* RECOMANACIONS PREUS PROVES POST-AVORTAMENTS*

Problemes durant l'embaràs.
petita83
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

* RECOMANACIONS PREUS PROVES POST-AVORTAMENTS*

dg. juny 30, 2013 9:09 am

Bon dia a totes,
al final sobre la maternitat tindré un màster però en els aspectes negatius, perquè la sort no ens ha vingut encara de cara. El motiu d'aquest fil que obro és el de compartir amb vosaltres, i més en els temps que corren, informació sobre proves en el sentit més estrictament econòmic. Perquè si teniu mútua i us entren, o fins i tot ja us les contemplen en la S.S., no és problema fins a cert punt, però pot ser que no tingueu mútua o no us ho cobreixi, com ens ha passat a nosaltres amb el meu marit.

Jo sóc de SANITAS, i us puc assegurar per aquelles que també la tingueu que cobreix les següents proves (PRÈVIA AUTORITZACIÓ PER PART DE LA COMPANYIA, que val a dir que NO VA POSAR PROBLEMES EN CAP MOMENT):

- Cariotip en sang perifèrica (normalment el gine no la pot demanar directament i cal que truqueu a central per a què us donin la referència i us enviïn el volant)

- Anticossos antifosfolipídics (la pot demanar directament el gine)

- Anticoagulants lúpics (també us l'autoritza el propi gine)

En el cas del meu marit, ell està a Agrupació Mútua, després d'ignorar el mail que em van demanar que els enviés i de no saber en la primera trucada si li entrava l'única prova que s'havia de fer ell (CARIOTIP EN SANG PERIFÈRICA), em van acabar dient que NO ENTRA PERQUÈ ES CONSIDERA PROVA DE FERTILITAT i/o DE TIPUS PREVENTIU.
Així que vaig haver de trucar directament als laboratoris d'anàlisi clínic per a saber quin cost tenia la prova via privada de pagament. Val a dir que només vaig arribar a trucar a dos: Laboratoris Durán Bellido i els Laboratoris Roca de Vinyals (els dos de Barcelona capital).

Preus que em van donar per a la prova que us he comentat:
Lab. Durán Bellido --> 291€
Lab. Roca de Vinyals --> 90€

Com veieu, la diferència és MOLT MÉS QUE SUBSTANCIAL!!! Els dos són bons centres i de referència, i tot i haver més ja no vaig voler perquè a més a més tots eren 902, l'únic amb telèfon fixe normal eren precisament els de Roca de Vinyals, així que el meu marit va anar-hi i cap problema, centre prou gran i sense esperes.

No sé si ens queden moltes més proves per a fer, suposo que a mesura que anem tenint els resultats se sabrà, però crec que si amb això puc ajudar a alguna, benvingut sia. Estem parlant de molts calers de diferència, així que duent-nos al mateix lloc...no cal que abusin tant!

Un petó i si alguna més té quelcom a dir o que ens pugui servir a les demés ENDAVANT! :)

** EDITO!!! **

Preus recopilats fins el moment:

- Cariotip en sang perifèrica: 90€ (Lab. Roca de Vinyals); 291€ (Lab. Durán Bellido); 95,03€ (IML)

- Seminograma: 150€ (Gineobstetrics a través de Lab. Sabaté); 12,67€ (IML)

- Protrombina en sang: 124€ (Lab. Echevarne)

- 1ª visita Dr. Alijotas : 300€ (http://www.inclimedimun.com/)

- Visites successives Dr. Alijotas: 180€ (http://www.inclimedimun.com/)

- Analítica citotoxicitiat - anticossos antiparentals: 88€/parella (Laboratori Roca de Viñals, del grup Labco que són els que després fan la vacuna en cas de ser necessari).

- Vacuna anticossos antiparenterals: (als Laboratoris Sabater-Tobella de Barcelona, grup Labco, al Pg. de la Bonanova)
1ª visita --> 458€ (visita + extracció sang a la parella + administració vacuna)
2ª visita --> 168€ (visita + analítica in situ de control evolució anticossos antiparenterals + administració 2ª dosi)
3ª visita --> 80€ (NOMÉS per a aquelles persones que els calgui una tercera dosi consecutiva, sinó resta guardada en els laboratoris fins que pugui tornar a ser necessari, desconec el temps de conservació).

