SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

Problemes durant l'embaràs.
Laure
:: dofí
Ubicació: El Maresme
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

dj. jul. 15, 2010 8:53 pm

Ostres, Sominice, que maco llegir-te, m'he emocionat. Enhorabona altra vegada :-()-) :-()-) :-()-)
edae
Ubicació: provincia girona
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm

dg. jul. 18, 2010 7:14 pm

Enhorabona Soninice!!!! M'has emocionat molt!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
LILA_BCN
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

dv. jul. 30, 2010 12:08 pm

Hola noies, com aneu Bombolla, soninice??

La Soninice, segur molt liada amb la criatura segur..........espero que quan estiguis mes tranquileta ens expliquis com va la nena, ja casi te un mes no??

Yo m'hen vaig de vacances uns dies, al nen ja li donen avui vacances i el pobre no es mereix estar tancat a un pis esperant que la seva mare es posi de part, aixi que anem a casa dels meus pares del poble, estem a una hora d'aqui, aixi que si el meu nen decideix sotir encara no ho tenim malament.

Acabo d'arribar de la darrera revisió i res de res, cap contracció de moment, estic de 38+3 i crec que encara esti verda, a esperar de moment, de preeclàmpsia tampoc es manifesta, ara estic mes tranquila, el nen ja fa 3.200 kg.
Fins el dia 9 no tinc que tornar que estaré de 39+6, però com ara no tindré ordinador fins que no tingui la criatura no us podré dir res mes.

Que passeu bones vacances!!
Imatge

Imatge
Bombolla
:: dragona
Contacta:
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am

dv. jul. 30, 2010 1:50 pm

LILA!!!!
Que fort!!! Que ja està nena!!! Que ho has aconseguit tu també! Ni rastre de la pre eclampsia i el teu pitufo ja fa 3200gr!!! Quina il·lusió! En res ja el tindràs en braços, i totes les pors hauran fugit. Ànims a la recta final i a disfrutar de les vacancetes!!! Espero que la pròxima vegada que entris sigui per presentar-nos al teu fill.

Soninice: Com esteu?? I la Maria? Segur que guapíssima. Espero que estigueu disfrutant a tope de la maternitat :love:
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
LILA_BCN

dv. ago. 13, 2010 11:46 am

Hola noies!!
Ja estem de tornada de vacances amb un membre mes a la familia!!!

El meu fill va nèixer dilluns dia 9 a les 23.45h. Just de 39+6 setmanes.

No tinc massa temps per explicar-vos, però tot ha anat de meravella, ha sigut un part molt bo i molt ràpid, el nen ha fet 3Kg i 50 cm. Es un nen sà i molt bo, nomès menja i dorm tot el dia i la nit. Sembla que no puc estar més contenta!!

Bombolla, de preeclàmpsia res, ja som 2 de 3, aixi que ja sap que es molt probable que a tu també et vagui molt bé.

Soninice, aquesta vegada si!! Ens ha anat molt bé.
Petons.
Imatge

Imatge
Bombolla
Contacta:

dv. ago. 13, 2010 12:14 pm

FELICITATS LILA!!!!!
Quin part mé bo!

Jo us haig de dir que ESTIC EMBARASSADA...així que comença altra vegada l'aventura i totes les pors...en fi, espero que aquesta vegada surti tant bé com a vosaltres! :ok:
Imatge
Imatge

soninice
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

dg. ago. 15, 2010 9:55 am

Hola noies, no podia rebre millors noticies!!!!
LILA_BCN enhorabona !!!! Estic molt feliç i crec que ets un exemple per a moltes mares. Ho hem aconseguit ,sí senyor !!! Quin nene més gran i guapo. Me n´alegro tan per tu i la teva família. Us ho mereixo. Quan tinguis temps ens expliques millor com va anar tot. Molts petons pels quatre.
BOMBOLLA . La millor notícia, per fi ha arribat. Sé que estàs contenta , súper contenta però que al mateix temps tens por i dubtes però mira´ns a nosaltres. De preeclàmpsia ni rastre. Si nosaltres ho hem aconseguit tu també. EStic súper feliç noies, això és fantàstic !!!!
Aquest dies no he tingut temps de connectar-me pq la peque té còlics i a mi se m´ha complicat el tema punts però a part d´això, tot súper bé. Avui és el sant de ma filla i ho celebrarem com cal , i també aquestes dues notícies tan bones.
Molts petons per totes dues i una abraçada molt forta.
Bombolla
Contacta:

dg. ago. 15, 2010 11:10 am

Com m'alegra Soninice llegir que esteu tant i tant bé, disfrutant de la vostra filla (excepte còlics i els punts, que això són "gajes del oficio").
Lila, quan tinguis temps ja ens explicaràs com va anar tot.
Estic tant i tant contenta per vosaltres...aix! :love:

