Despres de 4 aborts algu em dona esperança?

Problemes durant l'embaràs.
Blanquerna
:: cèrvol
Ubicació: Vallès Oriental
Entrades: 551
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 6:10 pm

Re: Despres de 4 aborts algu em dona esperança?

dg. gen. 12, 2014 10:10 am

Gràcies, noies. La veritat ês que costa un esforç immens ser positiva. Hi ha moments baixos i durs. Suposo que fins que no hagi passat l'ILE no començaré a aixecar el cap de veritat. Però cal intentar al màxim pensar que aquest malson passarà, que vindran millors dies i li.lusionars-nos perquè així sigui.
Imatge
Imatge
Petitprincep2013
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dl. nov. 25, 2013 1:51 pm

dl. gen. 13, 2014 3:08 pm

Blanquerna molts ànims!
Blanquerna
Ubicació: Vallès Oriental
Entrades: 551
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 6:10 pm

dl. gen. 13, 2014 7:03 pm

Petitpríncep, gracies!
illeta25 ha escrit:Petitprincep

Jo e passat per 2 avorts i quant us llegeixo penso que no se si emocionalment podria aguantar-ne 3, 4, 6.... és molt dur.

Sí que és dur... Però crec que som molt fortes i que si desitgem una cosa de veritat lluitem fins a aconseguir-ho. Val a dir que és més dur quan encara no s'ha tingut cap fill... En el meu cas els dos primers avortaments eren en la recerca del segon fill, i ara en el tercer. Tenir nen/s voltant per casa ajuda a portar la pena de la frustració.
Aquest Fòrum omple de coratge quan es coneixen casos realment extrems i la valentia de les seves protagonistes al tirar endavant.
Jo crec que, sempre in quan no sigui un perill per a la nostra salut, cal que tirem endavant!
Ànims a tothom qui està lluitant per a aconseguir els seus somnis! neukiss-)
Imatge
Imatge
tineta
Contacta:
Entrades: 102
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 7:28 pm

ds. abr. 12, 2014 4:28 pm

Jo n'he passat 4 fins que hem trobat el camí a seguir. Sempre hi ha una espurna d'esperança.
Molta sort, bonica
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

dg. abr. 27, 2014 9:26 pm

tineta ha escrit:Jo n'he passat 4 fins que hem trobat el camí a seguir. Sempre hi ha una espurna d'esperança.
Molta sort, bonica

Tineta comparteixo pregunta amb la companya, quina ha sigut la vostra solució? Nosaltres en portem 3 a les espatlles en menys d'un any, tots al 2013, i ja hem fet més proves que una rata de laboratori, ens han trobat des de SAF a fragmentació d'ADN espermàtic passant per haver-nos de posar la vacuna antiparental...i tooots aquests tractaments sense garanties, simplement estudis científics al darrere on saps que hi ha % que no funcionen mai.
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
tineta
Contacta:
Entrades: 102
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 7:28 pm

dt. maig 13, 2014 1:40 pm

petita83 ha escrit:
tineta ha escrit:Jo n'he passat 4 fins que hem trobat el camí a seguir. Sempre hi ha una espurna d'esperança.
Molta sort, bonica

Tineta comparteixo pregunta amb la companya, quina ha sigut la vostra solució? Nosaltres en portem 3 a les espatlles en menys d'un any, tots al 2013, i ja hem fet més proves que una rata de laboratori, ens han trobat des de SAF a fragmentació d'ADN espermàtic passant per haver-nos de posar la vacuna antiparental...i tooots aquests tractaments sense garanties, simplement estudis científics al darrere on saps que hi ha % que no funcionen mai.

Dream i Petita, flipeu una estona... En 8 anys nosaltres els hem anat col.leccionant tots, aquests símptomes: Bitxillos escassos i lents, Anti paternals, natural killers, biòpsia testicular, extracció de tumor ovàric, recomptes baixos de tot l'imaginable i més, i finalment fins el passat abril, al perdre el nen a les 21 setmanes, vam donar amb el que sembla era el problema de repetició: Trombosi placentària. Així que al desembre sant tornem'hi i a partir del positiu, heparina injectable diaria, més la progesterona, més el fòlic, més l'adiro (aspirina infantil) Fins al 4rt mes, que deixàrem el fòlic i l'Utrogestan i hi afegiem la multivitamina prenatal (Gestagyn embaràs). Però com us dic ha estat un autèntic via crucis fins que sense massa seguretat hem arribar a la conclusió que els abortaments espontanis (dins del 1er trimestre) també eren causats per alguna anomalia a la sang.

Espero que no defalleixi ningú i el que us he comentat serveixi per donar ànims i pensar que amb molta paciènci, molt d'amor i una mica de fe, si es possible.

:-()-)
boira75
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dl. des. 28, 2009 5:13 pm

dt. set. 16, 2014 3:38 pm

Doncs jo després d'haver quedat embarassada sempre a la primera (inclòs una ILE, un avort i un bioquímic i un embaràs perfecte ara tampoc no hi ha manera....ja porto des de gener (avort al març, biqímic al juny) i els següents mesos res de res, la regla cada mes és una decepció....ara m'estan fent proves a veure si hi ha algun `problema però tot se m'està fent etern...
Boira

15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::