INTERESSADES EN MÉS TARIFES DE IML (enllaç facilitat per la castanyeta): http://www.tarjaiml.com/?module=3&lang=ca
petita83 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 23, 2014 10:26 am, en total s’ha editat 7 vegades.
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
SOLEX76
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

Re: * RECOMANACIONS PREUS PROVES PER AVORTAMENTS*

dg. juny 30, 2013 9:41 am

Petita83! bon dia reina! Ets una crack, ho saps? neukiss-)

Aquest fil segur, segur que serà de gran utilitat.

Mil petons, preciosa.
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
bbya
:: girafa
Entrades: 2176
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:43 pm

Re: * RECOMANACIONS PREUS PROVES POST-AVORTAMENTS*

dg. juny 30, 2013 10:46 pm

Hola guapi, aqui una altra fent proves...

Jo sóc d'adeslas i el meu marit no té mutua. Él només s'ha fet seminograma i el preu 150 eur, directament demanant al gine (gineobstetrics) treballen amb laboratoris sabate.

A mi no m'entra la de protombina en sang i vaig pagar 124 eur a laboratoris echevarne.

Crec que és un post molt encertat!
Imatge

Imatge
petita83

dl. jul. 01, 2013 12:24 am

bbya ha escrit:Hola guapi, aqui una altra fent proves...

Jo sóc d'adeslas i el meu marit no té mutua. Él només s'ha fet seminograma i el preu 150 eur, directament demanant al gine (gineobstetrics) treballen amb laboratoris sabate.

A mi no m'entra la de protombina en sang i vaig pagar 124 eur a laboratoris echevarne.

Crec que és un post molt encertat!

Hola wapiiiii!!!

Doncs tenint en compte les teves aportacions més que interessants...HE EDITAT EL POST I LES HE AFEGIDES -amb el teu permís- A LA PRIMERA ENTRADA.

Crec que no és just que després de pagar una mútua haguem d'anar descobrint certa lletra petita que apareix de "la nada" i que ningú et menciona quan et dones d'alta. De totes maneres, que estiguem disposades a donar la meitat de la sang que tenim per a saber què coi ens passa en els embarassos: NO VOL DIR QUE ESTIGUEM DISPOSADES A QUÈ ENS DESAGNIN ELS LABORATORIS I ENTITATS PER A FER LES PROVES DE MARRES!!!
Abusen un munt!!! Em vaig indignar en saber que la diferència podia ser, tranquil·lament de 200€!
És per això que crec que si amb aquest post ens podem donar un cop de mà entre totes...MILLOR QUE MILLOR.

Un petonàs!!! (i molta sort)
Imatge

Castanyeta
Ubicació: Barcelona
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm

dl. jul. 01, 2013 9:45 am

Bona idea, aquest fil.

A la IML pots demanar proves directament als laboratoris, sense que calgui l'autorització de la mútua, i a preus preferents. Copienganxo de la seva web:

> Anàlisis clíniques: A l’especialitat d’Anàlisis clíniques
> hi trobarà tots els laboratoris adherits a la nostra Institució.
> Pot trucar o dirigir-se directament al laboratori sense haver de
> demanar-nos autorització.

Exemples de preus:
> CARIOTIP SANG PERIFÈRICA, 95.03 €
> ESPERMIOGRAMA COMPLET, 12.67 €

És una mútua no estàndard pel seu funcionament, i de vegades els mateixos metges o centres adherits no s'enteren massa de com funciona. A mi en un laboratori em demanaven l'autorització i com que no es creien que no calia van acabar trucant a la mútua per aclarir-ho, i al final no vaig tenir cap probema a fer-me la prova (val a dir que era en horari d'oficina...)

