Esperances amb la Vacuna antipaternals

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
Tura
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. maig 09, 2013 3:42 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: Tura » dt. jul. 22, 2014 12:14 pm

Hola Nurieta, aquest anàlisi que et va fer el dr Alijotas no crec que sigui el de les antipaternals, a mi em va fer anar al laboratori labco general lab del carrer Londres. Em va recomanar que anés allà, allà em van fer la prova de sang i la vacuna me la van posar al laboratori sabater de la bonanova.

El resultat de les antipaternals és força ràpid però hi ha altre proves que són molt més lentes, i si has d'esperar que ho tinguin tot potser tardes una mica més del normal. El percentatge recomanable per la vacuna és per sota del 20%, però l'Alijotas demana les proves amb un altre procediment i el resultat és "negatiu" o "positiu" i no hi veuràs cap percentatge. Si és "negatiu" hauràs de fer la vacuna. Ja veus, tot és una mica relatiu i cada metge te les seves coses. En el meu cas va ser així, però això no vol dir que en el teu sigui exactament el mateix... Com veuràs, toooooooooot és relatiu!!!
Avatar de l’usuari
judita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. març 22, 2010 7:18 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: judita » dc. jul. 23, 2014 3:32 pm

Hola!!
Dilluns em vsig posar la segona dosi! El dia 12 d'agost ja em puc fer l'analítica!
Jo vaig al cirh i tot el tema de la vacuna me'l porta la gine i una biologa que tenen especialitzada amb això!
No sé noies, veig q cada lloc és un món! Espero q a totes ens vagi bé i puguem aconsegui el somni!
Molts petonets!!
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
Avatar de l’usuari
meritxell1976
:: conillet
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dc. set. 18, 2013 7:54 am
Ubicació: Barcelona

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: meritxell1976 » dc. jul. 23, 2014 7:55 pm

Judita molta sort i que l'analitica surti be i aixi ja tindras un pas mes.

Ja ens diras el resultat.

Una abraçada
Des d'agost de 2011 5 AI negatives
27/09/13 Primera transferència de la 1ª FIV Positiva
11/12/13 ILE per malformació a l'uretra de la bebè
14 3 transfers negatius
15 2ª FIV amb ectopic i 3 transfers negatius
16 3ª FIV anul·lada per baixa resposta ovàrica + 4ª FIV dues transfer negatiu
2017 Ovodonació. Primera transfer bioquimic. Segona transfer positiu.
Avatar de l’usuari
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: petita83 » dj. jul. 24, 2014 1:50 pm

Bones,
Qui sigui de Sanitas, en principi i si no ho han canviat, no té la prova coberta.
L'analítica a Roca de Viñals (Bcn) 88€ i contempla l'extracció dels dos, a més de pertànyer al grup Labco (que fa la vacuna a Pg. Bonanova)
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
elgo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: dv. gen. 03, 2014 4:30 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: elgo » dv. jul. 25, 2014 7:27 am

Bueno noies, com al mes passat i amb dies de retard ja està fent acte de presència la regla. Així que aquest mes tampoc.
El que si que ja tinc ben clar és que deixo la medicació fins que decidim.quan ens hi tornem a posar, que a aquest pas i amb les poques ganes, podria ser any que ve i per tant ja m'hauria de tornar a posar recordatori de la vacuna d'antipaternals. Tampoc m'hi vull trencar el cap. Ja veurem.
Necessito temps... Les coses forçades i programades a casa no funcionen, ja ho hem vist ben clar.
Estem en contacte!
Petons i ànims!!
Avatar de l’usuari
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: petita83 » dv. jul. 25, 2014 7:59 am

elgo ha escrit:Bueno noies, com al mes passat i amb dies de retard ja està fent acte de presència la regla. Així que aquest mes tampoc.
El que si que ja tinc ben clar és que deixo la medicació fins que decidim.quan ens hi tornem a posar, que a aquest pas i amb les poques ganes, podria ser any que ve i per tant ja m'hauria de tornar a posar recordatori de la vacuna d'antipaternals. Tampoc m'hi vull trencar el cap. Ja veurem.
Necessito temps... Les coses forçades i programades a casa no funcionen, ja ho hem vist ben clar.
Estem en contacte!
Petons i ànims!!