Jo ja us aniré explicant com va el meu embaràs, però el fet de veure que a vosaltres aquesta vegada us ha anat tant bé em dóna un pèl més de seguretat. :ok:
Imatge
Imatge

LILA_BCN

dg. ago. 22, 2010 4:15 pm

Hola noies!!
Bombolla, felicitats pel teu embaràs.....ja ens aniràs fent la crònica, ara ens toca a nosaltres escoltarte!!

Bé us explico una mica com em va anar la cosa.........el meu nen ara té 13 dies!!

Com sabeu jo complia dimarts 10 d'agost, i dilluns 9 tenia visita amb la gine a les 9 el matí.......
nosaltres hi erem a tarragona a casa dels meus pares per poder deixar al meu fill "gran" si em posaba de part.....aixi que dilluns anem el meu marit i jo a la quiron, desesperada perque em diguès que la cosa anaba per bon cami i em quedaba poc, perque ja estaba farta, no podia dormir amb la panxa,el nervis, ......
Primer monitors, alguna contraccio de 60, però semblaba que eren regulars cada 10 minuts......jo pensaba, buff poca cosa encara em quedaran 4 o 5 dies......desprès visita, eco tot està bé, em fa un tacte i em diu que encara tinc el coll tancat i potser se m'ha acortat, pero que encara em quedaba, hauria de tornar dilluns que bé.........em va caure com un gerro d'aigua freda.....esperar una setmana mes, set dies amb les seves set nits!!
Li comento que estic desesperada, i li faig una proposta, m'espero fins divendres i si no he parit que me'l provoquin, em dur que ni parlar-ne que de cara al cap de setmana no hi han pediatres i millor esperem fins dilluns.........vam tornar a casa nostra amb resignació.

Habiem de fer unes gestions a l'ajuntament de casa nostra, aixi que vam pensar, fem cuatre coses, dinem solets per bcn i a la tarda anem a tarragona.........
LILA_BCN

dg. ago. 22, 2010 4:29 pm

Bé, fem les gestions, anem a dinar, pasem per casa a recollir unes sabates pel nen i un joc que se'n habia oblidat per portar-li a tarragona i de sobte, se'm posa la panxa molt, molt, molt dura i noto que em surt líquid, vaig pensar que m'habia pixat, però vaig cap al lavabo i una altre vegada, crido al meu marit i una tercera........vaig treure poc líquid, aixi que dubtaba que no fos pipi o liquid amniotic, clar acababa de arribar del metge i encara estaba verd, com podia ser que hagues trencat aigües??
Esperem una mica a casa, una hora i res, no torna a sortir res, penso que era pipi, ho tenia clar i decidim anar a tarragona, pero com la quiron ens agafa de camí........
Entro a urgencies, em fan esperar, em truquen, passo dintre, em posen monitors, tot bé, sense contraccions, arriba la matrona, em fa un tacte i em diu que se m'ha trencat la bossa per la part d'adalt, que em quedo.
Llavors van començar el nervis, jo no m'esperaba aixo, no estaba preparada per parir avui, ostres que a habia arribat el moment!! Desprès em van entrar les pors, amb la mala experiència que vaig tenir amb el meu fill, 29 hores d'inducció per acabar en cessàrea, el nen amb 1.900Kg i incubadora, jo a la UCI, i coneixer al meu fill quan ja tenia dos dies i mitg de vida, va ser molt dur.
LILA_BCN

