Gestació d'evolutivitat dubtosa

Problemes durant l'embaràs.
jpc
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

Gestació d'evolutivitat dubtosa

dj. oct. 30, 2014 4:32 pm

Hola a totes,

escric per demanar-vos la vostra opinió o potser per desfogar-me una mica, o per totes dues coses.

Fa casi tres setmanes vaig saber que estava embarassada. I quina alegria!! I que poc que m'ha durat....

Divendres passat, estant de 5+4 vaig a anar a fer una eco, emocionadissima per què em dirien que tot estava bé i poder-ho dir a la familia. Ja en aquella eco es va veure que el tema no anava bé, no es veia res de res però com estava de tant poquet.... M'en vaig anar a Sant Joan de Déu, a la eco continuava sense veure`s res però el metge no li va donar importància al ser tan aviat però em van fer una beta i va donar 162 (un valor força justet). Vaig tornar diumenge (passades 48 h) i només havia pujat a 179 la beta (lo normal seria que s'hagués duplicat) i a la eco tampoc es veia res. Em van dir que tornés passada una setmana, dient-me que podia ser o un embaràs normal (difícil), un bioquímic o un ectòpic.

Avui al matí hi he tornat (6+3), ja estava sagnant poquet des d'ahir i anava convençuda que em dirien que l'havia perdut. Estava segura que avui "s'acabava" aquest mal tràngol i quan he arribat resulta que m'han vist un saquet a dins de l'úter (han necessitat fer-me la eco dues vegades per veure´l). L'hormona de la beta havia tornat a pujar una mica, a 209.

Jo que ja m'havia fet a la idea del desenllaç i m'he trobat amb aquesta sorpresa. Però és una "alegria" ben extranya perquè penso que igualment no pinta molt bé. La doctora ha deixat les portes obertes a qualsevol possibilitat, sense donar-me gaires esperances però m'ha dit que el fet que s'hagi vist el sac és bona senyal. Si fos només per la eco estaria més tranquila perquè sé que tot i que amb 5-6 setmanes ja es pot veure l'embrió també és normal que no es vegi fins a la 7-8. Però els valors de la beta són el que em tenen més mosca perquè están aumentant (cosa que vol dir la gestaciño avança) pero augmenten poquet (cosa que penso que vol dir que no evoluciona bé).

Estic feta un embolic, he passat de donar-lo per perdut a tenir una mica d'esperança però no vull fer-me il.lusions. Ara estic sagnant però sé que de vegades també és normal.

Perdoneu pel rotllo, si alguna ha passat per una situació semblant m'agradaria saber la seva experiència encara que no sigui amb final feliç.

Gràcies.

Estic feta un embolic.
Imatge
coseta
:: conillet
:: conillet
Ubicació: Tarragona
Entrades: 350
Membre des de: dv. juny 29, 2007 4:37 pm

Re: Gestació d'evolutivitat dubtosa

dj. oct. 30, 2014 5:03 pm

Hola jpc, jo de tu intentaria estar tranquila. Ja sé que és difícil de dir però sigui el que sigui no pots fer-hi res. Potser sí que ha d'anar malament i és una bona putada, però potser tot va bé i només és un ensurt. La majoria de noies que hem tingut embarassos hem tingut pèrdues al principi. Jo he passat per un avortament i 2 embarassos després. Ara tinc 2 filles precioses. El primer que potser era el que et prens amb més il·lusió, va anar malament. Els altres 2, amb la mala experiència del primer, vam ser molt més prudents i no ens vam fer massa il·lusions primer. El meu consell és que deixis passar el que hagi de passar. Fes cas dels metges. No et capfiquis ni t'amoïnis. Malauradament hi ha un munt d'avortaments i ningú ens ensenya ni ens prepara per patir-los perquè en teoria la gent es queda embarassada i tot ha d'anar bé, però no és així en molts casos. I si ha d'anar bé, hi anirà. Per desgràcia, no té res a veure amb tu. Jo en els dos embarassos posteriors a l'avortament em feia por fins i tot anar al lavabo a fer pipí. I això no és bo, ni és culpa teva. Ànims i a ser valenta! Et desitjo tot el millor del món!
Imatge
Flor de lis
Entrades: 211
Membre des de: dl. jul. 07, 2014 11:17 am

dj. oct. 30, 2014 5:15 pm

Hola Jpc!

