avorts de repetició

Problemes durant l'embaràs.
Neskato
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 6:03 am

Re: avorts de repetició

dj. nov. 20, 2014 8:14 am

Bon dia guapes!

Doncs ja tenim els resultats de l'espermiograma i la desfragmentacio....a ell li han trobat això, que li va remetre el varitocele que va tenir de nen i te oligozoospermia...l'angroleg ens ha dit que operant pot millorar la cosa...però per rebre resultats primer cal que s'operi i després esperar de 6 a 9 mesos...i no donen garanties...,Després hem anat una segona opinio a un uroleg conegut el qual ens ha dit que per l'edat q te (39 anys) no creu per res que millori però q s'hauria d'operar igualment i fer FIV-ICSI.

Encara falta que jo comenci les meves proves...que aviam que surt...encara no m'ho crec...tant ràpid que em quedava embarassada natural...ara mateix ho veig tot negre i només pensar en sis mesos que seran més poseu-li 9 per potser si va bé, començar a provar...no ho sé noies...em sento tant...abatuda i cansada només de pensar-hi. A part és tant car i no anem sobrats, no sé pas com ens ho farem per fer ICsi, suposant que a mi em trobin tot bé que amb la merda que trepitgem a saber que troben...el temps ...sento que no puc esperar tant...A sobre de tot, et diu un que llum verda ja i au! i ara mira...bufffff necessito alguna cosa positiva siusplau.
"Només s'hi veu bé amb el cor. L'essencial és invisible als ulls"

Ell 39( 1 abort anterior ) jo 34.
25/5/2014 Test +
17/8/2014 Abort dif. 8-9.
18/8/2014 Legrat aspiratiu.
28/10/2014 Varicocele
05/11/2014 Semiograma/desfr. dna
19/11/2014 Oligozoospèrmia

Imatge
natagani
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dj. març 13, 2014 6:50 pm

dj. nov. 20, 2014 2:48 pm

Hola Neskato,

em sap molt de greu per tot el que estàs passant, no és just, l'únic consol que et queda es pensa que sigui quin sigui el problema esteu en el camí de resoldre'l. Espero que els teus resultats sortin bé almenys, i si, imagino que el temps d'espera és lo pitjor del món, només puc dir-te que intentis centrar aquests mesos la teva vida en algún altra aspecte o en totes aquelles coses que et facin mínimament feliç, tot i que sigui difícil, has d'intentar passar aquests mesos d'espera lo millor possible, centra't en aquelles persones que realment t'aportin coses positives, recolça't en elles, i intenta no fer gaire cas de les altres, sé que no ho te'ns fàcil, però a vegades quan menys tu esperes et trobes amb gent que realment val la pena, igualment ja saps que sempre tindràs aquest raconet, i que totes nosaltres estem amb tu encara que sigui de manera virtual. Una abraçada ben forta.
25/04: Avort retingut a les 9 setmanes
22/08: TE+
14/10: ECO del 1er T superada!! 52,5 mm. Tot apunta a que serà un :cnen:
09/12: ECO del 2on T perfecte!! Confirmem que ets :cnen:. Ja te'ns nom: POL
27/01: Ja fas 1kg i 37cm, ualaaaaaaaaaaaaaaaaa
10/03: ECO del 3er T: 2,100 kg, 44 cm i ja en cefàlica!!!
07/05: Benvingut Pol

Imatge
lautoncar
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dv. feb. 14, 2014 3:21 pm

dv. nov. 21, 2014 7:13 am

BON DIA!!

neskato: Quin pal aquests resultats.. jo no hi entenc gaire de noms... però amb això que té el teu home, que causa?, que els espermes no siguin bons?, i per tu també han de fer proves?, pel que veig "només" has tingut un abort, oi?.

tura: No sé si entres al SP o estàs fent un kit kat, com vas?? tot bé??

alganor: Com va la cerca?, crec que vas ser tu la que va donar la idea que ressumissim els nostres casos a les signatures, moltes de les que després d'un abort... et varem fer cas!.

En cuan al meu modo ego: el dilluns vaig anar al gine a la revisió post legrat gairebé dos messos després, vaig tardar tant perquè necessitava més temps per pair-ho tot, i em va anar bé, ja que els resultats no van ser molt agradables que diguessim. Vam recullir els cariotips de l'embrió i l'unic que vaig entendre és que era una nena i tenia triploidia 69, després la visita al ginecòleg ens ho va acabar d'explicar, tots els cromossomes triplicats, que no havia manera de saber si la causa era d'ell o meva, però que no hi ha manera d'evitar, però que no tots els aborts que he tingut poden tenir la mateixa causa, aixis que em va enviar una altre analítica a mi i cariotips pels dos, segons ell la millor opció seria fer una fiv però que en el meu cas, tinguent una filla sana i embarassos naturals ho tornessim a probar cuan tinguessim els resultats dels cariotips que al final els hem de fer per la ss, a teknon ens demanaven 250 € cadascún, i a la ss el meu home ja té hora demanada pel dia 1, jo aquesta tarda vaig al de capçalera perquè em doni hora també. El gine ens va dir que els cariotips segurament sortirien bé, però val més tenir-los. jo creía que ens havia demanat més coses però ahir em van enviar els resultats de l'altre analítica i a part d'un hemograma només he vist:
-anticoagulante lupico: negatiu
-dna: negatiu
-nucleares: negatiu
I ja està!!, que no hi ha més proves?, per ell no faria falta un "esperminograma"( s'escriu aixis? :-:) ), no sé crec que falta xixa!!

