Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
rossetona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: rossetona » dl. abr. 29, 2013 4:35 pm

19+2

Bona tarda, noies.

Quina ràbia! Aquest matí havia escrit un mega post (on també us deia el que em passa amb aquest ordinador vell) i resulta que se m'ha desconnectat el cable de la bateria. Aquest ordinador està tan fet caldo que no funciona de forma autònoma. En fi...

Us deia que ahir vaig anar d'urgències perquè tinc fongs. Sí, un altre cop. Un rollazo... Pel que fa al despegament, tot i que no està solucionat (no està pegat al 100%), els metges li treuen tota importància. Sembla que quedarà com una petita fibra, un petit callo. Ahir a urgències em va atendre la meva gine (va donar la casualitat que era ella la que estava a urgències) i m'ha tret la proges via oral. Bé, me l'he de treure progressivament, de forma que diumenge ja no n'he de prendre. Béee!!! No us podeu imaginar les molèsties que causa prendre-se-la via oral. Una M....

Hi ha dies en què estic pessimista i m'agafen totes les pors i penso que serà prematur. Imagineu-vos que li he dit al meu marit que a signo perquè neixi a les 34 setmanes. És a dir, ara per ara, si em diuen que neix a les 34 setmanes, m'hi conformo. Perquè veieu com estic a dies. He pres la decisió d'anar un cop al mes a un altre gine (encara que hagi de pagar la consulta) perquè em faci un exudat i descarti infeccions. Ahir, la meva gine em va dir que no calia, a la vegada que reconeixia que les infeccions poden portar parts prematurs.

SOLEX:Guapíssima, com ho portes tu? Estàs animadeta?

GISA: Gràcies per explicar-me la teva experiència. En el teu cas, et van fer com a mi? Epècul i dir: Són fongs! És a dir, sense fer cultiu del flux? És que ja vaig passar per una bactèria que, en teoria, està eliminada i tinc por.

DANU: Jo visc davant de la gasolinera que hi ha al costat del Mercadona. O sigui, pràcticament som veïnes... jajajajajajajajajajaja... si encara ens haurem vist a Esplugues. A urgències, vaig a la Corachan, però també he anat a Sant Joan de Déu i n'hi ha 2 coses que no m'agraden: una, que et fan tactes, i dos, que una gine joveneta em va confondre un quist a l'ovari dret amb l'hematoma. La vaig haver de corregir, fins que em va reconèixer que s'havia equivocat. I tu, on vas?

MIULES: Com segueixes?

Molts petons a totes!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: Danu » dl. abr. 29, 2013 4:57 pm

rossetona ha escrit:DANU: Jo visc davant de la gasolinera que hi ha al costat del Mercadona. O sigui, pràcticament som veïnes... jajajajajajajajajajaja... si encara ens haurem vist a Esplugues. A urgències, vaig a la Corachan, però també he anat a Sant Joan de Déu i n'hi ha 2 coses que no m'agraden: una, que et fan tactes, i dos, que una gine joveneta em va confondre un quist a l'ovari dret amb l'hematoma. La vaig haver de corregir, fins que em va reconèixer que s'havia equivocat. I tu, on vas?


Ostres, no em diguis això, jo vaig voler anar paral.lelament amb la mútua i la SS per parir a l'Hospital Sant Joan de Déu... i resulta que són un desastre...? Perquè quins pebrots, en fi...
Només he anat una vegada d'urgències i va ser a la Clínica Sagrada Família, perquè m'entra per la mútua i la tinc a prop de la feina. És clar que tinc molt més a prop la Corachan (al costat). Estàs contenta amb la clínica? Encara estic a punt de canviar, crec que també m'entra...
Sento molt aquest pal de les infeccions i els fongs, bonica...
Avatar de l’usuari
rossetona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: rossetona » dl. abr. 29, 2013 5:18 pm

19+2

DANU: A veure, altres vegades (hi he anat molt a urgències amb això del despegament), m'han atès bé. Però aquell dia, aquell gine joveneta, la va pifiar mooooolt. A mi la Corachan m'agrada molt. La meva gine està al gabinet Samaranch, però aquest gabinet fa parts i urgències a la Corachan. Però va ser a Sant Joan de Déu on em van posar l'antibiòtic (havia de ser intramuscular) per a la bactèria.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: gisa » dl. abr. 29, 2013 11:02 pm

Bona nit!!

rossetona ha escrit:GISA: Gràcies per explicar-me la teva experiència. En el teu cas, et van fer com a mi? Epècul i dir: Són fongs! És a dir, sense fer cultiu del flux? És que ja vaig passar per una bactèria que, en teoria, està eliminada i tinc por.