Si voleu més info d'aquesta mútua, aquí se'n parla:
http://www.socpetit.cat/forum/viewtopic ... 11&t=28287
viewtopic.php?f=11&t=9109&p=456259&hilit=pseudom%C3%BAtua#p456259

i aquesta és la seva pàgina directa, on podeu consultar els preus de les proves:
http://www.tarjaiml.com/?module=0&lang=ca
http://www.tarjaiml.com/?module=3&lang=ca
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
virolai
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

dt. jul. 02, 2013 12:23 pm

Petita, jo sóc d'Agrupació Mútua i el meu company no en té, però t'explico el cas meu amb la meva: a l'agost passat, després del segon legrat i quart avortament, em van fer fer les proves i com que ja havia tingut algun ensurt amb Agrupació vaig trucar primer per saber si m'entraven, i NO, no m'entraven perquè com t'han dit a tu, són proves "preventives"… Quins coll***! Però si vinc de quatre avortaments, és que no volen saber ells els primers per què els he tingut i estalviar-se de pagar-me un tercer legrat? Em va semblar indignant.
A partir d'aquí vaig trucar a un servei que em van passar ells i vaig preguntar prova per prova què valien, i tot plegat no devia passar dels 100 i escaig (la més cara, el cariotip, però parlo de memòria de fa gairebé un any). Al final vaig anar a la meva doctora de capçalera de la SS, li vaig explicar el cas i em va fer ella la petició, i la del meu company també, així que els d'Agrupació no van veure un duro i a partir de l'anàlisi em va agafar un ginecòleg de la SS i és on em porten ara l'embaràs.

Les proves en si no et puc dir el preu exacte perquè no el recordo, però em sona que rondaven els 25-35 euros cada paràmetre, excepte, com he dit, el cariotip, que era el més car. Però era el preu que cobrava la mútua per fer-se anàlisis que no entren, però que a través d'ells surten teòricament més econòmiques. No vaig parlar directament amb cap laboratori.
Mara17
:: dragona
Entrades: 4362
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

dt. jul. 02, 2013 2:23 pm

Ostres, a mi em van entrar precisament perquè la doctora va posar "avortaments de repetició". Va posar-ho expressament així perquè no hi posessin pegues.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
petita83

dt. jul. 02, 2013 9:43 pm

Castanyeta ha escrit:Bona idea, aquest fil.

A la IML pots demanar proves directament als laboratoris, sense que calgui l'autorització de la mútua, i a preus preferents. Copienganxo de la seva web:

> Anàlisis clíniques: A l’especialitat d’Anàlisis clíniques
> hi trobarà tots els laboratoris adherits a la nostra Institució.
> Pot trucar o dirigir-se directament al laboratori sense haver de
> demanar-nos autorització.

Exemples de preus:
> CARIOTIP SANG PERIFÈRICA, 95.03 €
> ESPERMIOGRAMA COMPLET, 12.67 €

És una mútua no estàndard pel seu funcionament, i de vegades els mateixos metges o centres adherits no s'enteren massa de com funciona. A mi en un laboratori em demanaven l'autorització i com que no es creien que no calia van acabar trucant a la mútua per aclarir-ho, i al final no vaig tenir cap probema a fer-me la prova (val a dir que era en horari d'oficina...)

Si voleu més info d'aquesta mútua, aquí se'n parla:
http://www.socpetit.cat/forum/viewtopic ... 11&t=28287
viewtopic.php?f=11&t=9109&p=456259&hilit=pseudom%C3%BAtua#p456259

i aquesta és la seva pàgina directa, on podeu consultar els preus de les proves:
http://www.tarjaiml.com/?module=0&lang=ca
http://www.tarjaiml.com/?module=3&lang=ca

Moltíssimes gràcies per la teva aportació Castanyeta!!! I, altre cop i amb el teu permís, he pujat les teves aportacions a la primera entrada (juntament amb l'enllaç de la pàgina de IML).
Imatge

petita83

dt. jul. 02, 2013 9:45 pm

Mara17 ha escrit:Ostres, a mi em van entrar precisament perquè la doctora va posar "avortaments de repetició". Va posar-ho expressament així perquè no hi posessin pegues.

