* RECOMANACIONS PREUS PROVES POST-AVORTAMENTS*

Problemes durant l'embaràs.
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Re: * RECOMANACIONS PREUS PROVES POST-AVORTAMENTS*

dj. ago. 14, 2014 7:55 am

dream* ha escrit:Petita i suposant q esta prova surtis malament quin es el tractament? Jo tinc la sensació q no tenen ni pajotera idea de gaire coses, me fixo q totes les q anem amb avortaments acabem en, resumint, vacuna antipaternals, cortisona, immunoglobulines, heparina i adiro i potser em deixe algun més però no gaire res més.
Perdoneu si són visceral pero ma mare ha parit 4 fills i es portadora del gen mthfr homocigot i te la proteïna s alterada, lo mateix q jo, i x supost no va prendre res i els 3 embarassos (hi ha bessons) van ser de fabula...

Tens tooota la raó del món, amb nosaltres no saben què fer, per on agafar-nos, en definitiva: VAN PERDUTS!
Jo aquestes darreres proves les vull fer per mi, perquè basta que sàpiga que hem deixat coses al tinter i es perdi un proper embaràs per acabar estirant- me els pèls i culpabilitzats allò que no s'ha fet. Ambdues proves estan relacionades amb tractaments posteriors amb cortisona i gammaglobulines, respectivament.
Abans la gent tenia les mateixes històries i, com bé dius, només cal veure a la teva mare, però és cert q tb van haver moooltes parelles que mai van arribar a poder. A nivell personal puc dir que bàsicament estic blindant tooots els fronts per si les mosques.
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::