regla després d'un abort

Problemes durant l'embaràs.
cuski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: ds. set. 01, 2012 1:20 am

regla després d'un abort

EntradaAutor: cuski » dl. des. 17, 2012 2:43 pm

Hola noies!
Volia fer-vos una pregunta molt concreta que ja m'està inquietant, les que heu patit un abort quan us va venir la primera regla? Jo fa 1mes i casi una setmana i no la tinc aki, però el més curiós és que des de que vaig parar de sagnar (a la setmana) trec el fluxe com si estigués ovulant, cada dia!! és normal? A algú més li ha passat?
Moltes gràcies per la vostra ajuda.
Avatar de l’usuari
SOLEX76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: SOLEX76 » dl. des. 17, 2012 5:26 pm

Hola cuski, sento molt que l'hagis perdut. No t'amoïnis, segur que està a punt de venir-te.

A mi em va baixar als 35-36 dies i crec que també em passava això del fluxe, de fet, jo vaig notar com ovulava just després del sagnat post-avortament i, passats 14 díes em va venir la regla. Just abans, quan feia 1 mes just de l'avortament, a la revisió ginecológica (que t'haurien d'haver pautat) la GINE em va dir que estava tot correcte, que vèia un òvul, l'úter al seu lloc, endometri normal i em va donar llum verda. Això era el dijous 22 de nov i el 23-24 nov em va baixar.

Demana hora amb el Gine, et quedaràs molt més tranquila. També hi trobaràs bastant info i suport a aquest foro.

Muuuuacs!
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
Avatar de l’usuari
Irúa
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 8:21 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: Irúa » dj. des. 20, 2012 8:00 pm

Hola cuski, molts ànims, guapa.
A mi a la primera eco el dia 13 del mes passat van veure que l'embrió havia parat de créixer i se li havia parat el cor. Jo vaig tenir pèrdues a partir del dia 20-21 del mes passat i em van durar 3-4 dies i la regla m'acaba de baixar avui. Per tant m'ha trigat un mes. Però suposo que cada dona és un món. Com diu la Solex si no t'ha baixat ja demana hora al metge a veure què et diuen.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: cositina » ds. juny 15, 2013 10:34 am

noies, em van dir q un mes després aprox de passar l'ILE, anés a a visita amb el ginecoleg de capçlaera per comprovar q tot ok. Un dubte: aquiesta visita hauria de ser abans o després de la primera regla?
Quant us va trigar a vosaltres en baixar? va parar la hemorragia post-ILE i dies mes tard vau tenir regla, o ja va ser tot seguit (hemorragia+regla)?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
enjoy
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:20 am

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: enjoy » ds. juny 15, 2013 9:29 pm

Cositina bonica.. em sap greu veure't per aquí... vam començar il.lusionades al post d'octubreres i malauradament ens trobem al post més trist...

Jo fa ja 52 dies del legrat i encara no m'ha baixat la regla. Em van fer dues revisions, una a la setmana per veure si tot estava en ordre i una altra a les 3 setmanes per conèixer els resultats. I d'aquí a 3 setmanes hi torno a veure si el cicle ja ha recuperat la normalitat, però de moment no... amb l'anterior legrat, a les 9 setmanes, tot va tornar a lloc més depressa, però ara fa ja quasi dos mesos, suposo que al estar més avançat costa més, estava ja de 16. Tinc ganes d'oblidar-ho tot...
Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: cositina » ds. juny 15, 2013 11:21 pm

Enjoy com estas maca? Jo abans tenia els cicles força irregulars aixi q tb m'inagino q trigara la regla i em fa rabia perque apart d esperar la necropsia ens van dir q calia esperar 3 regles i si s'allarguen molt les regls caldra esperar mes temps
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
fada81
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dv. maig 18, 2012 2:36 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: fada81 » dg. juny 16, 2013 1:55 pm

Bon dia,

A mi emvan donar les pastilles artrotec i el 3 de maig vaig patir l'abort, no em van fer legrat, estava de quasi vuit setmanes. Divendres em va venir la regla, després de 42 dies...jo sóc irregular, i aquesta por que et ve pensant que com més trigui en venir, més trigues a poder tornar a començar, és inevitable...
Imatge

Laia, ens fas molt feliços!!
Avatar de l’usuari
bbya
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2176
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:43 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: bbya » dg. juny 16, 2013 2:45 pm

Jo vaig tenir segon avortament el 3 de maig per legrat i encara no m'ha vingut...a l'altre va ser natural i als 30 dies ja la tenia...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
enjoy
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:20 am

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: enjoy » dj. juny 20, 2013 5:33 am

És dur, Cositina... el temps ajuda però no és suficient...
Ahir ja em va baixar la regla, suposo que això implica que tot torna a la normalitat.
Imatge
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: laiaf3 » dj. juny 20, 2013 12:44 pm

Hola, aquesta mateixa tarda intentaré trucar al gine per aquest tema, em van extreure l'embrió el passat 17 d'abril, de 10 setmanes. No vaig sagnar gens, i han passat 64 dies exactament i encara
no m'ha vingut la regla, i jo abans era molt regular... No estic embarassada segur, però no deu ser
gaire normal que passin tants dies, no?
Avatar de l’usuari
bbya
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2176
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:43 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: bbya » dj. juny 20, 2013 6:17 pm

Ahir em va venir dimarts, despres de 46 dies....
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
perla24
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: ds. maig 25, 2013 8:02 am

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: perla24 » dc. juny 26, 2013 8:13 am

Noies!

