Necessito ajuda. ILE

Problemes durant l'embaràs.
aidil_77
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dv. maig 30, 2014 11:09 am

Necessito ajuda. ILE

dv. maig 30, 2014 11:33 am

Bon dia,
Dilluns passat vaig fer-me l'ecografia de les 12 setmanes i malauradament el fetus presentava símptomes de malformació.
Rapidament em van donar hora pe l'endemà per fer-me una biopsia de corion.
Després de 48 hores d'espera, ahir al vespre em van confirmar que el fetus tenia una trisomia del cromosoma 18 que provocava un Sindrome de Edwards (incompatible amb la vida).
La ginecòloga del Hospital em va dir que fer-ho privadament a l'hospital on fins ara estava portant el control del embaràs era molt car i que la majoria de Mutues no cobrien la ILE.
Així que hem recomana fer-ho per la SS (ja que aquest Sindrome esta contemplat com a cas autoritzat) o anar a una clinica especialitzada en avortaments.
Aquest mati he anat al CAP i m'han dit que fins a la tarda la llevadora no podria atendre'm.
Estic desesperada, ja que juntament amb la tristesa i la impotència que sento al saber que el petit que porto no dins no te cap possibilitat de sobreviure, no se que fer.
Aquesta matinada buscant informació sobre centres privats he trobat aquest fòrum on moltes noies explicaven els seus casos.
Us agrairia moltíssim si poguéssiu explicar-me una mica com funciona una IVE quan estàs embarassada de 12+5.
Si ho fes per la SS es possible fer-ho mitjançant un legrad o es fa obligatòriament amb medicació i expulsió (tenint en compte que ja estaria de 13 setmanes?).
He vist anuncis per internet de clíniques a Barcelona, alguna té bones referencies d'algun centre? Se que si ho faig privadament la intervenció serà molt més ràpida. Però en fa por, acabar en algun centre que faci "carnisseries" i que després tingui problemes.
Estic desesperada, aquesta situació es la més dura que he passat mai.
El passat novembre, ja em van fer un legrad però en aquest cas va ser molt fàcil, ja que el fetus feia una setmana que havia deixat de tenir batecs i directament em van intervenir.
Us agraeixo qualsevol informació que em pugueu facilitar.
aidil_77 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 31, 2014 12:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
"...y sin embargo no hay pérdida que no signifique una ganancia, un crecimiento personal."
ragi
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: Necessito ajuda. IVE

dv. maig 30, 2014 12:42 pm

aidil_77 sento el que estas passant!!!!
Jo no et puc ajudar, ho sento. A veure si alguna noia d'aquest forum et pot ajudar.
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

dv. maig 30, 2014 1:04 pm

Aidil em sap molt greu el què t'està passant, una abraçada gegant i molts ànims.
Jo no et puc ajudar però has mirat dins aquest subforum un post que es diu "qui hagi passat per una ILE" el va escriure la Blanquerna que va passar per una situació com la teva no fa gaires mesos. Potser allà trobes informació... :-()-)
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

dv. maig 30, 2014 1:30 pm

Hola Aidil, em sap molt greu que et trobis en aquesta situació. No et puc ajudar gaire amb les clíniques, però no entenc perquè dius que en un privat serà més ràpid? Jo crec que la llevadora et derivarà perquè et facin la intervenció a la seguretat social i que no tardaran, vaja, en la teva situació no crec que allarguin el tema. I diria que estan al límit del primer trimestre el que et faran serà un raspat.

Espero de tot cor que la llevadora t'atengui bé i que puguis avançar dins d'aquest tràngol terrible. T'envio una abraçada fortíssima. :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
nainonera
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:46 am

dv. maig 30, 2014 1:35 pm

Hola Aidil. Primer de tot em sap molt de greu, es un pal durissim i veig que ja vens d'una perdua bastant recent. No em puc imaginar el calvari d'haver de decidir on anar a parar en un moment on la pena i el dolor ho ocupen tot. Imagino que ara t'urgeix la part més física, acabar amb tot plegat el més ràpid possible i ara t'explicaré una mica com em va anar a mi per si puc donar-te una mica de llum, però primer vull dir-te que tot i que no ens coneixem de res aquí estem per ajudar-te i acompanyar-te en aquest dur procés, les dones que volten per aquí per mi han sigut un punt importat per no perdre la cordura.