En el meu cas, ja em reconeixia els símptomes perquè n'he tingut moooooolts cops. Tot i així, la gine em va fer fer un cultiu per assegurar-se que era "candida albicans", o sigui els fongs vaginals normals més habituals, i així ho vam confirmar.

I t'ho torno a dir, estic molt contenta per les bones notícies que ens expliques, tot i que encara t'angoixis, que per altra banda crec que després de tot és normal... Ànims, bonica, i a gaudir de panxu! :-()-)
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
rossetona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: rossetona » dt. abr. 30, 2013 9:24 pm

GISA: Quins eren els teus símptomes? Jo, avui, torno a tenir cuissor a la vagina.
Imatge

Imatge
Lea
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 11:35 am

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: Lea » dc. maig 01, 2013 12:06 am

Hola Rossetona, fa poc que soc al socpetit i acabo de llegir la teva historia. Jo també vaig patir una infecció durant l’embaràs i al tractar-la amb antibiòtic al cap de poc vaig tenir fongs. T’entenc perfectament perquè jo també anava contínuament a urgències, allà em posaven l’espècul i no em feien cap cultiu. Deien que segons el color de fluxe es podia saber si eren fongs o infecció bacteriana. Jo també prenia progesterona, però via vaginal, i quan vaig deixar-la ja no vaig tornar a tenir fongs, o vaig deixar de tenir aquella coïssor. A mi els cultius me’ls feien cada 6 setmanes, i el que si que em deien es que quan menys tactes millors.
Ànims maca.
Avatar de l’usuari
Miules
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: ds. nov. 19, 2011 10:16 am

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: Miules » dc. maig 01, 2013 11:30 am

Hola ninetes,

Rossetona m'alegro que tret d'aquests empipadors fongs el despegament estigui controlat i el teu patufet estigui bé i no corri perill.

Jo vaig tenir l'alta el dia 18, ni rastre de l'hematoma ni del desprendiement, i el divendres 19 ja em vaig reincorporar a la feina. No he tingut més pèrdues.
Hem arribat a les 12 setmanes i ha tocat mesura del plec nucal i Triple Screening. Doncs patacada al canto! Risc elevat de S. Down, directes a amniocentesi. Me la faran d'aquí a 3 setmanes i tindrem els resultats en 15 dies.

Noies, això és un patir constant... estem fets pols, que dur se'ns està fent tot plegat.

Quina por, quina engoxa, que llargues es faran aquestes setmanes... Tan de bo aquest resultat sel TS hagi estat un fals positiu...

Una abraçada a totes i cadascuna de vosaltres :-()-)
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: gisa » dj. maig 02, 2013 1:13 pm

Bon dia, noies!

rossetona ha escrit:GISA: Quins eren els teus símptomes?

Perdó per no haver respost abans, no havia vist que havies escrit... Doncs els símptomes: coïssor, envermelliment de la zona i augment de fluxe, que també era com més groc (perdó per ser tan explícita...). De fet, jo no em plantejava que pogués ser res que no fóssin fongs... Quina innocència! Si t'has de quedar més tranquil.la, demana que et facin cultius... Em sap greu que estiguis angoixada, però segur que seran fongs, que les embarassades són més propenses a tenir-ne perquè s'altera el PH de la flora vaginal, i si a més has fet antibiòtic...

