Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
Bet31
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dj. juny 12, 2014 11:14 am

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Bet31 » dl. set. 29, 2014 8:50 pm

Hola de nou... ja tinc la beta!! :p-) :p-) :p-)
ha passat de 268 el dia 16/09 a 24.130 avui! quin descans!!! ara sí que sí, a confiar sempre sempre en el meu cigronet :miko:
Em sembla que miraré alguna altre gine, amb la que tinc veig que hi ha dies de tot... a vegades té molta empatia i d'altres és com si no fos la mateixa persona...... !
perdoneu que avui estic en mode ego total! quin mar d'emocions en unes hores.........
ara a descansar...
bona nit!!! gràcies per poder compartir!!
1any i 2 mesos buscant.
TE+ amb avortament bioquímic al 06/2014.
14/09/14 TE +, esperant que tot vagi bé!
8/10/14 Visita de 7+3, fas 8mm i hem sentit el teu cor
31/10/14 Propera visita! llarga espera!!
Avatar de l’usuari
Flordeneu
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Flordeneu » dt. set. 30, 2014 6:43 am

Bet, ufffff, quin descans!! Visca el teu petitó que va creixent!!! >.-<: >.-<: >.-<: Que bé haver-ho vist abans d'anar a dormir, segur que has dormit plana ;-))) Potser sí que podries canviar de gine si aquesta no t'acaba de fer el pes. Jo he passat per tres des que vaig començar a cercar fins ara i amb aquest tercer n'estic encantada! Val la pena, és important trobar-t'hi a gust.

Natagani, ja et vaig felicitar per l'altre post però l'ocasió s'ho val: enhorabona, supermami!! :love:

Ragi, jo confio que les pors aniran disminuint, sí. Mai del tot, però és que amb el que hem viscut ja és impossible, però ja veuràs que un cop hagi passat el primer trimestre la por es farà més suportable. Ah, i les supersticions... El nom mateix ja ho diu, ni cas!

Anna Maria, les puntades de peu de l'Isaac són el millor bàlsam contra aquestes pors :love: :love: :love:

Lautoncar, què vas fer al final? Jo no hi hauria anat, el primer ets tu i el teu cigronet. Jo amb l'embaràs de la meva filla també em vaig aïllar bastant dels meus amics perquè em volia cuidar, i no passa res. És llei de vida. Fes el que et digui el cor. Per cert, fa dies que no expliques res, com esteu?

Litusina, i tu, reina?

Després de la visita d'ahir, en la qual ja vam poder veure el saquet, avui estic una mica més tranquil·la. Només una mica, eh? Us volia demanar si alguna de vosaltres fa doble seguiment. De moment tinc hora demanada amb la llevadora, però em sembla que serà un pal duplicar-ho tot, tot i que el Flordeneuman diu que no està de més jo no ho acabo de veure clar. I més quan la meva llevadora, que m'encantava i em donava molts seguretat, ha marxat del CAP on em toca i ara he d'anar amb una desconeguda. Ffff, no sé què fer. De moment començaré per les dues bandes a veure què tal.

Molts pepos i molts petons a totes!!
Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
lautoncar
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dv. feb. 14, 2014 3:21 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: lautoncar » dt. set. 30, 2014 7:19 am

hola!!
em pregunteu si vaig anar al sopar... no, no hi vaig anar. i no ha servit de res, res del que he fet!!, ja he escrit a l'altre post i us ho dic aquí també.
Ahir vam anar a urgències, i confirmat, el meu petit es va parar fa uns dies, abort diferit que en diuen... aixis que ara toca legrat i fer proves.
Algú havia de ser la primera en aquest raconet... aixis que em despedeixo i tornaré on he estat fins ara, que us vagin molt bé els embarassos i els parts i estimeu moltissim als vostres petits que són el millor regal de la vida. neukiss-) neukiss-)
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: ragi » dt. set. 30, 2014 8:16 am

Lautoncar ho sento moltissim moltissim!!!!!! ma fet una punxada al cor!!!!!! ho sento bonica!!!!! :-o00m
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Avatar de l’usuari
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Airin » dt. set. 30, 2014 8:53 am

Hola, fa dies que no passava per aquí...

Lautoncar, ja t'ho he dit a l'altre post... em sap moltíssim greu, no hi ha consol, t'envio una abraçada ben forta perquè és molt dur haver de tornar a passar per aquí, jo també tinc el cor encongit :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Bet, me n'alegro que la beta hagi sortit tan bé, costar confiar que tot rutlla, però mira, aferra't a aquests valors!