Bonica, ànims i si marxeu de vacances...DESCONNECTEEEU!!! Us ho heu beeen guanyat, massa estrés, nervis i malestar amb tot aquest tema. I si li sumem la pressió de pensar que hi ha una contrarrellotge a nivell d'efectivitat pel tema de la vacuna...ja ha de ser la repera a nivell de desgast psicològic.
Fins i tot et diria, desconnecta del SP, a mi m'ha anat b durant un temps...potser desintoxicar-te del "meravellós" món de la recerca de la maternitat t'ajuda.
Un petó beeen fort
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
elgo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: dv. gen. 03, 2014 4:30 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: elgo » dv. jul. 25, 2014 8:56 am

Merci Petita!!
Això intentarem fer, a veure si ho aconseguim!!!
Un petonàs!
Avatar de l’usuari
Tura
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. maig 09, 2013 3:42 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: Tura » dv. jul. 25, 2014 10:36 am

Això Elgo desconnecta tant com puguis, feu molt bé en seguir el que us dicta el cor. Nosaltres aquí estarem amb més o menys d'incògnit...
Jo amb plena cerca del tercer mes... amb unes ganes i naturalitat que ja us podeu imaginar, sí, sí, Petita, el "meravellós món de la cerca" jajaaaa

una forta abraçada per totes i si alguna te una bona noticia doncs ho agrairem molt!
Avatar de l’usuari
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: petita83 » dc. jul. 30, 2014 7:30 pm

Bones,
aquí una altra que sembla que l' "abejonejo" hagi fet l'Agost amb ella. Primera dosi de la vacuna posada...i ho diré amb la boca petita però seeembla que sense gaires molèsties ni històries rares.
A veure què tal va tot i si pugen els valors d'aquí al 10 de Setembre, dia que tenim la 2ª dosi a les 15h. Ens ha atès el mateix doctor que fa la vacuna, tot molt correcte i s'ha mirat tooots els papers que li duiem, més enllà de la serologia que exigeixen de la parella.
Ara poc solet i paciència, relax i el que hagi de ser serà.
^_^ una abraçada a totes i si hi ha bones noves per a compartir...que sapigueu que les esperem amb moooltes ganes :DDDD
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
judita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. març 22, 2010 7:18 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: judita » dc. jul. 30, 2014 8:29 pm

Hola!!
Cada dia som més!! Això ens ha d'anar bé si o si!!
Petita veig q dius poc solet! T'ho ha recomanat el metge?? A mi no em van dir res!! D'efectes jo no he notat resuna mica d'inflamació on em van punxar i res més!!
El 12 d'agost a veure q em diuen!!
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
Avatar de l’usuari
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: petita83 » dc. jul. 30, 2014 9:52 pm

judita ha escrit:Hola!!
Cada dia som més!! Això ens ha d'anar bé si o si!!
Petita veig q dius poc solet! T'ho ha recomanat el metge?? A mi no em van dir res!! D'efectes jo no he notat resuna mica d'inflamació on em van punxar i res més!!
El 12 d'agost a veure q em diuen!!


Eis, doncs el metge m'ha recomanat que mentre durin les marques de les punxades que procuri evitar el sol...suposo que els seus motius tindrà
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
judita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. març 22, 2010 7:18 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: judita » dj. jul. 31, 2014 7:41 am

Ostres! Gràcies x respondre'm!! Ès q ara em sona q potser la primera vegada em van dir algo. En fi, ara ja m'ha tocat el sol o sigui q ja no hi puc fer res!!
Les punxades ja no se'm noten!! Hihih
Petonets x totes!!
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
Avatar de l’usuari
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: petita83 » dj. jul. 31, 2014 2:15 pm

Eis!
Avui m'estic mirant b les punxades i no són pas més diferents del que seria una picada de mosquit de les que em surten a mi. Això sí, al tocar molesta i tinc el braç una miiiiiiica dolorit.
És normal?
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
elgo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: dv. gen. 03, 2014 4:30 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: elgo » dj. jul. 31, 2014 4:18 pm

A mi a la primera dosi va ser horrible! Bonys, dolor, picor. A la segona pràcticament res.
Això sí, fa 2 mesos de lasegona dosi i encara tinc taca a la pell i crec que durarà.

