Enquesta sobre pèrdues perinatals

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
sardina
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. set. 21, 2010 6:46 pm

Re: Enquesta sobre pèrdues perinatals

EntradaAutor: sardina » dj. jul. 04, 2013 7:34 pm

En les UCIS neonatals als privats cal anar amb compte amb la mutua q sino pots acabar pagant una fortuna, et cobreixen els primers 15 dies, pero despres l'has de posar a la mutua i conec un cas en q va haver de pagar xq li cobria habitacio pel nado i no incubadora! Una barbaritat i si tens el nen imgresat un mes no tens ganes de pensar aquestes coses.
Jo recomano public 100% si hi ha risc de prematur.
Avatar de l’usuari
gemma08
:: tigre
:: tigre
Entrades: 761
Membre des de: dc. feb. 27, 2008 5:29 pm
Ubicació: Lleida

Re: Enquesta sobre pèrdues perinatals

EntradaAutor: gemma08 » dj. jul. 04, 2013 11:39 pm

Depen de les mutues i del privat...a la mutua que tinc jo cobreixen el nen el primer mes passi el que passi i després l'has de donar d'alta,si vols.
Jo abans de tornar a buscar vaig procurar triar un centre que tingues UCI neonatal...ara tenia clar que fins a les 20 setmanes aniria a la Vall Hebron.
Imatge
Imatge
Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Enquesta sobre pèrdues perinatals

EntradaAutor: cositina » dv. jul. 05, 2013 7:47 am

Moltes gracies per la info Gemma.
En el meu cas com q el q hi havia era espina bifida em van derivar a Medicina Fetal de vall d'hebron, on em van atendre dues ginecologues q no recordo el nom i la cap de la unitat de espina bifida, per repetir-me la morfologica i veure l'alcance de la lesio. Elles mateixed em van fer tambe la amnio alla mateix sobre la marxa. I ja un cop decidit q no seguiwm endavant ens van derivar a diagnostic prenatal de vall d'hebron amb la sanchez duran i la maite aviles. Al setembre tinc hora amb la sanche duran per veure els resultats, i en teoia el mateix dia tenim "consell genetic"
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
gemma08
:: tigre
:: tigre
Entrades: 761
Membre des de: dc. feb. 27, 2008 5:29 pm
Ubicació: Lleida

Re: Enquesta sobre pèrdues perinatals

EntradaAutor: gemma08 » dv. jul. 05, 2013 9:27 pm

Nosaltres tb vam estar amb la dr.Sanchez.I els resultats ens el van donar l'equip de genetica.
Si necessites qualsevol info diga'm-ho!
Com estàs?
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::