Flordeneu, voltant pel SP he vist moltes noies que fan doble seguiment. Jo, sincerament, crec que m'atabalaria, perquè es u no parar d'anar al metge i a més falta que surtin dues dades no coincidents o que hi hagi disparitat de criteris perquè et ratllin més. Una opció és anar pel privat però també anar a les visites amb la llevadora de la SS, potser és bona dona i ho entén, i així tens l'historial preparat per si de cas. Ara, si fas el doblet, no seràs pas la primera i més controls que tindràs. No sé si t'ajudo gaire :r)

Ragi, jo també confio que les pors vagin disminuint, però és difícil eh. Temps al temps, m'imagino que quan se surt de la zona de més risc (fixa't que ja no dic zona de risc, perquè sóc conscient que sempre n'hi ha) una es pot relaxar més...

Moment ego: avui estic de 8+3 i tinc primera visita ambla llevadora. Segurament ja heu vist a l'altrep ost que el cap de stmana no va ser gaire bo, vaig haver d'anar a urgències per pèrdues, no em van fer eco perquè van considerar que entraven dins la normalitat ?-) i que el que calia fer era reposar, de fet em va dir repòs pràcticament absolut, que vaig complir. Ara faig el mínim a casa però vaig a treballar, és una feina sedentària, i ahir ja ho vaig dir els jefes perquè estiguin al cas del tema, i la veritat és que m'he quedat més tranquil·la, tot i que no em trec de sobre la sensació "ho dic i passa alguna cosa dolenta". Les pèrdues han anat remetent tot i que no han desaparegut del tot, ahir també notava dolorets i llavors és quan em ratllo més, perquè ja no sé si són els típics del primer trimestre o m'han de preocupar, he perdut la capacitat de valorar-ho perquè m'espanten. Hauré de fer :-o00m :-o00m :-o00m i a veure què m'hi diu avui la llevadora.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: ragi » dt. set. 30, 2014 2:31 pm

Noies us volia fer una pregunta, quan vas al ginecoleg i et fas una eco.
a la pantalla de la eco et surt les setmanes que estas perque medeixen l'embrio o feto o perque ho fica la ginecolga amb l'ordenador?
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Anna Maria » dt. set. 30, 2014 3:01 pm

Lautoncar,
només et puc dir que em sap molt greu... les paraules et seran valdes, llunyanes, no hi ha consol... Una abraçada ben forta!
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Bet31
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dj. juny 12, 2014 11:14 am

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Bet31 » dt. set. 30, 2014 5:56 pm

Bona tarda
Lautoncar ho sento moltíssim!! Poc podem dir o fer per alleujar el teu dolor. Espero que tinguis ben a prop persones que comprenguin aquesta pèrdua per poder donar espai als teus sentiments. Virtualment saps on trobar-lo. Una abraçada molt gran

Flordeneu, que bé la teva visita!! :ok: Del tema del doble seguiment jo estic ara amb el mateix dubte.. em sembla que primer em centraré a buscar un altre gine de mutua que m’agradi i en funció de com resolgui això miraré si vaig o no per la SS també.

Airin, com ha anat la visita?!

Ragi, no et puc ajudar amb lo de la eco, no en tinc ni idea!
1any i 2 mesos buscant.
TE+ amb avortament bioquímic al 06/2014.
14/09/14 TE +, esperant que tot vagi bé!
8/10/14 Visita de 7+3, fas 8mm i hem sentit el teu cor
31/10/14 Propera visita! llarga espera!!
Avatar de l’usuari
litusina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dl. oct. 28, 2013 3:36 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: litusina » dt. set. 30, 2014 10:46 pm

Nenes, entro fugaç per dir-vos que tot ha anat be, la visita s'ha fet esperar mes d'una hora, i jo em pensava que m'agafava algoooo! Pero la eco ha anat perfecta, i hem vist un embrionet preciós de gairebe 2'50 cm, tot un homenet...jejeje! Ara estic en un nuvol, intentare que em duro el maxim el bon rollo. Li hem dit al Pau i esta contentissim, li hem explicat perque el volem fer particep tant per be com per mal, ja que el darrer cop no ho vam fer i el fet de veure'm tant afectada el va desconcertar i vaig sentir que no era just deixar-lo al marge, val mes que entengui que els sentiments tant bons com dolents es corresponen a fets lògics. Buf, quin rollo is estic fotent! En fi, hem sentit un cor a tot drap i el petit s'ha posat en posició per la eco, de manera que es distingia la seva forma perfectament, semblava un barriguitas mini. En fi, que us he de dir, molt emocionant.
Ragi, l'ecograf calcula les setmanes de gestacio segons la mesura de l'embrió i del sac vitel•lí. Però m'ha dit el gine que no es exacte, que hi ha un marge d'error de cinc dies.
No puc personalitzar mes, estic morta de son, Lautoncar, ja t'he escrit a l'altre fil que sento moltissim la teva pèrdua, de tot cor. No estas sola, ok? Ens tens anosaltres, i no et deixarem soleta, això mai! Una abraçada d'aquelles que t'aguanten quan les cames et fan figa.
I per tu tambe Patufeta, que tambe t'he escrit a l'altre fil, però vull deixar en aquest una carretada de petons i de paciència i de Pepos per aguantar aquests quinze dies i el desig enorme de que tot vagi be i quedi nomes en un gran susto. Molts anims, valenta!
Imatge
Imatge Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Flordeneu
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Flordeneu » dc. oct. 01, 2014 6:44 am

