Esperances amb la Vacuna antipaternals

Problemes durant l'embaràs.
Tura
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. maig 09, 2013 3:42 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

dc. oct. 15, 2014 6:39 pm

Elgo bonica com m'agrada sentir-te tan convensuda i segura de la decisió que heu pres!! Suoso que és un procés al qual vas arribant poc a poc, tot són portes que s'obren i la que tries és la millor sempre, mai mirar enrera!! Quan hi ha una decisió s'obre un futur i un present per viure.

Merci per tot i per transmetre tan bon rotllo.... a tope!!
elgo
Entrades: 98
Membre des de: dv. gen. 03, 2014 4:30 pm

dc. oct. 15, 2014 6:43 pm

Gràcies reina!!!! Ha costat molt, no ho puc negar, però la sort és que no ens queda el mal regust de no haver fet tot el possible. S'ha fet tot i més durant 4 anys, però comencem una nova etapa i com jo dic sempre ENDAVANT!

Tu ja saps... vés informant que jo em passaré de tant en tant per saber de vosaltres!!!!
Tura

dc. oct. 15, 2014 7:23 pm

Estic segura que ho heu donat tot i més!! I això és l'important saber que heu lluitat a tope però el més important encara és que heu vençut junts perquè heu decidit el millor com a persones i com a parella.

Sí guapa, aniré informant, i tu desconnecta i gaudeix de la tranquilitat de la nova vida però no ens avandonis del tot que un bon consell o una empenta teva segur que la necessitarem.

Abraçada gegaaaaaaaant
lautoncar
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dv. feb. 14, 2014 3:21 pm

dv. oct. 17, 2014 9:42 am

tura: En aquest raconet de cuan les coses no van bé, encara que escrivim en diferents posts totes tenim el mateix objectiu i és que les coses per fi vagin bé!!

ENHORABONA per l'embaràs!!
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
tukita
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dl. set. 21, 2009 7:12 pm

dv. oct. 24, 2014 12:25 pm

Hola a totes, fa setmanes que us vull escriure per explicar-vos la meva història però a vegades no és gens fàcil. Durant la meva primera etapa cap a la maternitat faig ser molt activa a foros però ara he necessitat està en off per poder tirar-ho endavant amb energia.
Us faré un resum mooolt resumit del meu camí. La meva fill, a està a punt de fer 4 anys i va ser "elaborada" per RA, ja que vaig optar per ser monoparental per elecció. Desprès de 7 tractaments em vaig quedar embarassada però a la setmana 14 vam veure que no tot s'havia acabat , va ser un infern... però al següent intent vaig tornar a tenir el positiu i desprès d'un embaràs molt complicat amb moolt repòs absolut des de la setmana 5 i molts mimos, a la setmana 34+5 va néixer la meva filla. Un miracle!!
I "como me va la marcha" quant encara no tenia 2 anys vaig iniciar el procés per ampliar la nostra petita família.
Primer dos transfers amb embrions de "la tongada anterior", una FIV amb molt bona resposta però cap positiu, transfer de blastos un mes si i otro también... trobem una mutació genética, tractament amb heparina+adiro, més trasfer de blastos, una altra FIV+DGP de la qual de 8 blastos només dos son viables genéticament, errors de l'hematóleg que quasi em deixen k.o. per unes fortes hemorràgies, etc... etc... etc.... etc... etc... total 7 tractaments més

I em planto al present: Vaig visitar al Dr. Alijotas al juliol quant ja estava tot planificat per passar a OVO al setembre i dels resultats de les analítiques veiem que realment hi ha problemes l¡implantació ja que el meu cos és molt xulo i rebutja l'embaràs . Així que pautem NIVESTIM +HEMOVAS+CLEXANE60+PREDNISONAA+ADIRO + PROLUTEX 25. I ara estic a punt de beta... i estic cagada ! És la meva 16a. betaespera i ja sóc tota una veterana però , ay mamma mia, aquesta ha de ser la bona !!!!

A les que esteu en camí mooollta sort i molta paciència, per que els miracles existeixen i jo en tinc un que cada dia em diu "t'estimo mare" abans de tancar els ulls i quedar-se dormida
meritxell1976
:: conillet
:: conillet
Ubicació: Barcelona
Entrades: 398
Membre des de: dc. set. 18, 2013 7:54 am

dv. oct. 24, 2014 12:41 pm

Tukita benvinguda,

Jo tambè estic amb l'Alijotas amb el mateix tractament que tu pero no començarè fins a desembre. Espero que aquesta beta sigui positiva, despres de tants problemes, Molta sort reina!
Des d'agost de 2011 5 AI negatives
27/09/13 Primera transferència de la 1ª FIV Positiva
11/12/13 ILE per malformació a l'uretra de la bebè
14 3 transfers negatius
15 2ª FIV amb ectopic i 3 transfers negatius
16 3ª FIV anul·lada per baixa resposta ovàrica + 4ª FIV dues transfer negatiu
2017 Ovodonació. Primera transfer bioquimic. Segona transfer positiu.
Tura

dl. oct. 27, 2014 7:02 pm

Hola Tukita bonica! Mare meva tota una lluitadora entre nosaltres!! Normal que volguessis desconnectar una mica de forums... hi ha moments que un s'ha de concentrar una mica en si mateix i tirar per un camí i a vegades massa informació genera unes preocupacions i alarmes que ens hauríem pogut estalviar.