No tinc clar si encara es pot fer un legrat (ara em ve al cap el cas de la Blanquerna que estava de 12-13 setmanes i a ella li van provocar el part, segur que treu el cap per aquí i t'ajuda una mica més). El meu petit es va aturar al voltant de les 20 setmanes, era més avançat però el procés ve a ser el mateix. T'explico una mica com va anar perquè et facis una idea. Jo vaig anar un dilluns a la nit d'urgències. Vaig haver de tornar al dia següent (a la nit no tenen farmàcia oberta....) a buscar una primera dosis de medicació per començar i dijous m'ingressaven (havien de passar 48h). Allà em van donar habitació, van tornar a explicar-me com aniria tot i ens van deixar una estona abans de començar per acabar d'assimilar i decidir coses (autoritzar la necròpsia, decidir si el voliem veure.... ) Al voltant de les 12h van donar-me la primera dosi de pastilles per via vaginal, i desprès cada 3 hores per via oral. Aquí pot ser que amb una dosis el teu cos es posi en marxa de seguida o no. Just quan em van donar la segona dosis de pastilles orals vaig començar a tenir contraccions i per sort vaig tenir un expulsiu ràpid, a les 19h ja havia acabat tot. De fet quan em va mirar la ginecòloga em va dir vols que cridem a l'anestesista o ho intentem ja? I al final no vaig posar-me l'epidural. Jo anava cagada de por, no sé si es el primer cop que passes per un part...

Pel tema d'hospitals o clíniques no et puc ajudar. Jo vaig per SS, vaig anar al hospital Santa Caterina de Salt. L'únic que et puc recomanar que miris a l'hora de triar lloc es quin protocol tenen per aquests casos. Conec gent que ha estat a quirofan al costat de dones donant a llum als seus bebes vius, sans i perfectes, o casos on han compartit habitació amb els nounats. Jo estava a maternitat, i sentia els bebes de fons, però vaig estar sola a la habitació, i un cop que em van fer sortir d'allà el passadís estava ple d'infermeres i tothom dins les habitacions perquè no veies res. Em sona que en alguns centres privats t'ingressen en una altre zona. El meu part va ser en la mateixa habitació, no creien necessari portar-me amunt i avall, i allà va ser tot més relaxat i intim. El tracte i l'acompanyament que vaig tenir va ser magnífic i no vaig poder estar més agraïda. I abans de l'alta va venir a veure'ns un ginecòleg de la unitat de DOL, encara ara ens visita un cop al mes i crec que aquest acompanyament psicològic a part de físic es essencial. Ja es prou dur tot plegat perquè t'hagis de trobar amb gent insensible. Ara sembla que em paguin per fer publicitat, però realment em sembla molt important un bon acompanyament per tal de poder elaborar un bon dol.

No sé si t'he pogut ajudar gaire, una abraçada gegant i molta molta força.
Imatge

Imatge

Juny 2018: Llumeta fugaç
litusina
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dl. oct. 28, 2013 3:36 pm

dv. maig 30, 2014 3:35 pm

Aidil, bonica, sento moltíssim el que estas passant, t'envio de d'aquí tota la força que tinc i tota l'energia i el carinyo que de ben segur necessitaràs en aquests dies. Quina notícia mes trista.
Jo vaig tenir el segon avortament estant de tretze setmanes, com tu, i em van fer aspiració. Però en el meu cas l'embrió ja no tenia batec des de feia tres setmanes i jo diria que aquesta es una gran diferència. Adil, bonica, com ho sento!
A Barcelona no tinc referència de cap hospital. Potser la llevadora et sabrà orientar. Tant de bo sigui una bona professional i trobis la gent adequada, que tingui l'empatia i la delicadesa que et mereixes i necessites. Pensaré molt en tu.
No sé què dir-te, em sento frustrada per no poder oferir-te més ajuda. Només sàpigues que ens tens aquí per donar-te tot el suport, i que t'acompanyarem en aquest camí tant dur que per desgràcia t'ha tocat viure. Estem totes amb tu.
Un petó molt gran
i una abraçada encara més.
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge Imatge
Imatge
tuijoserem4
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm

dv. maig 30, 2014 4:05 pm

estimada aidill,

No tinc paraules, quan he llegit el vostre cas se'm ha encongit el cor, de debò. El que estàs passant ara és el pitjor que l'hi pot passar a una mare i a més veig que us heu de moure i prendre desicions imminents. En això segon no et puc orientar massa, en el meu cas fa un any vaig perdre el fill estant de 12 setmanes, després de fer-me una biopsia de corion i em van dir que estava al límit per fer-me legrat i el vaig fer. Ara bé, sí que et diría que hauria de ser en un lloc on et donin molta confiança els professionals, en el meu cas va ser per la SS a l'hospital maternitat del clinic, com et deia l'Airin, segur que no hi ha opció d'anar per la SS?, jo l'hi demanaria a la llevadora…. A veure que et diuen aquesta tarda. Pel que jo sé a partir d'aquest límit sí que ja has de fer expulsió, com la nostra estimada Blnaquerna amb la seva petita.. pots llegir el post que va obrir.

