Necessito ajuda. ILE

Problemes durant l'embaràs.
Anna Maria
:: zebra
Ubicació: Lleida
Entrades: 1770
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am

Re: Necessito ajuda. ILE

dt. juny 10, 2014 7:55 pm

aidil_77 ha escrit:No se si es perque aquest es el tercer cop que em dona la vida en poc mes de mig any (al novembre vam perdre el primer embaraç i al febrer va morir el meu pare després d'unes setmanes agoniques) i m'he endurit i ho veig tot amb distancia.
Suposo que es qüestio de temps que surtin la tristesa, el dolor i la rabia.

Aidil, no et vulguis justificar per "veure-ho amb distància", de la mateixa manera que no ho has de fer si algun dia et bé el baixón. Les reaccions que podem tenir davant d'un fet així són innombrables, el cos i la ment estan en un moment d'estrés molt important... Ara, deixa't cuidar i descansa.
Aquí estem pel que necessitis!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al novembre al Club de lectura del SP llegirem L'any de la plaga de Marc Pastor. T'apuntes?
Dinou
Entrades: 1
Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:18 pm

dg. maig 17, 2015 8:51 pm

Hola,
És la primera vegada que escric al socpetit però hi entro sovint als fòrums. Estic de 13 setmanes pendent de confirmar un diagnòstic dolent amb poques possibiltats d'èxit, ja que l'anàlisi no invasiu ens va donar una probabilitat d'1/26. Tot i que ja estem conscienciats, sempre queda una petita esperança... Tot i així demà mateix aniré a la Vall d'Ebron a demanar informació per la ILE, és l'hospital que m'ha recomenat el ginecòleg. En teniu referències?
Una altra pregunta, cal fer nit a l'hospital abans o després? Si és així, cal que hi sigui el meu company? És que tenim un nen de 4 anys i, tot i que amb la tieta estarà molt bé, no el vull alterar massa, ja ho passarà prou malament quan li expliquem, li feia molta il·lusió ser el germà gran...
Per cert, us felicito a totes per l'empatia que mostreu havent passat o no per les mateixes experiències.
Una abraçada a totes!
Anna Maria
Ubicació: Lleida
Entrades: 1770
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am

dl. maig 18, 2015 8:34 am

Bones dinou,
no et puc ajudar respecte a la Vall d'Hebron perquè jo sóc de Lleida i no en conec el protocol, però comentar-te que a mi em van fer un raspat, i me'l van fer sense ingrés. Vaig estar unes 4 hores a l'hospital entre preparació, pre-operatori, operació i post-operatori. El meu company va estar amb mi tota l'estona de la preparació i una estoneta del post-operatori, en un vox. A la resta ja era zona restringida i no hi va ser.
De moment però, aferrat a aquesta esperança, fins que no us confirmin res. Sé que són uns moments molt durs, i des d'aquestes línies et vull enviar una càlida abraçada, esperant que tot i la fredor del fòrum et sentis una mica acompanyada. Tu pregunta el que necessitis, que jo o alguna altra valenta t'anirem responent, aquí estem pel que bonament podem, són unes circumstàncies molt poc enteses per la gent, i va bé està aquí per poder trobar gent que t'entengui, sigui quin sigui el resultat i els sentiments que en tinguis.
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al novembre al Club de lectura del SP llegirem L'any de la plaga de Marc Pastor. T'apuntes?
nainonera
:: peixet
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:46 am

dl. maig 18, 2015 12:30 pm

Hola Dinou. Em sap molt de greu la situació, a més l'espera i la incertesa ha de ser molt angoixant.
Amb l'hospital no et puc ajudar i amb les setmanes amb les que estas no sé si has de passar per un legrat o un part. En el segon cas l'ingrés pot ser més llarg, et donen medicació i el cos s'ha de possar en marxa, i això poden ser dos hores com 7. Jo estava de 20 setmanes i si que vaig passar la nit allà. Físicament cap problema, tampoc em van posar epidural ni res.

Tens facebook? Hi ha un grup privat, ningú de fora pot veure res del que es publica, és bastant actiu i segur que allà hi han més noies que et poden ajudar. És de catalunya, així que segur que hi ha algú que hagi passat per aquest hospital.

https://www.facebook.com/groups/961005553933031/?fref=ts

Una abraçada molt i molt gran
Imatge

Imatge

Juny 2018: Llumeta fugaç
belosu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: ds. des. 27, 2014 11:55 pm

dc. maig 20, 2015 11:56 am

Hola Dinou no se si ja tens l'informació que buscaves jo en el meu cas vaig tindre una ILE a les 39 setmanes i demà em fan una de 28 setmanes a partir de les 13 setmanes el procediment es el mateix ho sento si soc una mica brusca a l'hora de descriure-ho pero es aixi al menys amb mi primer et fan com una mena d'amniocentesis pero inyectan-li un farmac per parar-li el cor a la criatura i despres ja et pasen a preparar, et treuen sang i et deixen posada una via, llavors et passen a una habitació i et van ficant un farmac per la vagina cada 3 hores per que dilatis i tinguis contraccions llavors a esperar a trencar aigues i et passen a la sala de parts per expulsar la criatura. Ho sento molt si he farit a algú amb aquest comentari pero jo hi vaig ara mes tranquila que la primera vegada saben tal i com serà. Nosaltres ja tanquem fabrica i no ho tornarem a intentar
Imatge
tuijoserem4
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm

dc. maig 20, 2015 5:59 pm

Besolu i dino,

Em quedo amb el cor encongit al llegir les vostres històries...

Dino, no sé en qui a situació us trobeu i si s ' ha confirmat diagnòstic...tsnt de bo no i tot hagi quedat en un terrible ensurt..

besolu, donar-te forç seria fer curt, no em puc ni imaginar la situació tant dura q esteu passant, demà et fan la ILE, només puc dir-te esprro que fisicament tot vagi bé i senee complicscions...el dolor emocional ja sabem que és un altre cosa...que és procés llarg i dolorós...per si et serveix de res et tindrem en el pensament, no et conec però encendré una espelma per tu i pel teu fill i pel teu angelet...

Abraçades a totes dues
arwen81
:: gosset
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

dc. juny 03, 2015 3:09 pm

A mi a la setmana 14 ja em van fer part i vaig fer nit a l'hospital. Espero que en el teu cas tot quedi en un ensurt.
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::