Qui hagi passat per una ILE...

Problemes durant l'embaràs.
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8489
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Qui hagi passat per una ILE...

dj. gen. 16, 2014 11:49 am

Blanquerna, tenia ganes de llegir-te. M'alegra saber que ja ets a casa i tot va anar tan bé com podia anar.
Ara a cuidar-te i a recuperar-te físicament. La recuperació anímica és més lenta, però és vital que físicament et trobis bé. I ja saps, acompanyada es passa millor. :-()-)
ImatgeImatge Imatge

Imatge
cositina
Entrades: 5570
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

dj. gen. 16, 2014 1:02 pm

Blanquerna ets una valenta bonica com t'han dit sigues egoista per uns dies i dedica't a tu mateixa, i poquet a poquet ja tornara la vida normal. T'han dit quant de temps pot trigar la necropsia? Si necessites parlar ja saps on som
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
IGLELS
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 12:27 pm

dj. gen. 16, 2014 1:14 pm

molts ànims Blanquerna descansa i que et cuidin molt guapa!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
tuijoserem4
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm

dj. gen. 16, 2014 2:06 pm

Balnaquerna,

M'alegra llegir-te, són moments molt durs, ara reposa i deixa't cuidar una mica, que amb dos fills més entenc que no serà senzill…

Anem pralant d'acord?

Una abraçada!
Blanquerna
:: cèrvol
Ubicació: Vallès Oriental
Entrades: 551
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 6:10 pm

dj. gen. 16, 2014 3:26 pm

Moltíssimes gracies de nou, noies!

Cosí tina, m'han dit que els resultats de la necròpsia els tindran el 24 de març, però que truqui abans per confirmar que els han arribat. He pensat que era molt temps.... Però con que igualment al Març encara no tindré llum verda, tant és.
Imatge
Imatge
Xop
Ubicació: Caldes de Montbui
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am

dj. gen. 16, 2014 4:12 pm

:-()-) >.-<: :-()-) >.-<: :-()-) >.-<: :-()-) >.-<: :ok: :ok:

molts ànims Blanquena i un petó enorme!
Imatge
Xop
Ubicació: Caldes de Montbui
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am

dj. gen. 16, 2014 4:13 pm

Xop ha escrit::-()-) >.-<: :-()-) >.-<: :-()-) >.-<: :-()-) >.-<: :ok: :ok:

molts ànims Blanquena i un petó enorme!

Jo pensava que la necròpsia es feia si el fetus havia mort dins...
Imatge
Clarona
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. set. 26, 2013 9:37 am

dj. gen. 16, 2014 5:45 pm

Hola Blanquerna!

a mi també m'ha fet il·lusió llegir-te, que bé que et sentis amb força.

El tema de la necròpsia, almenys en el meu cas, també es va fer força llarg, gairebé 4 mesos, però no ens quedava més remei que esperar-nos. Tot arribarà.

Molts ànims a tu i els teus.

Clara.
Blanquerna

dj. gen. 16, 2014 6:38 pm

Xop, justament quan vaig tenir el primer avortament perquè el cor del fetus va parar de bategar, no em van fer necròpsia. Em sembla que es fa quan s'han detectat malformacions per saber-ne la causa.

Clarona, gràcies. Tinc por que la força em deixi... Però haig d'estar preparada per tenir hores baixes. Ara encara no he tingut cap baixon. Tenir dos nens ajuda molt... 4 mesos? Quina agonia! a mi me'n triguen dos i em sembla una eternitat... Però és que sóc una impacient! Què et diuen exactament amb la necròpsia. Poden saber les possibilitats que es tornin a produir malformacions en posteriors embarassos?
Imatge
Imatge
Marga33
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

dv. gen. 17, 2014 8:22 am

Hola Blanquerna,
Me n'alegro de sentir-te tan forta. Vaig patir el dimecres per que no vas posar cap missatge, i és que no sabia que eren tantes i tantes hores d'hospitalització! has estat super valenta de voler ser conscient del dolor. Espero que et recuperis molt aviat i que sàpigues que aquí tens una bona colla per acompanyar-te en aquests moments.
Blanquerna

dv. gen. 17, 2014 10:52 am

Gràcies Marga. Tot avortament és dolorós... Però el dolor físic s'oblida ràpid. Ara ja no en sóc conscient. El que és difícil és el dolor emocional... Físicament ara ja tornaria a desitjar un nou embaràs... Moralment sóc un garbuix...
Imatge
Imatge
cositina