Primer de tot, dir-te que trobo que ets molt valenta, de veritat. Trobar-te en aquesta situació i plantar-li cara de la manera més sencera tal i com ho fas, és realment admirable.

El passat 25 de juliol vaig sentir com el meu món s'enfonsava en una situació molt similar a la teva. I fins que va acabar tot plegat van haver de passar gairebé 3 setmanes ben bones. No et mentiré, va ser duríssim, i poder exagero, però els recordo com uns dels dies més complicats de la meva vida. Des del moment en que em van dir que la cosa no pintava gaire bé vaig deixar anar de la mà cap tipus d'esperança per tocar de peus a terra, encara que en tot moment hi havia present el "i sí.." de que es produís l'anhelat gran miracle.

Ben segur que els metges t'hauran enumerat les mil i una possibilitats que hi ha, i no totes són dolentes: poder l'ovulació es va donar més tard del que creus i, per tant, estàs de menys (per exemple). Jo t'aconsellaria, des de la meva experiència, que et permetis en tot moment sentir la muntanya russa de sensacions i sentiments que ara mateix et col·lapsen. Si tens ganes de plorar, plora, si vols cridar, crida, i si et sents esperançada, no perdis aquest bri de llum. Qui t'envola et voldrà animar i, a vegades, no sempre ho faran de la manera més encertada.

Si necessites qualsevol cosa, per petita que sigui o que et pugui semblar, vull que sàpigues que no estàs sola, i que pots comptar amb mi. Seguiré ben de prop el teu fil tot demanant que aquesta història, malgrat les dificultats, obtingui el desenllaç feliç que desitjo.

Una abraçada ben ben gran, bonica! :-()-)
Imatge

Imatge

"..seràs feliç, però abans la vida t'ensenyarà a ser forta.."
moni3
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 11:29 am

dj. oct. 30, 2014 6:33 pm

jpc jo tinc un ampli repertori d'experiències en això dels embarassos...de dolentes i de bones també,per sort!!

He patit 4 avortaments espontanis (tres bioquímics) i un de retingut...però el més dur, per mi, és la situació d'incertesa...que justament és on ets tu ara mateix. El no saber, no poder començar el dol, mantenir l'esperança i la positivitat...tot plegat és molt angoixant.

Quan has de tornar al metge??

Espero que surtis aviat d'aquesta incertesa i que surti tot bé. Molts ànims!
nanablau
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 3:18 pm

dj. oct. 30, 2014 7:31 pm

Hola maca!

Com et diuen les companyes, serà el que hagi de ser, per desgràcia no tenim poder per fer que sigui una cosa o l'altre. Està molt bé que toquis de peus a terra, però tampoc no et torturis pensant que tot anirà malament, perquè potser no és així. Per desgràcia amb aquestes coses hem de tenir tota la paciència del món i tenir present que qualsevol desenllaç és sempre possible.

Jo em vaig quedar embarassada i estava com tu, feliç! Poc després de la primera eco, bé, de fet un parell de dies més tard, vaig començar a sagnar molt, com si em vingués la regla, i evidentment vaig tenir clar que estava tenint un avortament. En arribar a l'hospital era un mar de llàgrimes, i tal com la doctora que em va atendre ho va tractar tot, vaig veure que tots tenien clar que d'aquell embaràs ja ens podíem despedir.

Fins que em van fer una eco. El pobre saquet estava mig desprès, la meitat penjant i a punt de caure, pero el cor del meu petitó (un pixel!) bategava amb força. Malgrat que no es donava l'embaràs per perdut, la doctora em va explicar amb molt de detall com seria perdre'l perquè ho pogués detectar si passava. I em van dir que fes repòs i que NO podia fer res més que esperar.

Vaig estar 3 mesos amb hemorràgies abundants intermitents, cada setmana o setmana i mitja tenia un nou ensurt i de cap a l'hospital per si l'estava perdent. En qualsevol moment podia anar tot malament, però jo no podia fer gran cosa. I va ser tremendo esperar i no saber, i a sobre no poder fer-hi res.