El dijous vinent tinc hora a la ss, a veure que n'opinen...
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
Neskato
Entrades: 29
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 6:03 am

ds. nov. 22, 2014 7:49 am

Bon dia boniques!

El varicocele són com una mena de varius als testicles , que apenes dona psintomes ni molèsties , però ell de petit ja en va ser operat i aleshores normalment problema sol.lucionat ...però a cops et torna a sortir , i això és el que li ha passat i com no dona psintomes i ells no sabien (ell i la seva familia) de que era exactament del que el varen operar amb paraula sang i testicles jo ho vaig buscar per internat i exactament a la primera visita al androleg ja li va veure que ho tornava a tenir, aleshores al omplir-s de sang per dir´ho així suposo que fa que la temperatura canvii cosa que no va bé pels espermes . Oligozoospèrmia és qu ell epr exemple te molta quantitat de semen , i si no contesim la gran quantitat de liquid en conjunt tindria un numero normal d'espermatozoides, pero com te tant liquid la concentracio es massa petita, per tant és com si en tingues pocs i d'aquests pocs per concentració surten més d'un 30 per cent de desfragmentsts que són els que fan que l'embaraç en principi no arribi a terme o fins pot fer que es crein malformacions (si no he entes malament), normalment tenen problemes per embaraçar, en el meu cas i en el de la seva exparella , l'embaraç e spossible pq en te quantitat pq pugui embaraçar...però clar, no arriben a bon port...
Jo he tingut un abort i la seva exparella un altre. L'anterior ginecolg ens va dir dos mesos i llum verda sense escoltar els comentaris de que ell estava orat del testicle i ja en via tingut un altre...que era normal (i això pensavem , però jo tenia algo que em picava) que no treu que fos casualitat o culpa de que jo tb tingui malament algo...ves a saber, el fet és que aquest altre al comentar-li va dir que tendien a mirar sempre les noies omitint els nois , i que si amb dos ja es feien proves i ell, el noi, en portava dos, si voliem podiem fer proves (pagant clar) , doncs amb la primera visita al androleg PAM!ja en portem una i ja ens han dit q demoment embaraçarnos pel natural fins q no millori l'esperma re de re.
Al estar ell ja operat de la manera sencilla ara ja nol poden oprar aixi, i li hauran de treure el testicel fora "netejarlo de venetes del voltant i cap a dins...es mes molesta que la que li van fer de peque que era a nivell engonal...però a part d eles molesties del postoperatori és una operacio relativament sencilla diu...la putada és que ell dona garanties, i l'altre no en donava, q s'operes pq s'havia d'operar pero que no milloraria, i aquest altre diu q si que en casos millora amb aixo i tractament d'antioxidants per millorar la qualitat,Així que fent comptes fins d'aqui un any ...si l'operen ràpid no sabrem re....i el dia 28 em faran unes ecos que necesita aquest nou per la fitxa ginecologica meva, i ja em dira suposo les proves que m'he de fer jo i ens donara visita conjunta per repro, i parlarem ja de lopcio doperar seriosament i que ens donin un pressupost pq la meva parella no va volrese fer de mutua...i e scarissim tot i dilluns te hoa a la ss per si li poden fer i veure si i ha molta cua, sino anirem directament per privat...i aviam que fem...Jo hiperventilar hhhahahhaa

Alganor aviam com va lo teu...el que no m'ha quedat clar és lo del cariotip de l'embrio...a mi amb el legrat em van dir que només feien la biopsia de la placenta perque del embrio no era factible...em va dir si em volia quedar els resultats de la biopsia i li vaig dir q no, em va dir que era casualitat q eren coses que passaven , però jo no vaig poder saber si era nen o nena...és podria saber això? És que ja no vaig a aquest gine..a la biopsia normal , de tant poques setmanes ja es pot saber?
"Només s'hi veu bé amb el cor. L'essencial és invisible als ulls"

Ell 39( 1 abort anterior ) jo 34.
25/5/2014 Test +
17/8/2014 Abort dif. 8-9.
18/8/2014 Legrat aspiratiu.
28/10/2014 Varicocele
05/11/2014 Semiograma/desfr. dna
19/11/2014 Oligozoospèrmia

Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::