ara és un moment de foscor, tens un angelet a dins que s'ha d'acompanyar cap a la llum…nosaltres el que et podem dir és que si vols sentir-te acompanyada no deixis d'entrar i explicar tot allò que vulguis compartir…

Una molt càlida abraçada de tot cor.
aidil_77

dv. maig 30, 2014 5:34 pm

Moltissimes gràcies a totes per les vostres respostes, de debó que m'emociono al llegir les vostres paraules d'ànim i consol.

Ja he vist a la llevadora, m'ha fet un volant que he d'entregar dilluns a primera hora del matí al Hospital del Mar perqué programin la intervenció el més aviat possible.

Li he comentat que si seria possible una extracció i no fer-ho amb pastilles ja que la setmana que ve ja entraré a les 13 setmanes. M'ha respos que aquest dubte l'han de resoldre al Hospital.

Intentaré passar aquest cap de setmana el més tranquil.la possible, sense pensar gaire en quin tipus de intervenció serà.

Ja us aniré comentant com va tot.

Una forta abraçada a totes.
"...y sin embargo no hay pérdida que no signifique una ganancia, un crecimiento personal."
lautoncar
Entrades: 293
Membre des de: dv. feb. 14, 2014 3:21 pm

dv. maig 30, 2014 5:42 pm

aidill: em sap molt de greu pel que estàs passant, pel que dius ja has passat per un legrat, i es que no hi ha dret que s'hagi de pasar un altre cop per la mateixa situció. ja veus que aquí trobaràs molta comprensió.
pel que fa el que et va dir la ginecóloga, tal com ho expliques a mi em sona que d'alguna manera se't vol treure de sobre. com és això de que les mutues no fan ILE perquè val molts diners?, has parlat amb la teva mutua?. a mi em van fer un legrat i em va entrar tot per la mutua. No sé exactament en el teu cas que et farien, ella no t'ho va exlpicar?. Tot plegat ho veig extrany. A veure que et diuen aquesta tarda a la llevadora. imagino que a la ss primer t'haurà d'evaluar un ginecòleg. que vagi molt bé guapa!!. i ja saps que aquí estem pel que necessitis.
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
aliganiu
Entrades: 344
Membre des de: dl. maig 12, 2014 2:35 pm

dv. maig 30, 2014 5:44 pm

Aidil, o molt m'equivoco o et faran legrat segur. Jo he tingut un avortament ara fa 3 setmanes, a la setmana 8, i ja estava al limit del legrat.. A les 12 em sembla massa tard per fer-ho amb medicació. Mira, a mi em van dir que la mida a partir de la qual es feia legrat era un embrio de 15 mm ....

Anims, aixo es molt dur. Tinc una amiga que va avortar per una trisomia 18 ... Ara te un nen de 4 anys sa i ple de vida.
lautoncar
Entrades: 293
Membre des de: dv. feb. 14, 2014 3:21 pm

dv. maig 30, 2014 5:49 pm

aidil, ups.. no havia vist que havies escrit. almenys ja saps a quin hospital t'ho faràn. dubto que sigui amb pastilles. bé, ja saps que si aquest cap de setmana mentres intentes mantenir la calma tens algún baixón aquí estarem. una abraçada :-()-) :-()-)
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
interrogant
:: papallona
:: papallona
Entrades: 145
Membre des de: dg. set. 15, 2013 12:51 pm

dv. maig 30, 2014 5:55 pm

Aidill, em sap moltissim de greu..A mi em va passar el mateix que tu, a la eco de les 12, un plec nucal alteradissim i malformacions que envoltaven el fetus, al dia seguent em van fer biopsia de corion i es confirmava el Sndme Edwards, jo feia seguiment doble, va ser a la visita de la SS i directament van passar-ho a comite, un cop acceptat ingressava a la setmana següent per Ile, jo vaig fer tot el procés ingressada a l'hospital. Estaba ja quasi be de 14 setmanes., A mi em van dir que passades les 13 setmanes el fetus ja té ossos formats i per això no es pot fer legrat i s'ha de fer un mini part, ara si és del tot cewrt..no ho sé.
Espero haver-te ajudat. Molts ànims bonica, ara toca passar una època una mica dificil.... si necessites qualsevol cosa, ja sas :-()-) :-()-)
Anna Maria
Ubicació: Lleida
Entrades: 1770
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am