Bones Mara17!
Jo en principi tampoc he tingut problemes per a què la mútua m'ho cobrís tot, però en el cas del meu marit ens ho varen denegar... Suposo que depèn de cada mútua i, sobretot, de la pòlissa contractada.
Imatge

petita83

dt. jul. 02, 2013 9:50 pm

virolai ha escrit:Petita, jo sóc d'Agrupació Mútua i el meu company no en té, però t'explico el cas meu amb la meva: a l'agost passat, després del segon legrat i quart avortament, em van fer fer les proves i com que ja havia tingut algun ensurt amb Agrupació vaig trucar primer per saber si m'entraven, i NO, no m'entraven perquè com t'han dit a tu, són proves "preventives"… Quins coll***! Però si vinc de quatre avortaments, és que no volen saber ells els primers per què els he tingut i estalviar-se de pagar-me un tercer legrat? Em va semblar indignant.
A partir d'aquí vaig trucar a un servei que em van passar ells i vaig preguntar prova per prova què valien, i tot plegat no devia passar dels 100 i escaig (la més cara, el cariotip, però parlo de memòria de fa gairebé un any). Al final vaig anar a la meva doctora de capçalera de la SS, li vaig explicar el cas i em va fer ella la petició, i la del meu company també, així que els d'Agrupació no van veure un duro i a partir de l'anàlisi em va agafar un ginecòleg de la SS i és on em porten ara l'embaràs.

Les proves en si no et puc dir el preu exacte perquè no el recordo, però em sona que rondaven els 25-35 euros cada paràmetre, excepte, com he dit, el cariotip, que era el més car. Però era el preu que cobrava la mútua per fer-se anàlisis que no entren, però que a través d'ells surten teòricament més econòmiques. No vaig parlar directament amb cap laboratori.

Virolai el teu cas és sumament indignant!!! I tens tota la raó, sembla incongruent que estiguin disposats a pagar legrats fins a l'infinit però no unes punyeteres proves "preventives".
Encara vas tenir paciència d'anar a preguntar prova per prova el que costava. Jo amb el NO ja vaig quedar prou alterada i vaig decidir parlar directament amb el laboratori. No em vaig plantejar la SS perquè ja em van dir que hauria de patir un altre avortament per a què quedés contemplat i m'ho fessin a través de la pública; per descomptat al meu marit també li repercutiria en la mateixa manera.
Merci pel que comentes, de tot se n'apren i crec que entre totes en treurem quelcom de profit.
Muacks :-()-)
Imatge

Mara17
Entrades: 4362
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

dt. jul. 02, 2013 10:15 pm

petita83 ha escrit:
Mara17 ha escrit:Ostres, a mi em van entrar precisament perquè la doctora va posar "avortaments de repetició". Va posar-ho expressament així perquè no hi posessin pegues.

Bones Mara17!
Jo en principi tampoc he tingut problemes per a què la mútua m'ho cobrís tot, però en el cas del meu marit ens ho varen denegar... Suposo que depèn de cada mútua i, sobretot, de la pòlissa contractada.

Bé, sí, les proves meves van entrar (histeroscòpia, histerosalpingografia, analítiques-litrona), però el meu home s'havia d'analitzar l'esperma per veure què i això en teoria només li entrava un cop a la vida... Protestant ho vam arreglar, perquè vam haver de fer-ho dues vegades. Una prova tan "tonta" com un seminograma. Incomprensible. :ufs:

És una vergonya, però el que els fa pudor de fertilitat no ho autoritzen... :ufs: :ufs: :ufs:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
petita83

dt. jul. 02, 2013 10:22 pm

Mara17 ha escrit:
petita83 ha escrit:

Bones Mara17!

Bé, sí, les proves meves van entrar (histeroscòpia, histerosalpingografia, analítiques-litrona), però el meu home s'havia d'analitzar l'esperma per veure què i això en teoria només li entrava un cop a la vida... Protestant ho vam arreglar, perquè vam haver de fer-ho dues vegades. Una prova tan "tonta" com un seminograma. Incomprensible. :ufs:

És una vergonya, però el que els fa pudor de fertilitat no ho autoritzen... :ufs: :ufs: :ufs:

