Trisomies: quina pauta us han donat?

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Trisomies: quina pauta us han donat?

EntradaAutor: petita83 » dg. des. 08, 2013 11:40 am

Bones a totes,
sembla que no em mudo del "Quan les coses no em van bé" i a sobre cada cop obrint nous fronts...
Sigui com sigui, ja tenim el diagnòstic per a la causa d'aquest tercer avortament: trisomia en el cromosoma 16 (47; XX; +16). Sí, era nena...U_U
Segons he trobat, i ens ha dit la doctora, és una de les principals causes dins dels avortaments genètics, i no tindria perquè repetir-se, que som fèrtils i que bla bla bla, així que anem provant, que poden venir més avortaments i que simplement els abordaran d'una altra manera (després del problema que m'ha donat el Cytotec).
Sigui com sigui, si fos el primer probablement estaria conforme, però és que aquest ha sigut EL TERCER!!! (en menys d'un any, 10 mesos exactament), i jo dic:
- si el primer va ser un anembrionari --> 100% causa genètica (solen ser fallides taaan primerenques no s'arriba a veure embrió encara que s'implanti a la matriu).
- si el segon i el tercer són un calc un de l'altre, parant-se a la mateixa setmana i tot --> per lògica i veient els antecedents ens porta a pensar que també té un % elevadíssim d'haver sigut un altre error genètic.

COM ENS PODEN DEIXAR MARXAR AMB L'ÚNICA PAUTA QUE HO SEGUIM PROVANT FINS QUE SONI LA FLAUTA I NO DESCARTANT NOUS AVORTAMENTS?

Com els cariotips dels dos estan bé ja donen per sentat que no es tracta d'un problema que nosaltres transmetem hereditàriament, però I ELS GÀMETES? És perfectament viable un cariotip perfecte amb proves d'ADN desastroses en òvuls i espermatozous.

Amb tot això, ALGUNA DE VOSALTRES HA PASSAT PER UNA SITUACIÓ SEMBLANT? QUÈ US HAN DIT O PAUTAT? Jo ja tinc una idea del camí i les proves a demanar... però crec que han de ser ells qui ens orientin i ens confirmin què cal fer, no?

Gràcies i tota resposta i orientació serà benvinguda!
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
tuijoserem4
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm

Re: Trisomies: quina pauta us han donat?

EntradaAutor: tuijoserem4 » dg. des. 08, 2013 12:19 pm

Petita,

Ho lamento molt… és molt frustrant no poder fer-hi res!

El meu cas és una mica diferent, amb la semblança que també tinc més risc d'avortament, jo tinc una traslocació als cromosomes 14 i 21, conseqûencies vàries, 10 % probabilitats que tirin endavant i que heretin el 21 ( down), i el 14, el que passa que normalment no és viable més enllà de la setmana 12, i la resta doncs que siguin portadors però sobrevisquin…o en la majoria de casos que entre la setmana 8 i la 11 es morin…

En el meu cas sí que estic diagnosticada desde petita, però tampoc tinc més opció que intentar-ho i fer-me porves genètiques i resar perquè estiguin sans. La meitat dels avortaments espontanis són per causes genètiques, la meva germana va tenir dos avortaments i ara té dos fills preciosos i un nen en camí ( portador però sa).La meva mare va tenir un avortament i dos filles portadore però sanes. Arribarà segur petita83 però el camí és molt dur…això ho sabem per desgràcia oi?

PETITA, és molt dur, no sé què dir-te…ja veus, jo també visc amb aquesta incertesa…..

Una abraçada molt i molt forta!!!
Avatar de l’usuari
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Re: Trisomies: quina pauta us han donat?

EntradaAutor: petita83 » dg. des. 08, 2013 12:53 pm

tuijoserem4 ha escrit:Petita,

Ho lamento molt… és molt frustrant no poder fer-hi res!

El meu cas és una mica diferent, amb la semblança que també tinc més risc d'avortament, jo tinc una traslocació als cromosomes 14 i 21, conseqûencies vàries, 10 % probabilitats que tirin endavant i que heretin el 21 ( down), i el 14, el que passa que normalment no és viable més enllà de la setmana 12, i la resta doncs que siguin portadors però sobrevisquin…o en la majoria de casos que entre la setmana 8 i la 11 es morin…

En el meu cas sí que estic diagnosticada desde petita, però tampoc tinc més opció que intentar-ho i fer-me porves genètiques i resar perquè estiguin sans. La meitat dels avortaments espontanis són per causes genètiques, la meva germana va tenir dos avortaments i ara té dos fills preciosos i un nen en camí ( portador però sa).La meva mare va tenir un avortament i dos filles portadore però sanes. Arribarà segur petita83 però el camí és molt dur…això ho sabem per desgràcia oi?

PETITA, és molt dur, no sé què dir-te…ja veus, jo també visc amb aquesta incertesa…..

Una abraçada molt i molt forta!!!


Hola bonica!
El teu cas sí que el trobo valent, doncs diagnosticada com estàs i sabent el risc que comporta...jo no sé què faria en el teu lloc! Ja després de 3 no em considero suficientment valenta com per a seguir provant i crec que ens anem a RA amb DGP. Val un dineral, però crema taaant, i la ineptitud d'algunes professionals és taaan escandalosa...
Evidentment la possibilitat que ens surti bé el tret i vagin bé les coses hi és...però reconec que no sé si estic disposada a seguir llençant la moneda a l'aire a esperar que surti el que jo vull.
A vosaltres no us han donat cap pauta a seguir? o recomanat alguna via per tal de millorar les probabilitat d'èxit?
Una abraçada beeen forta per a tu també!
I moltes gràcies :)
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
tuijoserem4
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm

Re: Trisomies: quina pauta us han donat?

EntradaAutor: tuijoserem4 » dg. des. 08, 2013 1:08 pm

Gràcies per les teves paraules, sí que som valentes, tu i jo i moltes companyes d'aquest post i d'altres de desconegudes…el que ens ha tocat passat és molt dur i ens canvia per sempre…

A nosaltres no ens han donat més pautes que intentar-ho i fer proves genètiques sí o sí. És així de trist i furstrant. Jo estic passant pel meu segon avortament, amb hemorràgia+ ingrès al Clínic inclòs….

Ara mateix no sé quan tindré forces per repetir… tinc la gran sort de tenir una petita, que per sort va venir sana i vaig viure un feliç embaràs….tant diferent a tot el que he viscut després….

Petita83, trieu el camí que trieu serà el bo, certament ara és molt recent i no es veu llum per enlloc, però hi ha molts casos que després de dures pèrdues han donat fruit a fills/filles precioses…lluiteu pel vostre somni perquè us està esperant….

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::