dv. gen. 17, 2014 4:40 pm

hola bonica,
a mi em van dir q la necròpsia trigaria 3-4 mesos. Com q conec una noia q treballa a l'hospital em va fer el favor d'anar mirant-me l'historial i l realitat va ser q al cap de menys de 2 mesos, ja estava feta, pero clar ells no me la van donar fins al dia de la visita. La necròpia és un informe d'anatomia patologica on fan una descripció fisica del fetus: mides, pes, descripcio de les malformacions, diagnostic amb el qual seria compatible aquestes malformacions. Per exemple en la meva posava sindrome d'arnold chiari, q engloba espina bifida i altres temes secundaris derivats de la mateixa. Pero en aquest informe no et posen expresament res de cara a embarassos posteriors: aixo serà un genetista o un gine qui t'ho explicarà
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Blanquerna

dv. gen. 17, 2014 5:13 pm

Cositina, gràcies per l'aclariment. Així no cal que esperi resposta a les preguntes més importants que em faig...
Imatge
Imatge
Clarona
Entrades: 22
Membre des de: dj. set. 26, 2013 9:37 am

dl. gen. 27, 2014 3:05 pm

Hola Blanquerna,

com et deia la Cositina la necròpsia és una descripció del fetus, en el meu cas jo també esperava que em confirmessin si tenia la síndrome o no, però en una visita anterior a la recollida dels resultats ja ho vam demanar perquè la impaciència era massa, però ens van dir que a Vic no es feien anàlisis genètiques, i com que ja teniem la biòpsia de còrion tampoc ens calia una anàlisis genètica.

I sobre propers embarassos, cap dels dos hospitals que m'han portat, ni el Clínic (Maternitat) ni el de Vic m'han dit que ens haguéssim de fer cap tipus de proves. A Barcelona si que ens van dir que si voliem em controlarien tot l'embaràs tenint en compte els antecedents, però res més.

Espero que per la teva part tot es vagi païnt, una abraçada.

Clara.
cositina

dj. gen. 30, 2014 12:43 pm

bonica, a nosaltres un cop vam tenir la necropsia, com q es va confirmar l'evident (espina bifida) i en principi aixo no és una malaltia genetica, ja no ens va fer cap altra prova. Si q ens van dir q en els propers embarassos hauriem de fer seguiment de risc alla on em van portar la ILE (vall d'hebron, departament de diagnostic prenatal) i és el q hem fet fins ara, tot i q despres de la morfologica ja et donen l'alta perque continuïs l'embaras al teu centre
Blanquerna

dj. gen. 30, 2014 3:16 pm

Clarona ha escrit:Hola Blanquerna,

com et deia la Cositina la necròpsia és una descripció del fetus, en el meu cas jo també esperava que em confirmessin si tenia la síndrome o no, però en una visita anterior a la recollida dels resultats ja ho vam demanar perquè la impaciència era massa, però ens van dir que a Vic no es feien anàlisis genètiques, i com que ja teniem la biòpsia de còrion tampoc ens calia una anàlisis genètica.

Clara.

Clarona, perquè vas passar per una ILE? No va sortir bé la biòpsia de Corion?

Cositina, doncs sí...mantenint-me en l'espera... A què es deu l'espina bífida? és un cas de mala sort?

Noies, jo pregunto, però si no teniu ganes de parlar-ne...doncs, fora...

Per cert, amb la necròpsia també em diran el sexe del fetus? És que no sé si m'agradarà saber-lo... Ara només és el fetus, si sé el sexe ja el personifico...I fins i tot em vindrà al cap el nom que li hagués volgut posar...
Imatge
Imatge
cositina

dg. feb. 02, 2014 1:25 am

L'espina bifida diuen q te causes multifuncionals pero la unica realment coneguda es la falta de acid folic. Jo ja el prenia aixi q no m'han pogut dir cap causa, nomes q les parelles q tenen aquesta mala sort trnen un 3-5% de possibilitats q els hi torni a passar.
I si, em sap greu pero a la necropsia et confitmen el sexe. Si no ho vols saber pots demanar no llegir l'informe, i q el metge et digui les conclusions principals de viva veu..
Blanquerna

dg. feb. 02, 2014 7:32 am

Gràcies Cositina, ara sé què puc trobar-me... Tinc encara uns dos mesos per a anar-me'n fent a la idea i decidir qué vull saber i què no...
Imatge
Imatge
gemma032
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. set. 25, 2012 11:46 pm

dg. set. 21, 2014 12:26 pm

Hola!!!va ser al mes d octubre als 5mesos de gestació! Tenia una malformació al cor inviable amb la vida era una nena molt esperada,desitjada i estimada per aixo vam fer el millor x ella. El febrer ens van donar llum verda la genetista per tornar a començar. Xo no hi ha manera,l altres 2 vegades em vaig quedar a la primera i ara em costa més. A mi ja em van fer la histerosalpinografia que es la eco de les trompes i estic bé. I la meva parella també esta bé. No sabem si demanar ja hora al metge
Xo veig que no em quedare mai més

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::