dg. ago. 22, 2010 4:46 pm

...la matrona va tranquilitzar-me molt, em va dir que a la quiron no eren com el Vall d'hebron, que aquella nit neixeria el meu fill i tot sortiria perfecte, que la meva gine ja estaba avisada i estaba de camí i em portaben a dilatació.
20.00h Vaig arribar a dilatació, ostres quina sorpresa!! una habitació bastant ample amb un lavabo molt gran, em van posar a un llit molt còmode amb llençols, em van tapar, em van apagar el llum per estar mes relaxada, em van preguntar si volia la pilota per les contraccions que ja habien començat cada 4 minuts i molt doloroses, jo estaba millor al llit i em va dir que intentés aguantar una hora per l'epidural sinó el part s'allargaria.....el meu marit va ser amb mi tota l'estona.
20.30h Em fa un tacte i em diu que no he dilatat res més perque estic nerviosa, perque tinc molts dolors i que em possen l'epi per veure si em relaxo i començo a dilatar, que tranquila que no em pasarà igual que amb el meu fill gran. Em possen l'epi.
21.30h Em fa un tacte i em pregunta que quant vaig dilatar l'altre vegada, li respon que 3cm. i em diu que molt bé que ja estic de 4cm. que ja he passat el limit i que vaig molt bé.
22.30h Torna la matrona, em fa un tacte i em diu que anem al paritori, que estic de 7-8cm!!
No m'ho puc creure!! serà veritat que estic a punt de parir, deu meu quins nervis!! Esperem que vinguin a buscar-me per portar-me al paritori.
Quan arribo comencen un dolors molt forts i em noto pressió abaix, em miren i es el cap del meu petitó que ja vol sortir........
LILA_BCN

dg. ago. 22, 2010 4:56 pm

23.00h Arriba la meva gine i bromeja: Ostres Lidia, que t'has possat pessada aquest mati que volies parir i al final o has aconseguit!!! A sobre has tingut molta sort i t'ha tocat la millor matrona (ja m'habia adonat)
comencen a preparar-me, esterilitzar-ho tot.....
23.25h Em donen instruccions per començar a pujar.......encara que em diuen que com tinc cesarea, no volen que em desgarri la ferrida, que m'ajudaran amb ventosa...
Faig cuatre pujos.....
23.45h El Joel ja esta fora!! Me'l van possar a sobre, i em vaig adonar que si, que aquesta vegada tot habia sigut molt diferent, que habia parit i tenia el nen a sobre, que el podia tocar i aquesta vegada ningú se l'emportaria......i si, i tant que em vaig possar a plorar com una bleda, pero quina mare no ho fa??

En fi aqui teniu la meva llarga crònica, potser massa pero no podia explicar-ho d'altre manera, el nen es molt ros, molt bo, menja molt, dorm molt mes i mai plora pobret, es desperta i es queda al seu bressol tranquilet sense dir ni mu!!
Bombolla
Contacta:

dg. ago. 22, 2010 8:13 pm

Ai Lila!!! Quin fart de plorar que m'he fet!!! Tinc la pell de gallina! M'alegro tant que tinguéssis aquest embaràs tant bo i aquest part encara millor. Poder parir i tenir el teu fill a sobre!! Quin naixement tant bonic el del Joel! Estic molt i molt contenta per vosaltres.
Ja us aniré explicant com van les coses. De moment encara no m'hen fet ecografia. Vaig per la SS i encara no tinc ni cita programada...així que paciència! De totes maneres dia 31 d'agost anem a un gine per privat per poder-lo veure abans que vagi a la universitat (hahahaha) Tinc moltes ganes de veure el cigronet, i espero de tot cor que tot estigui Ok, perquè em fa una por tremenda, ja que és com si encara no m'ho cregués, fins que no vegi que tot està Ok no m'ho creuré.
Soninice: M'alegro tant per vosaltres també!!! Un petonàs per la Maria.
Imatge
Imatge

soninice

dt. ago. 31, 2010 9:33 am

Hola noies,
LILA_BCN - m´has emocionat moltíssim amb la teva crònica i he recordat el meu part. Espero que tots estiigueu bé i disfrutant del Joel. Jo estic força bé i la nena , donant guerra, es veu que té caràcter com la mare (jajaja).
Bombolla- A veure si aviat tens visita i ens expliques alguna novetat. Estarem pendents d´aquest embaràs.

Molts petons .
Bombolla
Contacta:

dt. ago. 31, 2010 10:01 am

Hola noies!
Com esteu? Què fan els vostres menuts?
Nosaltres el diuemge vem anar a urgències perquè feia una setmana que vomitava i tenia vòmits i ja no podia aguantar més, i de pas, fent una mica de teatre ens van fer una eco per veure que tot estigués bé. I el vem veure! Fa 10,8 mm i el cor li bategava a tota pastilla!! Quina emoció més gran! Després vaig epxlicar els meus antecedents i vaig preguntar quin tipus de control em farien i la resposta va ser que com el de qualsevol embarassada... :-(( No em sembla gens normal i no estic gens tranquil·la! Ja sé que fins més endavant no cal fer res de diferent ni especial però a partir del 2n-3r trimestre, no trobo normal que no em mirin ni que sigui més sovint que a una altra! Estic molt enfadada amb això i no sé on anar perquè em facin cas!
Imatge
Imatge