Miules, no ens coneixem, però t'he seguit a través d'aquest post, i m'agradaria dir-te que sento molt els entrebancs que us aneu trobant... És tan injust! Ningú hauria de passar per això per poder complir el somni de la maternitat... En fi, espero que sigui "només" un ensurt i tot segueixi el seu curs... Ànims, bonica! :-()-)
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: Castanyeta » dj. maig 02, 2013 11:52 pm

Rossetona,
felicitats perquè tot va endavant.
Els fongs són emprenyadors, però no maten criatures. Jo n'he tingut, de fongs, als meus cinc embarassos; i dels cinc, dos els vaig perdre per infeccions, però una cosa no tenia res a veure amb l'altra: els símptomes són diferents i les conseqüències també.
No sé si et desangoixa gaire, però t'ho dic per tranquil·litzar-te: mentre només tinguis fongs, súfrelos en silesio però no pateixis. Ànims!
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Avatar de l’usuari
rossetona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: rossetona » ds. maig 04, 2013 11:31 am

20 setmanes!!!

Bon dia, guapes.

Moltes gràcies per les vostres paraules. Dimecres vaig tornar a urgències i em van treure una mostra de flux. Dilluns tindré els resultats. Vaig estar parlant amb el gine que em va atendre i em va dir que ell creia que no era cap infecció, però no se la volia jugar. I en cas que ho fos, som a temps de tractar-la. A banda, entro a la web d'Inatal, que és del departament Maternofetal de la Maternitat. Vaig preguntar quines serien les conseqüències d'una infecció. La Dra. Cobo, que em va atendre quan vaig anar allà pel despegament, em va contestar que, tot i no tractar-se, no és molt habitual (menys del 10%) que una infecció acabi amb un embaràs (avortament) o en un part prematur. Tot i així, jo prefereixo anar mirant-me les infeccions. Aquesta setmana que ve em fan un cultiu d'orina corresponent al segon trimestre.

GISA: M'has dit justament el que em va dir el metge d'urgències. Que el més segur és que fossin fongs, que és "la infecció" (per dir-ho d'alguna forma) més habitual durant l'embaràs, més fins i tot que altres infeccions (orina, vaginosi, etc). Em va dir que marxés tranquil·la. Tinc (tenia) els mateixos símptomes que tu (menys el flux, que en el meu cas és exactament igual que a l'anterior embaràs: blanquet).

MIULES: Espero que aquestes tres setmanes d'espera se't facin el més curt possible. Jo crec que tot anirà bé, però entenc pel que estàs passant. N'he sentit a parlar de molts falsos positius i espero que sigui també el teu cas. Sé que si pagues (no sé quant) t'avancen els resultats en 2-3 dies. Ho sé per una companya de feina. A ella li va passar exactament igual que tu i al final va ser una falsa alarma. Ella està de 4-5 setmanes més que jo. Molts ànims, guapa. Espero que ens donis aviat bones notícies.

LEA: Fa més d'un mes que em van posar antibiòtic i, l'últim dia d'administrar-lo, patapam... fongs. Em van donar cremeta de Clotrimazol. Em van tornar a fer cultiu i tot bé. La setmana passada, un altre cop amb els mateixos símptomes. La meva gine, només mirant-me amb l'espècul, em va dir que tornaven a ser fongs. A mi el que em preocupa és que sigui una vaginosi. Si la meva gine no em vol fer cultius cada mes, em buscaré la vida paral·lalment. Me'ls faré en un altre lloc.

CASTANYETA: Sento molt les teves pèrdues. No m'imagino pel que devies de passar i suposo que deus ser una persona molt forta. Quines infeccions vas tenir? Un petó ben fort, maca.

Noies, us deixo. Un petonet a totes.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
SOLEX76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: SOLEX76 » dg. maig 19, 2013 10:34 am

Hola noies, com aneu?

Miules, reina, penso molt en tu. Res, només volia dorar-te ànims i molta força en aquesta espera, tot quedi en un ensurt, bonica. Com van els controls per eco?, us han tranquilitzat?. Si no et trobes amb ganes d'entrar no contestis, només vull fer-te un petonet i una abraçada virtual, són moments delicats :-()-)

Rossetona, com estàs?, veig a la signatura que heu passat la fita de la morfo, gran fita :ok: . Els meus millors desitjos també, quin ensurt fa uns mesos i mira, ja ben avançat tot. Me'n alegro molt.