I finalment un dia vaig deixar de sagnar i l'embaràs va continuar. Ara tinc un nen preciós de 21 mesos i no oblidaré mai el dia en què "es queia", me'n recordo cada vegada que li miro la carona i em sembla encara més miracle del que ja és.

O sigui que molts ànims perquè potser d'aquí a poquet la cosa arrenca tot d'una i acabes tenint un embaràs fabulós. I no t'espantis gaire amb els sagnats, no t'ho diu ningú però hi ha moltes dones que tenen sagnats d'implantació fins als 3 mesos d'embaràs i n'hi ha com jo que sagnen pels descosits com si els vingués la regla i resulta que no és un avortament. Abans d'espantar-nos, de cap a l'hospital!

Molts petons i ànims!!!
escopinya
Entrades: 205
Membre des de: dc. maig 18, 2011 7:34 pm

dv. oct. 31, 2014 10:56 am

Hola jpc,
no puc afegir res que no t'hagin comentat les companyes, només dir-te que tal i com ja t'han dit el pitjor és aquesta incertesa.
L'únic consell que puc donar-te és que intentis passar aquests dies fins a la proxima visita tant ocupats com pugueu amb feina, amics o el que us vingui de gust a vosaltres.

Res més i a pensar en positiu que aquí hi ha moltes experiències que comencen així i al final acaben bé! ànims guapa!
jpc

dv. oct. 31, 2014 11:52 am

Bon dia boniques,

mooooltes gràcies per les vostres paraules i els vostres ànims.

Finalment ahir al vespre ja vaig començar a sagnar molt i amb uns dolors a la panxa força importants. Encara no he parat de sagnar, imagino que encara estaré uns dies així fins que acabi tot. Dilluns a la tarda vaig al meu ginecòleg a que em miri i espero que estant de tant poquet no m'hagin de fer res.

Ja està, una experiència més a la vida (que espero que no es repeteixi). De tot se n'aprén. Com que ja fa una setmana que sé que això passaria doncs ho he anat assimilant i realment ara estic bé (relativament). A mirar endevant i a continuar buscant un nou embaràs que de ben segur el tindré aviat. No sóc ni la primera ni la última que passa per això i hi ha dones que heu passat per coses molt més fortes així que .... a continuar.

Una abraçada molt forta a totes.
Imatge
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

dv. oct. 31, 2014 11:57 am

Molts anims JPC i una abraçada molt gran!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Flordeneu
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

dv. oct. 31, 2014 12:06 pm

Jpc, ho sento moltíssim, bonica. A mi em va passar una cosa semblant el cicle abans de quedar-me embarassada aquest cop i sé que el pitjor de tot és la incertesa. Quan vaig començar a sagnar més i ja vaig veure que era el final, sembla molt bèstia però jo em vaig sentir molt alleujada. Fins que no arriba el final, no pots plantejar-te tornar a començar i això es fa molt dur. Et volia explicar el meu cas perquè a nosaltres el gine ens va dir que ho podíem tornar a intentar de seguida i a la propera em vaig tornar a quedar embarassada. No sé si a vosaltres us faran esperar o no, a veure què us diuen, però us desitjo tota la sort del món de cara a un proper embaràs. Una abraçada ben forta, reina :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge Imatge
Flor de lis

dv. oct. 31, 2014 1:39 pm

Jpc, bonica! Em sap molt greu, de veritat. Vull enviar-te tots els ànims possibles. Com et vaig dir en un altre comentari, en el post veí a aquest, som moltes que hem compartit una experiència dolenta i ens animem la una a l'altra a seguir endavant. Si creus que et pot anar bé treure el cap per allà, que sàpigues que et rebrem amb els braços ben oberts.

Espero que el malson acabi ben ràpid, i pugueu tornar a encarar el somni amb força i il·lusió ben aviat.

Una abraçada gegant, preciosa!!
Imatge

Imatge

escopinya
Entrades: 205
Membre des de: dc. maig 18, 2011 7:34 pm

dv. oct. 31, 2014 5:28 pm

Jpc, ostrs em sap molt greu, espero que no tinguis complicacions i que tot acabi rapid. Si necessites algu cm a coixí pots comptar amb mi.
nanablau

dv. oct. 31, 2014 8:17 pm

Hola Jpc! Ostres, quin greu!