Litusina, visca!! >.-<: >.-<: >.-<: Enhorabona, preciosa!! Estem tan necessitades de bones notícies que, igual que cada pèrdua ens la sentim una mica nostra, cada cop que a una valenta li va tot bé és una petita victòria per a cada una de nosaltres. Estic tan tova que m'he posat a plorar i tot. Ara, com dius, intenta gaudir d'aquest petit tant com puguis, pots deixar les pors aparcades durant una temporada. A més, segur que el Pau està tan emocionat que se us encomana a vosaltres ;-)))
Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Airin » dc. oct. 01, 2014 8:19 am

Bon dia valentes,

Us enganxo el que he posat a l'altre post:

La visita va anar bé, la llevadora és molt maca i em va programar l'analítica i l'o'sullivan, l'odontòleg i falta que em confirmin la data de l'eco, que,com jo ja sospitava, no me'n faran pas cap d'extra pel fet d'haver tingut un avortament. Sort que ja me'n vaig encarregar una jo pel meu compte. De tota manera, em va dir que si continuo tacant que m'acosti a l'hospital a finals de setmana i que segur que me la faran.

Jo estic una mica rara, contenta perquè no tinc grans pèrdues però amb la mosca darrere l'orella perquè tampoc s'han aturat del tot, algun cop veig algun grumollet tacadet (perdoneu els detalls) i jo sospito que pot ser una mica d'infecció pels antibiòtics que em vaig haver de prendre. Li vaig comentar però em va dir que, tenint en compte el sagnat, millor que no féssim citologia ,que m'hagués tocat. Jo no em puc treure la sensació de gafe, que això es pot acabar en qualsevol moment. ÉS el que m'està costant més. I veig que totes la tenim, i encara que sembli estúpid em consola. O sigui que res, continuarem fent :-o00m :-o00m :-o00m i anar passant dies. I pensant que sort que hi sou, perquè si no em tornaria boja. O sigui que gràcies, colla de valentes, entre totes ens en sortirem.

Per cert Litusina, que guai aquesta minibarriguita que vau veure, és genial! I sí, igual que la pèrdua de la Lautoncar ens toca la fibra, notícies com aquesta ens ajuden a remuntar. I me n'alegro que li diguéssiu a en Pau, tant de bo sigui el que diu la Flordeneu i estigueu en un núvol tots tres. Saps, a mi la llevadora em va recomanar que li digués a la meva filla, que evitéssim que se n'enterés per algú altre. Potser ho farem aquest cap de setmana, perquè amb l'avortament ja va ser partícep de tot el procés, i ara no ha de ser menys. Tot i que és molt improbable que se n'assabenti per algú altre, perquè els avis estan super conscienciats i només ho saben metges i gent de la feina, per`oclar, li hem dit que la mama ha de descansar molt perquè ho ha dit el metge i segur que ja sospita que passa alguna cosa. Suposo que les pors que tinc em fan de barrera per dir-li, perquè sempre havia somniat dir-li primer a ella i que fos l'encarregada d'esbombar-ho.

Una abraçada!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
lautoncar
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dv. feb. 14, 2014 3:21 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: lautoncar » dc. oct. 01, 2014 6:21 pm

ragi ha escrit:Noies us volia fer una pregunta, quan vas al ginecoleg i et fas una eco.
a la pantalla de la eco et surt les setmanes que estas perque medeixen l'embrio o feto o perque ho fica la ginecolga amb l'ordenador?