Jo també les he tingudes de tots els colors, amb els meus antecedents és impossible no estar en alerta, però miro de controlar-ho i que la desconfiança no em pugui. Ha anant rebent bons resultats, però encara és molt prest, a punt de les 14 stm.

bé wapetones, ens anem parlant :ok:
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
Avatar de l’usuari
rossetona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: rossetona » dg. maig 19, 2013 4:46 pm

22+1

Bona tarda, guapes.

Buf, quant de temps sense connectar-me!

Com esteu vosaltres? Jo estic molt bé. L'eco morfològica va anar molt bé. El bitxitu estava bategant a tope, feia mes de 25 cm i pesava 431 grams. Ara ja estic de 22 setmanes i la gine ja m'ha dit que em puc incorporar a la feina, sense estrès, la setmana que ve. Jo vull, però reconec que també tinc molta por. Tot m'espanta. Encara (i això em serveix per a tot l'embaràs) no puc agafar pes, ni ajupir-me ni fent grans esforços. Vamos, faig la vida d'una iaia.

MIULES: Com ho portes? Quan tens l'àmnio? Molts ànims i espero que tot surti bé. T'envio molts petonets!!
SOLEC: Moltes felicitats per aquestes 14 setmanes i perquè el resultat del TS t'ha sortit bé. Anem parlant, però t'he de dir que estic molt contenta que tot t'estigui anant bé.

Molts petons, guapes.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
rossetona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: rossetona » dg. maig 19, 2013 4:46 pm

22+1

Bona tarda, guapes.

Buf, quant de temps sense connectar-me!

Com esteu vosaltres? Jo estic molt bé. L'eco morfològica va anar molt bé. El bitxitu estava bategant a tope, feia mes de 25 cm i pesava 431 grams. Ara ja estic de 22 setmanes i la gine ja m'ha dit que em puc incorporar a la feina, sense estrès, la setmana que ve. Jo vull, però reconec que també tinc molta por. Tot m'espanta. Encara (i això em serveix per a tot l'embaràs) no puc agafar pes, ni ajupir-me ni fent grans esforços. Vamos, faig la vida d'una iaia.

MIULES: Com ho portes? Quan tens l'àmnio? Molts ànims i espero que tot surti bé. T'envio molts petonets!!
SOLEC: Moltes felicitats per aquestes 14 setmanes i perquè el resultat del TS t'ha sortit bé. Anem parlant, però t'he de dir que estic molt contenta que tot t'estigui anant bé.

Molts petons, guapes.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
SOLEX76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: SOLEX76 » dg. maig 19, 2013 4:57 pm

rossetona ha escrit:22+1

Bona tarda, guapes.

Buf, quant de temps sense connectar-me!

Com esteu vosaltres? Jo estic molt bé. L'eco morfològica va anar molt bé. El bitxitu estava bategant a tope, feia mes de 25 cm i pesava 431 grams. Ara ja estic de 22 setmanes i la gine ja m'ha dit que em puc incorporar a la feina, sense estrès, la setmana que ve. Jo vull, però reconec que també tinc molta por. Tot m'espanta. Encara (i això em serveix per a tot l'embaràs) no puc agafar pes, ni ajupir-me ni fent grans esforços. Vamos, faig la vida d'una iaia.

MIULES: Com ho portes? Quan tens l'àmnio? Molts ànims i espero que tot surti bé. T'envio molts petonets!!
SOLEC: Moltes felicitats per aquestes 14 setmanes i perquè el resultat del TS t'ha sortit bé. Anem parlant, però t'he de dir que estic molt contenta que tot t'estigui anant bé.

Molts petons, guapes.


Gràcies, bonica, jo també estic contenta d'aquestes boníssimes notícies, Rossetona. Ho has fet molt molt bé, noia, no és fàcil, més bé, és dificilíssim mantenir el tipo com tu ho has fet, mare meva Rossetona, que va ser molt fort el panorama que et vas trobar i el pronòstic que et varen donar, com per ficar-se al llit i no tornar sortir en una bona estona... però con un par!. Si t'han dit que fins i tot et pots incorporar a la feina és que tot va de conya, felicitats!. La Miules te l'amnio dia 31 de maig, però crec que aquesta stm l'havien de fer una eco d control, per això demanava. Quin disgust, ojalà sigui un fals positiu.