El més trist és que saben que per tal de poder aconseguir ser pares...estem disposats a gairebé TOT! I ells comencen a "engreixar" la màquina enregistradora...és el que molt bé dius.
Imatge

petita83

dt. jul. 09, 2013 8:22 pm

Segueixo actualitzant aquest post perquè avui sóc jo la que s'hi troba, demà pot ser qualsevol altre, i sempre va bé saber el que se'ns ve a sobre quan les coses no van bé diverses vegades.
Dijous vinent tinc cita amb el Dr. Alijotas, immunòleg especialitzat en avortament de repetició i fertilitat, per recomanació de la meva nova gine, i tot i que només sé els preus a data de 2013 per la companya issabelina ja us actualitzaré qualsevol altre cosa que em pugui trobar durant aquesta visita -analítiques, proves extres i demés- per a les que hagin de recorre un camí similar al nostre.
Petons i a la primera entrada us els afegeixo.
Imatge

illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

dl. des. 16, 2013 11:10 am

Hola maques!

Veig que fa temps no s’actualitza, només passava per dir-vos que ara mateix jo estic començant amb les proves.
Fa temps us vaig llegir per començar a fer números, jo tinc mútua i en “principi” les meves proves tenen de quedar cobertes, però l’illot no en té. Dic en principi perquè finalment no ho faig per mútua.
Dir-vos que finalment la S.S. a accedit a fer-nos les proves, em passat per 2 avortaments i tot i així el gine ens ho fa.
Quan anava a Urgències per el tractament de cycotet o el raspat em varen dir que fins a 3 avortaments no ho miraven però quant vaig anar de visita post avortament me les van oferir sense que jo tingues temps a demanar-les.
Només ús u dic perquè actualment com esta tot i veien els preus dels laboratoris no tothom es pot permetre el luxe d’anar pagant per analítica. No descarteu S.S. pensant que ús diran que NO perquè podeu tenir una sorpresa com em va passar a mi!
Imatge
litusina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dl. oct. 28, 2013 3:36 pm

dc. des. 18, 2013 3:31 pm

Hola illeta!
A mi no em van fer cas a la S.S., de fet m'han deixat super penjada. A mes a mes en la eco em van trobar un quiste a l'ovari i ni tant sols m'ho van dir, de fet ho vaig llegir a l'informe. Despres, amb tot el rollo de la sospita de mola i el shock, es va oblidar el tema. I per descomptat de fer proves ni parlar-ne. La gine que em toca per la S.S. es un penco d cuidado, es la tipica tia "a mi no m'expliquis la teva vida, aixo va aixi i punt, ves a plorar a un altre". Sensibilitat zero. I la veritat es que no hi he tornat, no la vull veure. Per mi la S.S. queda descartada. El dia 7 de gener tinc cita amb un gine que m'han dit q esta força be. Hi vaig pagant, no tinc mutua pero em sembla que m'haure de fer d'alguna si vull estar tranquila. Per tema proves i tot plegat. No se per on començar, es questió de concentrar-me i posar-m'hi. En fi, ja us dire que vaig descobrint. I a veure que em diu el gine!
Sort amb les proves!
Petonets!
Imatge
Imatge Imatge
Imatge
petita83

dg. feb. 23, 2014 10:31 am

Noies, pujo el post perquè crec que pot ser d'utilitat per a aquelles que ens trobem en proves i méees proves. Qualsevol que tingui referències i les vulgui aportar seran mooolt benvingudes.

He actualitzat el primer missatge amb més preus: vacuna antiparental i successives visites i analítica per a determinació de si cal o no la vacuna. Tot el que trobi pel llarg camí per a intentar ser mare ho aniré compartint amb vosaltres.

A part, passar-vos un enllaç que vaig trobar d'una web amb promocions mèdiques, entre elles temes de reproducció, fertilitat i ginecologia. La veritat és que no he arribat a fer-ne us, però té bona pinta i les referències que he trobat fins el moment són bones.