Doncs jo porto, 37 dies després d raspat i encara no m'ha vingut... m'he de preocupar? però pel què veig per aquí el fòrum és normal q trigui molt no? Quan creieu que hauria d'anar al metge si no em ve? És q els ginecòlegs la veritat informen una merda!!! :ufs:

Em penso que el tema cervell tb hi compta en tot això, ja que com més hi pensi pitjor... ja ho veig... no hi hauria de pensar tant i relaxar-me... :-o00m
PANXUPACTE ESPERADORES/CERCADORES TARDOR/HIVERN
AMB PANXU: petitanuria, magar, kith20, stela, copina, xity, melicanyella, jpd1980, ximhy, lalama, laurita6, lula1, peixicu, irem, perla24, laia80, atuchi ,sergem
DE CERCA: Bellamar, petita83, marga_2, dolceta85, mym
Avatar de l’usuari
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: petita83 » ds. juny 29, 2013 8:13 am

Bones,
a mi em van fer el raspat (estava de 12 setmanes a nivell de matriu, tot i que l'embrió va aturar el seu creixement abans) el dia 30 de Maig, 4 setmanes després, el 27 de Juny, m'ha vingut ja la warry, però el mateix em va passar amb el primer raspat, que els nivells hormonals dels qual partia eren més baixos.

Penseu que cadascú té el seu ritme per a reajustar el cos, jo sempre he sigut molt regular, exceptuant quan els nervis i l'estrès han fet acte de presència en situacions molt puntuals; així que probablement les ganes que vingui poden ser un factor AFEGIT en el seu retràs.

No us amoïneu i deixeu que faci tot pel seu curs; evidentment si hi ha res fora del comú tenim els gines a qui podem recorre a fer la consulta.
Un petonàs enorme a totes
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: cositina » ds. juny 29, 2013 8:19 am

Jo fa uns dies, quan feien 15 dies de la ile (ile a les 21+5) vaig anar a revisio a la gine i despres de veure com tinc encara la matriu de inflada en una eco, em va dir la gine q la regla em trigaria almenys 40 dies en apareixer
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: laiaf3 » dc. jul. 03, 2013 9:41 am

Per les que estigueu preocupades, m'ha vingut la regla al final, al cap de 69 dies, vaig trucar al gine i em varen dir que pot trigar fins i tot uns dos mesos i mig, i casi casi m'ha trigat aixó, des del 17 d'abril al 25 de juny.
Avatar de l’usuari
perla24
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: ds. maig 25, 2013 8:02 am

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: perla24 » dc. jul. 03, 2013 8:00 pm

laiaf3 ha escrit:Per les que estigueu preocupades, m'ha vingut la regla al final, al cap de 69 dies, vaig trucar al gine i em varen dir que pot trigar fins i tot uns dos mesos i mig, i casi casi m'ha trigat aixó, des del 17 d'abril al 25 de juny.


Osti tu... jo em penso que seré de les teves doncs... merci per la informació! Així ja estic més tranquil·la, perquè pensava que algo no pitava...
PANXUPACTE ESPERADORES/CERCADORES TARDOR/HIVERN
AMB PANXU: petitanuria, magar, kith20, stela, copina, xity, melicanyella, jpd1980, ximhy, lalama, laurita6, lula1, peixicu, irem, perla24, laia80, atuchi ,sergem
DE CERCA: Bellamar, petita83, marga_2, dolceta85, mym
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: Castanyeta » dv. jul. 05, 2013 9:58 am

Hola,
a mi, després dels 4 avortaments, la primera regla em va trigar 40 dies, 37, 34 i 40 respectivament. I el que sí que m'ha passat cada vegada és que m'han canviat els cicles. Jo quan vaig començar a buscar tenia cicles de 32-35 dies, i ara rarament arriben a 28 dies. I cada vegada que he tingut un embaràs han variat, o sigui que al principi, de cara a posar-se a buscar altre cop, anava una mica despistada. Fer gràfiques em va ajudar molt...
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: cositina » dc. jul. 17, 2013 2:32 pm

a mi, després d'una ILE a les 20 setmanes, m'ha baixat la regla als 33 dies
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
perla24
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: ds. maig 25, 2013 8:02 am

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: perla24 » dj. jul. 25, 2013 4:54 pm

Doncs a mi al final als 45 dies!
PANXUPACTE ESPERADORES/CERCADORES TARDOR/HIVERN
AMB PANXU: petitanuria, magar, kith20, stela, copina, xity, melicanyella, jpd1980, ximhy, lalama, laurita6, lula1, peixicu, irem, perla24, laia80, atuchi ,sergem
DE CERCA: Bellamar, petita83, marga_2, dolceta85, mym
Avatar de l’usuari
Lluna26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1093
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 12:54 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: Lluna26 » dj. jul. 25, 2013 6:54 pm

Bonica, em sap molt greu. De fet em sap molt greu q totes estiguem escrivint aquí.
Jo estava d 8 setmanes i em van fer legrat. Vaig perdre durant 6 o 7 dies. La regla va trigar a baixar 34 dies.
Tot és relatiu, doncs cada dona és diferent.
Ja veuràs q estarà al caure.
Petonets a totes!
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::