En fin, hem de tenir paciència. Molts petonets.
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
Avatar de l’usuari
Miules
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: ds. nov. 19, 2011 10:16 am

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: Miules » ds. juny 08, 2013 4:05 pm

Hola boniquetes!

Rossetona com estas? Com portes la reincorporació a la feina?
Deus fer una bona panxeta ja!

Solex76, companya de panxu, com va tot? Espero que un xic més tranquileta i amb ganes d'anar preparant cosetes pel <:-<

I la resta com esteu Gisa, Danu, Lea, Castanyeta? Espero que tot segueixi bé i que aquests petitons/es vagin creixent sans i forts!

Estic amb deute amb totes vosaltres, tenim els resultats ràpids de l'amnio on es miren les 5 alteracions cormosòmiques més freqüents (entre d'elles S.Down) i són bons! Estem molt contents tot i que hem d'esperar uns dies més a tenir els resultats de la resta de cromosomes. També ens han confirmat que és una :cnena:
Quan sàpiga la resta de resultats entro per explicar-vos-ho.

Una forta abraçada a totes! :-()-)
Avatar de l’usuari
SOLEX76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: SOLEX76 » dl. juny 10, 2013 8:54 am

Miules.... oh... quines bones notícies, dona... les millors ara per ara. Moltes felicitats per aquesta NENA!!! :lfantrose:

Quin descans després de tot el patiment que has portat a sobre, eh?. Quan ho vaig llegir aquest cap de stm em vaig alegrar molt. Ja m'hauria agradat felicitar-te abans, i avui ja ho volia fer sens falta. M'alegro molt, de debò :ok:

Un bon petonarro i un uff! quin alivio! compi de panxu! :love:
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: gisa » dt. juny 11, 2013 10:36 pm

Miules! Felicitats per aquesta nena guapa i sana! : lasito : Ja veuràs com tot va bé... Les males ratxes, per sort, no duren eternament! A disfrtuar s'ha dit, guapa! :-())
Rossetona, i tu, com vas? Espero que tot vagi "viento en popa"! :-())
Solex, enhorabona també a tu per aquest embaràs! No hem coincidit a cap post, però t'he anat llegint per aquí i per allà, i en persones com tu, les bones notícies alegren especialment!
Salutacions a la resta! :content:
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
SOLEX76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: SOLEX76 » dc. juny 12, 2013 10:15 am

Gràcies, Gisa, pel teu apreci :ok: , que et vagi molt bé la cerca i moltes felicitats per la petitona :love:
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
Avatar de l’usuari
rossetona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: rossetona » dc. juny 12, 2013 10:36 am

26+4

Bon dia, noies.

Ostres, feia dies que no entrava en aquest fil i ara m'he trobat que estava actualitzat i amb bones notícies.

MIULES: M'alegro molt que tot estigui perfecte i que sigui una nena. Moltes felicitats!!! Ara ja pots respirar tranquil·la i ja pots començar a mirar cosetes per a la nena. :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Com esteu la resta (SOLEX, GISA)?

SOLEX: Veig que esperes un nen i que todo va viento en popa. Enhorabona!! Sembla que aquest any és el dels nens.

De moment, el meu embaràs va molt bé. Fa 3 setmanes que em vaig reincorporar a la feina (treballo asseguda) i així no em quedo a casa menjant-me el coco, que és el pitjor que podia fer. dijous passat vaig tenir la segona i (espero) darrera visita a la Maternitat, a la unitat maternofetal que em va recomanar una noia del SP. Em van mirar molt bé i tot està perfecte. Em van dir que tinc risc molt baix de prematuritat. En fi, com qualsevol embaràs.

Un petonet a totes.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
rossetona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: rossetona » dc. juny 12, 2013 10:59 am

He posat que estic de 26+4 i estic de 25+4... Ja m'agradaria a mi avançar una setmaneta!!! Jajajajajaja...
Imatge

Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::