Nom de la web: MEDPRIVÉ
Enllaç: http://www.medprive.com/barcelona/reproduccion+asistida

Si més no tenim referències de preus, que ja és molt per a que no facin més negoci del que ja es fa amb les que volem ser mare i faríem el que fes falta.
Imatge

gatamaula
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: ds. març 29, 2014 9:03 pm

dt. ago. 12, 2014 12:43 pm

Bones... veig que per aquí malhauradament sou unes expertes en matèria de proves.
Jo he tingut tres avortaments. El primer farà aquest mes tres anys i es va aturar a la setmana 7, ja li havia sentit el batec. Els altres dos van ser aquest any, un al Febrer (bioquímic) i l'últim al Maig de 5-6 setmanes anembrionat. Per sort en cap cas m'han hagut de fer un legrat tot i ser la situació, com ja sabreu molt bé, molt dolorosa no només físicament.
Després de l'últim vaig anar al meu ginecoleg de la mútua i li vaig demanar que em féssin proves... casi que vaig haver de dir-li jo el que havia de posar a la sol·licitud d'anàlisis... no sé, aquest home tot ho considera "normal" i la veritat es que no em vaig quedar gaire conforme amb les seves explicacions.
Em va demanar el següent: (Cal dir que és el que habitualment demana per les analítiques del primer trimestre, amb afegits, suposo que ja ho va fer per tenir-ho en cas de nou embaras)

- Hemograma complet
- Glucèmia basal
- T. de protrombina
- Serologia luètica
-Toxoplasmosi
-VIH
- Rubeola (Ig G)
-Grup i Rh
- Test de Coombs indirecte
- VHC
- HbsAg
- Acs. Antivaricel·la - zoster
- Acs citomegalocirus (Ig G i IgM)
- TSH
- Cariotip en sang
- Antitrombina
- Proteina C
- Proteina S
- Factor V Leiden
- Proteina C activada
-Anticoagulant lùpic
-Acs. anticardiolipina
- Homocisteina

Creieu que és suficient?
Després d'un descans emocional de 3 mesos vaig anar a fer-les la setmana passada i els resultats triguen un mes... però no sé si m'hauria d'haver demanat més coses.
petita83

dt. ago. 12, 2014 3:11 pm

gatamaula ha escrit:Bones... veig que per aquí malhauradament sou unes expertes en matèria de proves.
Jo he tingut tres avortaments. El primer farà aquest mes tres anys i es va aturar a la setmana 7, ja li havia sentit el batec. Els altres dos van ser aquest any, un al Febrer (bioquímic) i l'últim al Maig de 5-6 setmanes anembrionat. Per sort en cap cas m'han hagut de fer un legrat tot i ser la situació, com ja sabreu molt bé, molt dolorosa no només físicament.
Després de l'últim vaig anar al meu ginecoleg de la mútua i li vaig demanar que em féssin proves... casi que vaig haver de dir-li jo el que havia de posar a la sol·licitud d'anàlisis... no sé, aquest home tot ho considera "normal" i la veritat es que no em vaig quedar gaire conforme amb les seves explicacions.
Em va demanar el següent: (Cal dir que és el que habitualment demana per les analítiques del primer trimestre, amb afegits, suposo que ja ho va fer per tenir-ho en cas de nou embaras)

- Hemograma complet
- Glucèmia basal
- T. de protrombina
- Serologia luètica
-Toxoplasmosi
-VIH
- Rubeola (Ig G)
-Grup i Rh
- Test de Coombs indirecte
- VHC
- HbsAg
- Acs. Antivaricel·la - zoster
- Acs citomegalocirus (Ig G i IgM)
- TSH
- Cariotip en sang
- Antitrombina
- Proteina C
- Proteina S
- Factor V Leiden
- Proteina C activada
-Anticoagulant lùpic
-Acs. anticardiolipina
- Homocisteina

Creieu que és suficient?
Després d'un descans emocional de 3 mesos vaig anar a fer-les la setmana passada i els resultats triguen un mes... però no sé si m'hauria d'haver demanat més coses.