LILA_BCN

dt. ago. 31, 2010 9:21 pm

Hola!!
Bombolla, t'entenc perfectament, amb els nostres antecedents dóna molta por....pero pensa que a mi a la vall d'hebron no em feien cap control apart del de rutina i a la Quiron la meva ginecologa com també fa ecos cada vegada que hi anaba em feia una....apart de les tires d'orina del cap, que vaig demanar jo cada 15 dies...........per la resta em van tractar com un embaràs normal..............no et preocupis, disfruta del teu embaràs.......
Els meus nens estan molt bè, el gran dóna mes gerra que el petit........
Ja penjaré fotos per que els conegueu.

Una abraçada
Imatge

Imatge
Bombolla
Contacta:

dc. set. 01, 2010 7:15 am

Ostres Lila, però a tu cada quan et feien una eco? És que a mi me'n faran una a les 12 setmanes, una a les 20 i l'altra cap a les trenta i pico! Uf... :ufs: Dia 14 tinc llevadora, parlaré amb ella a veure què em diu.
Imatge
Imatge

LILA_BCN

dv. set. 03, 2010 3:29 pm

Hola bombolla!!
Per la SS, es aixi, 3 ecos en total, pero visites cada mes.
La cosa es que com la meva ginecologa tenia un ecógraf a consulta cada vegada que hi anaba em feia una, o sigui una eco al mes i m'anaba calculant el pes de la criatura i com anaba bé.....

Una abraçada....ja ens diras com va el teu :-())
Imatge

Imatge
Bombolla
Contacta:

dg. ago. 14, 2011 9:22 am

Hola nenes! Fa molt que no us veig per aquí. Entrava perquè vosaltres més que ningú podeu entendre les pors i angoixes per les que estic passant.
L'altre dia em van fer la eco a les 25 setmanes i tot està bé, el bebè (Arnau) està posadet cap per avall amb l'esquena a l'esquerre, i el més important de tot és que de moment el seu creixament és el què toca.
Al final els gines m'han fet cas i em porten l'embaràs com d'alt risc, i em veuen més sovint, cada 15 dies em veu o la llevadora o el ginecòleg. Per aquesta part estic contenta.

Aquí ve el problema, l'altre dia em van fer la proba de l'orina de 24h, al anar a buscar els resultats vaig veure que les proteïnes estaven altes! I ja em vaig cagar a les calces! La llevadora no em contestava així que em vaig plantar a urgències. Els valors normals de proteïnes en orina són d'entre 0-165, i jo estic a 229. La ginecòloga em va intentar tranquil·litzar, em va dir que de moment no passava res, que per ginecologia no consideraven que hi havia preeclampsia fins que els valors són de 300. Que de moment el nen està bé i que els valors de proteïna de moment no són significatius de preeclampsia. En aquell moment em vaig quedar tranquil·la...però ara al cap dels dies no paro de donar-hi voltes. Per molt que fins a 300 no sigui preeclampsia, el fet és que les proteïnes les tinc elevades...això vol dir que començo a eliminar més proteïna del què és normal per l'orina...i això em preocupa. Això vol dir que la funció renal està alterada.

A vosaltres us van fer proves d'orina de 24h? Com us van sortir?

Ja veieu que estic cagada...però és que tinc taaanta por que es torni a repetir, i ara encara estic de molt poquet!!!

Com esteu vosaltres? I els vostres menuts?? Tant la Maria com en Joel ja han fet l'any,oi??? Com va anar?
Imatge
Imatge

soninice

dl. ago. 22, 2011 1:21 pm

Hola guapa !!!
Ja pots estar tranquil.la encara que etenc les teves preocupacions. Pel que em van dir a mi quan estava embarassada el problema està quan es combina la tensió alta + proteïna a l´orina. A mi no em van fer recollida d´orina 24 h, sí que feia tiretes d´orina molt sovint, em mirava la tensió cada dia i a partir de la setmana vint heparina + aspirina infantil. Jo crec que pel que em dius tot està bé ipots estar segura que l´Arnau està perfecte. Si tens algun dubte truca o vés al ginecòleg on et porten, no sé què més dir-te. Com que tens un embaràs d´alt risc qualsevol cosa te la resoldran.
Estic molt contenta que ens vagis explicant com va tot. Jo no entro gaire ( la nena està molt guerrera ) però sí que et volia respondre si és que en alguna cosa et puc ajudar ja ho saps.
Molts petons i ja aniràs explicant.

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::