Noies, definitivament fem un paron. Ho deixem estar fins any que ve. No sé si es convertirà en definitiu finalment, però tenim molts temes a tancar a nivell personal i familiar i volem "desintoxicar-nos" del tema. Després de 4 anys ho necessitem.
Us aniré llegint boniques. Molta sort!!!
Avatar de l’usuari
judita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. març 22, 2010 7:18 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: judita » dv. ago. 01, 2014 7:35 am

Hola!!
Petita és normal q uns dies estigui una mica inflat i calent.
Elgo et desitjo el millor!! Segur q una mica de parada us va bé per recuperar forces i il.lusions!!!
Molt bon dia!!
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
Avatar de l’usuari
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: petita83 » dv. ago. 08, 2014 7:44 am

Bones a totes,
Volia explicar quelcom que m'ha passat amb la vacuna -dec ser gafe de c@llons- que no se sol contemplar dins dels efectes secundaris visibles.
Fins i tot em van derivar la trucada a un metge del grup Labco -dr. Ribera està de vacances- pq es van quedar parats, i jo acollonida.
Diumenge, 4 dies després de la primera dosi de la vacuna, van aparèixer tooot de bultets darrere de les meves clavícules (darrerament més visibles pq he perdut bastant pes) que quan muntaven sobre l'òs si els empenyia es tornaven a col.locar darrere. Vaig demanar a mon pare, que és metge, que em donés un cop d'ull i em va confirmar que són ganglis.
Des de Diumenge, lluny d'anar a menys han crescut i els tinc també al lateral del coll, amb les zones lleugerament més calentes.
El metge de Labco em va dir que ells no estan molt al dia del tema però que sí que forma part dels efectes secundaris de la vacuna, una hiperreactivitat, i que la gangliopatia no és freqüent però pot donar-se.
No he passat febre, que jo sàpiga, però cal dir que molesten i fan una mica de mal, les punxades em semblen pecata minuta.
Ho volia explicar no per a donar por sinó pq si algú li passa el mateix que a mi no s'espanti, però que taaan innocua no és la vacuna. Una amiga infermera també m'ha dit que amb les vacunes als nens (xo aquelles són amb virus i bacteries) això passa per una reacció al.lèrgica.
Sigui com sigui, al Setembre demanaré si poden fer la comprobació d'ac. Antiparentals abans de la segona dosi, pq.si ha pujat prou crec q se la posarà on jo em sé.
Avatar de l’usuari
elgo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: dv. gen. 03, 2014 4:30 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: elgo » dv. ago. 08, 2014 8:24 am

Ostres petita qun greu! A veure si parlant amb el doctor Ribera pots aclarir més!!!
Ànims maca!!!!
Avatar de l’usuari
judita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. març 22, 2010 7:18 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: judita » ds. ago. 09, 2014 4:52 pm

Ostres petita quin susto!! Gràcies x explicar-ho! Ja ens diràs com vas!! Espero q amb jna dosi en tinguis prou!!
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
Avatar de l’usuari
judita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. març 22, 2010 7:18 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: judita » dc. ago. 13, 2014 8:39 am

Hola noies! Ja tinc els resultats després de la segona dosi i per fi m'ha pujat!! Ara m'ha donat un valor de 98!!
Una cosa més feta!! A veure si puc continuar amb el tractament!!
Petita com estàs??
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
Avatar de l’usuari
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: petita83 » dc. ago. 13, 2014 12:39 pm

judita ha escrit:Hola noies! Ja tinc els resultats després de la segona dosi i per fi m'ha pujat!! Ara m'ha donat un valor de 98!!
Una cosa més feta!! A veure si puc continuar amb el tractament!!
Petita com estàs??


Peaso resultat, no? Mooolt b! ^-^ això és efectivitat, sí senyor!
Els bultos i els ganglis mooolt millor, gràcies :*
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::