ds. maig 31, 2014 8:58 am

Aidil,
sento molt el que estàs passant. Rep una abraçada ben forta des d'aquestes línies!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al novembre al Club de lectura del SP llegirem L'any de la plaga de Marc Pastor. T'apuntes?
Blanquerna
:: cèrvol
Ubicació: Vallès Oriental
Entrades: 551
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 6:10 pm

Re: Necessito ajuda. ILE

ds. maig 31, 2014 4:06 pm

Aidil, sap molt greu el que estas vivint... Sé per experiència que és un calvari. A mi em va passar semblant a tu. Malformacions del tub neural detectades a la eco de les 12 , incompatibles amb la vida, i programació de ILE.
No he llegit el que han posat les altres noies, perquè he corregut de seguida a respondre't. O sigui, que si em repeteixo amb algú ho sento.
Primer els aspectes més freds.
Mentre el fetus és viu no es pit practicar legrat, cal interrompre l'embaràs provocant el part amb medicació. En el meu cas, anava per mútua i la meva gine em va derivar a l'Hospital General de Granollers per SS. Allà m'ho van programar sense posar-me cap trava. Ans el contrari, vaig trobar un equip de professionals molt sensibilitats amb el tema.
Ara els aspectes més desagradables. T'explicaré la meva ILE, tot i que ja sabem sempre que cada dona és diferent i cada cos reacciona diferent.
Vaig ingressar un dimarts, en dejú i sense poder beure res (ni aigua) a les 9:30 del mati. Em van posar en una habitació individual a obstetricia. Una analítica de sang. Em van obrir una via. I quan van tenir els resultats van començar a introduir-me unes pastilles via vaginal. Cada dues hores, una dosi. A poc a poc vaig començar a notar mal de ronyons, però jo creia que era d'estar estirada (no pots aixecar-te del llit). Després vaig entendre que alguna cosa es posava en marxa.
A la tarda diarrea i tremolors. Augmenta el dolor. Però no vaig demanar calmants, volia notar-ho tot. Ser conscient del moment que vivia.
Intenten trencar-me la bossa per accelerar el procés. No hi ha manera. A les 8:00 de la tarda trenca aigües. A les 10:00 de la nit, sense cap dolor, em poso a empènyer i expulso el fetus. Em quedo tranquil.la i, encara que sembli molt hèstia, una onada de felicitat em rodeja. Son les hormones.
Passo la nit a l'hospital i l'emdemà a les 10:00 de matí, 24h després em donen L'alta.

Per acabar la part més emocional.
És dolorós. Però és dolorós pel cor. És la pena més gran que he sentit mai. Llavors ve el dol. Els plors. La ràbia. El rebuig a les altres embarassades... Bé, si has passat per un legrat ja saps de què va.
Fa 4 mesos de tot i encara ara escrivint, se'm posa la pell de gallina...

Et desitjo molta força i molt ànim per a tirar endavant. Estaré aquí pendent de tu.... Una abraçada
Imatge
Imatge
Blanquerna

ds. maig 31, 2014 8:56 pm

Torno a ser aquí. Abans he hagut de marxar i no he tingut temps de dir-te moltes coses.
Sé que ara ho estàs passant fatal. Per una banda vols que s'acabi tot ja, i per l'Altra tens una gran pena perquè s'acabà tot. Encara no pits plorar la pèrdua del teu bebe perquè encara és amb tu, però necessites fer-ho. Pren-te aquests dies per acomiadar el teu bebe, per fer-te a la idea de la tragèdia que vius, per plorar...
Segueix les recomanacions dels professionals. Un legrat és més ràpid, sí, i menys dolorós, sí...però també més perillós i invasiu. Una ILE és un calvari però és més natural i respecta el cos.
Després d'expulsar l'embrió, jo vaig acabar amb raspat perquè vaig retenir la placenta... I va anar tot bé. Físicament em vaig recuperar de seguida. Però el dany emocional costa molt més de guarir. A mi m'ha ajudat molt el post de "les que hem patit un avortament i ho volem tornar a intentar". Tot i que al principi no em sentia identificada amb la segona part de títol, allà hi vaig trobar un grup de valentes que em van donar tota la seva comprensió i em van ensenyar com portar el dol. T'hi ànimo a anar-hi, et rebrem amb els braços oberts.
No sé si el meu testimoni t'ha servit d'Alguna cosa. Només vull acabar dient-te que jo he viscut cinc embarassos i tinc dos fills. La lluita continua i, tot i els mals temps, tot i els entrebancs, jo no penso abandonar en el neu propòsit de tenir el tercer fill. Perquè tot val la pena. I quan un camí s'acabà, en comença un altre. Sé que, ara, això per a tu no és cap consol, ni t'ajuda gens... Sé que no cal que intenti animar-te perquè no és el moment.... Només vull dir-te que TU també ets una VALENTA i que tiraràs endavant! :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5570
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