Però estàs segura, segura que ha acabat tot? Has anat a l'hospital a que t'ho mirin? Les meves hemorràgies eren també molt abundants, de regla abundant de fet amb coàguls i tot! Semblava la regla ben bé i jo cada vegada em pensava que ja havia acabat tot. Però la doctora que em va atendre la primera vegada em va dir que si no sortia una pallofeta com de raïm, no hi havia avortament... Has anat a urgències?
jpc

ds. nov. 01, 2014 8:31 pm

Hola nanablau,
Doncs estic segura al 99,9 % , sempre pot passar un miracle pero vaja, ho dubto molt...
Dilluns tinc hora amb el ginecoleg, aviam que diu.
Gracies maques.
Imatge
Flor de lis

dl. nov. 03, 2014 6:20 pm

Hola Bonica,

Avui tenies hora al ginecòleg. Hi porto pensant tot el dia, no saps com m'agradaria que anés bé.

Mil petons! :-()-)
Imatge

Imatge

nanablau

dt. nov. 04, 2014 7:45 pm

Hola! Bé, si finalment no ha anat bé em sap súper greu. De tot cor. Ja ens explicaràs... Una abraçada forta!
jpc

dc. nov. 05, 2014 12:11 pm

Flor de Lis, nanablau, , gràcies boniques.

Vaig anar dilluns i ja no s'hi veu res a dins de l'úter. Per sort l'he expulsat per mi mateixa.

Es tanca aquest embaràs tant curtet i començo a mirar endevant per buscar-ne un altre que de ben segur que arribarà.

Molts petons maques, gràcies per tot.
Imatge
nanablau

dc. nov. 05, 2014 7:30 pm

Molts ànims Jpc! Ja veuràs que ha estat només un ensurt, a la propera to
nanablau

dc. nov. 05, 2014 7:30 pm

Se m'ha quedat el missatge a mitges! A la propera tot anirà molt millor, ja ho veuràs! Molts petons!
Flor de lis

dj. nov. 06, 2014 9:00 pm

Una abraçada ben gran, Jpc bonica!

Si necessites quelcom, només cal que facis un xiulet i aquí hi serem. :-()-)

Un petó enorme, molta força i sempre sempre endavant!!
Imatge

Imatge

manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

dv. des. 12, 2014 7:31 am

Hola noies,

avui estic força deprimida i inquieta pel que vindrà, i penso que potser em podreu donar suport millor que la gent del meu voltant, perquè sabeu el que estic patint.

Fa dues setmanes, per fi després d'un any i mig de buscar i 4 inseminacions fallides, vaig saber que estava embarassada, i de forma natural. La setmana passada vaig tenir pèrdues, i vaig anar al gine, em va fer una eco, i em va dir que era massa aviat per veure res. Estava de 4+1, i em va dir que tornés aquesta setmana. Ahir, vaig començar una altre cop amb pèrdues, vaig tornar a fer eco, de 5+2, i seguia sense haver-hi res. Em va dir que podria ser que l'embaràs no anés bé, o bé que estigués de menys i per això no es veiés, però aquesta teoria falla perquè el test d'embaràs em va sortir positiu a la setmana 3, així que ja s'hauria de veure almenys el sac. Avui segueixo amb pèrdues, són lleus, ahir eren marrons però avui ja són una mica més rosades, i noto algunes punxades. Ja estic assimilant que patiré un avortament, bé, això de assimilant és un dir :ufs: , però a més em fa por que hi hagi alguna complicació més, com que no hi entenc massa, vosaltres que creieu? Si tingués un embaràs fora de l'úter ja ho hagués vist el gine...no li vaig preguntar perquè no ho sabia, ahir vaig estar buscant informació i he vist que pot implantar-se en alguna trompa...vaja, suposo que no, que simplement, hauré d'esperar a que el meu cos expulsi la meva llentieta, no? Si veig que sagno i em surten coàguls és que ja he avortat, no? és el que em va dir el gine, i que si no em passa, la setmana que ve vagi a fer una altre eco...he llegit que per confirmar si l'embaràs no va bé, fan fer betes i així veuen la quantitat d'hormona, però jo no me'n he fet cap...que creieu? que faríeu?

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::