Com que per sort o per desgracia m'en han fet unes cuantes crec que et puc contestar. Dependrà del tipus d'ecograf, en el que hi ha al meu gine posa les dos dates, la que ell posa i a sota la que per mides tocaria (setmanes i dies), però al que hi ha a urgències posa les setmanes que tocaria per la mida. la veritat és que a la pantalla no m'hi he fixat però si en la eco impresa que et donen.

i en cuan a modo ego: (copio l'altre post)

Bona tarda:

Us explico una mica; avui a primera hora del matí m'han fet ja el raspat. Durant la nit he tingut dolorets de regla i ja han començat a sortir coaguls, potser si haguessim esperat un dia més hagués sortit sol, al gine li he dit i després del raspat m'ha comentat que si, que el meu cos estava començant a abortar, però que el més segur és que jo per mi sola no hagués fet net del tot. D'aquesta manera ha sigut més ràpid sense dolor físic, i han enviat a analitzar el que han tret, a veure si hi poden trovar alguna cosa.
I per acabar de rematar el dia, tornant cap a casa hem parat a la betzinera i a l'altre banda de la carretera un cotxe s'ha empotrat contra un camió, jo no m'hi he atrevit a acostarm-hi però el meu home si, en fi que el noi del cotxe al final.. ja us podeu imaginar.



bé, i a totes en general moltes gràcies pels vostres ànims, sou un dels millors suports en aquests moments!!.
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: ragi » dj. oct. 02, 2014 7:54 am

Lautoncar mil gràcies per respondrem a pesar dels mals moments que passeu!!!!
Ho sento moltissim!!!!!!! a veure si surt algo de lo que analitzaran..quan et diran alguna cosa??? Estem aquí pel que ens necessitis ja ho saps!!!! Aquí estem per ajudarnos les unes i les altres!! :-o00m :-o00m
T'han dit si et faran alguna prova per repeticio d'avort?
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Castanyeta » dv. març 13, 2015 11:16 am

Nens arc de sant martí
"Un bebé arcoiris es un niño que nace después de la pérdida de un bebé anterior. Es el entendimiento de que la belleza de un arcoíris no niega la ferocidad de la tormenta."
http://www.mamanatural.com.mx/2014/07/u ... -tristeza/
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Avatar de l’usuari
miansil-27
:: gosset
:: gosset
Entrades: 444
Membre des de: dc. set. 05, 2012 11:11 am

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: miansil-27 » dl. març 16, 2015 9:52 am

Bon dia!!!! No ho diré molt alt... però despres del abortament amb legrat que vaig tenir el dia 1 de Novembre, fins que ningú em digui lo contrari, torno a estar embarassada!!!!!!!!! :p-) :p-) :p-)
Us ho volia fer saber, perque les que esteu tristones veieu que si es pot!

Ens anem llegint, molts petons :-()-) :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Airin » dl. març 16, 2015 12:22 pm

Miansil, he vist el teu nom i ja m'he pensat que podies estar embarassada de nou. O sigui que moltes felicitats i creuarem els dits perquè aquesta vegada sigui la bona!!! :p-) :p-) :p-) Aquest post el tenim una mica abandonat...
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: ragi » dl. març 16, 2015 3:03 pm

Moltes felicitats Miansil!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Avatar de l’usuari
miansil-27
:: gosset
:: gosset
Entrades: 444
Membre des de: dc. set. 05, 2012 11:11 am

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: miansil-27 » dl. març 16, 2015 4:16 pm

Moltes gràcies maques!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: GuiRit » dj. feb. 09, 2017 9:46 pm

Hola!
Vinc a veure si puc reactivar aquest fil!
Després d'un avortament amb raspat el passat 20 d'octubre, vaig tenir el meu positiu aquest dilluns i avui estic de 5,2 setmanes, amb molta por però confiant que tot vagi bé aquest cop. Algú en la meva situació per fer-nos companyia? És que com ja vaig llegir que deia algú en algun lloc del fòrum... No em sentiria del tot còmode a "Estic embarassada" perquè no es pot sentir el mateix quan has viscut una pèrdua. Les preocupacions i la manera de veure-ho tot canviar i com a mínim de moment prefereixo quedar-me aquí!!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Anna Maria » dv. feb. 10, 2017 10:58 am

Bones Guirit!
Tenia activat encara el tema i m'ha sortit l'avís.
Primer de tot, felicitats guapa!
Doncs tens raó, i per això vaig crear aquest fil, perquè tot i que jo vaig acabar estant en un dels mesos d'embarassades, hi havia neguits i coses que veia que les altres noies no tenien. Tot i que ho vaig anar comentant i elles eren molt respectuoses, no és ben bé el mateix, necessites comentar-ho amb algú que hagi viscut una situació almenys similar.
A veure si trobes algú que també estigui del teu temps, però tot i així et dic que aquí estic perquè em comentis tot allò que vulguis.
Com ho portes de moment?
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::