passar així, el gine em va dir k podia no anar bé, però que també podia ser que fos aviat..però la setmana d'angoixa no t'he la treu ningú..
Hi has de tornar demà? Creuarem totes els dits per tu i esperem k fos aviat. Una abraçada!! I ja ens informaràs :*
miri75
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

dt. jul. 21, 2015 7:42 am

L'empatia és fonamental quan es tracta de temes mèdics. Ningú està preparat per rebre males notícies en la primera visita al ginecòleg. Desgraciadament, he tractat amb bastants metges en els darrers 2 anys per altres temes familiars, i la veritat és que no saben explicar-se, i no ho dic només per l'argot que utilitzen, pensant que tothom els entendrà, sino moltes vegades per com exposen les problemàtiques.

A mi, el meu ginecòleg també em va dir no molt suaument que la cosa pintava malament i que en uns dies es produiria l'avortament. No és que fos brusc, però no va tenir massa tacte. De totes maneres, aquestes notícies no són agradables, ningú les vol sentir mai. Però de ben segur que hi deu haver una manera de dir-ho amb tacte.

Petitprincep, com et trobes???

Miri
PetitPrincep79

dt. jul. 21, 2015 12:52 pm

Tinc bones/males noticies.
Les bones és que sembla que no és ectópic, les males és que la beta és massa baixa (17 quan estic de 6 setmanes), amb la qual cosa segur abortaré :ufs:
Estic esperant trucada de la ginecoloa per parlar-hi.

Dilluns tenia programada una histerosalpingografia (l'embaràs va ser una sorpresa ja que tenim tots 2 problemes de fertilitat), a veure si no he d'anular-ho per més endevant...

ixo
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:29 pm

dt. jul. 21, 2015 2:24 pm

Hola noies, no m'havia passat per aquest fòrum i quan us he llegit m'ha sorprés molt el nivell de les vostres betes perquè a mi diumenge em van dir taxativament que era un avortament espontani, perquè no es veia res i tenia la beta a 224. Que em van dir que eren molt baixetes per 7 setmanes i això volia dir que ja l'havia perdut (la metgesa després m'ha dit que eren 6+4 però ha fet el compte d'una manera molt rara). Avui he tornat a control de beta i estic a 89, encara és un avortament incomplet i m'han dit que durarà una setmana més o menys. Però em sorpren molt que en algun dels vostres casos no ho donin per perdut i a mi em van dir directament que no hi havia res a fer. Clar que també portava més de dotze hores sagnant i no es veia res de res.

Estic segura que la vostra incertesa és molt pitjor que la meva experiència ja que quan et diuen que no hi ha res a fer, que ja està, pots fer-te a la idea i intentar passar pàgina. Molts ànims a totes i espero que els vostres cigronets surtin endavant.

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::