ds. maig 31, 2014 9:31 pm

hola bonica em sap molt greu q hagis arribat a aquest foro per aquest motiu. Jo vaig tenir una ILE quan em faltava 1 dia per a les 21 setmanes, per defecte de tub neural, aixi q el meu cas és diferent perque l'embaras estava ja mes avançat. Pero m'ho van detectar durant una eco (morfologica) a la mutua, i aquell mateix dia em derivaven cap a la SS. Per començar no tots els centres privats estan autoritzats per la generalitat a practicar interrupcions d'embaras, aixi q jo em quedaria tranquila anant per la SS. A mi per zona em tocaria hospital del mar, pero com q portava l'embaras a quiron em van derivar al seu hospi public de referencia q es vall d'hebron i va anar tot molt rapid: ens donbaven la noticia un dijous a quiron, divendres a vall d'hebron ens repetien eco i ens confirmaven diagnostic, dilluns em donaven unes pastilles orals per començar el proces, dimarts ingressava a la nit per induir el part i dimecres matí acabava tot. En el meu cas com la Blanquerna, va ser via pastilles vaginals com qualsevol part induit, pero amb l'epidural després no vaig haver ni de puajr ni res, no em vaig arribar ni a enterar de l'expulsiu, i com q vaig demanar no veure res, va ser tot com un malson transitori. Després em van fer un legrat alla mateix sobre la marxa per assegurar q no quedesin restes. Amb 13 setmanes desconec si es pot fer directament un legrat o també t'haurien d'induir: demana tota la informacio q necessitis per sentir-te tranquil.la i informada, jo amb els nervis vaig anar alla totalment a cegues sense tenir ni idea de com funcionaria tot el procés. També si et cal demana tota la info q necessitis de cara al després: si faràn necropsia al fetus, quant temps heu d'esperar per tornar a intentar-lo, etc. Els nervis del moment et paralirzen i els dubtes després es fan horribles.
Molta, moltisima força :-()-)
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Ubicació: Barcelona
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm

dl. juny 02, 2014 11:02 am

Hola,
primer i abans que res, em sap molt de greu. Però ara has d'acabar de passar tot el tràngol físic, i després ja vindrà el dol.
No sé si arribo a temps d'aportar la meva experiència...
A mi també em van detectar malformacions a l'eco de les 12s. i amb la biòpisa de corion van diagnosticar Edwards i vam decidir interrompre. En el nostre cas, ho feiem tot tot per l'hopsital del mar, però crec qee no ahgués calgut que el diagnòstic fos allà per poder fer allà mateix el legrat (va ser legrat, no part), ja que pel legrat m'hi van fer anar per urgències, aportant l'informe mèdic amb el diagnòstic d'Edwards.
Crec que això no ha canviat (encara) i que anant a qualsevol hospital públic, entrant per urgències ginecològiques, t'haurien d'atendre, si no immediatament, programar-te pel més aviat possible.
Jo personalment aniria a la Maternitat, malgart els problemes d'espai i de saturació, que segurament impliquen renunciar a una certa privacitat (a mi al Mar em va tocar compartir habitació amb una noia que anava de part...)