Així aquí totes estem igual.... ben cagades!! jo estic de 6 +3 i ufffffffff els dies no passen. Ara entro a les meves setmanes complicades, físicament i mentalment, ja que les meves pèdures van ser de la 8 a la 12.... aquest és el primer embaràs amb la vacuna posada i tot el reguitzell de medicament com el teu (o molt semblant). Per veteranes que siguem les esperes són tremendes, jo penso que totes les he viscut amb el mateix nivell de neguit buaaaaaaa, tant la beta com l'evolució setmana a setmana. En fi, que sí, que som unes cracks i que aquesta és la nostra!

Lautoncar petó gegant per tu bonica.... el desig que les coses vagin bé sempre l'hem de mantenir, tot i que a vegades no trobem el consol, però aquí sempre hi tenim la comprensió i exemples brutals que ens ajuden a seguir.
Tura

dv. nov. 21, 2014 7:44 pm

Eiiii noies que esteu pendents de la vacuna! demà començo la setmana 10! Encara espantada i amb alts i baixos però contenta, avui he anat a fer una eco i m'ha dedicat una tomarella ajajaa bé..... exagero una mica... però un bon meneo sí que ha fet :). La setmana passada vaig anar a veure al Dr. Alijotas i ja m'ha tret el nivestim, ahir vaig fer l'última punxada, sort perquè és un follón el tema d'aquest medicament, però per altra banda sento que em protegia el cigró! Estic molt contenta amb ell i amb el suport que em genera si passa qualsevol incidència.

Bé, seguiré informant i que sigui en positiu!!
urayut
Entrades: 1
Membre des de: dt. nov. 25, 2014 3:00 am

dt. nov. 25, 2014 3:57 am

Hola noies ;

En primer lloc moltisimes felicitats a totes les que esteu complint el somni de ser manis i per altre banda molt ànims a les que estem en el procés .

La meva historia es semblant a la que hem passat la majoria de les que estem aquí. Tres avortaments tres inseminacions negativas al Santa Caterina i ara m'he fet un munt de proves perquè tenim intensions d'anar per fer una FIV amb DGP.

Amb les analitiques m'han detectat les NK ( Natural killer ) altes al 20% i també tinc alterats els linfocits T 4 / T 8 i el meu KIR es AA que juntament amb la combinaciò que té el meu home de les HLA que es C1 C2 es el pintor cóctel per portar un embaras a bon fi .

La doctora em recomena dexametasona i adiro de 100 xq dio que les NK ( primeres defensas del cos ) al estar tan elevados atacan al fetus juntamente amb les KIR AA.

I com que estic tant perduda amb aquest tema no sé si la vacuna antiparental també fa la pateixo funció que la dexametasona i per tant no em caldria posar-me corticoides.

Moltes gràcies a totes , aaaaah !!! I felicitats per aquest forum tant enriquidor i encoratjador. >.-<:
Tura

dl. des. 15, 2014 4:50 pm

Hola Urayut! Doncs pel que expliques, jo de tu aniria a fer una colsulta al Dr Alijotas, sembla un problema immunològic, no? Vaja, que abans d'anar a fer un pas tan important com una DGP jo ho tindira en compte. A part de les antipaternals també mira les NK i tot el que te a veure amb el sistema immunològic. Per protegir l'embrió del sistema immunològic a part de la vacuna també vaig haver de prendre corticoides i nivestim.

I molts ànims, eh? És molt complicat però estem en el bon camí!
Tura

dg. juny 21, 2015 11:32 am

Hola a totes, a tothom que li interessi el tema de les antipaternals us faig saber que aquest dimarts dia 16, ha nescut la petita Tànit... final feliç... casualitat? No ho se, però jo hi confiava amb la vacuna.

Ànims i moltes abraçades a totes les cercadores, no desespereu i lluiteu fins que vosaltres us poseu els límits, que no us els posin metges i gent que no en te ni idea de res.
Laira2015
Entrades: 8
Membre des de: dj. juny 18, 2015 9:28 pm

dc. juny 24, 2015 9:29 pm

hola a totes!!!

sóc nova al forum i estic en espera per posar la vacuna!! si hi ha alguna més podem explicar-nos les "aventures" per aquí, segur que anira be ||*||

Tura mil gràcies per compartir-ho, moltes FELICITATS i una abraçada a totes!!!
Laira2015
Entrades: 8
Membre des de: dj. juny 18, 2015 9:28 pm

dt. jul. 21, 2015 7:01 pm

ostres dream sento molt el que has patit....

jo he tingut 2 bioquimics 1 abortament diferit i 1 aboratment anembrionari, mai he passat de la setmana 8....

Estavem a punt de fer una FIV con DGP pero ens van recomanar anar a alijotas i ara clar, esperarem a la vacuna, ja que tinc cosetes alterades en les analitiques immunologiques...

El que em fa molta rabia es que no parlin de la immunologia d'entrada, perque ens estalviariem molts mals de caps, fisic, emocional i economic... la dgp es per detectar problemes cromosomics... ara resulta que potser aquest no ha sigut el meu problema i ha sigut immunologic? no entenc res!

pero si se que confio en alijotas i de cara a setembre em posare la vacuna, que dius que a la primera dosis et van sortir bonys? ho he llegit... em fa una mica de por, també et punxes el nivestim els dies de la vacuna? a mi també me l'ha pautat... em fa bastanta por ...

sort amb la vacuna, a la 4a et fara una analitica per veure si ha pujat els antipaternals, ja em diras que t'ha donat!!!!

petons!!!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::