Bones,
em sap molt de greu el pal pel qual esteu passant, per desgràcia a casa coneixem massa bé tots aquests protocols.
La veritat és que crec que poden demanar-te moooltes més coses, si més no és la sensació que m'ha quedat a mi després d'un any mirant-nos fins l'últim pel del cap, com aquell qui diu.
Ara no te les sabria dir de memòria, però les vaig recopilar en el seu moment en un blog, per si algú es trobava en la mateixa situació que nosaltres no anés taaan venut/da.
Et passo els enllaços de les proves que ens hem fet nosaltres i els d'uns llistats que vaig trobar per internet, a un altre fòrum, per si et serveixen per a complementar. Nosaltres hem passat per 3 avortaments, tots de primer trimestre, aturats a la mateixa setmana 6, un d'ells anembrionari i un altre per trisomia 16, el segon no ho sabrem mai.
Espero ser-te d'ajuda i, de tot cor et dic, INSISTEIX MOOOLT AMB ELS METGES PERQUÈ ELS SEUS PROTOCOLS CONTEMPLEN LES COSES "tarde, nunca y mal".

Proves per a avortaments de repetició que he recopilat d'un fòrum d'IVI:
http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/p/pruebas-para-abortos-recurrentes.html
http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/p/pruebas-para-abortos-recurrentes_27.html

Proves que ens han fet a nosaltres:
http://todoporunbebe.blogspot.com.es/2013/12/tercera-ronda-de-pruebas-pre-y-post.html
http://todoporunbebe.blogspot.com.es/2013/11/segunda-ronda-de-pruebas-listado.html
http://todoporunbebe.blogspot.com.es/2013/11/primera-ronda-de-pruebas.html

http://todoporunbebe.blogspot.com.es/2014/02/visita-cimab-cambio-de-enfoque.html
http://todoporunbebe.blogspot.com.es/2014/02/recopilacion-de-pruebas.html
http://todoporunbebe.blogspot.com.es/2014/03/ultimas-pruebaspor-ahora.html
http://todoporunbebe.blogspot.com.es/2014/02/anticuerpos-antiparentales-acap.html
http://todoporunbebe.blogspot.com.es/2014/07/hola-dr-andrologo.html

De totes formes vaig crear un subfòrum on les companyes també deien la seva, que sempre entre totes podem fer quelcom més profitós, i era pels avortaments de repetició És aquest:

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=41&t=35708
Imatge

gatamaula
Entrades: 15
Membre des de: ds. març 29, 2014 9:03 pm

dc. ago. 13, 2014 9:22 am

petita83 moltes gràcies pels enllaços. Mels miraré amb deteniment xk les proves que m'han fet no són tan completes com semblaven...
M'esperaré a tenir els resultats per si de casualitat troben alguna cosa i si no troben res (m'han dit que és habitual que no trobin res, tot i que desitjo que trobin alguna cosa!) canviaré de ginecòleg i demanaré més proves...
Em sento super identificada amb el que escrius al teu blog. Espero que puguis donar amb les causes aviat.
Trobo que és un tema suficientment dolorós com per que els professionals s'involucressin una mica més. Sembla que s'hagi d'anar supervisant cada pas que fan.. no hi ha dret.
petita83

dc. ago. 13, 2014 1:50 pm

gatamaula ha escrit:petita83 moltes gràcies pels enllaços. Mels miraré amb deteniment xk les proves que m'han fet no són tan completes com semblaven...
M'esperaré a tenir els resultats per si de casualitat troben alguna cosa i si no troben res (m'han dit que és habitual que no trobin res, tot i que desitjo que trobin alguna cosa!) canviaré de ginecòleg i demanaré més proves...
Em sento super identificada amb el que escrius al teu blog. Espero que puguis donar amb les causes aviat.
Trobo que és un tema suficientment dolorós com per que els professionals s'involucressin una mica més. Sembla que s'hagi d'anar supervisant cada pas que fan.. no hi ha dret.

El problema gatamaula és que arriba un moment que haurien de fer toootes les proves i no deixar res al tinter ni basar-se en suposicions, cosa que se'ls dóna massa bé. Nosaltres crèiem que ja estava tot fet...PERÒ NO!!! Caldria mirar ben mirada altre cop la prova per a les NK i dp comprovar el tema dels lligands KIR HLA-C (és com una prova d'histocompatibilitat, pel que sé...).
A casa ja he deixat clar q no s'embarassa ningú fins a tenir toootes les proves fetes.
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::