Quan tot aquest malson s'hagi acabat --la part física, vull dir--, no facis el cor fort: plora, crida i desfoga't, deixa-ho sortir tot i dóna't permís per viure la teva pena sense reprimir-la, encar que dri i que a la resta de la gent li sembli que jastà. I compta amb aquest raconet del SP i amb tot el nostre suport per al que calgui. Una abraçada.
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Anna Maria
Ubicació: Lleida
Entrades: 1770
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am

dt. juny 03, 2014 8:14 pm

Aidil, com estàs guapa?
Et recordo que estem aquí pel que necessitis!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al novembre al Club de lectura del SP llegirem L'any de la plaga de Marc Pastor. T'apuntes?
aidil_77

dl. juny 09, 2014 7:43 am

Bon dia floretes,
Després d'uns dies de desconexió torno a ser aqui per explicar-vos la meva experiéncia amb la ILE.
La veritat es que tot va anar molt ràpid.
El meu marit i jo vam arribar a les 9 del matí a Urgencies, ens van fer esperar fins les 10 perquè tinguessim una habitació junt amb una noia que també estava passant pel mateix.
Em van donar la medicació (2 pastilles orals i 2 vaginals) i a esperar.
Com que ja havia llegit les vostres experiencies, vaig dur-me el ebook i una radio per passar el temps entretinguda.
A les 4 hores van repetir la dosis de medicació.
Aquí ja vaig començar a notar l'efecte de la medicació (una mica de febre, diarrea, i petites contraccions).
A les 4 de la tarda, després de visitar 2 cops el bany, vaig notar que els "retortijones" ja no eren causa de la diarrea i que el meu cos començava a empenyer espontaneament. Dit i fet, als 5 minuts vaig trencar aigües.
Vam avisar a les comadrones i em van dir que a partir d'aquest moment ja no em podia moure del llit, que si tenia ganes d'evacuar fes servir una cunya.
Un quart d'hora més tard, li vaig demanar la cunya al meu marit i després de un parell d'empenyades vaig notar com ja no em sortia res del culet si no de la part de davant. La comadrona va venir ràpidament, va fer-me un tacte i em va demanar que empenyes un cop més.
Va retirar la mà de dins meu, emportant-se una boleta fosca dins la mà.
Eren les 5 de la tarda i en principi havia acabat tot.
Jo em sentia una campiona, ja que havia aguantat tot el procès amb una dosis de paracetamol (el que més por amb feia era patir dolors).
Em van dir, que em farien una ecografia per veure si estava tot net, si era així m'envien a casa.
Mentre esperava, anava pensant tenia a la nevera de casa per berenar (tenia moltisima gana).
Passa una hora, passen dues hores..i res, els metges estaven visitant i fins que no acabessin no em farien la eco.
A quarts de 9 de la nit em fan la ecografía, el uter encara no te la mida adecuada. Em van punxar una medicació i altre cop a esperar.
Aqui ja em va donar el baixon.
Esperem 2 hores i la nova eco demostra que el uter encara es gruixut, s'em havia quedat enganxada una mica de placenta.
Així que em van fer un mini-legrad per fer net.
A les 3 de la matinada em van despertar per fer-me una nova eco i ja estava tot bé, ens van donar a escollir si quedar-nos fins el mati o ens donaven l'alta en aquell moment.
No vaig tenir cap dubte... cap a casa!! Més que per mi, pel meu marit que portava 18 hores assegut a una cadira.
Només tinc paraules d'agraïment per totes les comadrones, auxiliars d'enfermeria i ginecologes que em van atendre. Van ser molt atentes i sensibles al doloros procès que estavem vivint.
Ara toca recomposar-se, agafar forçes i tornar-ho a intentar.
Estic sorpresa de la meva reacció davant el que ha passat.
No se si es perque aquest es el tercer cop que em dona la vida en poc mes de mig any (al novembre vam perdre el primer embaraç i al febrer va morir el meu pare després d'unes setmanes agoniques) i m'he endurit i ho veig tot amb distancia.
Suposo que es qüestio de temps que surtin la tristesa, el dolor i la rabia.
Vull agrair-vos la vostra atenció i paraules d'ànim.
Espero seguir en contacte amb vosaltres en el post que teniu sobre "tornar-ho a intentar", segur que les vostres alegries de nous positus faran que s'em passi molt més ràpida la espera fins el nou embaraç.
Un petonàs bunikas!!!
Blanquerna

dt. juny 10, 2014 6:30 am

Aidil, bonica, celebro que la ILE anés tan bé pel que fa a la part mèdica i física. Has superat un gran tràngol i ho has fet molt bé! Ara toca la part més llarga i dolorosa: la recuperació anímica. Deixa que el dolor surti i plora tant com et demani el cor. Es bo. Cal fer net de tristesa en la mesura que es pugui per tornar a agafar força i il.lusió. Saps que ens tens aquí per a llegir-te i escriure't. I saps que pots passar pel post de les que hem perdut i.... T'hi rebrem amb els braços oberts! Un petonàs, valenta!
Imatge
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::